Doe ik hier ook, ik kijk bijna altijd tegelijk tv en FM op de laptopquote:
Lijkt me ook wel leuk, het jaar gaat lekker snel voorbijquote:Op zondag 6 mei 2007 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ben in ieder geval de 2e groepsronde door met Suriname!
Engelaar alleen wel voor 1 maand geblesseerd![]()
Zit nu in een poule met Mexico,Jamaica,Costa Rica,USA en Canada.
Dit gaat zeer lastig worden
Waarom heten ze nu dan FREDSquote:
Oke..dan kan ik met een gerust hart slapenquote:
Ben je dronken?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke..dan kan ik met een gerust hart slapen
Is er bij jou in Nederland al een Surinamer in een jeugdopleiding doorgebroken? Bij mij na drie jaar nog altijd niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
Ik moet echt goed zoeken naar FREDS
Degene die in Suriname voetballen zijn echt te slecht![]()
Bij mij eentje! Een jeugdkeeper van RKC die nu inmiddels bij Ajax zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Is er bij jou in Nederland al een Surinamer in een jeugdopleiding doorgebroken? Bij mij na drie jaar nog altijd niet...
Wedstrijden organiserenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Kadoc het volgende:
Ik ben nu manager van Brazilië, hoe zorg ik dat een wedstrijd gespeeld wordt?
Screenshot?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Prince Ketting heeft het in zich om een cultfiguur te worden hoor![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef andre347 het volgende:
tvp
Ook wel eens gehad, Spurs en City eruitquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef PirE het volgende:
Zo, dat is nog eens een verrassende eindstand in de Premier League.
Newcastle
Tottenham
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07191/Premiership0809.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb Nederland als speelbare competitie gekozen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef Winski05 het volgende:
Geen idee, daar doe ik zelf natuurlijk niets aan. Het zijn voornamelijk spelers uit Suriname zelf. In tegenstelling tot jou heb ik vrij veel spelers uit de Surinaamse competitie tot mijn beschikking. Vreemd dat ik zoveel meer heb...maargoed, daarnaast zijn er ook nog veel spelers zonder club.
Welke competities heb jij geselecteerd? Ik heb Nederland, Engeland(in de hoop dat daar ooit een Surinamer doorbreekt, maar dat zal wel niet) en Colombia(tja, een Amerikaans land, anders kon ik niet met Suriname spelen...).
Dat had ik al gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef PirE het volgende:
Volgende keer retain players from Surinam selecteren bij het beginnen van een nieuwe game. Dan laadt hij alle Surinaamse spelers in en dan krijg je ook betere regens. Je kan dit voor elke obscure natie doen.
Hoeveel spelers je krijgt hangt ook van je database af en het aantal geselecteerde competitie's. Hoe meer competitie's des te minder ruimte er is voor de mindere goden. Dat spelers vroeg stoppen kun je opvangen door een club te gaan leiden en dan gewoon alle spelers een contract aanbieden, dan heb je ook meer controle over training e.d.
BV. Als manager van Andorra, kleine spaanse club managen. Bij Liechtenstein een zwitserse of oostenrijkse ploeg pakken. Het duurt dan wel langer, maar je heb een grotere kans dat je ooit een WK haalt met Andorra of Liechtenstein.
Jouw poule lijkt me moeilijker dan de mijne hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Winski05 het volgende:
Retain players heb ik uiteraard ook gedaan.
WK 2010, poule C:
Suriname
Kroatië
Colombia
Frankrijk
Ik ga voor de 2e plaats
Manager > Speler zoekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef kikidiablo het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Fm2007. Ik ben bezig met Leeds United(eerste seizoen) en ik bijna geen transfergeld meer, ik heb al gevraagd om meer , maar dat willen ze niet geven. Maar kan ik ook ergens een lijst zien/krijgen waar te zien welke contracten allemaal aflopen(binnen 3 maanden bijvoorbeeld)
De helft van de verhalen hier is verzonnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef DANILXL het volgende:
Hoe doet iedereen dat die niet de officiele versie heeft met de ieuwe patch??
Check de links naar verschillende sites in de OP. Daar heb je wat talentenlijstjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:29 schreef qware het volgende:
Goedennacht ben nou net begonnen met Psv , 10 MiL , Wil jonge talenten Iemand ideeen ?
Hij mist de punten volgens mij...quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat typ je ongelofelijk raar, ik moest je posts 3x lezen
Ja! Dat is toevalligquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
Precies dezelfde plek en punten als ik had
Wat een goede prestatie.
Suriname mag trots op ons beide zijn!
sorry hoor ! Zal er aan werken !quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat typ je ongelofelijk raar, ik moest je posts 3x lezen
-3 keer gescoord? Zuur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef qware het volgende:
Ik heb een goede -3-1 behaald op rkc!
Lee chun soo gehaald voor 2.9 M
Betere fysio's misschien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb veel last van blessures. Wat kan ik daar aan doen? Ik train niet extra hard ofzo. De spelers raken allemaal in wedstrijden geblesseerd.
Waar moeten die fysio's goed in zijn?quote:
Fysio's moeten iig goed zijn in fysiotherapie. Verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waar moeten die fysio's goed in zijn?
Elke training bij mij heeft trouwens 5 sterren. Dus aan slechte trainers ligt het niet.
- Physiotherapyquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waar moeten die fysio's goed in zijn?
Elke training bij mij heeft trouwens 5 sterren. Dus aan slechte trainers ligt het niet.
Of pech met botten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar misschien is het gewoon botte pech.
Zoiets als Wome (Werder) deed tegen AZ [UEFA Cup]?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
-verhaaltje-
Ja, maar dan over de keeper heenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoiets als Wome (Werder) deed tegen AZ [UEFA Cup]?
Ik speelde een keer met Twente. Ik moest uit tegen ado. Stuitert er een bal op Boschker af, nergens ado spelers in de buurt ofzo. Rent mijn verdediger Robbie Wielaert achter de bal aan, is de bal een meter voor de goal, schopt ie opeens uit het niets de bal vol in eigen goalquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Wat ik nu toch eens meemaak
Ik ben coach van Nederland in 2008 en ook van Nederland onder 21. Ik coach Nederland onder 21 tijdens het WK en zit in een poule met Portugal, Zuid-Korea en Mexico. Tijdens mijn tweede wedstrijd moest ik tegen Zuid-Korea. En dan gebeurt er echt iets geweldigsTijdens één van mijn counters komt de keeper van Zuid-Korea uit zijn doel, maar er is ook een verdediger in de buurt en die kopt terug naar de keeper zodat hij hem kan wegtrappen. Maar die kopbal gaat óver de keeper heen waardoor één van mijn spitsen ernaartoe rent en het simpel afmaakt
En dit gebeurde allemaal op ongeveer 25 meter van het doel vandaag
Dus die naam generator is nog steeds van het zelfde niveau als in de tijd van CM2quote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef sjimz het volgende:
Er komen nu bij nederlandse clubs wat spelers door die ook de surinaamse nationaliteit hebben.
Van de 18 die ik er gespot heb kan ik er 11 op mijn selectie lijst zetten, de rest wil denk ik niet voor Suriname spelen![]()
Maar toch weer 11 spelers erbij, die hopelijk niet met pensieon gaan voor hun 35ste verjaardag![]()
Met de 2 toppers Arie Taumenten Prince Ketting
![]()
Ja geweldig toch!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus die naam generator is nog steeds van het zelfde niveau als in de tijd van CM2
Speel je met de zelfde tactiek als in het eerste jaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben inmiddels kampioen geworden met HSV
In de voorlaatste wedstrijd speelde ik gelijk tegen Bayern de directe concurent en in Munchen werd ik kampioen
CL helaas in de 2e ronde uitgeschakelt door Porto
En in de beker in de kwartfinale ook uitgeschakelt
Maar 't 2e seizoen loopt nog niet echt goed
Heb 6 wedstrijden gespeelt in de competitie en sta 5e
Ik heb altijd dat 't veel slechter loopt in in een 2e seizoen met team
Scoor minder enzo
Terwijl ik eigenlijk nog de zelfde selectie heb
Yepquote:Op zondag 13 mei 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speel je met de zelfde tactiek als in het eerste jaar?
De teams passen zich aan en kraken je tactiek. Ook spelen ze nu anders tegen je omdat je de verdedigende kampioen bent.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
O![]()
Nja ik zal dan maar 's met de tacktiek kloten![]()
Beetje met die balkjes schuiven en je kan weer vooruit.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
O![]()
Nja ik zal dan maar 's met de tacktiek kloten![]()
Wow, das echt hoog!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb in seizoen II met Man U al 'n aardig kampioenselftal gesmeed. Met Eddie Johnson als absolute toptargetman in 27 wedstrijden 26 keer 't net gevonden met 'n gemiddelde van 8.13
Je kan hem dacht ik voor 3.6 of 3.7 minimale ontsnappingsclausule halen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Is dan ook echt 'n geweldenaar, als je 'm kunt halen (begin van 't spel zo'n 4 mln) dan zou ik 't zeker doen. Hij beslist wedstrijden voor je en is fysiek geweldig en balvast. Beer van 'n vent
Dat zijn toch voornamelijk snelle spitsen? En dan met 'run on to ball' ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:39 schreef sjimz het volgende:
Toch heb ik liever Palacio, Jo of Delgado als Target Man.
FM op consolesquote:Op maandag 14 mei 2007 00:34 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft iemand van jullie de PSP versie? Denk erover deze aan te schaffen, gaat wat sneller en lijkt me wel relaxt om overal te kunnen spelen
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn toch voornamelijk snelle spitsen? En dan met 'run on to ball' ofzo?
Ook in de huidige game?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef sjimz het volgende:
Talentvolle nederlanders zijn: Wijnaldum, Zeefuik, Sarpong, v/d Berg, Krul
Van Arsenal.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ook in de huidige game?
En welke v/d Berg is dat?
Ik speel de laatste tijd ook echt alleen nog maar met landen teams, vind ik een grotere uitdaging op dit moment.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef stefmans het volgende:
Ik ga weer eens FM'en ga spelen met een land Kroatië denk ik![]()
Gister bij mijn schoonouders op de pc geinstalleerd.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
Mijn FM start niet meer op.
Maar even een fresh install doen vanmiddag.
Dat heb ik toch al lang gedaanquote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kijk eens rond op het sigames.com forum, daar staan alle bekende bugs en foutmeldingen als het goed is. Mocht het er niet tussen staan, moet je ff een nieuw topic openen en hopen op een reactie.
Nouja, als het daar niet staat, dan is de kans erg klein dat hier iemand het kent.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al lang gedaan![]()
Hoe kan ik nou zonder FM![]()
Maar wat???quote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, als het daar niet staat, dan is de kans erg klein dat hier iemand het kent.
Tijd voor een nieuwe hobby?
Dan heb jij een verlengde zomerstop denk ikquote:
Ik raad het af.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
Ik heb fm even op de laptop geinstalleerd. Moet het nu met wat minder landen doen maar ik kan weer spelen
Misschien te weinig vrije ruimte op je HD? Ik kreeg ook iedere keer foutmeldingen en heb toen maar een aparte partitie van 5GB voor FM aangemaakt. Even in FM alles aangepast bij de optie's en sindsdien draait het als een zonnetjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Iemand bekend met deze foutmelding en de eventuele oplossing?
Op een HD van 320 GBquote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien te weinig vrije ruimte op je HD? Ik kreeg ook iedere keer foutmeldingen en heb toen maar een aparte partitie van 5GB voor FM aangemaakt. Even in FM alles aangepast bij de optie's en sindsdien draait het als een zonnetje.
Ik kan er niet op spelen veel te weinig sneltoetsenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Heeft iemand het wel eens op de PSP gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan?
Ik gebruik op de PC nooit sneltoetsen. Is het dan wel goed speelbaar? En hoe is het met de snelheid?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kan er niet op spelen veel te weinig sneltoetsen
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriend van me heeft hem, en hij is er wel tevreden mee als je gewoon even snel wil gamenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik gebruik op de PC nooit sneltoetsen. Is het dan wel goed speelbaar? En hoe is het met de snelheid?
Ik denk dat er iets is foutgegaan in je foto-mapquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:54 schreef stefmans het volgende:
Van bommel breekt met een andere naam af bij Turkyimspor?
[afbeelding]
Ja de rest klopt wel gewoon nog allemaal, najah boeie was toch niet van plan om hem naar Ajax te gaan halenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets is foutgegaan in je foto-map
Kan de wedstrijd niet eens beginnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:03 schreef Linkovi het volgende:
Verliezen
Laat gewoon je Asst Mngr die wedstrijd leiden die vind wel jeugdspelers of last het af.quote:
In zo'n geval komen allemaal 'grijze' spelers in je team.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:
Jongens, ik heb een groot probleem.
Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd geaccepteerd. Die wedstrijd is nu, maar al mijn spelers zijn op vakantie; allemaal! Wat nu?
En heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:
Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd geaccepteerd. Die wedstrijd is nu, maar al mijn spelers zijn op vakantie; allemaal! Wat nu?
Ik heb het in het verleden ook eens gehad (3 spelers kon ik opstellen) en wonder boven wonder won ik met allemaal grijze poppetjes.quote:
Zelf een dagje op vakantie gaan, dus holiday mode voor een dag. Daarna is de wedstrijd klaar en kun je weer verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:
Kanouté en Poulsen zijn ook niet de minstequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef andre347 het volgende:
Vanavond Espanyol - Sevilla, Finale UEFA Cup.. ik denk dat ik maar een game opstart met Sevilla om te zien wat er goed aan ze is, Dani Alves en Navas zijn al bekend bij mij
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef andre347 het volgende:
Ik ben zo slecht in Tactieken maken, ik weet wel hoe het moet en waar ik op moet letten enzo, maar de spelers 'luisteren' niet naar mij, ze zijn helemaal niet vel enzo, conditie is 100 - heb pressing op full staan - zone verdediging - kwaliteiten van sommige spelers is op tackelen 19 dus dan geef ik Hard tackelen maar ze zijn nog vet slecht
Zorgen dat je team wel in balans blijft, en hou het vooral logisch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??![]()
Dat doe ik ook, ik verander niet veel aan een standard tactic maar dan werkt het nog niet goed, ik heb veel dingen geprobeerd, spelen met een targetman werkt bij mij wel goed, maar daar zijn maar een paar spelers geschikt voor. Speel nu met Sevilla en dan heb ik Fabiano of Kanoute als Target man, dat werkt maar krijg nog wel veel goals tegen, en op heb middenveld staan ze niet op te letten. Misschien wil iemand zijn instructies posten van een MC en van een DMCquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zorgen dat je team wel in balans blijft, en hou het vooral logisch.
Lees je eens in op Manutd vooral het forum daar is heel leerzaamquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??![]()
Het middenveld sluit wel aanquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
instructies van 1 persoon werken vaak niet. Je moet naar het hele team kijken, het is bijvoorbeeld best raar dat je veel goals tegen krijgt omdat je target man gebruikt. Is er niemand om de 2e bal op te pikken?
Ik heb al die filmpjes enz. al gezien, ik volg MANUTD al van af FM2006, daar had ik geen problemen met een taktiek maken maar bij FM07 welquote:quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??
Lees je eens in op Manutd vooral het forum daar is heel leerzaam
Robben en Persie omwisselenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef michaelvb het volgende:
ik zit nu in het tweede seizoen met chelsea
opstelling:
- chevchencko - - torres (of drogba)
- - - - - - - lampard - - - - - - - -
van persie- - - - - -- -j.cole (of robben)
- - - - - - - ballack
a.cole - - boularouz- - terry - - lahn
heeft iemand verbeteringen?
Who the fuck is Checkchenko en wie is Lahn ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef michaelvb het volgende:
ik zit nu in het tweede seizoen met chelsea
opstelling:
- chevchencko - - torres (of drogba)
- - - - - - - lampard - - - - - - - -
van persie- - - - - -- -j.cole (of robben)
- - - - - - - ballack
a.cole - - boularouz- - terry - - lahn
heeft iemand verbeteringen?
Waar is Wayne Rooney ?? en Ryan Giggs ?quote:Verhaal
Rooney was veel geblesseerd en elke keer als ie terugkwam (na wedstrijdritme opgedaan te hebben in 't 2e) viel ie weer geblesseerd uit. Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gevoetbald.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar is Wayne Rooney ?? en Ryan Giggs ?![]()
Wil je je taktiek us uploaden want dan kan ik hem ook gebruiken bij mijn Man Utd game![]()
Oke, ik wil zo ongeveer ook spelen, wil je je taktiek us uploaden zodat ik hem kan testen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Rooney was veel geblesseerd en elke keer als ie terugkwam (na wedstrijdritme opgedaan te hebben in 't 2e) viel ie weer geblesseerd uit. Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gevoetbald.
Giggs was me te wisselvallig en begint echt oud te worden, hij is inmiddels ook gestopt en heeft 'n trainersfunctie gekregen
@ Sjechov: Nani, Renato Augusto en Cristiano Ronaldo achter 'm maar veel doelpunten toch ook op eigen kracht en kopgoals van overal binnen de 16 ongeveerDus hij kan zichzelf ook aardig behelpen
Voor een club als Man Utd niet zo moeilijk om zo'n elftal op de been te brengen, maar voor een mindere club wordt het al heel vervelend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Sjechov: Nani, Renato Augusto en Cristiano Ronaldo achter 'm maar veel doelpunten toch ook op eigen kracht en kopgoals van overal binnen de 16 ongeveerDus hij kan zichzelf ook aardig behelpen
Wie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
Inmiddels seizoen 3 met Colo Colo, Sjimz and Stefmans its me
Heb je een Screentje van Milan voor me?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
Inmiddels seizoen 3 met Colo Colo, Sjimz and Stefmans its me
Bondscoach zijn is geen geweldig beroep in Football Manager. Zit veel te weinig actie in die paar wedstrijden in het jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Sjechov het volgende:
Nu wil Nederland mij als Bondscoach.
Wat een grap.
Heb nog niets gewonnen.
Weet niet goed of dat wel een goede stap is....
En bovendien is het Nederlands elftal bij mij niet geactiveerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Bondscoach zijn is geen geweldig beroep in Football Manager. Zit veel te weinig actie in die paar wedstrijden in het jaar.
fake.lnc verwijderenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef Sjechov het volgende:
Is daar wat aan te doen?
Ergens in program files/SI/FM2007/DB oidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef Sjechov het volgende:
En moet daar iets voor in de plaats komen?
Wordt het dan gedurend mijn huidige game ook geactiveerd of ... ?
(waar kan ik die fake.inc vinden?)
Die heb ik nog nooit opgesteld volgens mij maargoed komt eraanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heb je een Screentje van Milan voor me?
De regel is om na 'n gelijkspel 'n 3e wedstrijd te voetballen, dat is volgens mij in 't echt ook zo..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef DaMart het volgende:
Die playoffs gaan nog steeds niet goed he. Heb na een lange tijd het spel weer eens gestart.
Na twee seizoenen tevergeefs op intertoto playoffs te hebben gewacht, moest ik nu ineens in de UEFAcup playoffs verlengen en penalties nemen omdat ik na 0-0 thuis, 2-2 uit speelde. Als ik had geweten dat het spel niet snapt dat uitdoelpunten dubbel tellen, had ik ook niet de tactiek omgegooid om het gelijkspel vast te houden.
Dat is volgens mij alleen bij de promotie/degradatie play-offs, dan spelen ze beste uit 3. Europacup playoffs gelden Europese regels voor, dus 2 wedstrijden en uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
De regel is om na 'n gelijkspel 'n 3e wedstrijd te voetballen, dat is volgens mij in 't echt ook zo..
Je moet ze rust geven van de training. Set Training Schedule -> Restquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef martjin het volgende:
Ehm, ik heb 2 spelers die zeggen dat ze uitgeput zijn en rust nodig hebben. Dus ik stuur ze op aanraden van de fysio 1 week op vakantie, daarna zijn ze nog steeds moe en stuur ik ze nog 1 week weg. Dan zijn ze nog moe en zet ik ze een tijdje in me reserves, nu na 2 a 3 maanden zonder ze gebruikt te hebben zijn ze alsnog moe. Wat te doen want ik speel gewoon weer met ze hoor, dit word echtte gek.
Volgens mij tellen uitdoelpunen pas in de finales van de ronden. In de eerste ronde van de play-offs is het dacht ik altijd over 2½ wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen bij de promotie/degradatie play-offs, dan spelen ze beste uit 3. Europacup playoffs gelden Europese regels voor, dus 2 wedstrijden en uitdoelpunten tellen dubbel.
Met 32 spelers heeft die best een redelijke selectiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop niet dat je veel blessures krijgt
Weet je wat het is. Ik heb het seizoen ervoor enkele spelers gestald bij mijn sattelietclub Verona, de jongere talentjes en spelers die op een zijspoor waren beland. Maar meeste van die spelers werden daar gedurende het seizoen niet opgesteld en de spelers die wel werden opgesteld, werden er ook niet beter van. Dus heb ik dit seizoen maar besloten ze allemaal bij de selectie te houden. Je wordt ook flink beperkt in je mogelijkheden doordat je per seizoen maar één speler van buiten de EU mag halen. Daarom kun je ook zien dat ik een heuse Spaanse enclave aan het opbouwen ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop niet dat je veel blessures krijgt
die kut finalequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had de rechterrij niet gezienExcusez, ik was de FA-cup ook aan 't kijken
Nope. Als dat zo is, dan zouden ze het dit seizoen in de echte competitie verkeerd doen namelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij tellen uitdoelpunen pas in de finales van de ronden. In de eerste ronde van de play-offs is het dacht ik altijd over 2½ wedstrijd.
Leuk tochquote:Op zondag 20 mei 2007 13:00 schreef Linkovi het volgende:
Ja hij neemt strafschoppen, was ik even vergetenHoewel hij van de 11 maar 3 uit strafschoppen heeft gemaakt. Hij is een sterke kopper dus kopt veel raak uit corners.
Heracles misschien de nieuwe topclub van Nederland?
[afbeelding]
Als je prestaties goed zijn, is de kans groot dat je mag blijven.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef Leonos het volgende:
AC Milan krijgt waarschijnlijk een nieuw bestuur door geld problemen.
En nu vrees ik voor mijn baan
Marketinginkomsten, China is een heel groot land.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
Hoezo krijg je daar geld van?
Als je spelers bijv naar Roma haalt dan daarvandaan dan krijg je veel marketingshit enzoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
Hoezo krijg je daar geld van?
Simpel: groeien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef DaMart het volgende:
Mijn bestuur (VVV) kan nooit een club vinden om als affiliate aan ons te verbinden. Iemand een idee hoe ik daar verandering in kan brengen?
Hoe werkt dat, Arteta op rechts? ik vind het, kijkend naar zijn stats, meer een man die centraal moet spelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef Miggelllll het volgende:
--------------------------Coupet--------------------------
Vanden Borre------Cris-------Cacapa---------Abidal
Arteta---------------Juninho-----Tiago---------Tuncay
-----------------------Carew----Milevskiy----------------
Functioneert erg goed op rechts, af en toe ook op links bij blessures van Tuncay.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, Arteta op rechts? ik vind het, kijkend naar zijn stats, meer een man die centraal moet spelen.![]()
Eigenlijk niet neequote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef koolstrab het volgende:
Spelen we geen FM meer? :p
Vanavond of poker of FM, ga denk ik verder met Man UTD.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond even aan een nieuwe game beginnen.
Heb al een lange tijd niet meer gespeeld.
Ga denk ik met FC Den Bosch aan de slag.
ik ben aan het afstuderen maar daarna ga ik weer vol aan de bak met FMquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef koolstrab het volgende:
Spelen we geen FM meer? :p
Ik ben momenteel een team vanuit de Conference North naar de Premier League aan het brengen.
Probeer het hier eventjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef smulder1991 het volgende:
jaa, en dat is ook gelijk het enige acc dat ik heb;) net nieuwe pc dus miss instellingen ofzo?
Als je terugleest zie je dat dat dus niet over zijn probleem gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:23 schreef koolstrab het volgende:
Klopt het dat ik niet kan editten? Anders sorry voor de dubbelpost.
Dit gaat denk ik helemaal over jou probleem
Sjimz, ik heb misschien een oplossing voor je probleem op SI forum gevonden. Is van een SI games medewerker. Wel voor FM05, maar misschien werkt het ook voor FM07:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn FM pc is fucked up op dit moment.
Heeft ie sinds ik vanmorgen even adaware erover heb gegooid.
Overal waar FM05 staat dus vervangen voor FM07, misschien werkt hetquote:Lets try this:
1. Delete Sports Interactive installation folder;
2. Click 'Start' -> 'Run', then in txt box type "regedit";
3. When Registry Editor loads click 'HKEY_CURRENT_USER then click 'Software', right click 'Sports Interactive Ltd' and select 'Delete' - click "Yes";
4. Close Registry Editor;
5. Reboot ur machine;
6. If u have another drive other than C: , then install FM2005 in the most free drive. Otherwise install FM2005 outside of Program Files i.e. select installation path as maybe C:GamesSports Interactive;
7. Install 5.0.3 patch.
Je weet dat die post van 14 mei is?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef JantjeW het volgende:
Dubbelpost![]()
[..]
Sjimz, ik heb misschien een oplossing voor je probleem op SI forum gevonden. Is van een SI games medewerker. Wel voor FM05, maar misschien werkt het ook voor FM07:
[..]
Overal waar FM05 staat dus vervangen voor FM07, misschien werkt het.
Bedankt, maar dat had ik al geprobeerd, het probleem is nog steeds niet veholpenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:10 schreef JantjeW het volgende:
Ik weet, ik heb ook nergens gelezen dat hij een oplossing heeft gevonden, en daarnaast, het kan handig zijn voor anderen die dit probleem hebben.
Ik doe wel mee, al het een leuke challenge is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef sjimz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer in voor een challenge.
Hopelijk doen er dit keer wat meer mensen mee en houden mensen het ook vol.
Iemand zin om mee te doen, en eventueel suggesties?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, al het een leuke challenge is.
Zo'n Cisco Roma op het 4e plan lijkt me toch te veel van het goeiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
Willen we een LLM of gewoon een redelijke bekende club?
Het liefst wel een ploeg die een beetje bekend is, mischien Nottingham Forrest?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
Willen we een LLM of gewoon een redelijke bekende club?
Lijkt me wel wat ipv de vrij standaard uitdagingen! Of een leuk degradatieclubje in Griekenland/Portugal/Kroatie ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:16 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook een keer een MLS ploeg doen, met die leuke draft rondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |