abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49073648

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • pi_49073666
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

speel je tijdens de finale
    Ja met de laptop op mijn schoot
    pi_49074222
    tvp
    pi_49075112
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

speel je tijdens de finale
    Doe ik hier ook, ik kijk bijna altijd tegelijk tv en FM op de laptop
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_49075304
    Ik ben in ieder geval de 2e groepsronde door met Suriname!
    Engelaar alleen wel voor 1 maand geblesseerd
    Zit nu in een poule met Mexico,Jamaica,Costa Rica,USA en Canada.
    Dit gaat zeer lastig worden

[ Bericht 34% gewijzigd door sjimz op 06-05-2007 22:06:35 ]
      zondag 6 mei 2007 @ 22:58:15 #6
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49082829
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 20:37 schreef sjimz het volgende:
    Ik ben in ieder geval de 2e groepsronde door met Suriname!
    Engelaar alleen wel voor 1 maand geblesseerd
    Zit nu in een poule met Mexico,Jamaica,Costa Rica,USA en Canada.
    Dit gaat zeer lastig worden
    Lijkt me ook wel leuk, het jaar gaat lekker snel voorbij
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_49082868
    Ik moet echt goed zoeken naar FREDS
    Degene die in Suriname voetballen zijn echt te slecht
      zondag 6 mei 2007 @ 23:01:22 #8
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49082951
    FREDS?
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_49082997
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef donroyco het volgende:
    FREDS?
    Ja, de vroegere regens
      zondag 6 mei 2007 @ 23:04:05 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49083075
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, de vroegere regens
    Waarom heten ze nu dan FREDS ...
    pi_49083115
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 23:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waarom heten ze nu dan FREDS ...
    Gewoon iets van SI
      zondag 6 mei 2007 @ 23:05:39 #12
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49083142
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gewoon iets van SI
    Oke..dan kan ik met een gerust hart slapen
    pi_49083159
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef donroyco het volgende:

[..]

Oke..dan kan ik met een gerust hart slapen
    Ben je dronken?
    pi_49090243
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
    Ik moet echt goed zoeken naar FREDS
    Degene die in Suriname voetballen zijn echt te slecht
    Is er bij jou in Nederland al een Surinamer in een jeugdopleiding doorgebroken? Bij mij na drie jaar nog altijd niet...
    pi_49090816
    Dat is dus het kutte van een klein land zijn waar ploegen geen goede jeugdopleidingen hebben. Ik heb t ook al een keer geprobeerd met de Antillen. Maar na een aantal seizoen heb je gewoon geen spelers van niveau meer.
      maandag 7 mei 2007 @ 09:31:57 #16
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_49090862
    Met een beetje mazzel lukt het me om vanavond seizoen 3 af te krijgen .

PSV met van Gaal als coach is voor de 5e keer op rij kampioen geworden .
    En het meest schokkende in mijn game is toch wel dat de Spurs op de laatste plaats staan in het Premiership (nog 5 wedstrijden te gaan en ze staan 10 punten achter op een veilige plek). Maar Jol zit nog steeds op zijn stoeltje .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_49090912
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Is er bij jou in Nederland al een Surinamer in een jeugdopleiding doorgebroken? Bij mij na drie jaar nog altijd niet...
    Bij mij eentje! Een jeugdkeeper van RKC die nu inmiddels bij Ajax zit.
    Ik ga trouwens naar het WK Ben 3e in de groep geworden.
      maandag 7 mei 2007 @ 09:56:37 #18
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49091419
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben je dronken?
    Nee, wel moe
    pi_49091744
    Ik sta ondertussen 35e op de wereldranglijst
    Mijn WK-poule ziet er als volgt uit:
    Duitsland
    Zwitserland
    Tunesie
    Suriname

Hopelijk lukt het me om 2e te worden
    pi_49091907
    Heel erg knap, Sjimz! Ik heb pas één wedstrijd gespeeld in de WK Kwalificatiereeks. Mexico heeft me afgedroogd met 5-0
    Ben benieuwd wat je ervan maakt op het WK! Succes
    pi_49094015
    Helaas niet door de eerste ronde gekomen, maar wat ben ik trots op mijn strijders!!!

Helaas zijn mijn 2 helden beide gestopt voor het Surnaams Elftal.
    de Vries en Derveld.
    Ik kijk nog even of ik sowieso een selectie kan samenstellen, want alle regens/freds van Suriname die stoppen al op hun 17e met voetballen
      maandag 7 mei 2007 @ 11:39:17 #22
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49094219
    Jammer sjimz, wel goed gedaan
    pi_49094662
    Weer een dragende speler van mijn team gaat met pensioen!
    Op 23 jarige leeftijd!
    Zo kan ik toch nooit wat opbouwen

Heb ondertussen een aanbieding van USA afgeslagen, waar ik nu dus wel spijt van heb
      maandag 7 mei 2007 @ 13:50:45 #24
    146874 DANILXL
    timeo danaos et dona ferentes
    pi_49098919
    is er al een nocd crack voor de patch?
    woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
    pi_49102765
    Ik ben nu manager van Brazilië, hoe zorg ik dat een wedstrijd gespeeld wordt?
    pi_49103282
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Kadoc het volgende:
    Ik ben nu manager van Brazilië, hoe zorg ik dat een wedstrijd gespeeld wordt?
    Wedstrijden organiseren Of op continue drukken
    pi_49104542
    Er komen nu bij nederlandse clubs wat spelers door die ook de surinaamse nationaliteit hebben.
    Van de 18 die ik er gespot heb kan ik er 11 op mijn selectie lijst zetten, de rest wil denk ik niet voor Suriname spelen
    Maar toch weer 11 spelers erbij, die hopelijk niet met pensieon gaan voor hun 35ste verjaardag
    Met de 2 toppers Arie Taument en Prince Ketting
    pi_49106983
    Wat een namen
    pi_49108932
    Een week geleden is mn Swansea game een beetje gecrashed...nu maar weer opnieuw begonnen vanaf 01-01-09. Chris Burke (Rangers) alvast vast gelegd voor volgend seizoen met een free transfer.
    pi_49108948
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Fides het volgende:
    Wat een namen
    Prince Ketting heeft het in zich om een cultfiguur te worden hoor
    pi_49109791
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Prince Ketting heeft het in zich om een cultfiguur te worden hoor
    Screenshot?
    pi_49110092
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Screenshot?
    pi_49110317
    Da's best een leuk spelertje, kan bij een goede club misschien uitgroeien tot een prima speler. Z'n passing mag als DRLC nog wel wat omhoog...maar fysiek is 'ie al vrij goed

Bij mij zijn er, in de zomerstop van 2009, nu eindelijk ook Surinaamse FRED's in Nederland doorgebroken. Twee wel te verstaan, bij AGOVV en Eindhoven. Waarschijnlijk talentloze voetballers, maargoed, de eerste Surinaamse FRED's in Nederland zijn er

Mijn kwalificatie voor het WK verloopt overigens ook voorspoedig Na 5 wedstrijden sta ik op de 3e plaats. Uitslagen tot nu toe:
    Mexico - Suriname 5-0
    Suriname - Trinidad&Tobago 4-0
    USA - Suriname 2-1 (winnende goal voor USA viel in blessuretijd )
    Suriname - Jamaica 2-1
    Suriname - Costa Rica 2-0

Gaat dus best aardig
      maandag 7 mei 2007 @ 19:42:06 #34
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49113239
    tvp
      maandag 7 mei 2007 @ 20:57:04 #35
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_49116740
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef andre347 het volgende:
    tvp
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_49120312
    Wat mooi Na een seizoen lang vechten om uefa-cup voetbal te halen, haal ik, na een goede serie, op de een na laatste speeldag zelfs de Championsleague, door een 1-0 winst op Milan in San Siro
    Цой жив
      maandag 7 mei 2007 @ 23:19:05 #37
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_49124453
    Zo, dat is nog eens een verrassende eindstand in de Premier League .

Newcastle
    Tottenham

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      dinsdag 8 mei 2007 @ 08:53:00 #38
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49131582
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef PirE het volgende:
    Zo, dat is nog eens een verrassende eindstand in de Premier League .

Newcastle
    Tottenham

[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07191/Premiership0809.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
    Ook wel eens gehad, Spurs en City eruit
    pi_49137977
    En weer 5 spelers die gestopt zijn op jonge leeftijd
    pi_49140996
    Suriname gaat naar het WK2010

Ik heb 6x gewonnen en 4x verloren, oftewel ik heb van de twee beste ploegen verloren, en de rest heb ik allemaal verslagen. Niet slecht! Kelvin Leerdam, Sergio Zijler en Ray Inge hebben eindelijk hun eerste interlandgoal gemaakt. Inge is overigens ook de man die zich het best ontwikkeld, hij kwam via een vrije transfer bij Harkemase Boys terecht, werd na twee jaar(en al de nodige interlands achter zijn naam) overgenomen door sc Heerenveen, en hij speelt nu op huurbasis bij RBC. Zijn ontwikkeling is sinds zijn komst naar sc Heerenveen zeer voorspoedig verlopen en hij hikt ook tegen een basisplaats aan. Die zal hij ook gaan krijgen wanneer Mark de Vries(34 jaar) er mee gaat stoppen.
    Slory is mijn andere spits, en zijn positie is onbespreekbaar. Hij is met zijn 19 goals uit 25 wedstrijden mijn grote topscorer. Onbegrijpelijk dat 'ie bij Feyenoord niet eens op de bank zit.
    Ik heb nu de keus uit 101 spelers, maar dit zijn voornamelijk prutsers uit Suriname. Het wachten is nog altijd op goede FRED's uit Nederland...

Op naar het WK
    pi_49141143
    Goed gedaan!
    Ik heb in 2011 een mooi fredje van Feyenoord in de selectie!
    Uit Suriname heb ik zelf maar 15 spelers beschikbaar De rest is allemaal grijs, hoe kom jij aan zoveel spelers?
    pi_49141534
    Geen idee, daar doe ik zelf natuurlijk niets aan. Het zijn voornamelijk spelers uit Suriname zelf. In tegenstelling tot jou heb ik vrij veel spelers uit de Surinaamse competitie tot mijn beschikking. Vreemd dat ik zoveel meer heb...maargoed, daarnaast zijn er ook nog veel spelers zonder club.
    Welke competities heb jij geselecteerd? Ik heb Nederland, Engeland(in de hoop dat daar ooit een Surinamer doorbreekt, maar dat zal wel niet ) en Colombia(tja, een Amerikaans land, anders kon ik niet met Suriname spelen...).
    pi_49141631
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef Winski05 het volgende:
    Geen idee, daar doe ik zelf natuurlijk niets aan. Het zijn voornamelijk spelers uit Suriname zelf. In tegenstelling tot jou heb ik vrij veel spelers uit de Surinaamse competitie tot mijn beschikking. Vreemd dat ik zoveel meer heb...maargoed, daarnaast zijn er ook nog veel spelers zonder club.
    Welke competities heb jij geselecteerd? Ik heb Nederland, Engeland(in de hoop dat daar ooit een Surinamer doorbreekt, maar dat zal wel niet ) en Colombia(tja, een Amerikaans land, anders kon ik niet met Suriname spelen...).
    Ik heb Nederland als speelbare competitie gekozen.
    Voor de rest belgie,engeland,frankrijk,duitsland,spanje en italie (draaien op de achtergrond mee, maar zijn niet speelbaar)

Ik heb op dit moment 40 spelers die voor Suriname uit kunnen komen.
    Dat is niet echt veel
    pi_49141729
    Niet bepaald, nee. Misschien omdat ik een Amerikaans land heb geselecteerd, en dus een competitie 'dicht' bij Suriname in de buurt, ik meer spelers tot m'n beschikking heb...
    pi_49141755
    En degene die zonder club zitten vinden het altijd nodig om gelijk met pensioen te gaan.

Purrel Frankel is ook gestopt

[ Bericht 41% gewijzigd door sjimz op 08-05-2007 14:15:38 ]
    pi_49143069
    Er loopt zowaar talent rond in Suriname
    De 18-jarige Garry Faber, afgelopen augustus pas doorgebroken bij de jeugdopleiding van Royal '95, scoorde bij zijn debuut tegen Barbados direct 2x

Ik ben heel benieuwd hoe Suriname er over zo'n 5 jaar uitziet. De meeste vaste krachten zijn dan gestopt en het zou me niets verbazen als ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen met bouwen, aangezien er alleen nog maar matige spelers zijn...
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:30:37 #47
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_49143464
    Volgende keer retain players from Surinam selecteren bij het beginnen van een nieuwe game. Dan laadt hij alle Surinaamse spelers in en dan krijg je ook betere regens. Je kan dit voor elke obscure natie doen.

Hoeveel spelers je krijgt hangt ook van je database af en het aantal geselecteerde competitie's. Hoe meer competitie's des te minder ruimte er is voor de mindere goden. Dat spelers vroeg stoppen kun je opvangen door een club te gaan leiden en dan gewoon alle spelers een contract aanbieden, dan heb je ook meer controle over training e.d.

BV. Als manager van Andorra, kleine spaanse club managen. Bij Liechtenstein een zwitserse of oostenrijkse ploeg pakken. Het duurt dan wel langer, maar je heb een grotere kans dat je ooit een WK haalt met Andorra of Liechtenstein.
    pi_49143735
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef PirE het volgende:
    Volgende keer retain players from Surinam selecteren bij het beginnen van een nieuwe game. Dan laadt hij alle Surinaamse spelers in en dan krijg je ook betere regens. Je kan dit voor elke obscure natie doen.

Hoeveel spelers je krijgt hangt ook van je database af en het aantal geselecteerde competitie's. Hoe meer competitie's des te minder ruimte er is voor de mindere goden. Dat spelers vroeg stoppen kun je opvangen door een club te gaan leiden en dan gewoon alle spelers een contract aanbieden, dan heb je ook meer controle over training e.d.

BV. Als manager van Andorra, kleine spaanse club managen. Bij Liechtenstein een zwitserse of oostenrijkse ploeg pakken. Het duurt dan wel langer, maar je heb een grotere kans dat je ooit een WK haalt met Andorra of Liechtenstein.
    Dat had ik al gedaan
    Ik denk wel dat ik inderdaad te veel competities heb geselecteerd
    pi_49144410
    Retain players heb ik uiteraard ook gedaan.

WK 2010, poule C:
    Suriname
    Kroatië
    Colombia
    Frankrijk

Ik ga voor de 2e plaats
    pi_49144448
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Winski05 het volgende:
    Retain players heb ik uiteraard ook gedaan.

WK 2010, poule C:
    Suriname
    Kroatië
    Colombia
    Frankrijk

Ik ga voor de 2e plaats
    Jouw poule lijkt me moeilijker dan de mijne hoor
    Alleen grappig dat ik het juist tegen het meest zwakke land heb laten liggen
    Toch succes , en ik wacht op de volgende post!
    pi_49148401
    Mijn Swansea game blijft maar vastlopen eind januari 2009. Ik vind het ook wel een leuke uitdaging om met een 'minder' land het WK te halen/te winnen. Iets van het niveau Suriname of iets beter (dus geen Bhutan ofz) lijkt me wel leuk. Ik hou er ook van om gelijk het onder 21 en het onder 19 team te managen dus een beetje behoorlijk land (wellicht met eigen competitie) zou wel ideaal zijn.
    pi_49148722
    Zodra ik een andere aanbieding krijg van een ander land ga ik daar trainen.
    Suriname speelt te weinig officiele wedstrijden. Tot nu toe alleen vooronde WK en WK zelf. Geen Noord-Amerikaans of Zuid-Amerikaans toernooi meegemaakt. Zelfs geen kwalificatie toernooi
      dinsdag 8 mei 2007 @ 17:05:32 #53
    146874 DANILXL
    timeo danaos et dona ferentes
    pi_49150129
    Hoe doet iedereen dat die niet de officiele versie heeft met de ieuwe patch??
    woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
    pi_49150161
    Geen idee. Ik heb het spel origineel dus ik heb nergens last van
    pi_49155086
    Ik heb nog een vraagje over Fm2007. Ik ben bezig met Leeds United(eerste seizoen) en ik bijna geen transfergeld meer, ik heb al gevraagd om meer , maar dat willen ze niet geven. Maar kan ik ook ergens een lijst zien/krijgen waar te zien welke contracten allemaal aflopen(binnen 3 maanden bijvoorbeeld)
      dinsdag 8 mei 2007 @ 19:48:46 #56
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49156519
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef kikidiablo het volgende:
    Ik heb nog een vraagje over Fm2007. Ik ben bezig met Leeds United(eerste seizoen) en ik bijna geen transfergeld meer, ik heb al gevraagd om meer , maar dat willen ze niet geven. Maar kan ik ook ergens een lijst zien/krijgen waar te zien welke contracten allemaal aflopen(binnen 3 maanden bijvoorbeeld)
    Manager > Speler zoeken

En dan rechtsboven op 'Filter' klikken, dan kies je eentje toevoegen (Contract natuurlijk) en dan die op 'Loopt af' zetten
    pi_49160645
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef DANILXL het volgende:
    Hoe doet iedereen dat die niet de officiele versie heeft met de ieuwe patch??
    De helft van de verhalen hier is verzonnen.

Stiekeme tvp
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_49160931
    TVP
    :) (:
    pi_49168653
    Goedennacht ben nou net begonnen met Psv , 10 MiL , Wil jonge talenten Iemand ideeen ?
    pi_49168679
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:29 schreef qware het volgende:
    Goedennacht ben nou net begonnen met Psv , 10 MiL , Wil jonge talenten Iemand ideeen ?
    Check de links naar verschillende sites in de OP. Daar heb je wat talentenlijstjes.
    pi_49170872
    heb mokoena gekocht en farfan geruild met baros daarbij nog wat geld gekregen
    ook Warnock van liverpool gehaald !
    De JC schaal gewonnen met 2-1
    ben nog in de race voor een zuid koreaan , Net zoals half europa,
    We zullen zien
    pi_49170994
    Eerste wedstrijd PSV 3 - 1 Heerenveen 2 goals Tardelli 1X cocu , Baros is geblesseerd geraakt Bij interland over paar dagen weer terug Da costa speelde omdat Salcido een omgezwikte enkel heeft
    En kreeg een 9 waardoor Hij meteen al Lofzangen van hiddink en Robson krijgt.
    Cl ben ik gekoppeld aan Liverpool, olympiakos en Levski sofia
    is te halen!
    pi_49171515
    Wat typ je ongelofelijk raar, ik moest je posts 3x lezen
      woensdag 9 mei 2007 @ 09:16:25 #64
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49172869
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Hij mist de punten volgens mij...
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:42:27 #65
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_49177453
    Seizoen6 Cisco is achter de rug, Scudetto werd eenvoudig binnengehaald, met slechts 13 tegendoelpunten en 1 nederlaag (1-0 bij Bologna) in 38 wedstrijden Serie A. Ook de Coppa Italia was met een 1-1 en 3-0 overwinning op Fiorentina een gemakkelijke prooi. Chelsea bleek na de poulefase in Eerste Ronde CL helaas (nog) een maatje te groot, inmiddels ben ik begonnen met seizoen7.

In de zomerstop zijn Christiano Ronaldo en Nilmar transfervrij overgekomen Daarnaast voor 20 miljoen Rafael van der Vaart overgenomen van Palermo, hij versterkt m'n middenveld. Doordat ik iets te veel aanvallende spelers heb aangetrokken de laatste seizoenen heb ik nu, alhoewel dat ook niet heel erg is, een spitsenoverschot: Nilmar, Obafemi Martins, Podolski, Ferretti, Hugo Almeida, Amauri, Bernacci, De Maio.. Gelukkig lopen er in de zomer een aantal contracten af. Eerste competitiewedstrijd werd met 4-0 gewonnen van Napoli. In de CL volgen Valencia, Feyenoord en Kopenhagen, ik ga voor een eerste plaats in de poule
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_49177491
    Ik was er zo vlakbij

Maar goed, ik ben erg tevreden over het toernooi. Een gelijkspel tegen Frankrijk en een overwinning op de nummer 1 uit de poule, Kroatië. En niet eens onverdiend, ik kreeg meer kansen. Vlak voor tijd ging ik 4-2-4 spelen en dat resulteerde in een heerlijke goal van Ray Inge.
    Puike prestatie van de Surinamers
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:44:16 #67
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_49177531
    Netjes hoor
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    pi_49177669
    Precies dezelfde plek en punten als ik had
    Wat een goede prestatie.
    Suriname mag trots op ons beide zijn!
    pi_49177860
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
    Precies dezelfde plek en punten als ik had
    Wat een goede prestatie.
    Suriname mag trots op ons beide zijn!
    Ja! Dat is toevallig
    Ik ben vooral erg blij met de 2-1 overwinning op Kroatie. Echt, die ploeg heeft veel goede voetballers, wint van Frankrijk, en ik versla ze met Suriname

Ik ben overigens wel van plan om hier gewoon mee door te gaan. Er zullen vast wel een aantal leuke FRED's opstaan, dus ik ga over 4 jaar gewoon weer proberen deel te nemen aan het WK
    pi_49178111
    En weer zomaar 1 speler vanuit het niets opgehouden
    Ik heb wel een supertalent in de aanbieding, kan wel eens naar een hele grote ploeg verkassen (mits hij niet stopt )
      woensdag 9 mei 2007 @ 12:18:50 #71
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49178964
    Ze missen gewoon doorzettingsvermogen sjimz
    Of stoppen ze hun zuurverdiende geld in andere praktijken
    pi_49179688
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
    sorry hoor ! Zal er aan werken !
    pi_49181457
    Ik heb een goede -3-1 behaald op rkc!
    Lee chun soo gehaald voor 2.9 M
    pi_49187921
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef qware het volgende:
    Ik heb een goede -3-1 behaald op rkc!
    Lee chun soo gehaald voor 2.9 M
    -3 keer gescoord? Zuur.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_49188352
    Ik heb veel last van blessures. Wat kan ik daar aan doen? Ik train niet extra hard ofzo. De spelers raken allemaal in wedstrijden geblesseerd.
    Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
    pi_49188409
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Vakkie_W het volgende:
    Ik heb veel last van blessures. Wat kan ik daar aan doen? Ik train niet extra hard ofzo. De spelers raken allemaal in wedstrijden geblesseerd.
    Betere fysio's misschien.
    pi_49188525
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Betere fysio's misschien.
    Waar moeten die fysio's goed in zijn?

Elke training bij mij heeft trouwens 5 sterren. Dus aan slechte trainers ligt het niet.
    pi_49188779
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Elke training bij mij heeft trouwens 5 sterren. Dus aan slechte trainers ligt het niet.
    Fysio's moeten iig goed zijn in fysiotherapie. Verder weet ik het ook niet.

Maar misschien is het gewoon botte pech.
      woensdag 9 mei 2007 @ 20:44:59 #79
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_49199207
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

- Physiotherapy
    - Level of discipline
    pi_49200612
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar misschien is het gewoon botte pech.
    Of pech met botten!
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:54:06 #81
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_49206287
    Wat ik nu toch eens meemaak
    Ik ben coach van Nederland in 2008 en ook van Nederland onder 21. Ik coach Nederland onder 21 tijdens het WK en zit in een poule met Portugal, Zuid-Korea en Mexico. Tijdens mijn tweede wedstrijd moest ik tegen Zuid-Korea. En dan gebeurt er echt iets geweldigs Tijdens één van mijn counters komt de keeper van Zuid-Korea uit zijn doel, maar er is ook een verdediger in de buurt en die kopt terug naar de keeper zodat hij hem kan wegtrappen. Maar die kopbal gaat óver de keeper heen waardoor één van mijn spitsen ernaartoe rent en het simpel afmaakt En dit gebeurde allemaal op ongeveer 25 meter van het doel vandaag
    pi_49222625
    1e KO-ronde CL met Metz, uit bij Fenerbahce. Kansloos 2-0 achter bij rust, dus ik boos, doe een paar kleine aanpassingen in de tactiek en rol ze met 2-4 op. Toen waren ze stil in het stadion
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:01:08 #83
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_49224331
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    -verhaaltje-
    Zoiets als Wome (Werder) deed tegen AZ [UEFA Cup]?
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:53:49 #84
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_49226719
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zoiets als Wome (Werder) deed tegen AZ [UEFA Cup]?
    Ja, maar dan over de keeper heen
    pi_49229852
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    Wat ik nu toch eens meemaak
    Ik ben coach van Nederland in 2008 en ook van Nederland onder 21. Ik coach Nederland onder 21 tijdens het WK en zit in een poule met Portugal, Zuid-Korea en Mexico. Tijdens mijn tweede wedstrijd moest ik tegen Zuid-Korea. En dan gebeurt er echt iets geweldigs Tijdens één van mijn counters komt de keeper van Zuid-Korea uit zijn doel, maar er is ook een verdediger in de buurt en die kopt terug naar de keeper zodat hij hem kan wegtrappen. Maar die kopbal gaat óver de keeper heen waardoor één van mijn spitsen ernaartoe rent en het simpel afmaakt En dit gebeurde allemaal op ongeveer 25 meter van het doel vandaag
    Ik speelde een keer met Twente. Ik moest uit tegen ado. Stuitert er een bal op Boschker af, nergens ado spelers in de buurt ofzo. Rent mijn verdediger Robbie Wielaert achter de bal aan, is de bal een meter voor de goal, schopt ie opeens uit het niets de bal vol in eigen goal
    Цой жив
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:22:47 #86
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_49230740
    Bij mij gebeurt het zo vaak dat een verdediger de bal in eigen doel 'schiet' als de bal vlakbij de lijn is
    pi_49235332
    Ik ben in mijn Suriname game al door Oostenrijk, Nederland (alweer) en Ghana gevraagd als nieuwe bondscoach.
    Heb ze toch allemaal geweigerd.
    pi_49236547
    Ik ben even de motivatie kwijt om door te gaan met Suriname. Tijdelijk, want ik ga er wel weer mee verder..maar ik wordt er ook een beetje moe van dat je eigenlijk alleen maar vrienschappelijke duels speelt en amper tot geen kwalificatieduels, voor welk toernooi dan ook. Bovendien zijn veel belangrijke spelers gestopt en komen er amper FRED's. Ja, in Suriname, maar in Nederland hooguit twee per seizoen en die zijn net zo slecht als spelers in Suriname.
    Had gesolliciteerd bij verschillende andere landen zonder bondscoach, en ook bij clubs uit Nederland, om zo weer wat plezier te krijgen. Maar zelfs Omniworld wil mij niet als coach.
    Ben daarom even verder gegaan met mijn De Graafschap-game, de club waar coach werd nadat ik ben opgestapt bij Walsall.
    pi_49240121
    Met Metz na een 1-2 verlies thuis tegen Fener door in de CL. Milan is de volgende tegenstander.
    pi_49254598
    heb inmiddels Met 1-4 van sofia levski gewonnen en met 2-1 van liverpool en met 1-0 van olympiakos.
    in de competitie gaat het uitstekend met Lee chun goo Als Rechter flankspeler en baros en kone in de spits die samen 15 doelpunten en 7 assists in 10 wedstrijden hebben gemaakt.
    Fans uitermate blij, Het gaat de goede kant op!
    de winst van liverpool was erg gelukkig Taktiek op Counteraanval met simons en cocu als verdedigende middenvelders. tardelli heeft er ook genoeg in liggen maar Kies liever voor kone en baros Omdat tardelli gehuurd is.
    pi_49264389
    Ik zoek nog een leuk team om Football Manager weer aantrekkelijk te maken want ik heb de laatste tijd niet gespeeld omdat ik andere dingen aan het hoofd had, maar heeft iemand nog suggesties? Suptoppers en lager a.u.b. , maar ook niet LLM (ja je snapt me wel )
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:30:10 #92
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49273059
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef sjimz het volgende:
    Er komen nu bij nederlandse clubs wat spelers door die ook de surinaamse nationaliteit hebben.
    Van de 18 die ik er gespot heb kan ik er 11 op mijn selectie lijst zetten, de rest wil denk ik niet voor Suriname spelen
    Maar toch weer 11 spelers erbij, die hopelijk niet met pensieon gaan voor hun 35ste verjaardag
    Met de 2 toppers Arie Taument en Prince Ketting
    Dus die naam generator is nog steeds van het zelfde niveau als in de tijd van CM2
    pi_49273218
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dus die naam generator is nog steeds van het zelfde niveau als in de tijd van CM2
    Ja geweldig toch!
    Welk jongetje wil nou geen posters van Prince Ketting boven zijn bed hebben hangen?
    pi_49273400
    Met Man U aan 't 2e seizoen begonnen. Seizoen 1 eigenlijk erg tegengevallen met 'n 3e plaats en 20 punten achter kampioen Arsenal. Wel Rooney met 23 goals de topschutter.

In 't nieuwe seizoen amper transferbudget, maar door verkoop van spelers toch wat geld overgehouden en 'n paar gehuurde spelers.

Start was voortvarend met degelijke overwinningen op o.a. Spurs en Liverpool. Na 5 gewonnen wedstrijden helaas met 2-1 ten onder tegen Watford M'n spitsen (Pazzini, Johnson, Soldado) kunnen 't net ineens niet meer vinden. Rooney is alleen maar geblesseerd en Rossi is gewoon te licht voor de top heb ik 't idee.

Achter de spitsen wordt niet genoeg gevuurd door Renato Augusto, Nani (gehuurd), Ronaldo, Raul Garcia, Carrick en Biseswar (kan nog aardig mee).

De verdediging staat redelijk, linksachter lijkt de zwakste plek met Heinze en Bale. Centraal Rio, Woodgate, Vidic en Pique. Op rechts mogen Neville en v.d. Borre 't uitvechten.

CL na 'n mooie 5-0 overwinning op Leverkusen weer ver teruggezakt, maar nog ruime kans op overwintering met Valencia en Celtic als andere concurrenten.
    pi_49273794
    Ik heb ontslag bij Suriname genomen en ga nu bij Australie aan de gang.
    Hopelijk kan ik wat meer officiele wedstrijden spelen.
    pi_49286003
    Ben vandaag met Hamburg begonnen
    Heb Kléberson gekocht, En gomes voor een overdreven 11 miljoen

Heb meteen de Ligapokal gewonnen, Door Bayern te verslaan in de finale met penaltys

Met moeite geplaats voor CL via Kopenhagen

En in de competitie loopt het tot nu toe nog prima
    Won de eerste 3 wedstrijden met moeite met 2-1 en net Bremen verslagen met 0-3 3x Guerrero

Eerste beker wedstrijd ook makkelijk gewonnen met 1-9 van Allemania Aachen 2

En de éérste wedstrijd in de CL van Milan gewonnen met 3-2 door 2 doelpunten van Van der vaart

En Kompany is echt geweldig
    Haalt altijd een 8 of 9 bij de wedstrijden

Hopen dat mijn jongens zo door gaan
      zaterdag 12 mei 2007 @ 12:46:40 #97
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_49297358
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:08 schreef Max-Westerman het volgende:
    -verhaal-
    Doe je goed
    pi_49297592
    Ben met Australie de eerste ronde van het WK 2014 doorgekomen.
    Ben als eerste geeindigd in een poule met Italie, Zwitserland en Algerije.
    Italie is 3e geworden en mag naar huis
    Zwiserland is 2e geworden en gaat samen met mij dor naar de volgende ronde.
    Moet nu tegen Ivoorkust.
    pi_49298470
    Van Ivoorkust met 1-0 gewonnen maar helaas was in de kwartfinale Engeland met 2-0 een maatje te groot. Hopelijk mag ik blijven als coach van Australia want er komt een goede lichting aan.
    Heb inmiddels een aanobd van Slowakije afgeslagen.
    pi_49299903
    Leuk, sjimz Wel goede Freds in Australie dus?
    pi_49300727
    Ik overwinter met Hamburg in de CL
    Ben als 1e geeindigt in een poule met PSV (2e) Milan (3e) en Olympiakos (4e)
    Olympiakos heb ik in de laatste wedstrijd met 6-0 vernedert

In de competitie gaat het redelijk
    Sta 2e met 2 punten achter op Bayern
    Volgende wedstrijd moet ik thuis tegen Bayern hopenlijk win ik

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2007 15:19:48 ]
    pi_49330441
    Wanneer is het slim om met Tight marking en Target man te spelen?
    pi_49345479
    Met Australie in 2015 de Azie Cup gewonnen door in de finale met 2-0 te winnen van Saoedi Arabie!
    pi_49345582
    Ben inmiddels kampioen geworden met HSV
    In de voorlaatste wedstrijd speelde ik gelijk tegen Bayern de directe concurent en in Munchen werd ik kampioen

CL helaas in de 2e ronde uitgeschakelt door Porto
    En in de beker in de kwartfinale ook uitgeschakelt

Maar 't 2e seizoen loopt nog niet echt goed
    Heb 6 wedstrijden gespeelt in de competitie en sta 5e

Ik heb altijd dat 't veel slechter loopt in in een 2e seizoen met team
    Scoor minder enzo
    Terwijl ik eigenlijk nog de zelfde selectie heb
    pi_49345622
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:08 schreef Max-Westerman het volgende:
    Ben inmiddels kampioen geworden met HSV
    In de voorlaatste wedstrijd speelde ik gelijk tegen Bayern de directe concurent en in Munchen werd ik kampioen

CL helaas in de 2e ronde uitgeschakelt door Porto
    En in de beker in de kwartfinale ook uitgeschakelt

Maar 't 2e seizoen loopt nog niet echt goed
    Heb 6 wedstrijden gespeelt in de competitie en sta 5e

Ik heb altijd dat 't veel slechter loopt in in een 2e seizoen met team
    Scoor minder enzo
    Terwijl ik eigenlijk nog de zelfde selectie heb
    Speel je met de zelfde tactiek als in het eerste jaar?
    pi_49345638
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Speel je met de zelfde tactiek als in het eerste jaar?
    Yep
    pi_49345673
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Yep
    Dan is dat je probleem
    pi_49345737
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan is dat je probleem
    O

Nja ik zal dan maar 's met de tacktiek kloten
    pi_49345763
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

O

De teams passen zich aan en kraken je tactiek. Ook spelen ze nu anders tegen je omdat je de verdedigende kampioen bent.
      zondag 13 mei 2007 @ 22:14:34 #110
    125053 stefmans
    pi_49345843
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

O

Beetje met die balkjes schuiven en je kan weer vooruit.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      zondag 13 mei 2007 @ 22:17:09 #111
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49345938
    Heb in seizoen II met Man U al 'n aardig kampioenselftal gesmeed. Met Eddie Johnson als absolute toptargetman in 27 wedstrijden 26 keer 't net gevonden met 'n gemiddelde van 8.13

Opstelling:
    ------------- Grohe ---------------
    Neville - Rio - Woodgate - Bale
    --------- ^ -------- ^ --------------
    ----- Augusto - Carrick ---------
    Ronaldo -- R. Garcia -- Nani
    ------------ Johnson -------------

Bank:
    Sar, Pique, Borre, Pazzini, Biseswar

Rooney, Vidic, Heinze zijn vooral nog geblesseerd, dus daar kan ik weinig beroep op doen op 't moment.
      zondag 13 mei 2007 @ 22:29:23 #112
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_49346362
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Heb in seizoen II met Man U al 'n aardig kampioenselftal gesmeed. Met Eddie Johnson als absolute toptargetman in 27 wedstrijden 26 keer 't net gevonden met 'n gemiddelde van 8.13
    Wow, das echt hoog!
      zondag 13 mei 2007 @ 22:32:41 #113
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49346470
    't Is dan ook echt 'n geweldenaar, als je 'm kunt halen (begin van 't spel zo'n 4 mln) dan zou ik 't zeker doen. Hij beslist wedstrijden voor je en is fysiek geweldig en balvast. Beer van 'n vent
    pi_49346514
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
    't Is dan ook echt 'n geweldenaar, als je 'm kunt halen (begin van 't spel zo'n 4 mln) dan zou ik 't zeker doen. Hij beslist wedstrijden voor je en is fysiek geweldig en balvast. Beer van 'n vent
    Je kan hem dacht ik voor 3.6 of 3.7 minimale ontsnappingsclausule halen.
      zondag 13 mei 2007 @ 22:39:03 #115
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49346676
    Kan wel, vandaar zo'n 4 mln (bij Man U kijken we niet op 'n ton of 4 meer of minder )
    pi_49346708
    Toch heb ik liever Palacio, Jo of Delgado als Target Man.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 13-05-2007 22:53:06 ]
    pi_49350292
    Heeft iemand van jullie de PSP versie? Denk erover deze aan te schaffen, gaat wat sneller en lijkt me wel relaxt om overal te kunnen spelen
    pi_49360229
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:39 schreef sjimz het volgende:
    Toch heb ik liever Palacio, Jo of Delgado als Target Man.
    Dat zijn toch voornamelijk snelle spitsen? En dan met 'run on to ball' ofzo?
    pi_49360268
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 00:34 schreef PPWB84 het volgende:
    Heeft iemand van jullie de PSP versie? Denk erover deze aan te schaffen, gaat wat sneller en lijkt me wel relaxt om overal te kunnen spelen
    FM op consoles

Er is iemand die het op de x360 had, misschien moet je daar even mee praten. Maar verder speelt iedereen het op pc. Ik had CM07 op PS2, dat was iig geen pretje (of dat aan de PS2 lag of aan het spel, dat blijft onduidelijk )
    pi_49360289
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat zijn toch voornamelijk snelle spitsen? En dan met 'run on to ball' ofzo?
    al kan je Jo ook als mixed of head zetten.
      maandag 14 mei 2007 @ 14:48:34 #121
    158518 Sjechov
    Medisch Commercieel Actief!
    pi_49364961
    Ik koop er lustig op los.
    Maar nu blijkt dat mijn elftal nogal zuid amerikaans aan het worden is.
    Op de sites kom ik nou niet echt bij talentvolle Nederlandse spelers terecht.
    Wie heeft er een paar tips.
    Al speel ik nu wel samba voetbal

Overigens voel ik me wel een mensenhandelaar.
    Kopen voor (max) 1 mil euro en verkopen voor een veelfout.
    Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
    pi_49365025
    Talentvolle nederlanders zijn: Wijnaldum, Zeefuik, Sarpong, v/d Berg, Krul
      maandag 14 mei 2007 @ 14:50:11 #123
    158518 Sjechov
    pi_49365035
    Whehehe 14 spelers in de winterstop
      maandag 14 mei 2007 @ 14:51:54 #124
    158518 Sjechov
    pi_49365122
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef sjimz het volgende:
    Talentvolle nederlanders zijn: Wijnaldum, Zeefuik, Sarpong, v/d Berg, Krul
    Ook in de huidige game?
    En welke v/d Berg is dat?
      maandag 14 mei 2007 @ 14:52:55 #125
    125053 stefmans
    pi_49365169
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ook in de huidige game?
    En welke v/d Berg is dat?
    Van Arsenal.
    pi_49365229
    Vincent, meen ik. Nazarite oid van Arsenal wordt soms ook een talent.
      maandag 14 mei 2007 @ 14:57:29 #127
    158518 Sjechov
    pi_49365350
    Ik heb nu een prachtig onder 19 elftal met ook wat Chileense talenten
    Maarja een beetje Nederlands is ook wel leuk

Maar die Zuniga is fan-tas-tisch!
    pi_49365417
    Mijn FM start niet meer op.
    Maar even een fresh install doen vanmiddag.
      maandag 14 mei 2007 @ 15:17:25 #129
    125053 stefmans
    pi_49366261
    Ik ga weer eens FM'en ga spelen met een land Kroatië denk ik
    pi_49366290
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef stefmans het volgende:
    Ik ga weer eens FM'en ga spelen met een land Kroatië denk ik
    Ik speel de laatste tijd ook echt alleen nog maar met landen teams, vind ik een grotere uitdaging op dit moment.
      maandag 14 mei 2007 @ 15:26:02 #131
    158518 Sjechov
    pi_49366631
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
    Mijn FM start niet meer op.
    Maar even een fresh install doen vanmiddag.
    Gister bij mijn schoonouders op de pc geinstalleerd.
    Het spel start goed op totdat je bij het laden scherm komt.
    Dan krijg ik een zwart scherm met het voetballetje rechtsonderin beeld dat wel draait.
    Zo irritant!
      maandag 14 mei 2007 @ 15:27:16 #132
    158518 Sjechov
    pi_49366677
    Overigens zou ik een compleet Braziliaans (jeugd) team op kunnen stellen op het moment
    pi_49366682
    Heel mijn FM pc is fucked up op dit moment.
    Heeft ie sinds ik vanmorgen even adaware erover heb gegooid.
      maandag 14 mei 2007 @ 15:36:51 #134
    158518 Sjechov
    pi_49367080
    Heb net 2 brazilianen gekocht.
    Beslissen wel meteen voor mij de wedstrijd.
    Guilherme en Sergio Mota.
    Allemaal jonge spelers met een zeer hoog potentieel volgens mij scouts (goede scouts).
    Kostte me wel meer dan 1 mil (beide 6 mil p/s), maargoed ze betalen me nu al terug
      maandag 14 mei 2007 @ 15:39:35 #135
    158518 Sjechov
    pi_49367181
    Vincent v/d Berg komt transfer vrij over van Arsenal naar mij Fc Twente.
    Daarmee troef ik Ajax, PSV en Feyenoord af die hem ook een contract aangeboden hebben
      maandag 14 mei 2007 @ 16:00:30 #136
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_49368071
    Jullie vergeten allemaal Donovan Slijngard, van Ajax 2. Ik ben al 3 seizoenen bezig met hem, en ben telkens tevreden.

Ik speel m'n 2e seizoen met dezelfde tactiek en het gaat juist beter.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
      maandag 14 mei 2007 @ 16:19:40 #137
    158518 Sjechov
    pi_49368773
    Die is alleen zo verdomd langzaam.
    Ik heb er nu een aantal keren tegen gespeeld en mijn spelers vernederden hem elke keer weer.
    Ik zit niet te wachten op een speler die continue voorbij gelopen wordt
    pi_49374408

Iemand bekend met deze foutmelding en de eventuele oplossing?
    pi_49376686
    Heb hem trouwens opnieuw installed maar nog steeds dezelfde melding
    pi_49377925
    Kijk eens rond op het sigames.com forum, daar staan alle bekende bugs en foutmeldingen als het goed is. Mocht het er niet tussen staan, moet je ff een nieuw topic openen en hopen op een reactie.
    pi_49377995
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Kijk eens rond op het sigames.com forum, daar staan alle bekende bugs en foutmeldingen als het goed is. Mocht het er niet tussen staan, moet je ff een nieuw topic openen en hopen op een reactie.
    Dat heb ik toch al lang gedaan
    Hoe kan ik nou zonder FM
    pi_49378034
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al lang gedaan
    Hoe kan ik nou zonder FM
    Nouja, als het daar niet staat, dan is de kans erg klein dat hier iemand het kent.

Tijd voor een nieuwe hobby?
    pi_49378054
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nouja, als het daar niet staat, dan is de kans erg klein dat hier iemand het kent.

Tijd voor een nieuwe hobby?
    Maar wat???
      maandag 14 mei 2007 @ 21:18:27 #144
    158518 Sjechov
    pi_49379234
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar wat???
    FM2008
    pi_49379317
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef Sjechov het volgende:

[..]

FM2008
    Die komt pas in oktober.
      maandag 14 mei 2007 @ 21:44:09 #146
    158518 Sjechov
    pi_49380534
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die komt pas in oktober.
    Dan heb jij een verlengde zomerstop denk ik
    pi_49380805
    De nieuwste CM dan?
    pi_49380877
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef Max-Westerman het volgende:
    De nieuwste CM dan?
    Ik raad het af.
    pi_49381021
    Ik heb fm even op de laptop geinstalleerd. Moet het nu met wat minder landen doen maar ik kan weer spelen
    pi_49381088
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
    Ik heb fm even op de laptop geinstalleerd. Moet het nu met wat minder landen doen maar ik kan weer spelen

Kan je niet gewoon savegames even back-uppen en dan je hele computer leeghalen?
      maandag 14 mei 2007 @ 22:59:50 #151
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_49384432
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
    [afbeelding]
    Iemand bekend met deze foutmelding en de eventuele oplossing?
    Misschien te weinig vrije ruimte op je HD? Ik kreeg ook iedere keer foutmeldingen en heb toen maar een aparte partitie van 5GB voor FM aangemaakt. Even in FM alles aangepast bij de optie's en sindsdien draait het als een zonnetje .
    pi_49384530
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef PirE het volgende:

[..]

Misschien te weinig vrije ruimte op je HD? Ik kreeg ook iedere keer foutmeldingen en heb toen maar een aparte partitie van 5GB voor FM aangemaakt. Even in FM alles aangepast bij de optie's en sindsdien draait het als een zonnetje .
    Op een HD van 320 GB Duurt wel even voordat ik geen ruimte meer heb hoor
    pi_49407136
    Heeft iemand het wel eens op de PSP gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 16:52:10 #154
    125053 stefmans
    pi_49407374
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef Vakkie_W het volgende:
    Heeft iemand het wel eens op de PSP gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan?
    Ik kan er niet op spelen veel te weinig sneltoetsen
    pi_49407506
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik kan er niet op spelen veel te weinig sneltoetsen
    Ik gebruik op de PC nooit sneltoetsen. Is het dan wel goed speelbaar? En hoe is het met de snelheid?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:07:10 #156
    125053 stefmans
    pi_49407873
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ik gebruik op de PC nooit sneltoetsen. Is het dan wel goed speelbaar? En hoe is het met de snelheid?
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriend van me heeft hem, en hij is er wel tevreden mee als je gewoon even snel wil gamen
      dinsdag 15 mei 2007 @ 17:54:58 #157
    125053 stefmans
    pi_49409622
    Van bommel breekt met een andere naam af bij Turkyimspor?

pi_49409673
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:54 schreef stefmans het volgende:
    Van bommel breekt met een andere naam af bij Turkyimspor?

[afbeelding]
    Ik denk dat er iets is foutgegaan in je foto-map
    pi_49409753
    Jongens, ik heb een groot probleem.

Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd geaccepteerd. Die wedstrijd is nu, maar al mijn spelers zijn op vakantie; allemaal! Wat nu?
    "Hoeveel jaar is een maand?"
    Xbox Live gamertag: Caas69
    pi_49409864
    Verliezen
      dinsdag 15 mei 2007 @ 18:09:16 #161
    125053 stefmans
    pi_49410045
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat er iets is foutgegaan in je foto-map
    Ja de rest klopt wel gewoon nog allemaal, najah boeie was toch niet van plan om hem naar Ajax te gaan halen

Hij staat ook nog gewoon bij Bayern
    pi_49410732
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 18:03 schreef Linkovi het volgende:
    Verliezen
    Kan de wedstrijd niet eens beginnen
    "Hoeveel jaar is een maand?"
    Xbox Live gamertag: Caas69
    pi_49410826
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef Caas het volgende:

[..]

Stel alleen maar jeugdspelers op...? is dat geen optie
      dinsdag 15 mei 2007 @ 19:10:11 #164
    125053 stefmans
    pi_49412171
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef Caas het volgende:

[..]

Laat gewoon je Asst Mngr die wedstrijd leiden die vind wel jeugdspelers of last het af.
    pi_49414236
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:

Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd geaccepteerd. Die wedstrijd is nu, maar al mijn spelers zijn op vakantie; allemaal! Wat nu?
    In zo'n geval komen allemaal 'grijze' spelers in je team.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 22:17:14 #166
    158518 Sjechov
    pi_49420938
    quote:

En heb je gewonnen?
      woensdag 16 mei 2007 @ 07:13:56 #167
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49430080
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 22:17 schreef Sjechov het volgende:

[..]

En heb je gewonnen?
      woensdag 16 mei 2007 @ 09:59:53 #168
    158518 Sjechov
    pi_49432658
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 07:13 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik heb het in het verleden ook eens gehad (3 spelers kon ik opstellen) en wonder boven wonder won ik met allemaal grijze poppetjes.
    Heel bijzonder.
    pi_49437486
    Zojuist 'n 4-0 voorsprong genomen in de CL kwartfinale tegen Barça. Ze verloren in de 20e minuut Zambrotta al door 'n domme rode kaart. Ik heb meteen gereageerd door 'n extra toren in de spits te zetten (Pazzini naast Johnson), zodat de druk op de verdediging bij hun zo groot werd dat ze niet meer aan aanvallen toekwamen. Want ze hadden toch wel wat voorin lopen met Eto'o, Gudjohnsen en Villa. Die zijn er eigenlijk niet meer echt aan te pas gekomen, waardoor ik lekker kon ballen.

3x Pazzini en 1x Raul Garcia moet genoeg zijn voor de return in Nou Camp, mag ik hopen
    pi_49437720
    quote:

Zelf een dagje op vakantie gaan, dus holiday mode voor een dag. Daarna is de wedstrijd klaar en kun je weer verder.
    pi_49440581
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

FM op consoles

CM07
    Niet schelden
    pi_49440623
    Je zal cm 07 gekocht hebben voor 50 euro, brrrr. Schandalig dat ze dat ervoor durven vragen. Anyway, back to FM
      woensdag 16 mei 2007 @ 14:51:57 #173
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49443583
    Vanavond Espanyol - Sevilla, Finale UEFA Cup.. ik denk dat ik maar een game opstart met Sevilla om te zien wat er goed aan ze is, Dani Alves en Navas zijn al bekend bij mij
      woensdag 16 mei 2007 @ 14:56:00 #174
    125053 stefmans
    pi_49443778
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef andre347 het volgende:
    Vanavond Espanyol - Sevilla, Finale UEFA Cup.. ik denk dat ik maar een game opstart met Sevilla om te zien wat er goed aan ze is, Dani Alves en Navas zijn al bekend bij mij
    Kanouté en Poulsen zijn ook niet de minste
    pi_49444130
    Champions League gewonnen met PSV!!

Ik trof Liverpool gelukkig op een complete off-day, Gerard had zelfs een 4.

Dit is mijn nieuwe held!

Voor 150K overgenomen!
    It Never Hurts To Help!
      woensdag 16 mei 2007 @ 16:06:17 #176
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49446753
    Ik ben zo slecht in Tactieken maken, ik weet wel hoe het moet en waar ik op moet letten enzo, maar de spelers 'luisteren' niet naar mij, ze zijn helemaal niet vel enzo, conditie is 100 - heb pressing op full staan - zone verdediging - kwaliteiten van sommige spelers is op tackelen 19 dus dan geef ik Hard tackelen maar ze zijn nog vet slecht
      woensdag 16 mei 2007 @ 21:12:03 #177
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49458377
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef andre347 het volgende:
    Ik ben zo slecht in Tactieken maken, ik weet wel hoe het moet en waar ik op moet letten enzo, maar de spelers 'luisteren' niet naar mij, ze zijn helemaal niet vel enzo, conditie is 100 - heb pressing op full staan - zone verdediging - kwaliteiten van sommige spelers is op tackelen 19 dus dan geef ik Hard tackelen maar ze zijn nog vet slecht
    Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??
    pi_49458461
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:

[..]

Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??
    Zorgen dat je team wel in balans blijft, en hou het vooral logisch.
      woensdag 16 mei 2007 @ 21:25:32 #179
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49458903
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zorgen dat je team wel in balans blijft, en hou het vooral logisch.
    Dat doe ik ook, ik verander niet veel aan een standard tactic maar dan werkt het nog niet goed, ik heb veel dingen geprobeerd, spelen met een targetman werkt bij mij wel goed, maar daar zijn maar een paar spelers geschikt voor. Speel nu met Sevilla en dan heb ik Fabiano of Kanoute als Target man, dat werkt maar krijg nog wel veel goals tegen, en op heb middenveld staan ze niet op te letten. Misschien wil iemand zijn instructies posten van een MC en van een DMC
      woensdag 16 mei 2007 @ 21:28:49 #180
    125053 stefmans
    pi_49459009
    quote:

[..]

Lees je eens in op Manutd vooral het forum daar is heel leerzaam
    pi_49459046
    instructies van 1 persoon werken vaak niet. Je moet naar het hele team kijken, het is bijvoorbeeld best raar dat je veel goals tegen krijgt omdat je target man gebruikt. Is er niemand om de 2e bal op te pikken?
      woensdag 16 mei 2007 @ 21:36:19 #182
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49459293
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
    instructies van 1 persoon werken vaak niet. Je moet naar het hele team kijken, het is bijvoorbeeld best raar dat je veel goals tegen krijgt omdat je target man gebruikt. Is er niemand om de 2e bal op te pikken?
    Het middenveld sluit wel aan En die hebben een goed schot, maar treuzelen dan en dan raken ze de bal kwijt, hun creativiteit en concentratie is boven de 15
    quote:
    quote:

[..]

Lees je eens in op Manutd vooral het forum daar is heel leerzaam
    Ik heb al die filmpjes enz. al gezien, ik volg MANUTD al van af FM2006, daar had ik geen problemen met een taktiek maken maar bij FM07 wel
    pi_49460838
    ik zit nu in het tweede seizoen met chelsea

opstelling:

- chevchencko - - torres (of drogba)

- - - - - - - lampard - - - - - - - -

van persie- - - - - -- -j.cole (of robben)

- - - - - - - ballack

a.cole - - boularouz- - terry - - lahn

heeft iemand verbeteringen?
      woensdag 16 mei 2007 @ 22:16:22 #184
    125053 stefmans
    pi_49460932
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef michaelvb het volgende:

opstelling:

- - - - - - - ballack

Robben en Persie omwisselen
      woensdag 16 mei 2007 @ 22:34:02 #185
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49461728
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef michaelvb het volgende:

opstelling:

- - - - - - - ballack

Who the fuck is Checkchenko en wie is Lahn ???
      woensdag 16 mei 2007 @ 23:42:43 #186
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_49465064

Bizarre derby.. Na 3 ruime overwinningen (6-1 Napoli, 3-0 Juve en 0-4 Ternana), ga ik aan de vooravond van de derby aan de leiding in de Serie A, Lazio daarentegen valt met 1 uit 3 flink tegen.. M'n spelers maken de favorietenrol in het begin volledig waar, via oa een knal van 40 meter van Martins sta ik in no time 0-3 voor.. Dan krijgt Lazio een vrije trap randje 16.. Ledesma geeft nog even een rotschop aan veroorzaker Tuia en mag dientengevolge inrukken.. Ondanks alle commotie wordt de vrije trap feilloos binnengeschoten 1-3. Met 11 tegen 10 laat ik Lazio alle hoeken van het veld zien, echter valt de 4e treffer maar niet.. Wel wordt de ene na de andere zware overtreding gemaakt en ik moet Omar Esparza nog voor rust vervangen (conditie 30/100). De schoppartij gaat door en in de 68e minuut moet ik m'n 3e wissel al maken bij een 1-3 voorsprong en 11 tegen 10.. En ja hoor... in minuut 71 en 74 worden resp. rechtsback en aanvoerder Costanzo en keeper Bindi eruit geschopt.. Ipv 11 tegen 10 sta ik nu 9 tegen 10 en spits Nilmar neemt de plaats onder de lat in.. Nog geen 10 minuten later valt de volkomen onterechte 2-3, echter krijgt Lazio wel steeds meer veldoverwicht.. Nog geen 2 minuten later uit een hoekschop de 3-3, zou ik dan ook nog verliezen zelfs?? Hoe onrechtvaardig..
    89e minuut, Lazio valt weer eens aan, diepe bal richting de hoekvlag en 'keeper' Nilmar gaat richting de bal, speelt de aanvaller uit en lanceert een diepe pass op Martins die van buiten de 16 verwoestend uithaalt 3-4!!
    Resterende minuten de boel dichtgespijkerd en uiteindelijk een dikverdiende en zwaarbevochten overwinning binnengesleept. Diep respect voor de strijdlust en het doorzettingsvermogen van m'n spelers

Geluk bij een ongeluk vallen de blessures van Bindi, Costanzo en Esparza mee.. zij zullen allen max. 1 week uitgeschakeld zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 17-05-2007 00:20:19 ]
    pi_49496733
    Seizoen II met Man U afgesloten. Kampioen geworden met 1 punt voorsprong op concurrent Chelsea, Arsenal daar weer zo'n 10 punten achter. Was de voorlaatste speelronde al kampioen, de laatste wedstrijd uit tegen Aston Villa met wat reserves gevoetbald en kansloos ten onder (5-2).

Wel Eddie Johnson nog mee laten doen om z'n doelpuntje mee te laten pikken, zijn PL-score eindigde op 30 doelpunten uiteindelijk.

Daarna de finale FA-cup, ook tegen concurrent Chelsea, gewonnen met 1-0. Degelijk verdedigd en Drogba/Shevchenko niet aan voetballen laten toekomen. Dus de dubbel al binnen.

De laatste wedstrijd van 't seizoen: finale CL tegen Italiaans kampioen Inter Milan. M'n hele formatie wat omgegooid, omdat ik toch wat "schrik" voor ze had. Johnson was niet meer zo trefzeker en de vermoeidheid leek behoorlijk aan 't einde van 't seizoen, de rek was er ongeveer uit.
    Toch de wedstrijd met 2-0 kunnen winnen, met 1 goal van Johnson die daarmee zijn CL-score op 13 bracht en daarmee topscoorder werd voor Pazzini, m'n stand-in spits

De treble dus binnen na 'n matig 1e seizoen en 'n verrassend goed 2e seizoen.

Screentje van Johnson:

Ik vraag me af of er 'n spits is met meer rendement in deze competities. Henry kwam dicht in de buurt met 27 doelpunten in de PL en 8 in de CL

Voor komend seizoen Miroslav Klose met 'n vrije transfer aangetrokken, ik zie wel of ik wat met 'm kan. Anders kan ik misschien nog wat geld voor 'm vangen of Pazzini/Johnson voor veel geld laten vertrekken

't Team waar ik vooral mee gevoetbald heb afgelopen seizoen:

Woodgate heeft na 'n blessure halverwege 't seizoen zijn plaats af moeten staan aan Vidic en Raul Garcia aan Diarra (Renato Augusto kwam op Diarra's plaats te spelen als Garcia speelde).

Op naar seizoen III
      vrijdag 18 mei 2007 @ 10:44:00 #188
    158518 Sjechov
    pi_49503970
    Ik ben net 2de geworden met Fc Twente in mijn 2de jaar met maar 3p achter op de kampioen.
    Nu met de voorronde CL bezig.
    Hopelijk haal ik het.

Overigens heb ik iets vaags (vind ik).
    De club zou in financiele nood zitten.
    Inderdaad zit ik 6 miljoen in het rood, echter heb ik nog wel 10 miljoen transfer budget over.
    Is er een mogelijkheid om dit recht te trekken of doet de club dit in de zomerstop?
      vrijdag 18 mei 2007 @ 10:49:12 #189
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49504084
    quote:
    Verhaal
    Waar is Wayne Rooney ?? en Ryan Giggs ?
    Wil je je taktiek us uploaden want dan kan ik hem ook gebruiken bij mijn Man Utd game
      vrijdag 18 mei 2007 @ 11:35:24 #190
    158518 Sjechov
    pi_49505362
    Bij zo'n boom moet je wel een echt goede spits hebben en ook goede creatieve mensen er achter.
    Lastig.
    Vooral om ze te behouden bij een iets mindere club.
      vrijdag 18 mei 2007 @ 12:02:49 #191
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49506360
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 10:49 schreef andre347 het volgende:

[..]

Waar is Wayne Rooney ?? en Ryan Giggs ?
    Wil je je taktiek us uploaden want dan kan ik hem ook gebruiken bij mijn Man Utd game
    Rooney was veel geblesseerd en elke keer als ie terugkwam (na wedstrijdritme opgedaan te hebben in 't 2e) viel ie weer geblesseerd uit. Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gevoetbald.

Giggs was me te wisselvallig en begint echt oud te worden, hij is inmiddels ook gestopt en heeft 'n trainersfunctie gekregen

@ Sjechov: Nani, Renato Augusto en Cristiano Ronaldo achter 'm maar veel doelpunten toch ook op eigen kracht en kopgoals van overal binnen de 16 ongeveer Dus hij kan zichzelf ook aardig behelpen
      vrijdag 18 mei 2007 @ 12:18:26 #192
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49506936
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Rooney was veel geblesseerd en elke keer als ie terugkwam (na wedstrijdritme opgedaan te hebben in 't 2e) viel ie weer geblesseerd uit. Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gevoetbald.

Giggs was me te wisselvallig en begint echt oud te worden, hij is inmiddels ook gestopt en heeft 'n trainersfunctie gekregen

@ Sjechov: Nani, Renato Augusto en Cristiano Ronaldo achter 'm maar veel doelpunten toch ook op eigen kracht en kopgoals van overal binnen de 16 ongeveer Dus hij kan zichzelf ook aardig behelpen
    Oke, ik wil zo ongeveer ook spelen, wil je je taktiek us uploaden zodat ik hem kan testen?
      vrijdag 18 mei 2007 @ 12:45:52 #193
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49507802
      vrijdag 18 mei 2007 @ 12:59:58 #194
    158518 Sjechov
    pi_49508195
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Voor een club als Man Utd niet zo moeilijk om zo'n elftal op de been te brengen, maar voor een mindere club wordt het al heel vervelend.
    Ik heb met Daniel Carvalho (van CSKA) en Sergio Mota (van Sao Paulo) ook 2 spelers dit het goed kunnen.
    Maar de marges zijn klein bij mij (Fc Twente)
    Overigens kan ik Orlando Engelaar ook wel opstellen, ook deze heeft het wel in zich.
      vrijdag 18 mei 2007 @ 13:08:07 #195
    158518 Sjechov
    pi_49508410
    Overigens heb ik mezelf gekwalificeerd ten koste van PSV voor de voorronde v/d CL.
    Hopelijk ga ik halen, kan de miljoenen goed gebruiken.
    pi_49508612
    AAAAAA, laatste wedstrijd van de serie A.
    Ik in me 2e seizoen met AC Milan.
    Eerste seizoen op een grote afstand van Inter 2e geworden.
    Net stond ik 1 punt voor op Inter en moest ik thuis tegen Chievo. Verliezen ze en Inter wint. Weg seizoen
      vrijdag 18 mei 2007 @ 14:06:06 #197
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49510169
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
    klikkuh
    thanx, ben hem nu aant testen
    pi_49511322
    Inmiddels seizoen 3 met Colo Colo, Sjimz and Stefmans its me
    #2 Sjonnie Heitinga
      vrijdag 18 mei 2007 @ 16:02:55 #199
    158518 Sjechov
    pi_49513706
    Na het EK van 2008 is van Basten ontslagen.
    Direct erna heb ik hem gecontracteerd als trainer
    Sjees hij is in het spel echt slecht in tactiek, het lijkt net echt!
      vrijdag 18 mei 2007 @ 16:07:12 #200
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49513834
    pi_49513974
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
    Wie?
      vrijdag 18 mei 2007 @ 16:33:00 #202
    158518 Sjechov
    pi_49514571
    Nu wil Nederland mij als Bondscoach.
    Wat een grap.
    Heb nog niets gewonnen.

Weet niet goed of dat wel een goede stap is....
      vrijdag 18 mei 2007 @ 16:34:34 #203
    125053 stefmans
    pi_49514620
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
    Heb je een Screentje van Milan voor me?
    pi_49514774
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Sjechov het volgende:
    Nu wil Nederland mij als Bondscoach.
    Wat een grap.
    Heb nog niets gewonnen.

Weet niet goed of dat wel een goede stap is....
    Bondscoach zijn is geen geweldig beroep in Football Manager. Zit veel te weinig actie in die paar wedstrijden in het jaar.
      vrijdag 18 mei 2007 @ 16:42:26 #205
    158518 Sjechov
    pi_49514835
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Bondscoach zijn is geen geweldig beroep in Football Manager. Zit veel te weinig actie in die paar wedstrijden in het jaar.
    En bovendien is het Nederlands elftal bij mij niet geactiveerd
    pi_49515150
    Dat het Nederlands elftal niet geactiveerd is, komt omdat FM niet de rechten heeft over dat elftal. Zelfde bij het Duitse nationale team.
      vrijdag 18 mei 2007 @ 16:58:16 #207
    158518 Sjechov
    pi_49515311
    Is daar wat aan te doen?
    pi_49515344
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef Sjechov het volgende:
    Is daar wat aan te doen?
    fake.lnc verwijderen
      vrijdag 18 mei 2007 @ 17:05:51 #209
    158518 Sjechov
    pi_49515519
    En moet daar iets voor in de plaats komen?
    Wordt het dan gedurend mijn huidige game ook geactiveerd of ... ?

(waar kan ik die fake.inc vinden?)
    pi_49517516
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef Sjechov het volgende:
    En moet daar iets voor in de plaats komen?
    Wordt het dan gedurend mijn huidige game ook geactiveerd of ... ?

(waar kan ik die fake.inc vinden?)
    Ergens in program files/SI/FM2007/DB oid

Als je het tijdens je game wil activeren moet je alle 0-en in dat bestand in 1-en veranderen en vice versa. Als je het gewoon verwijdert, is er in een nieuwe game niks meer aan 't handje.
      vrijdag 18 mei 2007 @ 18:39:59 #211
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49518073
    Na 't EK in 2008 werd v. Basten ook bij mij ontslagen. Ik dacht, ik probeer 't maar eens met de Treble op m'n palmares. Maar helaas, ik heb mezelf als Eric Cantona de Franse nationaliteit gegeven dus die Treble is net niet genoeg geweest gok ik

And Blind it is
    pi_49519436
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:

[..]

Heb je een Screentje van Milan voor me?
    Die heb ik nog nooit opgesteld volgens mij maargoed komt eraan

hij is ook pas 16 natuurlijk, wel ziek goed al, komt er zo aan
    #2 Sjonnie Heitinga
      vrijdag 18 mei 2007 @ 20:24:04 #213
    158518 Sjechov
    pi_49521645
    Sjees
    Johan Cruijffff schaal.
    Kan amper een mooi elftal opstellen.
    De meeste zijn weg voor een interland ...
    Arghhh
      vrijdag 18 mei 2007 @ 20:25:55 #214
    158518 Sjechov
    pi_49521725
    Bij Ajax zijn hun Brazilianen er wel bij
      vrijdag 18 mei 2007 @ 20:34:58 #215
    158518 Sjechov
    pi_49522049
    Desondanks staat mijn elftal best aardig te ballen.
    Maarja...
    Ajax staat gewoon met hun sterkste elftal.
    En ik met de helft..
    Grommm
    pi_49526392
    Ehm, ik heb 2 spelers die zeggen dat ze uitgeput zijn en rust nodig hebben. Dus ik stuur ze op aanraden van de fysio 1 week op vakantie, daarna zijn ze nog steeds moe en stuur ik ze nog 1 week weg. Dan zijn ze nog moe en zet ik ze een tijdje in me reserves, nu na 2 a 3 maanden zonder ze gebruikt te hebben zijn ze alsnog moe. Wat te doen want ik speel gewoon weer met ze hoor, dit word echtte gek.
    pi_49526487
    Verkopen
    Hoe verkoop ik een topspeler?
    Als ik ze voor de helft aanbied bij andere clubs willen ze hem nog niet hebben...
      Moderator vrijdag 18 mei 2007 @ 22:53:52 #218
    42184 crew  DaMart
    pi_49527063
    Die playoffs gaan nog steeds niet goed he. Heb na een lange tijd het spel weer eens gestart.

Na twee seizoenen tevergeefs op intertoto playoffs te hebben gewacht, moest ik nu ineens in de UEFAcup playoffs verlengen en penalties nemen omdat ik na 0-0 thuis, 2-2 uit speelde. Als ik had geweten dat het spel niet snapt dat uitdoelpunten dubbel tellen, had ik ook niet de tactiek omgegooid om het gelijkspel vast te houden.
      vrijdag 18 mei 2007 @ 23:59:38 #219
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49529686
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef DaMart het volgende:
    Die playoffs gaan nog steeds niet goed he. Heb na een lange tijd het spel weer eens gestart.

Na twee seizoenen tevergeefs op intertoto playoffs te hebben gewacht, moest ik nu ineens in de UEFAcup playoffs verlengen en penalties nemen omdat ik na 0-0 thuis, 2-2 uit speelde. Als ik had geweten dat het spel niet snapt dat uitdoelpunten dubbel tellen, had ik ook niet de tactiek omgegooid om het gelijkspel vast te houden.
    De regel is om na 'n gelijkspel 'n 3e wedstrijd te voetballen, dat is volgens mij in 't echt ook zo..
      Moderator zaterdag 19 mei 2007 @ 00:14:05 #220
    42184 crew  DaMart
    pi_49530153
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

De regel is om na 'n gelijkspel 'n 3e wedstrijd te voetballen, dat is volgens mij in 't echt ook zo..
    Dat is volgens mij alleen bij de promotie/degradatie play-offs, dan spelen ze beste uit 3. Europacup playoffs gelden Europese regels voor, dus 2 wedstrijden en uitdoelpunten tellen dubbel.
    pi_49537312
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef martjin het volgende:
    Ehm, ik heb 2 spelers die zeggen dat ze uitgeput zijn en rust nodig hebben. Dus ik stuur ze op aanraden van de fysio 1 week op vakantie, daarna zijn ze nog steeds moe en stuur ik ze nog 1 week weg. Dan zijn ze nog moe en zet ik ze een tijdje in me reserves, nu na 2 a 3 maanden zonder ze gebruikt te hebben zijn ze alsnog moe. Wat te doen want ik speel gewoon weer met ze hoor, dit word echtte gek.
    Je moet ze rust geven van de training. Set Training Schedule -> Rest
    pi_49537337
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat is volgens mij alleen bij de promotie/degradatie play-offs, dan spelen ze beste uit 3. Europacup playoffs gelden Europese regels voor, dus 2 wedstrijden en uitdoelpunten tellen dubbel.
    Volgens mij tellen uitdoelpunen pas in de finales van de ronden. In de eerste ronde van de play-offs is het dacht ik altijd over 2½ wedstrijd.
      zaterdag 19 mei 2007 @ 18:13:44 #223
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_49546719
    Wat vinden jullie van mijn team?

Heb veel spelers kunnen aantrekken na de verkoop van Mancini (42 miljoen) + een transferbudget van 25 miljoen.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_49546889
    Ik hoop niet dat je veel blessures krijgt
    pi_49547181
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Met 32 spelers heeft die best een redelijke selectie
      zaterdag 19 mei 2007 @ 18:33:47 #226
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_49547335
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Weet je wat het is. Ik heb het seizoen ervoor enkele spelers gestald bij mijn sattelietclub Verona, de jongere talentjes en spelers die op een zijspoor waren beland. Maar meeste van die spelers werden daar gedurende het seizoen niet opgesteld en de spelers die wel werden opgesteld, werden er ook niet beter van. Dus heb ik dit seizoen maar besloten ze allemaal bij de selectie te houden. Je wordt ook flink beperkt in je mogelijkheden doordat je per seizoen maar één speler van buiten de EU mag halen. Daarom kun je ook zien dat ik een heuse Spaanse enclave aan het opbouwen ben.
    pi_49547447
    Ik had de rechterrij niet gezien Excusez, ik was de FA-cup ook aan 't kijken
      zaterdag 19 mei 2007 @ 18:53:00 #228
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_49547903
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik had de rechterrij niet gezien Excusez, ik was de FA-cup ook aan 't kijken
    die kut finale
      Moderator zaterdag 19 mei 2007 @ 20:37:53 #229
    42184 crew  DaMart
    pi_49550934
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Volgens mij tellen uitdoelpunen pas in de finales van de ronden. In de eerste ronde van de play-offs is het dacht ik altijd over 2½ wedstrijd.
    Nope. Als dat zo is, dan zouden ze het dit seizoen in de echte competitie verkeerd doen namelijk

Ik ben trouwens na 4 seizoenen boven verwachting te hebben gepresteerd met VVV (1e in eerste divisie, 10e, 12e, 9e terwijl iedereen ons als degradant voorspelde) aangetrokken als opvolger van Van Basten, die mocht vertrekken toen op het WK van 2010 Oranje de eerste ronde niet overleefde. Eens kijken of mijn aanvallende speelstijl de fans gaat bekoren!
    pi_49553977
    Ben nu met mijn tweede seizoen met FC Utrecht bezig, en sta keurig tweede (na 25 wedstrijden) in de stand achter Ajax. Europees heb ik de UEFA Cup Poulefase overleefd, maar daarna uitgeschakeld door Blackburn Rovers (1-3 en 4-0).

Vorig seizoen zevende geworden, maar dankzij het winnen van de KNVB beker kon ik Europa in

Dit is mijn basisopstelling:

- Vorm

- Cornelisse
    - Keller
    - Addo (transfervrij van PSV)
    - Braafheid

- de Cuelaer (gekocht van Feyenoord)
    - van Dijk
    - Caluwé
    - Nilsson (gekocht van Heerenveen)

- Pelle (Gekocht van Lecce)
    - Fortuné

Reserves:
    - Waterreus (Transfervrij)
    - Velthuizen (gekocht van Vitesse)
    - Ruud (Noorse verdediger)
    - Schut
    - Kruys
    - Broerse
    - Cocu (Tranfervrij)
    - Koevermans
    - Kopteff

Maar aangezien ik redelijk financiele crisis heb, hoop ik dat ik de selectie bij elkaar kan houden
      zaterdag 19 mei 2007 @ 22:45:35 #231
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_49554028
    Pelle is een leuke aankoop. Maar een Italiaan in de Nederlandse competitie. Ik weet niet of hij zich goed gaat aanpassen.
    pi_49565125
    Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, een verdediger die zoveel bij mij scoort.

Dit seizoen lekker snel kampioen (na 27 wedstrijden), 20 punten voorsprong op de nummer 2 Heerenveen

pi_49566043
    Hij neemt geen vrije trappen en penalties?
    pi_49566287
    Ja hij neemt strafschoppen, was ik even vergeten Hoewel hij van de 11 maar 3 uit strafschoppen heeft gemaakt. Hij is een sterke kopper dus kopt veel raak uit corners.

Heracles misschien de nieuwe topclub van Nederland?

[ Bericht 33% gewijzigd door Linkovi op 20-05-2007 13:40:38 ]
    pi_49568081
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 13:00 schreef Linkovi het volgende:
    Ja hij neemt strafschoppen, was ik even vergeten Hoewel hij van de 11 maar 3 uit strafschoppen heeft gemaakt. Hij is een sterke kopper dus kopt veel raak uit corners.

Heracles misschien de nieuwe topclub van Nederland?

[afbeelding]
    Leuk toch
    pi_49568754
    Nouja zeg! Ben ik lekker bezig met De Graafschap, druk doende om de club richting de top van de Eerste Divisie te loodsen, ontslaat de club me
    Dit kwam doordat ik solliciteerde bij FC Twente. Twente had Fred Rutten ontslagen en een overgang naar Twente zag ik wel zitten. Mijn board was er totaal niet over te spreken en kwamen aanzetten met een ultimatum...om precies dezelfde reden waarom ik bij Walsall was vertrokken! Nu ontslag nemen--> geen schade aan reputatie. Anders ontslaat de club me. Ik wilde echter niet perse weg bij De Graafschap, dus ik reageerde niet op het ultimatum, en er gebeurde niets. Maar een week later werd ik alsnog ontslagen...erg zuur, aangezien ik best een leuk team had.

Nu twijfel ik of ik met deze game doorga, of maar een nieuwe ga starten...
    pi_49568832
    AC Milan krijgt waarschijnlijk een nieuw bestuur door geld problemen.
    En nu vrees ik voor mijn baan
    pi_49568954
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef Leonos het volgende:
    AC Milan krijgt waarschijnlijk een nieuw bestuur door geld problemen.
    En nu vrees ik voor mijn baan
    Als je prestaties goed zijn, is de kans groot dat je mag blijven.
    pi_49569104
    Heb in de afgelopen 2 seizoen alleen de italiaanse beker gewonnen
      zondag 20 mei 2007 @ 16:00:33 #240
    158518 Sjechov
    pi_49573145
    Ik heb nu ook een nieuwe voorzitter.
    Mocht gelukkig blijven zitten
    pi_49573385
    Ik nu ook nieuwe voorzitter.
    Ze hebben alleen samenwerkingscontract met Juventus verbroken omdat dat volgens hun niet in de plannen past

Maar wat voor plannen ie heeft verteld ie niet.
    Trouwens wel excuses gekregen voor de stress volle periode
      zondag 20 mei 2007 @ 16:14:08 #242
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_49573706
    Ik heb nu met Roma, Dalian (een club uit China) als sattelietclub verbonden. Ik moet 3,4 miljoen per jaar overmaken maar ik verwacht ca. 100 miljoen er uit te halen.
    pi_49575148
    Hoezo krijg je daar geld van?
      zondag 20 mei 2007 @ 16:50:18 #244
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_49575177
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
    Marketinginkomsten, China is een heel groot land.
    pi_49575298
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
    Als je spelers bijv naar Roma haalt dan daarvandaan dan krijg je veel marketingshit enzo
    #2 Sjonnie Heitinga
      Moderator zondag 20 mei 2007 @ 18:11:48 #246
    42184 crew  DaMart
    pi_49578357
    Mijn bestuur (VVV) kan nooit een club vinden om als affiliate aan ons te verbinden. Iemand een idee hoe ik daar verandering in kan brengen?
      zondag 20 mei 2007 @ 19:29:35 #247
    158518 Sjechov
    pi_49580816
    Arghhhhhhhh
    Mag ik eens meedoen aan de CL, krijg ik me toch een poul.
    Zit ik met Real Madrid en Juventus in 1 poel.
    Nu maar hopen dat ik een beetje mazzel ga hebben.
    Overigens is de 3de CSKA, ook geen makkie.
    pi_49583722
    Juventus is geen topclub meer na de degradatie.
    CSKA is ook wel te doen met wat geluk
    pi_49583929
    Juventus is wel een topclub. Ze hebben spelers om meteen in de top5 van Italie mee te draaien.
    pi_49583943
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef DaMart het volgende:
    Mijn bestuur (VVV) kan nooit een club vinden om als affiliate aan ons te verbinden. Iemand een idee hoe ik daar verandering in kan brengen?
    Simpel: groeien.
      maandag 21 mei 2007 @ 11:05:43 #251
    132419 melluk
    vidi, vici, veni
    pi_49599159
    Eindelijk weer eens zin gevonden om een nieuw spel te beginnen
    Dit keer maar weer eens het oude vertrouwde sparta gekozen..
    2 Vriendschappelijke wedstrijden verloren
    2 gewonnen
    en 1 tegen Fiorentina gelijk met 1-1

leuk begin dus.
    Van Lieshout aangetrokken en 3 spelers van me sateliet-club overgenomen voor
    welgeteld 0 euro. Alledrie worden ze gezien als behoorlijke aanwinsten dus dat is mooi
    (had maar transferbudget van 40K)

Nederlandse beker 1e ronde Quick '20 met 4-0 verslagen
    roda met 1-0 verslagen
    2-2 tegen twente
    1-1 tegen groningen
    1-1 tegen psv
    1-1 tegen (even vergeten)

sta nu 7e is wel lekker dus
    pi_49599524
    Ik zit in middels in mijn 3e seizoen met Olympique Lyon. Resultaten zijn goed te noemen.

1e seizoen: Kampioen van Frankrijk, Beker gewonnen
    2e seizoen: Kampioen, Beker gewonnen, Ligabeker gewonnen, Champions League gewonnen.

Mijn elftal bestaat inmiddels uit de volgende spelers:

--------------------------Coupet--------------------------

Vanden Borre------Cris-------Cacapa---------Abidal

Arteta---------------Juninho-----Tiago---------Tuncay

-----------------------Carew----Milevskiy----------------

wissels:
    Vercoutre (keeper)
    Maicon
    Squillacci
    Govou
    Kallstrom
    Toulalan
    Babel
    Dembele
    Wiltord
    Mokoena
    pi_49657729
    Ik heb even een oude game opgepakt: mijn "Reis over de wereld". In deze game begon ik mijn carriere bij BTC uit Zuid-Korea. Nadat ik daar kampioen ben geworden van de Koreaanse Tweede Divisie, maar gek genoeg niet promoveerde, wilde ik een nieuwe uitdaging. Deze vond ik bij Puerto Montt uit Chili. Deze club kwam uit in de Chileense First Division B, en ben direct gepromoveerd naar de First Division, de hoogste divisie van het land.
    Ik heb een aantal erg leuke talenten weten te strikken en ga nu proberen om in ieder geval een plek in de middenmoot te bemachtigen.
    Dat wil ik gaan doen met deze selectie en formatie:

Een aantal van mijn beste spelers:

Ivan Alvarez: de vedette van mijn team. Vele clubs zaten achter hem aan, maar boden veel te weinig geld. Heeft ten aller tijde een basisplaats.

Sebastian Varas: een pure AMC, technisch geweldig, maar moet fysiek nog wat groeien. Laat hem dan ook extra op fysiek trainen.

Diego Belmar: eigenlijk hetzelfde verhaal. Een groot talent, technisch zeer goed, maar mag ook nog wel wat aan zijn fysiek gaan werken.

Roman Cuello: mijn aanspeelpunt voorin. Grote, sterke spits die op dit niveau een enorme aanwinst is.

Johan Bocanegra: één van mijn grootste talenten. Heb hem gescout tijdens mijn Zuid-Koreaanse periode, maar wilde toen niet komen. Toen ik de kans kreeg om hem naar Puerto Montt te halen, heb ik geen moment getwijfeld. Kan volgens mij een erg goede speler worden.
    pi_49660897
    Die talentjes zijn zeer tof.
      dinsdag 22 mei 2007 @ 21:36:11 #255
    158518 Sjechov
    pi_49663040
    Ik ben gek op talentjes
      vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:25 #256
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_49757640
    quote:
    Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef Miggelllll het volgende:
    --------------------------Coupet--------------------------

Vanden Borre------Cris-------Cacapa---------Abidal

Arteta---------------Juninho-----Tiago---------Tuncay

-----------------------Carew----Milevskiy----------------
    Hoe werkt dat, Arteta op rechts? ik vind het, kijkend naar zijn stats, meer een man die centraal moet spelen.
    pi_49762934
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef AminBen het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, Arteta op rechts? ik vind het, kijkend naar zijn stats, meer een man die centraal moet spelen.
    Functioneert erg goed op rechts, af en toe ook op links bij blessures van Tuncay.
    Centraal heb ik Kallstrom als vervanger voor een van de beide spelers.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:54:34 #258
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_49799359
    Iemand een idee hoe en waar ik de doelstelling van een club(Leeds) moet aanpassen?
    Ik zie het zo 1,2,3 niet in de Editor..
    pi_49855502
    Spelen we geen FM meer? :p
    Ik ben momenteel een team vanuit de Conference North naar de Premier League aan het brengen.
    pi_49855638
    Ik ga vanavond even aan een nieuwe game beginnen.
    Heb al een lange tijd niet meer gespeeld.
    Ga denk ik met FC Den Bosch aan de slag.
    pi_49857357
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef koolstrab het volgende:
    Eigenlijk niet nee
      maandag 28 mei 2007 @ 19:06:07 #262
    125053 stefmans
    pi_49860536
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
    Ik ga vanavond even aan een nieuwe game beginnen.
    Heb al een lange tijd niet meer gespeeld.
    Ga denk ik met FC Den Bosch aan de slag.
    Vanavond of poker of FM, ga denk ik verder met Man UTD.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 08:54:38 #263
    158518 Sjechov
    pi_49877365
    Ik heb het gered in de poule des doods.
    Ik had even veel punten als de nr 1, maar op doelsaldo (1 doelpunt) werd ik 2de achter Real Madrid )d8 ik). Juventus ligt er dan uit
      dinsdag 29 mei 2007 @ 10:03:55 #264
    132419 melluk
    vidi, vici, veni
    pi_49878766
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef koolstrab het volgende:
    Ik ben momenteel een team vanuit de Conference North naar de Premier League aan het brengen.
    ik ben aan het afstuderen maar daarna ga ik weer vol aan de bak met FM
    pi_49885758
    Ik speel nog wel FM hoor

Ben met Puerto Montt bezig. Tijdens de eerste seizoenshelft, de Opening Stage, heb ik redelijk gepresteerd, maar doordat ik me net niet kwalificeerde in de groepsfase(op één punt na...)ging de playoff aan me voorbij. De structuur is best wazig in Chili. Je hebt een Opening- en een Closing Stage. Daarnaast heb je bij beide stages ook een groepsfase lopen, met in iedere groep 4 ploegen. Deze groepsfase hanteert de punten die je behaald in de betreffende Stage. Als je eerste of 2e wordt in de groepsfase dan kwalificeer je je voor de playoffs. De winnaar van de playoffs wordt kampioen van Chili. In de opening stage was dit Colo Colo.

De Closing Stage ging een stuk beter, ik werd 3e in de Closing Stage en 1e in mijn groep. Daardoor heb ik me gekwalificeerd voor de playoffs. Nu ik, als promovendus, al zover gekomen ben, wil ik die playoff nu gelijk winnen ook. Dit gaat moeilijk worden, maar het is absoluut mijn doelstelling. Gelijk kampioen van Chili, dat zou prachtig zijn!

De eerste 2 wedstrijden, in de kwartfinale, moest ik spelen tegen Santiago Wanderers. De uitwedstrijd speelde ik belabberd en verloor kansloos met 1-3. Dus ik wist wat me te doen stond in de thuiswedstrijd: minimaal met 2-0 winnen. En dat is me gelukt, want in een heerlijke wedstrijd won ik uiteindelijk afgetekend met 4-0

De halve finale wordt gespeeld tegen Deportes Conception. Deze ploeg kun je gerust een 'angstgegner' noemen, aangezien de afgelopen 5 wedstrijden tegen deze ploeg verloren gingen. De thuiswedstrijd was in ieder geval veelbelovend! Ik was de betere ploeg, creëerde veel meer kansen en won uiteindelijk verdiend met 2-1. Dit is echter niet echt een ideale uitgangspositie, aangezien Deportes thuis echt heel moeilijk te verslaan is. Dus ik ga alles op alles zetten om daar gelijk te spelen, zodat ik in de finale van de playoffs sta.
    Voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen Deportes Conception vertelde ik mijn spelers dat ze niet moesten denken dat ze al in de finale stonden. Er moest minimaal worden gelijkgespeeld tegen een ploeg die zéér overtuigend 1e is geworden in de Closing Stage.
    De wedstrijd begon voor mijn team zeer overtuigend. Al binnen 20 minuten had ik 8 kansen gekregen, alleen werd er niet gescoord. Vervolgens ging de wedstrijd op en neer, kreeg Deportes een maar zeer goede kansen, maar de rust werd gehaald met een 0-0 stand.
    Voor mij natuurlijk erg gunstig, want met deze stand sta ik in de finale! Opnieuw waarschuwde ik mijn elftal, ze moesten de wedstrijd rustig zien uit te spelen.
    Na rust kon ik mijn geluk niet op. In de 47e minuut was daar de pas 19-jarige Braziliaan Marquinhos die de 0-1 op het scorebord zette! Helaas werd het in de 62e minuut alweer 1-1, maar Deportes kreeg vervolgens ook een rode kaart, dus nu kon het eigenlijk niet meer misgaan.
    Ik verandere van taktiek, ging verdedigend spelen en gooide de boel op slot. Hierdoor bleef het 1-1 en sta ik nu in de finale tegen Colo Colo!
    Nog twee wedstrijden ben ik verwijderd van het kampioenschap
      dinsdag 29 mei 2007 @ 13:22:37 #266
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_49885832
    Ik speel ook nog, 3e seizoen met Man U nu, maar 't loopt allemaal voor geen meter

FA-cup kansloos uitgeschakeld door Chelsea (4-1). In de PL sta ik ook ver achter op de 6e plaats, alleen maar gelijkspelen ongeveer. M'n spitsen (Klose, Pazzini, Johnson, Rooney) schieten op 't moment nog geen deuk in 'n pak boter
    pi_49887688
    Het mocht niet zo zijn...
    Colo Colo is opnieuw kampioen van Chili geworden. Maar spannend was het zeker! In de thuiswedstrijd was het een open wedstrijd en beide ploegen scoorden veelvuldig. Na een 1-3 achterstand wist ik uiteindelijk nog met 3-3 gelijk te spelen.
    Maar in de uitwedstrijd bleek het klasseverschil toch te groot. Colo Colo was veel en veel beter, maar het duurde tot de 89e minuut voordat het pas 1-0 werd. In blessuretijd scoorden ze ook nog de 2-0 en was het over en uit.
    Wel een teleurstelling natuurlijk, als je zo vlak bij de titel bent wil je hem ook grijpen ook. Maar ik ben enorm trots op mijn team, want voor deze prestatie had ik van te voren getekend.
    Volgend seizoen een nieuwe kans
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:09:54 #268
    176629 smulder1991
    smulder1991
    pi_49901743
    hee, ik had even een vraagje,
    als ik de gewone demo download van football manager via de officeele site, dan doet hij het niet.
    ligt dit aan vista of is dit een ander probleem? alvast bedankt!
    pi_49919431
    Wat doet ie niet? Kan je het niet instaleren? Of kan je het wel instaleren maar start het spel niet? Waar ligt het probleem precies?
      woensdag 30 mei 2007 @ 14:11:08 #270
    176629 smulder1991
    smulder1991
    pi_49926596
    Op het moment dat ik hem opstart krijg ik eerst de reclame's tezien en daarnaa waarneer hij normaal op het scherm moet springen van de menu's krijg ik een zwart scherm met een blauw vak boven in?

het kan moeilijk aan m'n pc liggen want die is net 4 dagen nieuw.
      woensdag 30 mei 2007 @ 14:33:20 #271
    158518 Sjechov
    pi_49927360
    Heeft met java te maken.
    Heb je wel JAVA geinstalleerd (los v/d game).
    Zelf heb ik deze ervaring ook gehad.
    De oplossing was voor mij het installeren van java
    pi_49928111
    Ik speel dit spel ook regelmatig...:D

ben een tijd geleden begonnen met Ajax, na 5 jaat zo'n beetje alles gewonnen te hebben ben ik overgestapt naar Real Madrid, waar ik niet steeds alles win, maar tot nu toe wel elk jaar landskampioen...1 keer de CL gemist (Verloren van Ajax...) ik zit nu in 2018 / 2019 en dit is mijn laatste jaat bij Real, het wordt saai...dus na dit jaar kap ik met de grote clubs, en probeer ik aan de slag te gaan bij een klein clubje...:D

Ook sinds net coach van de Ukraine...nog geen potje gespeelt, dus weet nog niet hoe dat gaat...Ik zal later wat screenies posten...:)

Prijzenkast:
    8x CL winst
    4x winst primera Division
    8x kampioen NL
    2x Spaanse beker
    3x NL Beker

supercups en wereldbekers weet ik niet precies...:)

paar screens:

Geld genoeg, moet ook wat spelers verkopen...:)

Aanvallende taktiek:

Mijn wonderspits

Ik heb nog veel meer supertalentjes...Met name carballo, Flavio en hasselbaink zijn toppers en nog erg jong

Cotora is elk jaar voetballer van het jaar...voor 2 mil gekocht en is nu 48 mln waard...

[ Bericht 19% gewijzigd door Dynia op 30-05-2007 15:15:28 ]
      woensdag 30 mei 2007 @ 15:52:36 #273
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_49930135
    He, ook al Real Madrid!

ik alleen in seizoen 1
    pi_49931898
    yep...dit is mijn 5e seizoen dacht ik...In ieder geval mijn laatste...:)
      woensdag 30 mei 2007 @ 16:47:03 #275
    158518 Sjechov
    pi_49932130
    lol
    Hoe reageert het bestuur als je vertrekt?
    pi_49955380
    geen idee...misschine vinden ze het jammer, maar pech dan...het wordt saai...elk seizoen speel ik 10 keer tegen valencia, en dat gaat vervelen...lol...Ik weet alleen niet wat er met mijn stats gebeurt als ik bij een klein clube begin, en het gaat niet zo goed...Ik denk dat ik weet wat ga proberen bij mijn vorige clubje in de 2e divisie van Rusland...Ural...:)
    pi_49957895
    Heb nu ook een heerlijke game lopen. Eerste 2 seizoenen Manchester United. 2x treble, maar Europees niets gewonnen. Wel in mijn 2de seizoen nog de Finale CL verloren van Chelsea. Vlak voor de community shield heb ik ontslag genomen omdat ik het niet meer zocht bij Manchester United. Heb tot februari/maart zonder club gezeten totdat AS Roma voorbij kwam. Ze stonden 10de (!!!) in de Serie A met een toch heel goede selectie. Daar aangekomen zag ik pas echt goed wat een puinhoop het was, Yakubu en Tomasson stonden als toekomstige transfers die ik niet meer kon annuleren. Enige voordeel was dat ik nog in de beker zat. Deze werd dan ook nog gewonnen van Fiorentina. De uitwedstrijd werd nog verloren met 3-1, maar thuis werd het, na verlening 4-1. De eerste prijs met AS Roma dus . Competitie dankzij een schitterende sprint nog 3de geworden dus voorronde CL behaald. Voor het 2de seizoen enkele spelers verkocht, waaronder Tomasson en Yakubu en enkele talenten gehaald.

Het 2de seizoen begon slecht. De Supercoppa werd met 2-1 verloren van Milan, maar met een flink verjongde/vernieuwde selectie die nog aan elkaar moet wennen tegenover het gelouterde AC Milan had ik niet anders verwacht. De competitie begon daarentegen wel goed. Na enkele wedstrijden stonden we dan ook bovenaan. Een plek die we het hele seizoen ook niet meer af zouden staan en zo dus de Serie A zouden winnen. Kampioenswedstrijd tegen Fiorentina werd zelfs 4-0. Wat ook meteen betekende dat we 10 wedstrijden achter elkaar de 0 hadden gehouden in de Serie A _o_ .
    De beker was iets minder, in de 8ste finale werden we er al uit geknikkerd door Inter.
    Europees ging het ook lekker. CL Poulefase zat ik bij AZ, Liverpool en Kaiserslautern. We werden uiteindelijk 2de in de poule achter Liverpool. De 8ste finale moesten we tegen PSG. Die werden 2x verslagen. Daarna volgde Liverpool, in de poule 2x van verloren, maar deze 2x won ik beide confrontaties. Halve finale dus, daarin troffen we de Rangers, die ook 2x werden verslagen dus op naar de finale .
    In de finale moest ik tegen mijn oude werkgever, Manchester United. We kwamen al vroeg op een 1-0 achterstand door een goal van C. Ronaldo. Maar dit werd alweer snel ongedaan gemaakt door Vucinic, 1-1. Daarna begon United weer met aanvallen en voor het einde van de 1ste helft stond het alweer 2-1 door Rooney. In de rust even gezegd dat het flink beter moest, en waarempel, we begonnen beter te spelen, alleen de doelpunten bleven uit. Pas ergens in de 80ste minuut was het zover, Klose werkte een voorzet van Nani tegen de touwen, 2-2 en verlenging. In die verlenging leek het erop dat er penaltys genomen moesten worden, maar in de 116de minuut was daar een voorzet van Mancini die ingekopt werd door wederom Klose. Vanaf toen het tempo omlaag gegooid en tijdrekken. Uiteindelijk was ook deze wedstrijd ten einde en wonnen we na een lang seizoen de CL .

Huidige basis 11:
    GK - Dawid Duda (regen + wonderkid)
    DR - Lucas Neill
    DL - Christian Chivu
    DC - Gerard Pique
    DC - Nikos Antoniou (regen + wonderkid)
    DM - Daniele De Rossi (c) held!
    MC - Francesco Totti
    AMR - Nani/Mancini
    AML - Mancini/Nani
    SC - Klose
    SC - Vucinic/José Renato (regen)

Op de bank zitten nog zo uit mijn hoofd Doni, Mexes, Anton Ferdinand, Wijnaldum en Aquilani.

(dit is uit mijn hoofd wat ik weet, ik zit nu op stage, maar thuis zal ik eens even goed nakijken en screens erbij posten )
    pi_49958202
    Netjes hoor
    pi_49965954
    ehmm ik heb java geinstaleerd nieuwste versie, maar nu werkt hij nog niet? iemand een oplossing?
    pi_49967966
    Voer je FM07 uit als administrator?
    pi_49968393
    jaa, en dat is ook gelijk het enige acc dat ik heb;) net nieuwe pc dus miss instellingen ofzo?
    pi_49989990
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef smulder1991 het volgende:
    jaa, en dat is ook gelijk het enige acc dat ik heb;) net nieuwe pc dus miss instellingen ofzo?
    Probeer het hier eventjes
    pi_49990073
    Klopt het dat ik niet kan editten? Anders sorry voor de dubbelpost.

Dit gaat denk ik helemaal over jou probleem
    pi_49990994
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 08:23 schreef koolstrab het volgende:
    Klopt het dat ik niet kan editten? Anders sorry voor de dubbelpost.

Dit gaat denk ik helemaal over jou probleem
    Als je terugleest zie je dat dat dus niet over zijn probleem gaat . Hij kan het wel installeren, krijgt ook geen errors, maar na het opstarten kan hij nergens op klikken.
    Post je probleem eens op wat forums, op Managers United, FMInside en Fuck the ref. Misschien dat daar iemand het antwoord weet.
    pi_49995726
    Dubbelpost
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef sjimz het volgende:
    Heel mijn FM pc is fucked up op dit moment.
    Heeft ie sinds ik vanmorgen even adaware erover heb gegooid.
    Sjimz, ik heb misschien een oplossing voor je probleem op SI forum gevonden. Is van een SI games medewerker. Wel voor FM05, maar misschien werkt het ook voor FM07:
    quote:
    Lets try this:

1. Delete Sports Interactive installation folder;
    2. Click 'Start' -> 'Run', then in txt box type "regedit";
    3. When Registry Editor loads click 'HKEY_CURRENT_USER then click 'Software', right click 'Sports Interactive Ltd' and select 'Delete' - click "Yes";
    4. Close Registry Editor;
    5. Reboot ur machine;
    6. If u have another drive other than C: , then install FM2005 in the most free drive. Otherwise install FM2005 outside of Program Files i.e. select installation path as maybe C:GamesSports Interactive;
    7. Install 5.0.3 patch.
    Overal waar FM05 staat dus vervangen voor FM07, misschien werkt het .
    pi_49995783
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef JantjeW het volgende:
    Dubbelpost
    [..]

Sjimz, ik heb misschien een oplossing voor je probleem op SI forum gevonden. Is van een SI games medewerker. Wel voor FM05, maar misschien werkt het ook voor FM07:
    [..]

Overal waar FM05 staat dus vervangen voor FM07, misschien werkt het .
    Je weet dat die post van 14 mei is?
    pi_49998087
    Ik weet, ik heb ook nergens gelezen dat hij een oplossing heeft gevonden, en daarnaast, het kan handig zijn voor anderen die dit probleem hebben.
    pi_49999930
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 13:10 schreef JantjeW het volgende:
    Ik weet, ik heb ook nergens gelezen dat hij een oplossing heeft gevonden, en daarnaast, het kan handig zijn voor anderen die dit probleem hebben.
    Bedankt, maar dat had ik al geprobeerd, het probleem is nog steeds niet veholpen
    Gelukkig heb ik nog een laptop waar het spel even makkelijk op kan draaien. Dus ik speel tegenwoordig weer FM2007, al is het niet meer zo veel als eerst
    pi_50000764
    Ben eindelijk ook eens begonnen met een wat langere carriere. Eerst vier seizoenen gemanaged bij Chicago Fire in de MLS. Leuk teampje bijelkaar geraapt (lastig met die salary cap): twee keer MLS kampioen en één keer Lamar Hunt trofee gewonnen.

Toen naar Melbourne Victory getrokken, maar ondanks winst in de Australian Cup werd ik ontslagen nadat ik de play-offs miste (was ook wel een schande natuurlijk, maar de helft van mijn team zat zonder contract omdat er een salary cap was van ¤ 100.000).

Gelukkig wilde Coventry in het Championship me wel hebben. Die stonden op degraderen, maar aan het eind van het seizoen mochten ze play-offs spelen voor promotie. Niet gelukt, maar dit seizoen sta ik 2 punten achter op Blackburn (de koploper). Verwacht dit jaar een promotie naar het Premiership.

Nu wil ik van Coventry een soort Wimbledon maken (types Dennis Wise en Vinnie Jones binnenhalen) en dan de Premiership onveilig maken. Wellicht een cup-fighter worden (dit seizoen al Arsenal uit de League cup geschopt en Liverpool uit de FA)
    An eye for an eye, makes the whole world blind.
    -Mahatma Ghandi-
    pi_50000956
    Ik ben eigenlijk wel weer in voor een challenge.
    Hopelijk doen er dit keer wat meer mensen mee en houden mensen het ook vol.
    Iemand zin om mee te doen, en eventueel suggesties?
      vrijdag 1 juni 2007 @ 14:46:19 #291
    125053 stefmans
    pi_50001400
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef sjimz het volgende:
    Ik ben eigenlijk wel weer in voor een challenge.
    Hopelijk doen er dit keer wat meer mensen mee en houden mensen het ook vol.
    Iemand zin om mee te doen, en eventueel suggesties?
    Ik doe wel mee, al het een leuke challenge is.
      vrijdag 1 juni 2007 @ 14:51:16 #292
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50001566
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik doe wel mee, al het een leuke challenge is.
    pi_50001759
    Willen we een LLM of gewoon een redelijke bekende club?
    pi_50001895
    Iets met een extra regel is wel leuk. Bijvoorbeeld een Europacup winnen met Bohemians Praag, maar dan enkel spelers mogen kopen uit Oost-Europa (die region filter zit in de search).
    -Mahatma Ghandi-
      vrijdag 1 juni 2007 @ 15:08:55 #295
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50002077
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
    Zo'n Cisco Roma op het 4e plan lijkt me toch te veel van het goeie
      vrijdag 1 juni 2007 @ 15:12:49 #296
    125053 stefmans
    pi_50002224
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
    Het liefst wel een ploeg die een beetje bekend is, mischien Nottingham Forrest?
    pi_50002341
    We kunnen ook een keer een MLS ploeg doen, met die leuke draft rondes
    pi_50002377
    Ik heb er misschien ook wel tijd voor, als ik niet de hele dag op t strand lig ofzo

Dus als t een leuke challenge is wil ik het wel proberen.
      vrijdag 1 juni 2007 @ 15:20:13 #299
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50002467
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 15:16 schreef sjimz het volgende:
    We kunnen ook een keer een MLS ploeg doen, met die leuke draft rondes
    Lijkt me wel wat ipv de vrij standaard uitdagingen! Of een leuk degradatieclubje in Griekenland/Portugal/Kroatie ofzo
    pi_50002681
    En dan wel in de MLS met een middenmoter oid, niet hoger dan dat iig.

Griekenland/Portugal lijkt me ook wel wat.
    pi_50002964
    De MLS heeft niet echt middenmoters. Alle clubs zijn vrij gelijkwaardig. Zeker na het eerste jaar. Dat komt door die drafts en het feit dat er een salarycap is.
    -Mahatma Ghandi-
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')