abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49955380
geen idee...misschine vinden ze het jammer, maar pech dan...het wordt saai...elk seizoen speel ik 10 keer tegen valencia, en dat gaat vervelen...lol...Ik weet alleen niet wat er met mijn stats gebeurt als ik bij een klein clube begin, en het gaat niet zo goed...Ik denk dat ik weet wat ga proberen bij mijn vorige clubje in de 2e divisie van Rusland...Ural...:)
pi_49957895
Heb nu ook een heerlijke game lopen. Eerste 2 seizoenen Manchester United. 2x treble, maar Europees niets gewonnen. Wel in mijn 2de seizoen nog de Finale CL verloren van Chelsea. Vlak voor de community shield heb ik ontslag genomen omdat ik het niet meer zocht bij Manchester United. Heb tot februari/maart zonder club gezeten totdat AS Roma voorbij kwam. Ze stonden 10de (!!!) in de Serie A met een toch heel goede selectie. Daar aangekomen zag ik pas echt goed wat een puinhoop het was, Yakubu en Tomasson stonden als toekomstige transfers die ik niet meer kon annuleren. Enige voordeel was dat ik nog in de beker zat. Deze werd dan ook nog gewonnen van Fiorentina. De uitwedstrijd werd nog verloren met 3-1, maar thuis werd het, na verlening 4-1. De eerste prijs met AS Roma dus . Competitie dankzij een schitterende sprint nog 3de geworden dus voorronde CL behaald. Voor het 2de seizoen enkele spelers verkocht, waaronder Tomasson en Yakubu en enkele talenten gehaald.

Het 2de seizoen begon slecht. De Supercoppa werd met 2-1 verloren van Milan, maar met een flink verjongde/vernieuwde selectie die nog aan elkaar moet wennen tegenover het gelouterde AC Milan had ik niet anders verwacht. De competitie begon daarentegen wel goed. Na enkele wedstrijden stonden we dan ook bovenaan. Een plek die we het hele seizoen ook niet meer af zouden staan en zo dus de Serie A zouden winnen. Kampioenswedstrijd tegen Fiorentina werd zelfs 4-0. Wat ook meteen betekende dat we 10 wedstrijden achter elkaar de 0 hadden gehouden in de Serie A _o_ .
De beker was iets minder, in de 8ste finale werden we er al uit geknikkerd door Inter.
Europees ging het ook lekker. CL Poulefase zat ik bij AZ, Liverpool en Kaiserslautern. We werden uiteindelijk 2de in de poule achter Liverpool. De 8ste finale moesten we tegen PSG. Die werden 2x verslagen. Daarna volgde Liverpool, in de poule 2x van verloren, maar deze 2x won ik beide confrontaties. Halve finale dus, daarin troffen we de Rangers, die ook 2x werden verslagen dus op naar de finale .
In de finale moest ik tegen mijn oude werkgever, Manchester United. We kwamen al vroeg op een 1-0 achterstand door een goal van C. Ronaldo. Maar dit werd alweer snel ongedaan gemaakt door Vucinic, 1-1. Daarna begon United weer met aanvallen en voor het einde van de 1ste helft stond het alweer 2-1 door Rooney. In de rust even gezegd dat het flink beter moest, en waarempel, we begonnen beter te spelen, alleen de doelpunten bleven uit. Pas ergens in de 80ste minuut was het zover, Klose werkte een voorzet van Nani tegen de touwen, 2-2 en verlenging. In die verlenging leek het erop dat er penaltys genomen moesten worden, maar in de 116de minuut was daar een voorzet van Mancini die ingekopt werd door wederom Klose. Vanaf toen het tempo omlaag gegooid en tijdrekken. Uiteindelijk was ook deze wedstrijd ten einde en wonnen we na een lang seizoen de CL .

Huidige basis 11:
GK - Dawid Duda (regen + wonderkid)
DR - Lucas Neill
DL - Christian Chivu
DC - Gerard Pique
DC - Nikos Antoniou (regen + wonderkid)
DM - Daniele De Rossi (c) held!
MC - Francesco Totti
AMR - Nani/Mancini
AML - Mancini/Nani
SC - Klose
SC - Vucinic/José Renato (regen)

Op de bank zitten nog zo uit mijn hoofd Doni, Mexes, Anton Ferdinand, Wijnaldum en Aquilani.

(dit is uit mijn hoofd wat ik weet, ik zit nu op stage, maar thuis zal ik eens even goed nakijken en screens erbij posten )
pi_49958202
Netjes hoor
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49965954
ehmm ik heb java geinstaleerd nieuwste versie, maar nu werkt hij nog niet? iemand een oplossing?
pi_49967966
Voer je FM07 uit als administrator?
pi_49968393
jaa, en dat is ook gelijk het enige acc dat ik heb;) net nieuwe pc dus miss instellingen ofzo?
pi_49989990
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef smulder1991 het volgende:
jaa, en dat is ook gelijk het enige acc dat ik heb;) net nieuwe pc dus miss instellingen ofzo?
Probeer het hier eventjes
pi_49990073
Klopt het dat ik niet kan editten? Anders sorry voor de dubbelpost.

Dit gaat denk ik helemaal over jou probleem
pi_49990994
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:23 schreef koolstrab het volgende:
Klopt het dat ik niet kan editten? Anders sorry voor de dubbelpost.

Dit gaat denk ik helemaal over jou probleem
Als je terugleest zie je dat dat dus niet over zijn probleem gaat . Hij kan het wel installeren, krijgt ook geen errors, maar na het opstarten kan hij nergens op klikken.
Post je probleem eens op wat forums, op Managers United, FMInside en Fuck the ref. Misschien dat daar iemand het antwoord weet.
pi_49995726
Dubbelpost
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn FM pc is fucked up op dit moment.
Heeft ie sinds ik vanmorgen even adaware erover heb gegooid.
Sjimz, ik heb misschien een oplossing voor je probleem op SI forum gevonden. Is van een SI games medewerker. Wel voor FM05, maar misschien werkt het ook voor FM07:
quote:
Lets try this:

1. Delete Sports Interactive installation folder;
2. Click 'Start' -> 'Run', then in txt box type "regedit";
3. When Registry Editor loads click 'HKEY_CURRENT_USER then click 'Software', right click 'Sports Interactive Ltd' and select 'Delete' - click "Yes";
4. Close Registry Editor;
5. Reboot ur machine;
6. If u have another drive other than C: , then install FM2005 in the most free drive. Otherwise install FM2005 outside of Program Files i.e. select installation path as maybe C:GamesSports Interactive;
7. Install 5.0.3 patch.
Overal waar FM05 staat dus vervangen voor FM07, misschien werkt het .
pi_49995783
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef JantjeW het volgende:
Dubbelpost
[..]

Sjimz, ik heb misschien een oplossing voor je probleem op SI forum gevonden. Is van een SI games medewerker. Wel voor FM05, maar misschien werkt het ook voor FM07:
[..]

Overal waar FM05 staat dus vervangen voor FM07, misschien werkt het .
Je weet dat die post van 14 mei is?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_49998087
Ik weet, ik heb ook nergens gelezen dat hij een oplossing heeft gevonden, en daarnaast, het kan handig zijn voor anderen die dit probleem hebben.
pi_49999930
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:10 schreef JantjeW het volgende:
Ik weet, ik heb ook nergens gelezen dat hij een oplossing heeft gevonden, en daarnaast, het kan handig zijn voor anderen die dit probleem hebben.
Bedankt, maar dat had ik al geprobeerd, het probleem is nog steeds niet veholpen
Gelukkig heb ik nog een laptop waar het spel even makkelijk op kan draaien. Dus ik speel tegenwoordig weer FM2007, al is het niet meer zo veel als eerst
pi_50000764
Ben eindelijk ook eens begonnen met een wat langere carriere. Eerst vier seizoenen gemanaged bij Chicago Fire in de MLS. Leuk teampje bijelkaar geraapt (lastig met die salary cap): twee keer MLS kampioen en één keer Lamar Hunt trofee gewonnen.

Toen naar Melbourne Victory getrokken, maar ondanks winst in de Australian Cup werd ik ontslagen nadat ik de play-offs miste (was ook wel een schande natuurlijk, maar de helft van mijn team zat zonder contract omdat er een salary cap was van ¤ 100.000).

Gelukkig wilde Coventry in het Championship me wel hebben. Die stonden op degraderen, maar aan het eind van het seizoen mochten ze play-offs spelen voor promotie. Niet gelukt, maar dit seizoen sta ik 2 punten achter op Blackburn (de koploper). Verwacht dit jaar een promotie naar het Premiership.

Nu wil ik van Coventry een soort Wimbledon maken (types Dennis Wise en Vinnie Jones binnenhalen) en dan de Premiership onveilig maken. Wellicht een cup-fighter worden (dit seizoen al Arsenal uit de League cup geschopt en Liverpool uit de FA)
An eye for an eye, makes the whole world blind.
-Mahatma Ghandi-
pi_50000956
Ik ben eigenlijk wel weer in voor een challenge.
Hopelijk doen er dit keer wat meer mensen mee en houden mensen het ook vol.
Iemand zin om mee te doen, en eventueel suggesties?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:46:19 #291
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50001400
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef sjimz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer in voor een challenge.
Hopelijk doen er dit keer wat meer mensen mee en houden mensen het ook vol.
Iemand zin om mee te doen, en eventueel suggesties?
Ik doe wel mee, al het een leuke challenge is.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:51:16 #292
159022 AminBen
El Maestro
pi_50001566
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik doe wel mee, al het een leuke challenge is.
pi_50001759
Willen we een LLM of gewoon een redelijke bekende club?
pi_50001895
Iets met een extra regel is wel leuk. Bijvoorbeeld een Europacup winnen met Bohemians Praag, maar dan enkel spelers mogen kopen uit Oost-Europa (die region filter zit in de search).
An eye for an eye, makes the whole world blind.
-Mahatma Ghandi-
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:08:55 #295
159022 AminBen
El Maestro
pi_50002077
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
Zo'n Cisco Roma op het 4e plan lijkt me toch te veel van het goeie
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:12:49 #296
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50002224
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef sjimz het volgende:
Het liefst wel een ploeg die een beetje bekend is, mischien Nottingham Forrest?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50002341
We kunnen ook een keer een MLS ploeg doen, met die leuke draft rondes
pi_50002377
Ik heb er misschien ook wel tijd voor, als ik niet de hele dag op t strand lig ofzo

Dus als t een leuke challenge is wil ik het wel proberen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:20:13 #299
159022 AminBen
El Maestro
pi_50002467
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:16 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook een keer een MLS ploeg doen, met die leuke draft rondes
Lijkt me wel wat ipv de vrij standaard uitdagingen! Of een leuk degradatieclubje in Griekenland/Portugal/Kroatie ofzo
pi_50002681
En dan wel in de MLS met een middenmoter oid, niet hoger dan dat iig.

Griekenland/Portugal lijkt me ook wel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')