abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2007 @ 11:05:43 #251
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_49599159
Eindelijk weer eens zin gevonden om een nieuw spel te beginnen
Dit keer maar weer eens het oude vertrouwde sparta gekozen..
2 Vriendschappelijke wedstrijden verloren
2 gewonnen
en 1 tegen Fiorentina gelijk met 1-1

leuk begin dus.
Van Lieshout aangetrokken en 3 spelers van me sateliet-club overgenomen voor
welgeteld 0 euro. Alledrie worden ze gezien als behoorlijke aanwinsten dus dat is mooi
(had maar transferbudget van 40K)

Nederlandse beker 1e ronde Quick '20 met 4-0 verslagen
roda met 1-0 verslagen
2-2 tegen twente
1-1 tegen groningen
1-1 tegen psv
1-1 tegen (even vergeten)

sta nu 7e is wel lekker dus
pi_49599524
Ik zit in middels in mijn 3e seizoen met Olympique Lyon. Resultaten zijn goed te noemen.

1e seizoen: Kampioen van Frankrijk, Beker gewonnen
2e seizoen: Kampioen, Beker gewonnen, Ligabeker gewonnen, Champions League gewonnen.

Mijn elftal bestaat inmiddels uit de volgende spelers:

--------------------------Coupet--------------------------

Vanden Borre------Cris-------Cacapa---------Abidal

Arteta---------------Juninho-----Tiago---------Tuncay

-----------------------Carew----Milevskiy----------------

wissels:
Vercoutre (keeper)
Maicon
Squillacci
Govou
Kallstrom
Toulalan
Babel
Dembele
Wiltord
Mokoena
pi_49657729
Ik heb even een oude game opgepakt: mijn "Reis over de wereld". In deze game begon ik mijn carriere bij BTC uit Zuid-Korea. Nadat ik daar kampioen ben geworden van de Koreaanse Tweede Divisie, maar gek genoeg niet promoveerde, wilde ik een nieuwe uitdaging. Deze vond ik bij Puerto Montt uit Chili. Deze club kwam uit in de Chileense First Division B, en ben direct gepromoveerd naar de First Division, de hoogste divisie van het land.
Ik heb een aantal erg leuke talenten weten te strikken en ga nu proberen om in ieder geval een plek in de middenmoot te bemachtigen.
Dat wil ik gaan doen met deze selectie en formatie:

Een aantal van mijn beste spelers:

Ivan Alvarez: de vedette van mijn team. Vele clubs zaten achter hem aan, maar boden veel te weinig geld. Heeft ten aller tijde een basisplaats.

Sebastian Varas: een pure AMC, technisch geweldig, maar moet fysiek nog wat groeien. Laat hem dan ook extra op fysiek trainen.

Diego Belmar: eigenlijk hetzelfde verhaal. Een groot talent, technisch zeer goed, maar mag ook nog wel wat aan zijn fysiek gaan werken.

Roman Cuello: mijn aanspeelpunt voorin. Grote, sterke spits die op dit niveau een enorme aanwinst is.

Johan Bocanegra: één van mijn grootste talenten. Heb hem gescout tijdens mijn Zuid-Koreaanse periode, maar wilde toen niet komen. Toen ik de kans kreeg om hem naar Puerto Montt te halen, heb ik geen moment getwijfeld. Kan volgens mij een erg goede speler worden.
pi_49660897
Die talentjes zijn zeer tof.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:36:11 #255
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_49663040
Ik ben gek op talentjes
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:25 #256
159022 AminBen
El Maestro
pi_49757640
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef Miggelllll het volgende:
--------------------------Coupet--------------------------

Vanden Borre------Cris-------Cacapa---------Abidal

Arteta---------------Juninho-----Tiago---------Tuncay

-----------------------Carew----Milevskiy----------------
Hoe werkt dat, Arteta op rechts? ik vind het, kijkend naar zijn stats, meer een man die centraal moet spelen.
pi_49762934
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef AminBen het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, Arteta op rechts? ik vind het, kijkend naar zijn stats, meer een man die centraal moet spelen.
Functioneert erg goed op rechts, af en toe ook op links bij blessures van Tuncay.
Centraal heb ik Kallstrom als vervanger voor een van de beide spelers.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:54:34 #258
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_49799359
Iemand een idee hoe en waar ik de doelstelling van een club(Leeds) moet aanpassen?
Ik zie het zo 1,2,3 niet in de Editor..
pi_49855502
Spelen we geen FM meer? :p
Ik ben momenteel een team vanuit de Conference North naar de Premier League aan het brengen.
pi_49855638
Ik ga vanavond even aan een nieuwe game beginnen.
Heb al een lange tijd niet meer gespeeld.
Ga denk ik met FC Den Bosch aan de slag.
pi_49857357
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef koolstrab het volgende:
Eigenlijk niet nee
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 28 mei 2007 @ 19:06:07 #262
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49860536
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond even aan een nieuwe game beginnen.
Heb al een lange tijd niet meer gespeeld.
Ga denk ik met FC Den Bosch aan de slag.
Vanavond of poker of FM, ga denk ik verder met Man UTD.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:54:38 #263
158518 Sjechov
pi_49877365
Ik heb het gered in de poule des doods.
Ik had even veel punten als de nr 1, maar op doelsaldo (1 doelpunt) werd ik 2de achter Real Madrid )d8 ik). Juventus ligt er dan uit
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:03:55 #264
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_49878766
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef koolstrab het volgende:
Ik ben momenteel een team vanuit de Conference North naar de Premier League aan het brengen.
ik ben aan het afstuderen maar daarna ga ik weer vol aan de bak met FM
pi_49885758
Ik speel nog wel FM hoor

Ben met Puerto Montt bezig. Tijdens de eerste seizoenshelft, de Opening Stage, heb ik redelijk gepresteerd, maar doordat ik me net niet kwalificeerde in de groepsfase(op één punt na...)ging de playoff aan me voorbij. De structuur is best wazig in Chili. Je hebt een Opening- en een Closing Stage. Daarnaast heb je bij beide stages ook een groepsfase lopen, met in iedere groep 4 ploegen. Deze groepsfase hanteert de punten die je behaald in de betreffende Stage. Als je eerste of 2e wordt in de groepsfase dan kwalificeer je je voor de playoffs. De winnaar van de playoffs wordt kampioen van Chili. In de opening stage was dit Colo Colo.

De Closing Stage ging een stuk beter, ik werd 3e in de Closing Stage en 1e in mijn groep. Daardoor heb ik me gekwalificeerd voor de playoffs. Nu ik, als promovendus, al zover gekomen ben, wil ik die playoff nu gelijk winnen ook. Dit gaat moeilijk worden, maar het is absoluut mijn doelstelling. Gelijk kampioen van Chili, dat zou prachtig zijn!

De eerste 2 wedstrijden, in de kwartfinale, moest ik spelen tegen Santiago Wanderers. De uitwedstrijd speelde ik belabberd en verloor kansloos met 1-3. Dus ik wist wat me te doen stond in de thuiswedstrijd: minimaal met 2-0 winnen. En dat is me gelukt, want in een heerlijke wedstrijd won ik uiteindelijk afgetekend met 4-0

De halve finale wordt gespeeld tegen Deportes Conception. Deze ploeg kun je gerust een 'angstgegner' noemen, aangezien de afgelopen 5 wedstrijden tegen deze ploeg verloren gingen. De thuiswedstrijd was in ieder geval veelbelovend! Ik was de betere ploeg, creëerde veel meer kansen en won uiteindelijk verdiend met 2-1. Dit is echter niet echt een ideale uitgangspositie, aangezien Deportes thuis echt heel moeilijk te verslaan is. Dus ik ga alles op alles zetten om daar gelijk te spelen, zodat ik in de finale van de playoffs sta.
Voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen Deportes Conception vertelde ik mijn spelers dat ze niet moesten denken dat ze al in de finale stonden. Er moest minimaal worden gelijkgespeeld tegen een ploeg die zéér overtuigend 1e is geworden in de Closing Stage.
De wedstrijd begon voor mijn team zeer overtuigend. Al binnen 20 minuten had ik 8 kansen gekregen, alleen werd er niet gescoord. Vervolgens ging de wedstrijd op en neer, kreeg Deportes een maar zeer goede kansen, maar de rust werd gehaald met een 0-0 stand.
Voor mij natuurlijk erg gunstig, want met deze stand sta ik in de finale! Opnieuw waarschuwde ik mijn elftal, ze moesten de wedstrijd rustig zien uit te spelen.
Na rust kon ik mijn geluk niet op. In de 47e minuut was daar de pas 19-jarige Braziliaan Marquinhos die de 0-1 op het scorebord zette! Helaas werd het in de 62e minuut alweer 1-1, maar Deportes kreeg vervolgens ook een rode kaart, dus nu kon het eigenlijk niet meer misgaan.
Ik verandere van taktiek, ging verdedigend spelen en gooide de boel op slot. Hierdoor bleef het 1-1 en sta ik nu in de finale tegen Colo Colo!
Nog twee wedstrijden ben ik verwijderd van het kampioenschap
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:22:37 #266
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_49885832
Ik speel ook nog, 3e seizoen met Man U nu, maar 't loopt allemaal voor geen meter

FA-cup kansloos uitgeschakeld door Chelsea (4-1). In de PL sta ik ook ver achter op de 6e plaats, alleen maar gelijkspelen ongeveer. M'n spitsen (Klose, Pazzini, Johnson, Rooney) schieten op 't moment nog geen deuk in 'n pak boter
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49887688
Het mocht niet zo zijn...
Colo Colo is opnieuw kampioen van Chili geworden. Maar spannend was het zeker! In de thuiswedstrijd was het een open wedstrijd en beide ploegen scoorden veelvuldig. Na een 1-3 achterstand wist ik uiteindelijk nog met 3-3 gelijk te spelen.
Maar in de uitwedstrijd bleek het klasseverschil toch te groot. Colo Colo was veel en veel beter, maar het duurde tot de 89e minuut voordat het pas 1-0 werd. In blessuretijd scoorden ze ook nog de 2-0 en was het over en uit.
Wel een teleurstelling natuurlijk, als je zo vlak bij de titel bent wil je hem ook grijpen ook. Maar ik ben enorm trots op mijn team, want voor deze prestatie had ik van te voren getekend.
Volgend seizoen een nieuwe kans
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:09:54 #268
176629 smulder1991
smulder1991
pi_49901743
hee, ik had even een vraagje,
als ik de gewone demo download van football manager via de officeele site, dan doet hij het niet.
ligt dit aan vista of is dit een ander probleem? alvast bedankt!
pi_49919431
Wat doet ie niet? Kan je het niet instaleren? Of kan je het wel instaleren maar start het spel niet? Waar ligt het probleem precies?
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:11:08 #270
176629 smulder1991
smulder1991
pi_49926596
Op het moment dat ik hem opstart krijg ik eerst de reclame's tezien en daarnaa waarneer hij normaal op het scherm moet springen van de menu's krijg ik een zwart scherm met een blauw vak boven in?

het kan moeilijk aan m'n pc liggen want die is net 4 dagen nieuw.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:33:20 #271
158518 Sjechov
pi_49927360
Heeft met java te maken.
Heb je wel JAVA geinstalleerd (los v/d game).
Zelf heb ik deze ervaring ook gehad.
De oplossing was voor mij het installeren van java
pi_49928111
Ik speel dit spel ook regelmatig...:D

ben een tijd geleden begonnen met Ajax, na 5 jaat zo'n beetje alles gewonnen te hebben ben ik overgestapt naar Real Madrid, waar ik niet steeds alles win, maar tot nu toe wel elk jaar landskampioen...1 keer de CL gemist (Verloren van Ajax...) ik zit nu in 2018 / 2019 en dit is mijn laatste jaat bij Real, het wordt saai...dus na dit jaar kap ik met de grote clubs, en probeer ik aan de slag te gaan bij een klein clubje...:D

Ook sinds net coach van de Ukraine...nog geen potje gespeelt, dus weet nog niet hoe dat gaat...Ik zal later wat screenies posten...:)

Prijzenkast:
8x CL winst
4x winst primera Division
8x kampioen NL
2x Spaanse beker
3x NL Beker

supercups en wereldbekers weet ik niet precies...:)

paar screens:

Geld genoeg, moet ook wat spelers verkopen...:)

Aanvallende taktiek:

Mijn wonderspits

Ik heb nog veel meer supertalentjes...Met name carballo, Flavio en hasselbaink zijn toppers en nog erg jong

Cotora is elk jaar voetballer van het jaar...voor 2 mil gekocht en is nu 48 mln waard...

[ Bericht 19% gewijzigd door Dynia op 30-05-2007 15:15:28 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:52:36 #273
159022 AminBen
El Maestro
pi_49930135
He, ook al Real Madrid!

ik alleen in seizoen 1
pi_49931898
yep...dit is mijn 5e seizoen dacht ik...In ieder geval mijn laatste...:)
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:47:03 #275
158518 Sjechov
pi_49932130
lol
Hoe reageert het bestuur als je vertrekt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')