Misschien te weinig vrije ruimte op je HD? Ik kreeg ook iedere keer foutmeldingen en heb toen maar een aparte partitie van 5GB voor FM aangemaakt. Even in FM alles aangepast bij de optie's en sindsdien draait het als een zonnetjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Iemand bekend met deze foutmelding en de eventuele oplossing?
Op een HD van 320 GBquote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien te weinig vrije ruimte op je HD? Ik kreeg ook iedere keer foutmeldingen en heb toen maar een aparte partitie van 5GB voor FM aangemaakt. Even in FM alles aangepast bij de optie's en sindsdien draait het als een zonnetje.
Ik kan er niet op spelen veel te weinig sneltoetsenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Heeft iemand het wel eens op de PSP gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan?
Ik gebruik op de PC nooit sneltoetsen. Is het dan wel goed speelbaar? En hoe is het met de snelheid?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kan er niet op spelen veel te weinig sneltoetsen
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriend van me heeft hem, en hij is er wel tevreden mee als je gewoon even snel wil gamenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik gebruik op de PC nooit sneltoetsen. Is het dan wel goed speelbaar? En hoe is het met de snelheid?
Ik denk dat er iets is foutgegaan in je foto-mapquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:54 schreef stefmans het volgende:
Van bommel breekt met een andere naam af bij Turkyimspor?
[afbeelding]
Ja de rest klopt wel gewoon nog allemaal, najah boeie was toch niet van plan om hem naar Ajax te gaan halenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets is foutgegaan in je foto-map
Kan de wedstrijd niet eens beginnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:03 schreef Linkovi het volgende:
Verliezen
Laat gewoon je Asst Mngr die wedstrijd leiden die vind wel jeugdspelers of last het af.quote:
In zo'n geval komen allemaal 'grijze' spelers in je team.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:
Jongens, ik heb een groot probleem.
Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd geaccepteerd. Die wedstrijd is nu, maar al mijn spelers zijn op vakantie; allemaal! Wat nu?
En heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:
Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd geaccepteerd. Die wedstrijd is nu, maar al mijn spelers zijn op vakantie; allemaal! Wat nu?
Ik heb het in het verleden ook eens gehad (3 spelers kon ik opstellen) en wonder boven wonder won ik met allemaal grijze poppetjes.quote:
Zelf een dagje op vakantie gaan, dus holiday mode voor een dag. Daarna is de wedstrijd klaar en kun je weer verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Caas het volgende:
Kanouté en Poulsen zijn ook niet de minstequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef andre347 het volgende:
Vanavond Espanyol - Sevilla, Finale UEFA Cup.. ik denk dat ik maar een game opstart met Sevilla om te zien wat er goed aan ze is, Dani Alves en Navas zijn al bekend bij mij
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef andre347 het volgende:
Ik ben zo slecht in Tactieken maken, ik weet wel hoe het moet en waar ik op moet letten enzo, maar de spelers 'luisteren' niet naar mij, ze zijn helemaal niet vel enzo, conditie is 100 - heb pressing op full staan - zone verdediging - kwaliteiten van sommige spelers is op tackelen 19 dus dan geef ik Hard tackelen maar ze zijn nog vet slecht
Zorgen dat je team wel in balans blijft, en hou het vooral logisch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??![]()
Dat doe ik ook, ik verander niet veel aan een standard tactic maar dan werkt het nog niet goed, ik heb veel dingen geprobeerd, spelen met een targetman werkt bij mij wel goed, maar daar zijn maar een paar spelers geschikt voor. Speel nu met Sevilla en dan heb ik Fabiano of Kanoute als Target man, dat werkt maar krijg nog wel veel goals tegen, en op heb middenveld staan ze niet op te letten. Misschien wil iemand zijn instructies posten van een MC en van een DMCquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zorgen dat je team wel in balans blijft, en hou het vooral logisch.
Lees je eens in op Manutd vooral het forum daar is heel leerzaamquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??![]()
Het middenveld sluit wel aanquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
instructies van 1 persoon werken vaak niet. Je moet naar het hele team kijken, het is bijvoorbeeld best raar dat je veel goals tegen krijgt omdat je target man gebruikt. Is er niemand om de 2e bal op te pikken?
Ik heb al die filmpjes enz. al gezien, ik volg MANUTD al van af FM2006, daar had ik geen problemen met een taktiek maken maar bij FM07 welquote:quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat tips voor mij, of een goeie 4-4-2 voor mij beschikbaar zodat ik hem wat kan tweaken ??
Lees je eens in op Manutd vooral het forum daar is heel leerzaam
Robben en Persie omwisselenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef michaelvb het volgende:
ik zit nu in het tweede seizoen met chelsea
opstelling:
- chevchencko - - torres (of drogba)
- - - - - - - lampard - - - - - - - -
van persie- - - - - -- -j.cole (of robben)
- - - - - - - ballack
a.cole - - boularouz- - terry - - lahn
heeft iemand verbeteringen?
Who the fuck is Checkchenko en wie is Lahn ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef michaelvb het volgende:
ik zit nu in het tweede seizoen met chelsea
opstelling:
- chevchencko - - torres (of drogba)
- - - - - - - lampard - - - - - - - -
van persie- - - - - -- -j.cole (of robben)
- - - - - - - ballack
a.cole - - boularouz- - terry - - lahn
heeft iemand verbeteringen?
Waar is Wayne Rooney ?? en Ryan Giggs ?quote:Verhaal
Rooney was veel geblesseerd en elke keer als ie terugkwam (na wedstrijdritme opgedaan te hebben in 't 2e) viel ie weer geblesseerd uit. Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gevoetbald.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar is Wayne Rooney ?? en Ryan Giggs ?![]()
Wil je je taktiek us uploaden want dan kan ik hem ook gebruiken bij mijn Man Utd game![]()
Oke, ik wil zo ongeveer ook spelen, wil je je taktiek us uploaden zodat ik hem kan testen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Rooney was veel geblesseerd en elke keer als ie terugkwam (na wedstrijdritme opgedaan te hebben in 't 2e) viel ie weer geblesseerd uit. Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gevoetbald.
Giggs was me te wisselvallig en begint echt oud te worden, hij is inmiddels ook gestopt en heeft 'n trainersfunctie gekregen
@ Sjechov: Nani, Renato Augusto en Cristiano Ronaldo achter 'm maar veel doelpunten toch ook op eigen kracht en kopgoals van overal binnen de 16 ongeveerDus hij kan zichzelf ook aardig behelpen
Voor een club als Man Utd niet zo moeilijk om zo'n elftal op de been te brengen, maar voor een mindere club wordt het al heel vervelend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Sjechov: Nani, Renato Augusto en Cristiano Ronaldo achter 'm maar veel doelpunten toch ook op eigen kracht en kopgoals van overal binnen de 16 ongeveerDus hij kan zichzelf ook aardig behelpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |