Doe ik hier ook, ik kijk bijna altijd tegelijk tv en FM op de laptopquote:
Lijkt me ook wel leuk, het jaar gaat lekker snel voorbijquote:Op zondag 6 mei 2007 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ben in ieder geval de 2e groepsronde door met Suriname!
Engelaar alleen wel voor 1 maand geblesseerd![]()
Zit nu in een poule met Mexico,Jamaica,Costa Rica,USA en Canada.
Dit gaat zeer lastig worden
Waarom heten ze nu dan FREDSquote:
Oke..dan kan ik met een gerust hart slapenquote:
Ben je dronken?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke..dan kan ik met een gerust hart slapen
Is er bij jou in Nederland al een Surinamer in een jeugdopleiding doorgebroken? Bij mij na drie jaar nog altijd niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
Ik moet echt goed zoeken naar FREDS
Degene die in Suriname voetballen zijn echt te slecht![]()
Bij mij eentje! Een jeugdkeeper van RKC die nu inmiddels bij Ajax zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Is er bij jou in Nederland al een Surinamer in een jeugdopleiding doorgebroken? Bij mij na drie jaar nog altijd niet...
Wedstrijden organiserenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Kadoc het volgende:
Ik ben nu manager van Brazilië, hoe zorg ik dat een wedstrijd gespeeld wordt?
Screenshot?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Prince Ketting heeft het in zich om een cultfiguur te worden hoor![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef andre347 het volgende:
tvp
Ook wel eens gehad, Spurs en City eruitquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef PirE het volgende:
Zo, dat is nog eens een verrassende eindstand in de Premier League.
Newcastle
Tottenham
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07191/Premiership0809.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb Nederland als speelbare competitie gekozen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef Winski05 het volgende:
Geen idee, daar doe ik zelf natuurlijk niets aan. Het zijn voornamelijk spelers uit Suriname zelf. In tegenstelling tot jou heb ik vrij veel spelers uit de Surinaamse competitie tot mijn beschikking. Vreemd dat ik zoveel meer heb...maargoed, daarnaast zijn er ook nog veel spelers zonder club.
Welke competities heb jij geselecteerd? Ik heb Nederland, Engeland(in de hoop dat daar ooit een Surinamer doorbreekt, maar dat zal wel niet) en Colombia(tja, een Amerikaans land, anders kon ik niet met Suriname spelen...).
Dat had ik al gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef PirE het volgende:
Volgende keer retain players from Surinam selecteren bij het beginnen van een nieuwe game. Dan laadt hij alle Surinaamse spelers in en dan krijg je ook betere regens. Je kan dit voor elke obscure natie doen.
Hoeveel spelers je krijgt hangt ook van je database af en het aantal geselecteerde competitie's. Hoe meer competitie's des te minder ruimte er is voor de mindere goden. Dat spelers vroeg stoppen kun je opvangen door een club te gaan leiden en dan gewoon alle spelers een contract aanbieden, dan heb je ook meer controle over training e.d.
BV. Als manager van Andorra, kleine spaanse club managen. Bij Liechtenstein een zwitserse of oostenrijkse ploeg pakken. Het duurt dan wel langer, maar je heb een grotere kans dat je ooit een WK haalt met Andorra of Liechtenstein.
Jouw poule lijkt me moeilijker dan de mijne hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Winski05 het volgende:
Retain players heb ik uiteraard ook gedaan.
WK 2010, poule C:
Suriname
Kroatië
Colombia
Frankrijk
Ik ga voor de 2e plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |