Wie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
Inmiddels seizoen 3 met Colo Colo, Sjimz and Stefmans its me
Heb je een Screentje van Milan voor me?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
Inmiddels seizoen 3 met Colo Colo, Sjimz and Stefmans its me
Bondscoach zijn is geen geweldig beroep in Football Manager. Zit veel te weinig actie in die paar wedstrijden in het jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Sjechov het volgende:
Nu wil Nederland mij als Bondscoach.
Wat een grap.
Heb nog niets gewonnen.
Weet niet goed of dat wel een goede stap is....
En bovendien is het Nederlands elftal bij mij niet geactiveerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Bondscoach zijn is geen geweldig beroep in Football Manager. Zit veel te weinig actie in die paar wedstrijden in het jaar.
fake.lnc verwijderenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef Sjechov het volgende:
Is daar wat aan te doen?
Ergens in program files/SI/FM2007/DB oidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef Sjechov het volgende:
En moet daar iets voor in de plaats komen?
Wordt het dan gedurend mijn huidige game ook geactiveerd of ... ?
(waar kan ik die fake.inc vinden?)
Die heb ik nog nooit opgesteld volgens mij maargoed komt eraanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heb je een Screentje van Milan voor me?
De regel is om na 'n gelijkspel 'n 3e wedstrijd te voetballen, dat is volgens mij in 't echt ook zo..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef DaMart het volgende:
Die playoffs gaan nog steeds niet goed he. Heb na een lange tijd het spel weer eens gestart.
Na twee seizoenen tevergeefs op intertoto playoffs te hebben gewacht, moest ik nu ineens in de UEFAcup playoffs verlengen en penalties nemen omdat ik na 0-0 thuis, 2-2 uit speelde. Als ik had geweten dat het spel niet snapt dat uitdoelpunten dubbel tellen, had ik ook niet de tactiek omgegooid om het gelijkspel vast te houden.
Dat is volgens mij alleen bij de promotie/degradatie play-offs, dan spelen ze beste uit 3. Europacup playoffs gelden Europese regels voor, dus 2 wedstrijden en uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
De regel is om na 'n gelijkspel 'n 3e wedstrijd te voetballen, dat is volgens mij in 't echt ook zo..
Je moet ze rust geven van de training. Set Training Schedule -> Restquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef martjin het volgende:
Ehm, ik heb 2 spelers die zeggen dat ze uitgeput zijn en rust nodig hebben. Dus ik stuur ze op aanraden van de fysio 1 week op vakantie, daarna zijn ze nog steeds moe en stuur ik ze nog 1 week weg. Dan zijn ze nog moe en zet ik ze een tijdje in me reserves, nu na 2 a 3 maanden zonder ze gebruikt te hebben zijn ze alsnog moe. Wat te doen want ik speel gewoon weer met ze hoor, dit word echtte gek.
Volgens mij tellen uitdoelpunen pas in de finales van de ronden. In de eerste ronde van de play-offs is het dacht ik altijd over 2½ wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen bij de promotie/degradatie play-offs, dan spelen ze beste uit 3. Europacup playoffs gelden Europese regels voor, dus 2 wedstrijden en uitdoelpunten tellen dubbel.
Met 32 spelers heeft die best een redelijke selectiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop niet dat je veel blessures krijgt
Weet je wat het is. Ik heb het seizoen ervoor enkele spelers gestald bij mijn sattelietclub Verona, de jongere talentjes en spelers die op een zijspoor waren beland. Maar meeste van die spelers werden daar gedurende het seizoen niet opgesteld en de spelers die wel werden opgesteld, werden er ook niet beter van. Dus heb ik dit seizoen maar besloten ze allemaal bij de selectie te houden. Je wordt ook flink beperkt in je mogelijkheden doordat je per seizoen maar één speler van buiten de EU mag halen. Daarom kun je ook zien dat ik een heuse Spaanse enclave aan het opbouwen ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop niet dat je veel blessures krijgt
die kut finalequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had de rechterrij niet gezienExcusez, ik was de FA-cup ook aan 't kijken
Nope. Als dat zo is, dan zouden ze het dit seizoen in de echte competitie verkeerd doen namelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij tellen uitdoelpunen pas in de finales van de ronden. In de eerste ronde van de play-offs is het dacht ik altijd over 2½ wedstrijd.
Leuk tochquote:Op zondag 20 mei 2007 13:00 schreef Linkovi het volgende:
Ja hij neemt strafschoppen, was ik even vergetenHoewel hij van de 11 maar 3 uit strafschoppen heeft gemaakt. Hij is een sterke kopper dus kopt veel raak uit corners.
Heracles misschien de nieuwe topclub van Nederland?
[afbeelding]
Als je prestaties goed zijn, is de kans groot dat je mag blijven.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef Leonos het volgende:
AC Milan krijgt waarschijnlijk een nieuw bestuur door geld problemen.
En nu vrees ik voor mijn baan
Marketinginkomsten, China is een heel groot land.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
Hoezo krijg je daar geld van?
Als je spelers bijv naar Roma haalt dan daarvandaan dan krijg je veel marketingshit enzoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
Hoezo krijg je daar geld van?
Simpel: groeien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef DaMart het volgende:
Mijn bestuur (VVV) kan nooit een club vinden om als affiliate aan ons te verbinden. Iemand een idee hoe ik daar verandering in kan brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |