abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49148401
Mijn Swansea game blijft maar vastlopen eind januari 2009. Ik vind het ook wel een leuke uitdaging om met een 'minder' land het WK te halen/te winnen. Iets van het niveau Suriname of iets beter (dus geen Bhutan ofz) lijkt me wel leuk. Ik hou er ook van om gelijk het onder 21 en het onder 19 team te managen dus een beetje behoorlijk land (wellicht met eigen competitie) zou wel ideaal zijn.
pi_49148722
Zodra ik een andere aanbieding krijg van een ander land ga ik daar trainen.
Suriname speelt te weinig officiele wedstrijden. Tot nu toe alleen vooronde WK en WK zelf. Geen Noord-Amerikaans of Zuid-Amerikaans toernooi meegemaakt. Zelfs geen kwalificatie toernooi
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:05:32 #53
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_49150129
Hoe doet iedereen dat die niet de officiele versie heeft met de ieuwe patch??
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_49150161
Geen idee. Ik heb het spel origineel dus ik heb nergens last van
pi_49155086
Ik heb nog een vraagje over Fm2007. Ik ben bezig met Leeds United(eerste seizoen) en ik bijna geen transfergeld meer, ik heb al gevraagd om meer , maar dat willen ze niet geven. Maar kan ik ook ergens een lijst zien/krijgen waar te zien welke contracten allemaal aflopen(binnen 3 maanden bijvoorbeeld)
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:48:46 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_49156519
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef kikidiablo het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Fm2007. Ik ben bezig met Leeds United(eerste seizoen) en ik bijna geen transfergeld meer, ik heb al gevraagd om meer , maar dat willen ze niet geven. Maar kan ik ook ergens een lijst zien/krijgen waar te zien welke contracten allemaal aflopen(binnen 3 maanden bijvoorbeeld)
Manager > Speler zoeken

En dan rechtsboven op 'Filter' klikken, dan kies je eentje toevoegen (Contract natuurlijk) en dan die op 'Loopt af' zetten
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_49160645
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef DANILXL het volgende:
Hoe doet iedereen dat die niet de officiele versie heeft met de ieuwe patch??
De helft van de verhalen hier is verzonnen.

Stiekeme tvp
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49160931
TVP
:) (:
pi_49168653
Goedennacht ben nou net begonnen met Psv , 10 MiL , Wil jonge talenten Iemand ideeen ?
pi_49168679
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:29 schreef qware het volgende:
Goedennacht ben nou net begonnen met Psv , 10 MiL , Wil jonge talenten Iemand ideeen ?
Check de links naar verschillende sites in de OP. Daar heb je wat talentenlijstjes.
pi_49170872
heb mokoena gekocht en farfan geruild met baros daarbij nog wat geld gekregen
ook Warnock van liverpool gehaald !
De JC schaal gewonnen met 2-1
ben nog in de race voor een zuid koreaan , Net zoals half europa,
We zullen zien
pi_49170994
Eerste wedstrijd PSV 3 - 1 Heerenveen 2 goals Tardelli 1X cocu , Baros is geblesseerd geraakt Bij interland over paar dagen weer terug Da costa speelde omdat Salcido een omgezwikte enkel heeft
En kreeg een 9 waardoor Hij meteen al Lofzangen van hiddink en Robson krijgt.
Cl ben ik gekoppeld aan Liverpool, olympiakos en Levski sofia
is te halen!
pi_49171515
Wat typ je ongelofelijk raar, ik moest je posts 3x lezen
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:16:25 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_49172869
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij mist de punten volgens mij...
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:42:27 #65
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49177453
Seizoen6 Cisco is achter de rug, Scudetto werd eenvoudig binnengehaald, met slechts 13 tegendoelpunten en 1 nederlaag (1-0 bij Bologna) in 38 wedstrijden Serie A. Ook de Coppa Italia was met een 1-1 en 3-0 overwinning op Fiorentina een gemakkelijke prooi. Chelsea bleek na de poulefase in Eerste Ronde CL helaas (nog) een maatje te groot, inmiddels ben ik begonnen met seizoen7.

In de zomerstop zijn Christiano Ronaldo en Nilmar transfervrij overgekomen Daarnaast voor 20 miljoen Rafael van der Vaart overgenomen van Palermo, hij versterkt m'n middenveld. Doordat ik iets te veel aanvallende spelers heb aangetrokken de laatste seizoenen heb ik nu, alhoewel dat ook niet heel erg is, een spitsenoverschot: Nilmar, Obafemi Martins, Podolski, Ferretti, Hugo Almeida, Amauri, Bernacci, De Maio.. Gelukkig lopen er in de zomer een aantal contracten af. Eerste competitiewedstrijd werd met 4-0 gewonnen van Napoli. In de CL volgen Valencia, Feyenoord en Kopenhagen, ik ga voor een eerste plaats in de poule
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49177491
Ik was er zo vlakbij

Maar goed, ik ben erg tevreden over het toernooi. Een gelijkspel tegen Frankrijk en een overwinning op de nummer 1 uit de poule, Kroatië. En niet eens onverdiend, ik kreeg meer kansen. Vlak voor tijd ging ik 4-2-4 spelen en dat resulteerde in een heerlijke goal van Ray Inge.
Puike prestatie van de Surinamers
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:44:16 #67
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49177531
Netjes hoor
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49177669
Precies dezelfde plek en punten als ik had
Wat een goede prestatie.
Suriname mag trots op ons beide zijn!
pi_49177860
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
Precies dezelfde plek en punten als ik had
Wat een goede prestatie.
Suriname mag trots op ons beide zijn!
Ja! Dat is toevallig
Ik ben vooral erg blij met de 2-1 overwinning op Kroatie. Echt, die ploeg heeft veel goede voetballers, wint van Frankrijk, en ik versla ze met Suriname

Ik ben overigens wel van plan om hier gewoon mee door te gaan. Er zullen vast wel een aantal leuke FRED's opstaan, dus ik ga over 4 jaar gewoon weer proberen deel te nemen aan het WK
pi_49178111
En weer zomaar 1 speler vanuit het niets opgehouden
Ik heb wel een supertalent in de aanbieding, kan wel eens naar een hele grote ploeg verkassen (mits hij niet stopt )
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:18:50 #71
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_49178964
Ze missen gewoon doorzettingsvermogen sjimz
Of stoppen ze hun zuurverdiende geld in andere praktijken
pi_49179688
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
sorry hoor ! Zal er aan werken !
pi_49181457
Ik heb een goede -3-1 behaald op rkc!
Lee chun soo gehaald voor 2.9 M
pi_49187921
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef qware het volgende:
Ik heb een goede -3-1 behaald op rkc!
Lee chun soo gehaald voor 2.9 M
-3 keer gescoord? Zuur.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_49188352
Ik heb veel last van blessures. Wat kan ik daar aan doen? Ik train niet extra hard ofzo. De spelers raken allemaal in wedstrijden geblesseerd.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49188409
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb veel last van blessures. Wat kan ik daar aan doen? Ik train niet extra hard ofzo. De spelers raken allemaal in wedstrijden geblesseerd.
Betere fysio's misschien.
pi_49188525
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Betere fysio's misschien.
Waar moeten die fysio's goed in zijn?

Elke training bij mij heeft trouwens 5 sterren. Dus aan slechte trainers ligt het niet.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49188779
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Elke training bij mij heeft trouwens 5 sterren. Dus aan slechte trainers ligt het niet.
Fysio's moeten iig goed zijn in fysiotherapie. Verder weet ik het ook niet.

Maar misschien is het gewoon botte pech.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:44:59 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_49199207
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

- Physiotherapy
- Level of discipline
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_49200612
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar misschien is het gewoon botte pech.
Of pech met botten!
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:54:06 #81
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_49206287
Wat ik nu toch eens meemaak
Ik ben coach van Nederland in 2008 en ook van Nederland onder 21. Ik coach Nederland onder 21 tijdens het WK en zit in een poule met Portugal, Zuid-Korea en Mexico. Tijdens mijn tweede wedstrijd moest ik tegen Zuid-Korea. En dan gebeurt er echt iets geweldigs Tijdens één van mijn counters komt de keeper van Zuid-Korea uit zijn doel, maar er is ook een verdediger in de buurt en die kopt terug naar de keeper zodat hij hem kan wegtrappen. Maar die kopbal gaat óver de keeper heen waardoor één van mijn spitsen ernaartoe rent en het simpel afmaakt En dit gebeurde allemaal op ongeveer 25 meter van het doel vandaag
pi_49222625
1e KO-ronde CL met Metz, uit bij Fenerbahce. Kansloos 2-0 achter bij rust, dus ik boos, doe een paar kleine aanpassingen in de tactiek en rol ze met 2-4 op. Toen waren ze stil in het stadion
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:01:08 #83
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_49224331
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
-verhaaltje-
Zoiets als Wome (Werder) deed tegen AZ [UEFA Cup]?
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:53:49 #84
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_49226719
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zoiets als Wome (Werder) deed tegen AZ [UEFA Cup]?
Ja, maar dan over de keeper heen
pi_49229852
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Wat ik nu toch eens meemaak
Ik ben coach van Nederland in 2008 en ook van Nederland onder 21. Ik coach Nederland onder 21 tijdens het WK en zit in een poule met Portugal, Zuid-Korea en Mexico. Tijdens mijn tweede wedstrijd moest ik tegen Zuid-Korea. En dan gebeurt er echt iets geweldigs Tijdens één van mijn counters komt de keeper van Zuid-Korea uit zijn doel, maar er is ook een verdediger in de buurt en die kopt terug naar de keeper zodat hij hem kan wegtrappen. Maar die kopbal gaat óver de keeper heen waardoor één van mijn spitsen ernaartoe rent en het simpel afmaakt En dit gebeurde allemaal op ongeveer 25 meter van het doel vandaag
Ik speelde een keer met Twente. Ik moest uit tegen ado. Stuitert er een bal op Boschker af, nergens ado spelers in de buurt ofzo. Rent mijn verdediger Robbie Wielaert achter de bal aan, is de bal een meter voor de goal, schopt ie opeens uit het niets de bal vol in eigen goal
Цой жив
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:22:47 #86
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_49230740
Bij mij gebeurt het zo vaak dat een verdediger de bal in eigen doel 'schiet' als de bal vlakbij de lijn is
pi_49235332
Ik ben in mijn Suriname game al door Oostenrijk, Nederland (alweer) en Ghana gevraagd als nieuwe bondscoach.
Heb ze toch allemaal geweigerd.
pi_49236547
Ik ben even de motivatie kwijt om door te gaan met Suriname. Tijdelijk, want ik ga er wel weer mee verder..maar ik wordt er ook een beetje moe van dat je eigenlijk alleen maar vrienschappelijke duels speelt en amper tot geen kwalificatieduels, voor welk toernooi dan ook. Bovendien zijn veel belangrijke spelers gestopt en komen er amper FRED's. Ja, in Suriname, maar in Nederland hooguit twee per seizoen en die zijn net zo slecht als spelers in Suriname.
Had gesolliciteerd bij verschillende andere landen zonder bondscoach, en ook bij clubs uit Nederland, om zo weer wat plezier te krijgen. Maar zelfs Omniworld wil mij niet als coach.
Ben daarom even verder gegaan met mijn De Graafschap-game, de club waar coach werd nadat ik ben opgestapt bij Walsall.
pi_49240121
Met Metz na een 1-2 verlies thuis tegen Fener door in de CL. Milan is de volgende tegenstander.
pi_49254598
heb inmiddels Met 1-4 van sofia levski gewonnen en met 2-1 van liverpool en met 1-0 van olympiakos.
in de competitie gaat het uitstekend met Lee chun goo Als Rechter flankspeler en baros en kone in de spits die samen 15 doelpunten en 7 assists in 10 wedstrijden hebben gemaakt.
Fans uitermate blij, Het gaat de goede kant op!
de winst van liverpool was erg gelukkig Taktiek op Counteraanval met simons en cocu als verdedigende middenvelders. tardelli heeft er ook genoeg in liggen maar Kies liever voor kone en baros Omdat tardelli gehuurd is.
pi_49264389
Ik zoek nog een leuk team om Football Manager weer aantrekkelijk te maken want ik heb de laatste tijd niet gespeeld omdat ik andere dingen aan het hoofd had, maar heeft iemand nog suggesties? Suptoppers en lager a.u.b. , maar ook niet LLM (ja je snapt me wel )
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:30:10 #92
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49273059
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef sjimz het volgende:
Er komen nu bij nederlandse clubs wat spelers door die ook de surinaamse nationaliteit hebben.
Van de 18 die ik er gespot heb kan ik er 11 op mijn selectie lijst zetten, de rest wil denk ik niet voor Suriname spelen
Maar toch weer 11 spelers erbij, die hopelijk niet met pensieon gaan voor hun 35ste verjaardag
Met de 2 toppers Arie Taument en Prince Ketting
Dus die naam generator is nog steeds van het zelfde niveau als in de tijd van CM2
pi_49273218
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dus die naam generator is nog steeds van het zelfde niveau als in de tijd van CM2
Ja geweldig toch!
Welk jongetje wil nou geen posters van Prince Ketting boven zijn bed hebben hangen?
pi_49273400
Met Man U aan 't 2e seizoen begonnen. Seizoen 1 eigenlijk erg tegengevallen met 'n 3e plaats en 20 punten achter kampioen Arsenal. Wel Rooney met 23 goals de topschutter.

In 't nieuwe seizoen amper transferbudget, maar door verkoop van spelers toch wat geld overgehouden en 'n paar gehuurde spelers.

Start was voortvarend met degelijke overwinningen op o.a. Spurs en Liverpool. Na 5 gewonnen wedstrijden helaas met 2-1 ten onder tegen Watford M'n spitsen (Pazzini, Johnson, Soldado) kunnen 't net ineens niet meer vinden. Rooney is alleen maar geblesseerd en Rossi is gewoon te licht voor de top heb ik 't idee.

Achter de spitsen wordt niet genoeg gevuurd door Renato Augusto, Nani (gehuurd), Ronaldo, Raul Garcia, Carrick en Biseswar (kan nog aardig mee).

De verdediging staat redelijk, linksachter lijkt de zwakste plek met Heinze en Bale. Centraal Rio, Woodgate, Vidic en Pique. Op rechts mogen Neville en v.d. Borre 't uitvechten.

CL na 'n mooie 5-0 overwinning op Leverkusen weer ver teruggezakt, maar nog ruime kans op overwintering met Valencia en Celtic als andere concurrenten.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49273794
Ik heb ontslag bij Suriname genomen en ga nu bij Australie aan de gang.
Hopelijk kan ik wat meer officiele wedstrijden spelen.
pi_49286003
Ben vandaag met Hamburg begonnen
Heb Kléberson gekocht, En gomes voor een overdreven 11 miljoen

Heb meteen de Ligapokal gewonnen, Door Bayern te verslaan in de finale met penaltys

Met moeite geplaats voor CL via Kopenhagen

En in de competitie loopt het tot nu toe nog prima
Won de eerste 3 wedstrijden met moeite met 2-1 en net Bremen verslagen met 0-3 3x Guerrero

Eerste beker wedstrijd ook makkelijk gewonnen met 1-9 van Allemania Aachen 2

En de éérste wedstrijd in de CL van Milan gewonnen met 3-2 door 2 doelpunten van Van der vaart

En Kompany is echt geweldig
Haalt altijd een 8 of 9 bij de wedstrijden

Hopen dat mijn jongens zo door gaan
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:46:40 #97
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_49297358
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:08 schreef Max-Westerman het volgende:
-verhaal-
Doe je goed
pi_49297592
Ben met Australie de eerste ronde van het WK 2014 doorgekomen.
Ben als eerste geeindigd in een poule met Italie, Zwitserland en Algerije.
Italie is 3e geworden en mag naar huis
Zwiserland is 2e geworden en gaat samen met mij dor naar de volgende ronde.
Moet nu tegen Ivoorkust.
pi_49298470
Van Ivoorkust met 1-0 gewonnen maar helaas was in de kwartfinale Engeland met 2-0 een maatje te groot. Hopelijk mag ik blijven als coach van Australia want er komt een goede lichting aan.
Heb inmiddels een aanobd van Slowakije afgeslagen.
pi_49299903
Leuk, sjimz Wel goede Freds in Australie dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')