Nee, ze vraagt om een advies voor een cadeau. Dat cadeau heeft ze al gekocht. Het is heel simpel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef schatje het volgende:
Het is heel simpel. Er wordt niet gevraagd wat je vindt van mannen die aan het neuzelen zijn over luchtjes. Dat is de reden waarom ik jouw reactie heb geëdit.
Maakt niet uit. Dat is geen vrijbrief om een dergelijke opmerking te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat cadeau heeft ze al gekocht.
Maakt niet uit. Dat is geen antwoord op mijn opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dat is geen vrijbrief om een dergelijke opmerking te maken.
nee ik bedoel het roc (merk, dat het u belooft) topic. dang wat is het goed voor oksels. ik wil meer ervaringen horen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef colourAgga het volgende:
Het Roaccutane topic - deel 21 < is alleen op recept verkrijgbaar lijkt me niet dat dat zo weggegeven kan worden
echt niet zinvol.quote:
Misschien was mijn post idd niet zinvol maar ik had gehoopt dat er meer reacties kwamen met ervaringen van stackers of mensen laatste tijd nog gebruikt hadden etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef DarkElf het volgende:
ik vind een topic wat omhoog gegooid wordt met als post:
[..]
echt niet zinvol.
prima als je er wat van wilt maken nog maar hem alleen omhoog gooien en niets vragen is je reinste onzin.
Nee hoeft niet perse voor mij in dieetclub heb ik ook wat reacties gekregen dat ik dus echt niet aan de stackers ga nu helemaal niet dat blijkt dat ik 1,5 kilo ben afgevallen (wat ik nooit verwacht had)quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef DarkElf het volgende:
ik wil hem best weer opengooien voor je hoor, maar dan wel graag echt posten ipv wat je eerder deed![]()
okayquote:Op maandag 18 juni 2007 14:18 schreef DarkElf het volgende:
idd topics zakken vanzelf wel weer af maar een topic kicken met niets vind ik gewoon onzinnig, daarom had ik een slotje gegeven![]()
maar goed je hebt dus al respons gehad, mooi![]()
Nog over de Nudie topics: Zou de OP in een Wiki mogen? Zoja, doen de mods dat of kan ik dat zelf ook?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef don-diablo het volgende:
2 Nudie Jeans topics, de mijne mag dicht aangezien Gordon eerder was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |