Misschien was mijn post idd niet zinvol maar ik had gehoopt dat er meer reacties kwamen met ervaringen van stackers of mensen laatste tijd nog gebruikt hadden etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef DarkElf het volgende:
ik vind een topic wat omhoog gegooid wordt met als post:
[..]
echt niet zinvol.
prima als je er wat van wilt maken nog maar hem alleen omhoog gooien en niets vragen is je reinste onzin.
Nee hoeft niet perse voor mij in dieetclub heb ik ook wat reacties gekregen dat ik dus echt niet aan de stackers ga nu helemaal niet dat blijkt dat ik 1,5 kilo ben afgevallen (wat ik nooit verwacht had)quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef DarkElf het volgende:
ik wil hem best weer opengooien voor je hoor, maar dan wel graag echt posten ipv wat je eerder deed![]()
okayquote:Op maandag 18 juni 2007 14:18 schreef DarkElf het volgende:
idd topics zakken vanzelf wel weer af maar een topic kicken met niets vind ik gewoon onzinnig, daarom had ik een slotje gegeven![]()
maar goed je hebt dus al respons gehad, mooi![]()
Nog over de Nudie topics: Zou de OP in een Wiki mogen? Zoja, doen de mods dat of kan ik dat zelf ook?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef don-diablo het volgende:
2 Nudie Jeans topics, de mijne mag dicht aangezien Gordon eerder was
Was ik mee begonnen, was eigenlijk net zo ver (duurde alleen wat langerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:01 schreef TwyLight het volgende:
maar je kan het ook zelf(voor de volgende keer)
we zijn ernaar aan het kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
zou iemand misschien een keer in grijpen in de dieetclub? miss-s verknalt de sfeer nu zo erg dat de vaste mensen zelfs weg lopen.
Je geeft het antwoord al in je vraagquote:Op zondag 24 juni 2007 23:44 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, mijn god... wie die bedacht heeft...
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al in je vraag
En waarom denk je dat God de man eerst gemaakt heeft?
iederéén maakt eerst een kladje voor hij iets tofs maakt
-->quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al in je vraag
En waarom denk je dat God de man eerst gemaakt heeft?
iederéén maakt eerst een kladje voor hij iets tofs maakt
Mja, leuk zo'n klooncheck.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
Melding van gemaakt in het FA topic. Hopelijk doen ze ook meteen kloon-check.
Ja, ik ben stiekem een kloon van je, vandaar dat ik het weetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn PM's gelezen, want dat was ik net van plan eig.
Verklap dat nou niet, nu hoeven ze geen kloonscan meer te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem een kloon van je, vandaar dat ik het weet
Ik wou dat het waar wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Verklap dat nou niet, nu hoeven ze geen kloonscan meer te doen.
Ach, eigelijk wel beter.
dan komen ze er ook niet achter dat ik Miss_s ben.
Mja.
die pics haal ik gewoon elke week van een of andere vaag forum, raar mens dat het is.
mja, ik vind miss_s wel een leuke relkloon van mijzelf eig.
Mja, als mensen nu ook al relklonen gaan aanmaken om te rellen tegen mijn kloon, raar.
doen we hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:52 schreef Sebasser het volgende:
Goed forum verder hoor modjes, keep up the good work.
Wat hebben aliens met bush te maken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:52 schreef DarkElf het volgende:
en wat heeft dit met feedback te maken?
Als je daar blij van wordt wens ik je veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doen we hooren dan ga ik nu even je post editten
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ook wel weer lachwekkend eigenlijk. De manier van posten komt verbazingwekkend goed overeen
In dit geval wel, ja. Maar voor de rest had Miss_XS beter research moeten doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Miss_XS het volgende:
Maar meer bewegen is altijd goed, ik heb vanmorgen het ontbijt maar geskipt en ben gaan bootcampen met de DVD van 12.00 tot 13.30.
Vanmiddag nog een uurtje of 2 fitness denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |