Oh dat is wel fijn inderdaad!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Inmiddels heb ik gekozen voor dokter Oostrom.
Heb een beetje rondgeneusd op oa het borstenforum en mensen hadden daar zeker goede ervaringen met haar![]()
Heb er dus wel vertrouwen in.
Kan ook lekker snel komen voor de eerste keer, 20 juni!![]()
aaah ja je hebt echt de goede keuze gemaakt, Mw Oostrom is super!! ze heeft mij afgelopen september ook geopereerd en het ziet er allemaal zo mooi uit, ik was zo blij met haar! maar ze kan een beetje hard overkomen tijdens het eerste gesprek.. daar had ik een beetje moeite mee.. maar ze moet er natuurlijk echt zeker van zijn dat je het echt wilt! ze zal waarschijnlijk ook tegen je zeggen dat je er thuis nog maar even over moet nadenken en na een week weer terug moet komen haha! deed ze bij mij ook, maar ik had zoiets van: ja ik heb hier al 3 jaar over na zitten denken en nu eindelijk de beslissing genomen, ik weet alle voor en nadelen dus daar hoef ik niet nog een week over te denken! maar ze is super goed en professioneel. het 2e gesprek was ze trouwens ook een stuk toffer en voor de operatie was ze al helemaal lief en heel rustig en ze probeerde mij steeds gerust te stellen enzo, heel lief!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Inmiddels heb ik gekozen voor dokter Oostrom.
Heb een beetje rondgeneusd op oa het borstenforum en mensen hadden daar zeker goede ervaringen met haar![]()
Heb er dus wel vertrouwen in.
Kan ook lekker snel komen voor de eerste keer, 20 juni!![]()
Hm, ik ben benieuwd hoe dat gaat, ik denk er al 2 jaar over en weer een week wachten na die afspraak zie ik nou niet zo zitten. Maar ik ben toch niet mondig genoeg om daar verder nog iets over te zeggen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
aaah ja je hebt echt de goede keuze gemaakt, Mw Oostrom is super!! ze heeft mij afgelopen september ook geopereerd en het ziet er allemaal zo mooi uit, ik was zo blij met haar! maar ze kan een beetje hard overkomen tijdens het eerste gesprek.. daar had ik een beetje moeite mee.. maar ze moet er natuurlijk echt zeker van zijn dat je het echt wilt! ze zal waarschijnlijk ook tegen je zeggen dat je er thuis nog maar even over moet nadenken en na een week weer terug moet komen haha! deed ze bij mij ook, maar ik had zoiets van: ja ik heb hier al 3 jaar over na zitten denken en nu eindelijk de beslissing genomen, ik weet alle voor en nadelen dus daar hoef ik niet nog een week over te denken! maar ze is super goed en professioneel. het 2e gesprek was ze trouwens ook een stuk toffer en voor de operatie was ze al helemaal lief en heel rustig en ze probeerde mij steeds gerust te stellen enzo, heel lief!
Ik en DarkElf wel. Geef maar een seintje als er een naam toegevoegd moet wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Overigens had ik er niet aan gedacht dat ik de OP niet meer mag wijzigen en kan dus niemand meer toevoegen..
Nog bedankt, ben errug trots op mijn lijnprestaties!quote:
Tuurlijk blijf je altijd wel de littekens zien, maar bij mij zijn die nu (na 1,5 jaar) echt al niet meer zo zichtbaar hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:36 schreef Empathologica het volgende:
Nouja wat ik dus meer bedoelde was dat de tepel er vaak zo anders uitzag, echt zo'n randje eromheen. Dan zal het wel aan mij liggen, dat ik alleen maar de negatief uitgevallen ervaringen heb gezien ofzo.
mijn operatie zelf is wel helemaal goed verlopen, alleen is de narcose helemaal verkeerd gevallen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik vraag me af of er hier ook meiden zijn met slechte ervaringen?
he wat vervelend zegquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:37 schreef tass het volgende:
Ik ga mijn afspraak van as dinsdag bij de plastisch chirurg afzeggen.
Ik voel me zo kloterig door dat verplichte afvallen. Moet nog 3 kilo, maar het woord MOET roept bij mij zulke heftige reacties op, daar kan ik nog niet mee omgaan.
Ik ga wel door met afvallen en pas de afspraak maken als de weegschaal het gewenste gewicht bereikt heeft. Ben zo zwaar gestressed, ben zo gefixeerd op alles wat met eten te maken heeft, dat ik een beetje aan het doordraaien raak. En das niet de bedoeling dervan.
Inderdaad,quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight komt hier een stokje voor steken
Ik kreeg van de dokter een verwijsbrief en hij noemde 2 pc's waar hij goede ervaringen mee had.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Nunz het volgende:
ik ben nog aan het bezig met zo veel mogelijk info te verzamelen over een bvk, maar hoe kan ik het allemaal het beste aanpakken: bijv Hoe krijg ik mijn verwijsbrief en kun je zelf een ziekenhuis of kliniek uitzoeken en hoe gaat het precies met de verzekering als je alles vergoed krijgt en waar kun je er achter komen of je iets vergoed krijgt. zo als je eest heb ik nog heel veel vragen. Is er iemand die me hier mee kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |