Wat voor arts was dit? Beetje rare actie hoor. Een arts kan dat net zo goed zelf allemaal regelen. Jammer dat niet iedereen de moeite neemt om je even wat meer in te zetten voor een patient. Alleen maar om het feit dat een arts meer "indruk" kan maken bij een zorgverzekeraar. Hoop dat alles goed komt voor je. S6quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Update: stond met 3 minuten weer buiten, neusschot ofzoiets staat scheef dus moet in en uitwendige operatie en ik moest het zelf maar met de verzekering regelen, hij heeft me een papiertje meegegeven waar hij 'aanvraag in+uitwendige neuscorrectie' op heeft geschreven en nog wat codes van wat er moet gebeuren?
Heb vandaag de hele handel naar de verzekering gestuurd met een begeleidend schrijven en nou hoop ik maar dat ze geloven dat het echt 2 ongelukken waren.
Bij mij is in de eerste plaats mijn neustussenschot rechtgezet. Dat stond zo scheef dat ik niet door mijn rechter neusgat kon ademen. Dat is zeer goed verholpen met de operatie. Ik ben er zelfs achtergekomen dat ik stofallergie heb hahaha Voor de operatie had ik daar echt nooit last van!quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor je reactie! Zou ik mogen weten wat er bij jou precies gebeurd is, hoe dat allemaal in z'n werk ging en misschien voor en na foto ofzo?(Ga morgen idd de KNO bellen).
Nou word ik wel heel benieuwdquote:
Is afhankelijk welke DBC codes de arts gebruikt, dus als de arts een DBC code gebruikt anders dan in de machtiging vermeld staat, dan moet je dat zelf betalen ja.. dus dat moet je even navragen aan je behandelend arts. Want als ie 't gewoon onder de DBC van de machtiging declareert wordt alles vergoed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:56 schreef heaven7 het volgende:
Nou, morgen weer naar de KNO! Ik denk dat we nu echt concreter te werk gaan. De machtiging van de verzekering is inmiddels binnen, er staat 'machtiging voor in en uitwendige neuscorrectie', dat de KNO hem, behalve het neusschot herstellen, ook van de buitenkant dus mooier gaat maken is geen probleem? Niet dat ik achteraf alsnog moet gaan betalen omdat het ook cosmetisch is
Je kan even vragen of alle behandelingen die ze gaan uitvoeren onder de machtiging zullen vallen. Hoe het precies zit met de DBC codes kan ik je niet met zekerheid zeggen. eventueel zou je kunnen bellen naar je zorgverzekeraar met de vraag welke DBC code er onder je machtiging valt, welke dus gedeclareerd mag worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef heaven7 het volgende:
Nog een update; as vrijdag naar Hilversum!
Nog even over die codes voor de verzekering, weet iemand hoe dat zit? Niet dat ik achteraf een rekening van ¤5000,- krijg
De KNO-arts in mijn ziekenhuis praat vol lof over hemquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Dat is de man die mij gaat opererenKen je hem of ken je iemand die ervaring met hem heeft?
Awwequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:33 schreef heaven7 het volgende:
Jullie snappen dat dit natuurlijk wel een 'charmante' foto is
[ afbeelding ]
Uiteraard!! Je wordt echt bijna precies op dezelfde dag als ik geopereerd, maar dan een jaar later hahaha. Bij mij was het rond de 17e geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef heaven7 het volgende:
Nou, voor wie het nog interesseert18 december word ik geopereerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |