moet je doen, is echt leuk! Ik heb er laatst zelfs echt veel aan gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik ook weleens van gehoord ja. Dit was trouwens echt een medium en gaf paranomale waarnemingen door en ik moet zeggen, het was heel erg indrukwekkend. Ik stond bijna met mn tanden te klapperen, zo juist had ze de dingen. Dit was in een groep en had ze maar 15 minuten tijd voor iedereen, maar ik wil echt een keer een sessie 1-op-1 met haar doen.
ik heb datzelfde altijd gehad, maar sinds ik naast een medium woon is dat hocus spokus gevoel er af. zij is ook heel gewoon, niks geheimzinnigs. je zou het gewoon eens moeten doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef m@x het volgende:
Ik vind die mediums (of is het media) altijd een beetje hocuspocus maar tegelijkertijd vind ik het razend interessant en zou ik best wel een keer zo'n sessie willen doen.
Hier gaat het mwaoh. Mijn lymfeklieren aan de rechterkant van mijn nek zijn helemaal opgezwollen door de keelontsteking. Het ziet er niet uit en ondertussen zit ik hier op mijn werk ook lekker koortsig te wezen. Gelukkig is het een rustig dagje en morgen ga ik lekker de hele dag in mijn bed blijven
ow ja, die serie was er ook over het menselijk lichaam enzo ja, ik vond dat echt leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef Saffier het volgende:
Die was er ook van het menselijk lichaam, met die mannetjes met die baardjes en die valse tiepjes, was ook zo'n leuke serie, die is nog niet zo lang geleden herhaald op de belg.
Ik ben ook van 1977 zoveel schelen we dus niet eens Belaan!
Heeft een dinnetje van mij van videoband op dvd geknaldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Saffier het volgende:
Ireth hoe ben je aan die dvd gekomen? En hoe staat het met jullie huisje?
Vicky ik ga 21 juli echt de engelse versie halen hoor, heb de hele serie dubbel.
Misschien doe ik het wel een keertje, zo'n medium. Gewoon om te zien hoe zoiets nu in het echt gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Belana het volgende:
ik heb datzelfde altijd gehad, maar sinds ik naast een medium woon is dat hocus spokus gevoel er af. zij is ook heel gewoon, niks geheimzinnigs. je zou het gewoon eens moeten doen
hoe gaat het inmiddels vandaag met je? het schiet echt niet op he? beterschap
Sven vind Ome Willem ook helemaal geweldig. Alleen roept hij nu overal (lees: volle winkels, restaurants) Weten jullie wat ik roep ... lust je ook een broodje aPOEP?????????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:01 schreef Noli. het volgende:
Idd in vergelijking met wat ze nu uitzenden is dit toch helemaal geweldig?
Geen gezeik over teveel geweld enzo gewoon helemaal![]()
![]()
Wilyan is nu helemaal idolaat van de film van Ome Willem.Hij kan hele stukken meezingen
(en wil ook alleen nog Bloemkool met een paaaaapje, met een paaaaapje eten)
Daar was ik fan van toen ik 12 wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Over jeugdsentiment... ik kom gewoon ff helemaal binnenvallen....
25 mei ga ik naar de Dolly Dots!! Nog meer mensen?
Aah gezellig johquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Belana het volgende:
[..]
Daar was ik fan van toen ik 12 was
maar ik hoef er nu niet heen hoor
JAAAAAA Geweldig!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef Noli. het volgende:
Die serie "Er was eens..." Is vanaf mei op DVD te krijgen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Die eend kan ook wel een kogel in zijn hol krijgen ja
Beter geen geluid dan (nog steeds) helemaal gaan laptop meerquote:
Ga ik ook doen. Zelfs Peaceman wil mee, terwijl hij er eigenlijk niets van wil weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Belana het volgende:
[..]
moet je doen, is echt leuk! Ik heb er laatst zelfs echt veel aan gehad
[..]
Bij ons ging er een wereld van tv zenders open op mijn 22e, maarja toen keek ik geen kinderprogramma's meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, ik woonde ook in een onderontwikkeld gebied en tot ik een jaar of 14 was hadden we alleen maar Ned 1 en 2. En toen had je ook alleen maar op woensdagmiddag en zaterdagmiddag Avro's kinderbios met kinderprogramma's.
Dat was bij ons ook zo hoor. Wij kregen kabel in '94 ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, ik woonde ook in een onderontwikkeld gebied en tot ik een jaar of 14 was hadden we alleen maar Ned 1 en 2. En toen had je ook alleen maar op woensdagmiddag en zaterdagmiddag Avro's kinderbios met kinderprogramma's.
Ja ja ja! Jawel!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef Saffier het volgende:
Noli ik weet wat je bedoeld. Later is er nog zo'n soort serie gemaakt met een buitenaards meisje en haar vliegende schotel. Ook een Australische serie en geen idee hoe het heet, dus aan deze post heb je helemaal niks
Bij de free record shop ligt momenteel een dvdbox van Nils Holgerson! 6 dvd's = 400 uur ofzoiets, voor een tientje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:24 schreef Vicky het volgende:
Ik vergeet er eentje.. Nils Holgersson!!
Was dat niet met Evie oid? Out of this world? Was ook met een grietje met buitenaardse krachten, alleen kwam dat omdat ma aards was en Pa had ET bloed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:16 schreef Saffier het volgende:
Jaaaaah M@X wat goehoed! The girl from tomorrow!! En haar tijdscapsule!!
maar volgens mij was er nóg zo'n soort serie en die had dat 'aqua' in de titel
"Would you like to swing on a starquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet met Evie oid? Out of this world? Was ook met een grietje met buitenaardse krachten, alleen kwam dat omdat ma aards was en Pa had ET bloed.
oeh oeh oeh ik moet naar de FRS....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de free record shop ligt momenteel een dvdbox van Nils Holgerson! 6 dvd's = 400 uur ofzoiets, voor een tientje!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg alleen Suus er niet warm voor, die heeft van haar kadobon Platvoet en zijn vriendjes uitgekozen![]()
Yes! Thats him!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef m@x het volgende:
[..]
"Would you like to swing on a star
carry moonbeams home in a jar"
Mensen kjken mij ook altijd raar aan... Hebben we het dan misschien samen verzonnen...quote:Op zondag 6 mei 2007 10:52 schreef Maggie het volgende:
Hé Nijna! Mijn held!!![]()
Al jaaaarenlang vraag ik iedereen of ze dat kennen en men kijkt me altijd aan alsof ik gek ben, dus ik dacht dat ik dat had verzonnen - maar dat blijkt nu dus toch niet zo te zijn!!
Maar hoe het heet....dat weet ik dus niet. Maar ik zoek verder nu ik weet dat het bestaat!!
Dit heb ik ook..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef m@x het volgende:
* m@x heeft een raar geheugen waarin vreemde feitjes blijven hangen maar echt belangrijke dingen niet
oowww Hier is the ssssssssssssssssssssssseent, geheim agent suuuuuuuuuuuuuuupereend!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 11:54 schreef cattie het volgende:
Oh, oude tv series.![]()
Kennen jullie de seend? "Geheim agent super-eend"? Behalve mijn broer kent verder niemand het, mijn man denkt dat ik het zelf verzonnen heb![]()
. Het was een soort kinderboerderij met een klein eendje dat vanalles deed. Het was geen tekenfilm. Ik kan het nergens terug vinen..
Jaa!! Merlina!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
Supergranny [afbeelding]
Keken jullie wel eens Merlina op de Belg? Dat vond ik ook geweldig... daarna kwam geloof ik Mister-X ofzo ... ook soort detectiveserie maar iets minder leuk
Zou kunnen Ireth... jammer dat er weinig info over staat.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:49 schreef Ireth het volgende:
Speurtocht naar de verdwenen schat?
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1778&Itemid=354
Alleen weinig info over...
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:43 schreef Ireth het volgende:
Nu we toch aan het sentimenten zijn... zijn er hier misschien mensen die zich ook een muscal herrinneren met oa Nico Haak als pinokkio en Ron Brandsteder als Grote Boze Wolf? Abracadabra heette dat volgens mij, met liedjes op de muziek van Abba?
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:43 schreef Ireth het volgende:
Nu we toch aan het sentimenten zijn... zijn er hier misschien mensen die zich ook een muscal herrinneren met oa Nico Haak als pinokkio en Ron Brandsteder als Grote Boze Wolf? Abracadabra heette dat volgens mij, met liedjes op de muziek van Abba?
quote:The Danish movie "Guldregn" from 1988 is just about the best Danish family movie ever made. The story is good and both children and adults can relate to it.
Four very different children find 800.000 Danish crowns (120.000$) buried in the forest. The money is from a recent robbery at the local post office. But when the robbers discover the location of the money the children are thrown into a dangerous web and have to find a way to escape.
(van Imdb)
quote:Vier kinderen uit de buitenwijken van de Deense hoofdstad Kopen-hagen, ontdekken toevallig in een bos een kist vol geld. Hun aanvankelijke blijdschap is snel over als ze erachter komen dat zopas een diefstal gepleegd werd in het postkantoor. Wat moet er met het geld gebeuren: houden of aan de politie overmaken? Ze besluiten om te wachten. Maar een dief heeft bij het opgraven van de schat de bibliotheekkaart van één van de kinderen gevonden.
(van FilmTotaal.nl)
Familie Knots vond ik inderdaad ook helemaal leuk! En de Poppenkraam (dat was die serie met die poppenwinkel..Hugo hettte die clown geloof ik). En Nils Holgersson vond ik ook fantastisch!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat is toch die stier? Kan me er iets van herinneren maar dat is echt bitter weinig. Wie ik vroeger ook vreselijk irritant vond als kind was Inspector Gadjet (ofzo) en dat deuntje. Ik was juist helemaal gek van de Familie Knots (en een kloddertje roze hier), de Freggels, Tita Tovenaar, je had ook iets met een poppenwinkel en een uit de kluiten gegroeide clown ofzo die tot leven was gekomen, het liegebeest, old fashion sesamstraat, zelfs tiktak vond ik leuk met die weerpoppetjes.
Oh ja, die! Die begintune kon ik jaren later nog steeds letterlijk meezingen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef m@x het volgende:
Dit was één van mijn favorieten. Ik wilde daar ook wonen en ik wilde ook zo'n t-shirt en die man met de mechanische hand was zo eng.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Noli. het volgende:
[afbeelding]
Vier vrienden vinden vlakbij hun hut in het bos de grote buit van een roofoverval. Ze vertellen het aan niemand en wachten rustig af of er een beloning wordt uitgeloofd. Om hun sporen uit te wissen, gaat een van de kinderen, Karen, terug naar het bos en haalt al hun spullen uit de hut. Maar ze verliest daarbij haar bibliotheekkaart. Met haar naam en adres erop!
Ohja super grannyquote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
Supergranny [afbeelding]
Keken jullie wel eens Merlina op de Belg? Dat vond ik ook geweldig... daarna kwam geloof ik Mister-X ofzo ... ook soort detectiveserie maar iets minder leuk
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Noli. het volgende:
[afbeelding]
Vier vrienden vinden vlakbij hun hut in het bos de grote buit van een roofoverval. Ze vertellen het aan niemand en wachten rustig af of er een beloning wordt uitgeloofd. Om hun sporen uit te wissen, gaat een van de kinderen, Karen, terug naar het bos en haalt al hun spullen uit de hut. Maar ze verliest daarbij haar bibliotheekkaart. Met haar naam en adres erop!
quote:Elly en Rikkert kwamen met de clip van de kauwgomballenboom...
Zat ik er niet eens zo heel ver naast met mn hele smak geldquote:Op zondag 6 mei 2007 14:54 schreef Noli. het volgende:
Ik heb 'm!!!!!!![]()
![]()
Een hele schep geld, naar het boek van Anders Bodelsen.
hoezo dat?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef vamperotica het volgende:
ik vond/vind die serie van Alfred joducus kwak op een gegeven moment een beetje engig worden
Ik ook! En als ik het nu weer zie nog steeds! Die kraai, Dolf is gewoon (A)dolf Hitler!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef vamperotica het volgende:
ik vond/vind die serie van Alfred joducus kwak op een gegeven moment een beetje engig worden
Nou.. Pcies dat... Die Kraai... Winnie (bruin eendje en Alfred zn vriendinnetje geloof ik...quote:
Ok, die kraai was wel engig ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou.. Pcies dat... Die Kraai... Winnie (bruin eendje en Alfred zn vriendinnetje geloof ik...
De hele verhaallijn..
get ja! Ik vond de originele AJK voorstelling van Herman van Veen trouwens ook eng, terwijl ik het nu leuk vind om te horen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou.. Pcies dat... Die Kraai... Winnie (bruin eendje en Alfred zn vriendinnetje geloof ik...
De hele verhaallijn..
Die Bubblies ken ik verder geloof ik niet maar ik had vroeger wel een pop zoals die met dat zwarte hoedje en rood-met-wit-gestipte sjaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:34 schreef m@x het volgende:
Ik vond Alfred J. Kwak te politiek correct en inderdaad een beetje engig worden.
Hier was ik als ieniemieniem@xje helemaal weg van.
"Er kan nog meeeeeeeeheeer bij!!! Das één, en twee, en drie, en vier en vijhijf!! Kom er maar bij! Kom er maar bij!!!!!"quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wat ik vroeger helemaal te gek vond, was "D'r kan nog meer bij" van de EO.
En hij hij is nu ook op DVD te krijgen:
[[url=http://img.bol.com/intershoproot/VIDEOCOVER/FC/9/7/8/9/0/9789077667996.gif]afbeelding][/url]
Ik meen me te herinneren dat als het afgelopen was, altijd Elly en Rikkert kwamen met de clip van de kauwgomballenboom...
JAAAAA!!!! Ook mijn grote favoriet. Ik heb nog steeds twee videos en een boek en een cassettebandje.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef Belana het volgende:
Zo kijkt Liam op dit moment veel naar de film "Dunderklumpen" (die heb ik vorig jaar na lange tijd eindelijk kunnen vinden op marktplaats) kennen jullie dat?
Jahaa!! Je hebt nu ook af en toe op de Belg Musti, beetje hetzelfde principe maar dan met een poesje!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef MeNicole het volgende:
Zat de hele dag al te denken hoe die serie heette die ik vroeger zo leuk vond. Twas iets met een kikker en allemaal kuikentjes. En nu heb ik hem gevonden: Plons de gekke kikkerDIe wil ik zo graag voor Mikael op dvd hebben
![]()
Is Musti ook zo leuk dan? Mikael die keek eerder altijd naar Dribbel maar vind het nu even niks meer aan, dus ben op zoek naar iets anders. Kun je die gewoon in speelgoedwinkels kopen?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:49 schreef Vicky het volgende:
Jaa ik heb ook een Musti DVD.
Amber is momenteel helemaal gek van de Jellabies
Wat lief dat je dat even meld! Ze zijn van Deliedje, die post hier sinds kort ook mee.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef bloempje_1 het volgende:
* uit lurkstand schuifelt*
@ lishe, ik klikte net es op je link en wat vreselijk leuk die wolkjes!!vind ze echt super!!
![]()
![]()
zo dat moest ik echt even kwijt!!
* weer terug in lurkstand schuifelt*
Als je een kopietje zou kunnen maken zou ik helemaal te gek vinden. En als niet kan kijk ik ff bij de Bartje of bij de Kruidvat. Maar Dribbel heb ik zlef al genoeg, maar die gaat nu ff de kast in. Misschien over een tijdje dat ie het weer leuk gaat vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Vicky het volgende:
Ik heb Musti volgens mij bij de Kruidvat gehaald. Kan ook wel ff kijken of ik m kan kopieren
Dribbel heb ik ook.
Oh en Plop in de stad is hier ook favoriet.
Amber zet zelf steeds de tv aan, loopt naar de dvd kast, kiest een dvdtje uit en dan gaat ze op de bak zitten kijken
Ik heb de afgelopen week al 8x Plop gezien geloof ik
drazicquote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef Marie79 het volgende:
Goedenavond
Heartbreak High... geweldige serie!
Ik ook... en Sliders.... dat vond ik ook geweldig, al is dat niet echt een jeugdserie.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Noli. het volgende:
Ik keek later trouwens ook "Saved by the bell"
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook... en Sliders.... dat vond ik ook geweldig, al is dat niet echt een jeugdserie.
Nu ga ik weer twijfelen of het kind er wel of niet bij wasquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef texelonia het volgende:
Nou ik had het abnormaler gevonden als ze zonder kind op het terras zaten
Voor dat kind maakt he weinig uit denk ik. Ik denk eerder dat de gemiddelde pasbevallen moeder er niet meteen op zit te wachten om op een terras te zitten, maar zij dus wel, good for her dan toch?
Syrenaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:44 schreef Syrena het volgende:
Is het slecht als ik alleen maar meewil om mijn vriend met een kindje te zien?![]()
En als het tegenvalt het meteen uitmaken in de auto![]()
![]()
Het is zelf heel erg, ik heb twee scenario's al klaarliggenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Syrena, die laatste zin... Maar goed dan is het natuurlijk beter om het nu uit te maken dan wanneer jullie samen een kleintje hebben en je dan ziet dat het tegenvalt
. Ik hoop (ook voor vriend) dat het meevalt woensdag
![]()
Ja ik weet dat het mogelijk is (gelukkig!). Ik durf alleen nog niet verder te denken over donoren enzo, een bekende zou ik zo niet weten (ja mijn nog steeds opbellende exquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Nijna het volgende:
Ik vind dat scenario helemaal niet zo raar hoor! Een vriendinnetje van mij is daar ook mee bezig en gelukkig zijn daar mogelijkheden voor (alleen wel lange wachtlijst als je niet voor een bekende gaat).
Het was toch juist beter om dan op een harde stoel te gaan zitten?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef texelonia het volgende:
Als ze 4 dagen over de bevalling heeft gedaan snap ik al helemaal niet dat ze dan na een week al zin heeft om op een terrasje te zittenmet of zonder kind
Zit je daar met je beurse onderkant op zo'n hard ongemakkelijk stoeltje
Hihiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:56 schreef Vicky het volgende:
Nijna, ik heb nog een bedje over hoor
2 zelfs
meen je dat nou?! ik vond er echt nooit wat aan, 't was wel 't laatste waar ik voor thuisbleef!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:33 schreef Noli. het volgende:
Oh ja *er nog even de sentiment sfeer er in gooit*
Geen echte kinderserie maar...
Ik zag vanavond nog nét twee seconden van 12 Steden, 13 Ongelukken.
Als het ongeluk dan er aan zat te komen begon dat deuntje en dan was het meteen een stuk enger.
Dat heeft toch wel een tijd gehad dat bijna iedereen er voor thuis bleef.
ah, onze smaken verschillen dus echt gewoon als dag en nacht.quote:Net als Ook dat nog!
Die typetjes van Gregor Frenkel Frank, Silvia Millecam en Erik van Muiswinkel later opgevolgd door Bavo Galama die weer opgevolgd werd door Sjoerd Pleisier (ofzoiets)
bij mij niet hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:14 schreef Noli. het volgende:
In die tijd keek iedereen die ik dan kende dat.
Hier staat een lijstje op/in (ik hoop dat bix dit snaptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat lijstjes. Ik zorg dat ik in ieder geval m'n portemonnee mee heb, dus áls ik iets belangrijk vergeet, kan ik het altijd nog op vakantie aanschaffen.
Een collega van mij heeft dat toevallig vorige week in Turkije laten doen. Zij is echt laaiend enthousiast. Het lijkt mij ook wel heerlijk hoor. 's Ochtends wakker worden en dan niet eerst een bril of lenzen te moeten zoeken voor je wat ziet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:46 schreef Belana het volgende:
ow ik ben zo blij19 mei worden mijn ogen gelaserd
Oe... da vink best eng klinken... Je ogen laten laseren in Turkije...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft dat toevallig vorige week in Turkije laten doen. Zij is echt laaiend enthousiast. Het lijkt mij ook wel heerlijk hoor. 's Ochtends wakker worden en dan niet eerst een bril of lenzen te moeten zoeken voor je wat ziet.
Yoni, sommige verloskundigen hebben ook 's avonds spreekuur. Misschien die bij jou in de buurt ook wel?
Hier werd net de zand/watertafel bezorgd die ik had besteld. Met dit weer wordt het waarschijnlijk meer een watertafel
Is niet eng hoor. Je hebt in Nederland toch die KLM-'winkels' waar je je kan laten inenten als je op reis gaat? Deze reis werd door dezelfde organisatie georganiseerd. Volgens mijn collega was het een prachtig mooie, schone kliniek en wordt je heel goed begeleid en gecontroleerd (ook nog een aantal keer in Nederland). Die ingreep schijnt in Turkije al veel gebruikelijker te zijn dan in Nederland. Het is geen derde wereldland ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe... da vink best eng klinken... Je ogen laten laseren in Turkije...
nee.. Maar als er iets fout gaat enzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Is niet eng hoor. Je hebt in Nederland toch die KLM-'winkels' waar je je kan laten inenten als je op reis gaat? Deze reis werd door dezelfde organisatie georganiseerd. Volgens mijn collega was het een prachtig mooie, schone kliniek en wordt je heel goed begeleid en gecontroleerd (ook nog een aantal keer in Nederland). Die ingreep schijnt in Turkije al veel gebruikelijker te zijn dan in Nederland. Het is geen derde wereldland ofzo.
jazeker kan er hier net zo goed iets mis gaan... Maar stel er gaat ECHT iets mis... En je zou met speod opgenomen moeten wroden in een ziekenhuis... Dan doe ik dat toch liever in nederland... Wil graag kunnen verstaan wat er over me gel*ld wordt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef m@x het volgende:
Er is Nederlands sprekende begeleiding bij. In Nederland kan natuurlijk net zo goed iets mis gaan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
jazeker kan er hier net zo goed iets mis gaan... Maar stel er gaat ECHT iets mis... En je zou met speod opgenomen moeten wroden in een ziekenhuis... Dan doe ik dat toch liever in nederland... Wil graag kunnen verstaan wat er over me gel*ld wordt!![]()
Dus mocht ik ooit weer eens op vakantie gaan naar het buitenland, maai ik elk grassprietje voor mn voeten, Stop alle taxichauffeurs in parijs in een blik en trek zelf een bubbeltjesplastic pak aan!
Ik heb beide versies wel gezien. De Vlaamse en de Nederlandse.quote:Kennen jullie onze Gil al
En zijn tweelingzus Julie
Vaak beleven zij pardoes
Met de vogel en de poes
Eén of ander avontuur
Kennen jullie onze Gil al
En zijn tweelingzus Julie
Met hun vriendjes groot en klein
Hebben zij het reuzefijn
Spelen ze en maken gein
[instrumentaal stukje]
kinderkoor:
Nu zijn ze nog heel klein
Later zijn ze groot
Kijk ze daar staan met z'n twee
Wij gaan met ze mee
oh leuk zo'n tafel! heb je die van lobbes? daar zat ik toevallig van de week ook al naar te kijken nl. maar echt nodig hebben wij 'm niet omdat we al een zandbak hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:21 schreef m@x het volgende:
Hier werd net de zand/watertafel bezorgd die ik had besteld. Met dit weer wordt het waarschijnlijk meer een watertafel
ik wist dat ik tom en tina ergens van kende, maar de gil en julie-versie die ken ik wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef Noli. het volgende:
Whow Belana.. Ik weet niet of ik zoiets zou durven.Gil en Julie / Tom en Tina!
[..]
Ik heb beide versies wel gezien. De Vlaamse en de Nederlandse.
Met die poes en Prik dat egeltje.
Shit, vergetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Suzziieee het volgende:
Ik maak nog maar een keertje reclame
Vandaag de hele dag 15% kassakorting bij de HEMA!! Er is een extra koopavond vanavond tot 21.00![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |