Beter geen geluid dan (nog steeds) helemaal gaan laptop meerquote:
Ga ik ook doen. Zelfs Peaceman wil mee, terwijl hij er eigenlijk niets van wil weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Belana het volgende:
[..]
moet je doen, is echt leuk! Ik heb er laatst zelfs echt veel aan gehad
[..]
Bij ons ging er een wereld van tv zenders open op mijn 22e, maarja toen keek ik geen kinderprogramma's meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, ik woonde ook in een onderontwikkeld gebied en tot ik een jaar of 14 was hadden we alleen maar Ned 1 en 2. En toen had je ook alleen maar op woensdagmiddag en zaterdagmiddag Avro's kinderbios met kinderprogramma's.
Dat was bij ons ook zo hoor. Wij kregen kabel in '94 ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, ik woonde ook in een onderontwikkeld gebied en tot ik een jaar of 14 was hadden we alleen maar Ned 1 en 2. En toen had je ook alleen maar op woensdagmiddag en zaterdagmiddag Avro's kinderbios met kinderprogramma's.
Ja ja ja! Jawel!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef Saffier het volgende:
Noli ik weet wat je bedoeld. Later is er nog zo'n soort serie gemaakt met een buitenaards meisje en haar vliegende schotel. Ook een Australische serie en geen idee hoe het heet, dus aan deze post heb je helemaal niks
Bij de free record shop ligt momenteel een dvdbox van Nils Holgerson! 6 dvd's = 400 uur ofzoiets, voor een tientje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:24 schreef Vicky het volgende:
Ik vergeet er eentje.. Nils Holgersson!!
Was dat niet met Evie oid? Out of this world? Was ook met een grietje met buitenaardse krachten, alleen kwam dat omdat ma aards was en Pa had ET bloed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:16 schreef Saffier het volgende:
Jaaaaah M@X wat goehoed! The girl from tomorrow!! En haar tijdscapsule!!
maar volgens mij was er nóg zo'n soort serie en die had dat 'aqua' in de titel
"Would you like to swing on a starquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet met Evie oid? Out of this world? Was ook met een grietje met buitenaardse krachten, alleen kwam dat omdat ma aards was en Pa had ET bloed.
oeh oeh oeh ik moet naar de FRS....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de free record shop ligt momenteel een dvdbox van Nils Holgerson! 6 dvd's = 400 uur ofzoiets, voor een tientje!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg alleen Suus er niet warm voor, die heeft van haar kadobon Platvoet en zijn vriendjes uitgekozen![]()
Yes! Thats him!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef m@x het volgende:
[..]
"Would you like to swing on a star
carry moonbeams home in a jar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |