moet je doen, is echt leuk! Ik heb er laatst zelfs echt veel aan gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik ook weleens van gehoord ja. Dit was trouwens echt een medium en gaf paranomale waarnemingen door en ik moet zeggen, het was heel erg indrukwekkend. Ik stond bijna met mn tanden te klapperen, zo juist had ze de dingen. Dit was in een groep en had ze maar 15 minuten tijd voor iedereen, maar ik wil echt een keer een sessie 1-op-1 met haar doen.
ik heb datzelfde altijd gehad, maar sinds ik naast een medium woon is dat hocus spokus gevoel er af. zij is ook heel gewoon, niks geheimzinnigs. je zou het gewoon eens moeten doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef m@x het volgende:
Ik vind die mediums (of is het media) altijd een beetje hocuspocus maar tegelijkertijd vind ik het razend interessant en zou ik best wel een keer zo'n sessie willen doen.
Hier gaat het mwaoh. Mijn lymfeklieren aan de rechterkant van mijn nek zijn helemaal opgezwollen door de keelontsteking. Het ziet er niet uit en ondertussen zit ik hier op mijn werk ook lekker koortsig te wezen. Gelukkig is het een rustig dagje en morgen ga ik lekker de hele dag in mijn bed blijven
ow ja, die serie was er ook over het menselijk lichaam enzo ja, ik vond dat echt leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef Saffier het volgende:
Die was er ook van het menselijk lichaam, met die mannetjes met die baardjes en die valse tiepjes, was ook zo'n leuke serie, die is nog niet zo lang geleden herhaald op de belg.
Ik ben ook van 1977 zoveel schelen we dus niet eens Belaan!
Heeft een dinnetje van mij van videoband op dvd geknaldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Saffier het volgende:
Ireth hoe ben je aan die dvd gekomen? En hoe staat het met jullie huisje?
Vicky ik ga 21 juli echt de engelse versie halen hoor, heb de hele serie dubbel.
Misschien doe ik het wel een keertje, zo'n medium. Gewoon om te zien hoe zoiets nu in het echt gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Belana het volgende:
ik heb datzelfde altijd gehad, maar sinds ik naast een medium woon is dat hocus spokus gevoel er af. zij is ook heel gewoon, niks geheimzinnigs. je zou het gewoon eens moeten doen
hoe gaat het inmiddels vandaag met je? het schiet echt niet op he? beterschap
Sven vind Ome Willem ook helemaal geweldig. Alleen roept hij nu overal (lees: volle winkels, restaurants) Weten jullie wat ik roep ... lust je ook een broodje aPOEP?????????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:01 schreef Noli. het volgende:
Idd in vergelijking met wat ze nu uitzenden is dit toch helemaal geweldig?
Geen gezeik over teveel geweld enzo gewoon helemaal![]()
![]()
Wilyan is nu helemaal idolaat van de film van Ome Willem.Hij kan hele stukken meezingen
(en wil ook alleen nog Bloemkool met een paaaaapje, met een paaaaapje eten)
Daar was ik fan van toen ik 12 wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Over jeugdsentiment... ik kom gewoon ff helemaal binnenvallen....
25 mei ga ik naar de Dolly Dots!! Nog meer mensen?
Aah gezellig johquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Belana het volgende:
[..]
Daar was ik fan van toen ik 12 was
maar ik hoef er nu niet heen hoor
JAAAAAA Geweldig!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef Noli. het volgende:
Die serie "Er was eens..." Is vanaf mei op DVD te krijgen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Die eend kan ook wel een kogel in zijn hol krijgen ja
Beter geen geluid dan (nog steeds) helemaal gaan laptop meerquote:
Ga ik ook doen. Zelfs Peaceman wil mee, terwijl hij er eigenlijk niets van wil weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Belana het volgende:
[..]
moet je doen, is echt leuk! Ik heb er laatst zelfs echt veel aan gehad
[..]
Bij ons ging er een wereld van tv zenders open op mijn 22e, maarja toen keek ik geen kinderprogramma's meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, ik woonde ook in een onderontwikkeld gebied en tot ik een jaar of 14 was hadden we alleen maar Ned 1 en 2. En toen had je ook alleen maar op woensdagmiddag en zaterdagmiddag Avro's kinderbios met kinderprogramma's.
Dat was bij ons ook zo hoor. Wij kregen kabel in '94 ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, ik woonde ook in een onderontwikkeld gebied en tot ik een jaar of 14 was hadden we alleen maar Ned 1 en 2. En toen had je ook alleen maar op woensdagmiddag en zaterdagmiddag Avro's kinderbios met kinderprogramma's.
Ja ja ja! Jawel!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:05 schreef Saffier het volgende:
Noli ik weet wat je bedoeld. Later is er nog zo'n soort serie gemaakt met een buitenaards meisje en haar vliegende schotel. Ook een Australische serie en geen idee hoe het heet, dus aan deze post heb je helemaal niks
Bij de free record shop ligt momenteel een dvdbox van Nils Holgerson! 6 dvd's = 400 uur ofzoiets, voor een tientje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:24 schreef Vicky het volgende:
Ik vergeet er eentje.. Nils Holgersson!!
Was dat niet met Evie oid? Out of this world? Was ook met een grietje met buitenaardse krachten, alleen kwam dat omdat ma aards was en Pa had ET bloed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:16 schreef Saffier het volgende:
Jaaaaah M@X wat goehoed! The girl from tomorrow!! En haar tijdscapsule!!
maar volgens mij was er nóg zo'n soort serie en die had dat 'aqua' in de titel
"Would you like to swing on a starquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet met Evie oid? Out of this world? Was ook met een grietje met buitenaardse krachten, alleen kwam dat omdat ma aards was en Pa had ET bloed.
oeh oeh oeh ik moet naar de FRS....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de free record shop ligt momenteel een dvdbox van Nils Holgerson! 6 dvd's = 400 uur ofzoiets, voor een tientje!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg alleen Suus er niet warm voor, die heeft van haar kadobon Platvoet en zijn vriendjes uitgekozen![]()
Yes! Thats him!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef m@x het volgende:
[..]
"Would you like to swing on a star
carry moonbeams home in a jar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |