Mensen kjken mij ook altijd raar aan... Hebben we het dan misschien samen verzonnen...quote:Op zondag 6 mei 2007 10:52 schreef Maggie het volgende:
Hé Nijna! Mijn held!!![]()
Al jaaaarenlang vraag ik iedereen of ze dat kennen en men kijkt me altijd aan alsof ik gek ben, dus ik dacht dat ik dat had verzonnen - maar dat blijkt nu dus toch niet zo te zijn!!
Maar hoe het heet....dat weet ik dus niet. Maar ik zoek verder nu ik weet dat het bestaat!!
Dit heb ik ook..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef m@x het volgende:
* m@x heeft een raar geheugen waarin vreemde feitjes blijven hangen maar echt belangrijke dingen niet
oowww Hier is the ssssssssssssssssssssssseent, geheim agent suuuuuuuuuuuuuuupereend!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 11:54 schreef cattie het volgende:
Oh, oude tv series.![]()
Kennen jullie de seend? "Geheim agent super-eend"? Behalve mijn broer kent verder niemand het, mijn man denkt dat ik het zelf verzonnen heb![]()
. Het was een soort kinderboerderij met een klein eendje dat vanalles deed. Het was geen tekenfilm. Ik kan het nergens terug vinen..
Jaa!! Merlina!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
Supergranny [afbeelding]
Keken jullie wel eens Merlina op de Belg? Dat vond ik ook geweldig... daarna kwam geloof ik Mister-X ofzo ... ook soort detectiveserie maar iets minder leuk
Zou kunnen Ireth... jammer dat er weinig info over staat.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:49 schreef Ireth het volgende:
Speurtocht naar de verdwenen schat?
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1778&Itemid=354
Alleen weinig info over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |