Als je een kopietje zou kunnen maken zou ik helemaal te gek vinden. En als niet kan kijk ik ff bij de Bartje of bij de Kruidvat. Maar Dribbel heb ik zlef al genoeg, maar die gaat nu ff de kast in. Misschien over een tijdje dat ie het weer leuk gaat vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Vicky het volgende:
Ik heb Musti volgens mij bij de Kruidvat gehaald. Kan ook wel ff kijken of ik m kan kopieren
Dribbel heb ik ook.
Oh en Plop in de stad is hier ook favoriet.
Amber zet zelf steeds de tv aan, loopt naar de dvd kast, kiest een dvdtje uit en dan gaat ze op de bak zitten kijken
Ik heb de afgelopen week al 8x Plop gezien geloof ik
drazicquote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef Marie79 het volgende:
Goedenavond
Heartbreak High... geweldige serie!
Ik ook... en Sliders.... dat vond ik ook geweldig, al is dat niet echt een jeugdserie.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Noli. het volgende:
Ik keek later trouwens ook "Saved by the bell"
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook... en Sliders.... dat vond ik ook geweldig, al is dat niet echt een jeugdserie.
Nu ga ik weer twijfelen of het kind er wel of niet bij wasquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef texelonia het volgende:
Nou ik had het abnormaler gevonden als ze zonder kind op het terras zaten
Voor dat kind maakt he weinig uit denk ik. Ik denk eerder dat de gemiddelde pasbevallen moeder er niet meteen op zit te wachten om op een terras te zitten, maar zij dus wel, good for her dan toch?
Syrenaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:44 schreef Syrena het volgende:
Is het slecht als ik alleen maar meewil om mijn vriend met een kindje te zien?![]()
En als het tegenvalt het meteen uitmaken in de auto![]()
![]()
Het is zelf heel erg, ik heb twee scenario's al klaarliggenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Syrena, die laatste zin... Maar goed dan is het natuurlijk beter om het nu uit te maken dan wanneer jullie samen een kleintje hebben en je dan ziet dat het tegenvalt
. Ik hoop (ook voor vriend) dat het meevalt woensdag
![]()
Ja ik weet dat het mogelijk is (gelukkig!). Ik durf alleen nog niet verder te denken over donoren enzo, een bekende zou ik zo niet weten (ja mijn nog steeds opbellende exquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Nijna het volgende:
Ik vind dat scenario helemaal niet zo raar hoor! Een vriendinnetje van mij is daar ook mee bezig en gelukkig zijn daar mogelijkheden voor (alleen wel lange wachtlijst als je niet voor een bekende gaat).
Het was toch juist beter om dan op een harde stoel te gaan zitten?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef texelonia het volgende:
Als ze 4 dagen over de bevalling heeft gedaan snap ik al helemaal niet dat ze dan na een week al zin heeft om op een terrasje te zittenmet of zonder kind
Zit je daar met je beurse onderkant op zo'n hard ongemakkelijk stoeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |