abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:35:13 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_49421851
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef rudeonline het volgende:
Dat zou eerlijk zijn als jezelf 100% objectief zou blijven in deze discusie. Vindt ik wel dat ATuin-hek ook duidelijke uitspraken moet doen. En niet met argumenten als "hagelslag" moet aankomen.
Dat was een voorbeeld rude Hoe je hem op moet vatten staat er zelfs bij.
quote:
Overigens is wetenschap een leerprocess, als ik geen fouten mag maken is er nog maar weinig sprake van ontwikkeling. En dat geldt voor beide partijen.
Fouten maken is niet erg. Tig jaar lang dezelfde fouten maken nadat je meerdere keren uitgelegd is hoe het moet is wel erg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 15:13:08 #62
862 Arcee
Look closer
pi_49479934
Had Adam testikels?

Mag dit topic weer open?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49480030
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
Had Adam testikels?

Mag dit topic weer open?
Hi is nie dicht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 15:17:43 #64
862 Arcee
Look closer
pi_49480055
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:16 schreef Triggershot het volgende:
Hi is nie dicht.
Welles.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49480160

nope
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 15:43:48 #66
862 Arcee
Look closer
pi_49480781
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:20 schreef Triggershot het volgende:
[afbeelding]
nope
Omdat jij modje bent was-ie voor jou wel open.

Thanks.
pi_49480812
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef Arcee het volgende:

[..]

Omdat jij modje bent was-ie voor jou wel open.

Thanks.
np.
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:59:54 #68
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_49490854
Trigger waarom heb je Tunesische vrouw "gered" door overspelige echtgenoot. nu gesloten ?

Is het vluchten in religie voor veel gedesillusioneerde mensen soms geen feit ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_49490979
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef Akkersloot het volgende:
Trigger waarom heb je Tunesische vrouw "gered" door overspelige echtgenoot. nu gesloten ?

Is het vluchten in religie voor veel gedesillusioneerde mensen soms geen feit ?
Waarom zoutie open moeten blijven?
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:14:59 #70
60090 Akkersloot
pi_49491494
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom zoutie open moeten blijven?
Omdat het onderwerp nu eenmaal een gevolg van religie is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_49491626
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Omdat het onderwerp nu eenmaal een gevolg van religie is.
Aalmoes geven ook, openen we daar ook een topic over?
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:19:37 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49491668
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aalmoes geven ook, openen we daar ook een topic over?
wat een slechte vergelijking. ik snap het slot ook niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49491877
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een slechte vergelijking.
Zucht, nu moet ik nog serieus reageren ook.
quote:
ik snap het slot ook niet.
Weinig tot geen discussiewaarde.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:27:58 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49491998
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

ic...

zucht...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49492076
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ic...

zucht...
Als jij discussiewaarde in het topic ziet, open er een, neem een standpunt in verduidelijk je punten en hij blijft open.
pi_49493159
Trigger,

Nadat jij jouw mening over de islam gegeven had (een erg eenzijdige) gaf ik de mijne en wat deed je: je verwijderde dat bericht met een domme smoes. De zoveelste keer al dat je een islam-onvriendelijke post gewoon weghaalt.

Leg eens uit.
En niet met een loze smoes deze keer.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_49493319
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:59 schreef Masterix het volgende:
Trigger,

Nadat jij jouw mening over de islam gegeven had (een erg eenzijdige) gaf ik de mijne en wat deed je: je verwijderde dat bericht met een domme smoes. De zoveelste keer al dat je een islam-onvriendelijke post gewoon weghaalt.

Leg eens uit.
En niet met een loze smoes deze keer.
Ik gaf antwoord op de gestelde vragen, jij gaf enkel je mening, terwijl ook in OP van het topic staat dat het voor theologische vraagstukken zijn, betrok jij het historische onstaan van de Islam, radicale / politieke tak er bij, terwijl wordt gevraagd het niet te doen:
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hier verder.

Vorige topic: vragen over de islam 3

Triggershot Edit:

Voor alle duidelijkheid dit topic is enkel en alleen voor vragen over de Islam in theologische-levensbeschouwelijke zin, je ongenoegen uiten over (radicaal) Islam kan in één paar andere topics zoals Waarom ik niks van de Islam moet hebben. en Verboden heilige boeken (Was: De verboden Koran 2) laten we het hier voornamelijk ontopic houden met vraag en antwoord, voor vragen en opmerkingen kunt u terecht in http://forum.fok.nl/topic/998952
Islam onvriendelijke dingen editten? Nee hoor, er is niets wat jij kunt zeggen dat Akkersloot overtreft en zolang je het in de juiste topics doet is er geen probleem, ik snap dat je het wellicht niet zou weten waar het hoort, maar het staat notabene in OP en je bent meerdere malen gewaarschuwd.
pi_49493783
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord op de gestelde vragen, jij gaf enkel je mening, terwijl ook in OP van het topic staat dat het voor theologische vraagstukken zijn, betrok jij het historische onstaan van de Islam, radicale / politieke tak er bij, terwijl wordt gevraagd het niet te doen:
Bull.. Weet je zelf ook. Plaats maar eens terug: kan iedereen zien dat het onzin is wat je hier beweert.

Je "antwoord" (vrome uiteenzetting zlechts) was vreselijk eenzijdig en daarmee geen informatie maar propaganda. Mijn bijdrage was zinhoudsvoller en meerzijdiger dan de jouwe, maar je hebt het blijkbaar weggehaald omdat je niet tegen andere meningen kan.

Nogmaals: wat jij doet is niet modereren maar trollen. Jouw mening als enige doordrukken.

Erg triest.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_49493863
Als jij de OP volgt hoeven we allebei niet te trollen.
pi_49493933
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Triggershot het volgende:
Als jij de OP volgt hoeven we allebei niet te trollen.
Ik trol niet.
Maar je weet blijkbaar van je zelf dat jij dat wel doet.

Komop: wees een vent en zet mijn antwoord terug.
pi_49494128
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ik trol niet.
Maar je weet blijkbaar van je zelf dat jij dat wel doet.

Komop: wees een vent en zet mijn antwoord terug.
Nee hoor, ik gebruik jouw woordengebruik, omdat jij niet voorbij dat ziet, verder is en blijft je post tegen OP, en dus zie ik geen reden om het terug te plaatsen, mijn vent-zijn hangt niet daar vanaf gelukkig.
pi_49494566
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor, ik gebruik jouw woordengebruik, omdat jij niet voorbij dat ziet, verder is en blijft je post tegen OP, en dus zie ik geen reden om het terug te plaatsen, mijn vent-zijn hangt niet daar vanaf gelukkig.
Reden: ik geef gewoon antwoord op de vraag, met een enkel historisch aspect benoemend (net als jij in jouw antwoord; onvermijdelijk gezien de vraag), maar zeggen dat ik de OP niet volg is onzin. Mijn bijdrage was dus volkomen on-topic dus je hebt geen legitime reden gehad het weg te halen.
Wat je ervoor in de plaats gezet hebt is dom en respectloos en zie ik als trollen: als user ben je duidelijk een bepaald beeld over de islam neer aan het zetten, en als je vervolgens tegenspraak als mod weg gaat lopen halen valt dat voor mij ook onder trollen.

Nogmaals: ik verzoek je mijn bijdrage gewoon weer terug te zetten.
pi_49494674
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:36 schreef Masterix het volgende:

[..]

Reden: ik geef gewoon antwoord op de vraag, met een enkel historisch aspect benoemend (net als jij in jouw antwoord; onvermijdelijk gezien de vraag), maar zeggen dat ik de OP niet volg is onzin. Mijn bijdrage was dus volkomen on-topic dus je hebt geen legitime reden gehad het weg te halen.
Wat je ervoor in de plaats gezet hebt is dom en respectloos en zie ik als trollen: als user ben je duidelijk een bepaald beeld over de islam neer aan het zetten, en als je vervolgens tegenspraak als mod weg gaat lopen halen valt dat voor mij ook onder trollen.

Nogmaals: ik verzoek je mijn bijdrage gewoon weer terug te zetten.
Topics waar jij je beeld over de Islam kunt neerzetten is aangegeven in OP en daar mag je het dus doen.
pi_49495042
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Topics waar jij je beeld over de Islam kunt neerzetten is aangegeven in OP en daar mag je het dus doen.
Ik gaf een antwoord op de vraag.
Daar is dat topic voor.
Jij geeft jouw mening, uitleg of antwoord, ik de mijne.
Jouw mening is niet beter dan de mijne.

Blijft: je hebt vind ik gewoon zonder reden mijn bijdrage verwijderd.
En niet voor de eerste keer.
Als je het niet met me eens bent kan je met tegenargumenten komen.
pi_49495082
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ik gaf een antwoord op de vraag.
Daar is dat topic voor.
Jij geeft jouw mening, uitleg of antwoord, ik de mijne.
Jouw mening is niet beter dan de mijne.

Blijft: je hebt vind ik gewoon zonder reden mijn bijdrage verwijderd.
En niet voor de eerste keer.
Als je het niet met me eens bent kan je met tegenargumenten komen.
Nogmaals doe het in andere topics. Niet in een vragen topic op theologisch niveau, verder ben ik klaar hierover.
pi_49495750
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nogmaals doe het in andere topics. Niet in een vragen topic op theologisch niveau, verder ben ik klaar hierover.
Ok.
Jij als moslim vindt dus dat alleen over theologische aspecten van de islam gesproken mag worden: anderen haal je gewoon weg.
Als niet-moslim kan je de mening hebben dat de islam over veel meer gaat dan alleen over theologie: islam gaat ook over recht (sharia), staat (kalifaat), oorlog (Dar al-Harb) etc. Geen reden de islam te verengen tot alleen een godsdienst.
Geheel in lijn met de OP geef ik dus antwoord over de achtergrond van "eerdere en latere" koran (zoals jij het noemde en nu kom je ermee aan dat het niet theologisch genoeg is?
Je bedoelt: niet islamitisch genoeg.
Noem het topic anders: Islamitische antwoorden op vragen over de islam. Dat voorkom je dergelijke "misverstanden"
Zoniet, dan is mijn antwoord even on-topic als de jouwe en heb je het zonder reden weggehaald.
pi_49503012
Goed.
Het is dus zo weer dat jij zonder je te willen verantwoorden je mod-bevoegdheid misbruikt om meningen die jou niet aanstaan weg te halen.
Is er iemand "boven jou" die hier naar kan kijken? Op deze manier heeft het voor niet-moslims weinig zin in "jouw" pro-mohammedaanse forum te posten.
Of hang er een bordje "slechts voor moslims" of zo.
pi_49503048
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef Masterix het volgende:
Goed.
Het is dus zo weer dat jij zonder je te willen verantwoorden je mod-bevoegdheid misbruikt om meningen die jou niet aanstaan weg te halen.
Is er iemand "boven jou" die hier naar kan kijken? Op deze manier heeft het voor niet-moslims weinig zin in "jouw" pro-mohammedaanse forum te posten.
Of hang er een bordje "slechts voor moslims" of zo.
Ja hoor, o.a Yvonne en de admins staan boven mij.
pi_49503498
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja hoor, o.a Yvonne en de admins staan boven mij.
Wie is de forum admin voor dit subforum?
pi_49503522
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef Masterix het volgende:

[..]

Wie is de forum admin voor dit subforum?
/geen een
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:59:29 #91
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49511649
Ik kom hier even een klacht deponeren over oa. KirmiziBeyaz die het nodig vind om every single god damn wfl topic dat maar over -iets- gaat dat niet strookt met zijn reli overtuigingen te veranderen naar een 'evolutie ontkrachten' topic.

Het was eerst wel mild amusant maar nu is het gewoon irritant.

Even 2 recente voorbeelden:
Atheisten topic
Stelling: De mens evolueert al jaren niet meer
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_49511826
Als we het zo doen dat een ieder die niet gelovig is niet in topics komt over het geloof, dan ben ik best bereid een stukje van mijn vrijheid in te leveren en niet meer in topics te komen die over atheisme gaan, zoals topics over atheisme zelf en evolutie.

Ik vind het net zo storend dat users als jij topics over geloof komen vergallen met nutteloze opmerkingen. Hoor je mij daarover klagen?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:10:25 #93
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49512021
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als we het zo doen dat een ieder die niet gelovig is niet in topics komt over het geloof, dan ben ik best bereid een stukje van mijn vrijheid in te leveren en niet meer in topics te komen die over atheisme gaan, zoals topics over atheisme zelf en evolutie.
Ik vind het best als jij komt posten in topics waar je eigenlijk totaal geen binding mee hebt, Als je maar constructief post en niet steeds het hele topic probeert te ondermijnen door te trollen.
quote:
Ik vind het net zo storend dat users als jij topics over geloof komen vergallen met nutteloze opmerkingen. Hoor je mij daarover klagen?
Kom ik topics over het geloof verknallen? Kijk eens voor de gein naar mijn topic over de zoetheid van de islam. Een religie waar ik totaal geen flikker mee heb. Toch lukt het mij wel om normale vragen te stellen en een inhoudelijke discussie te laten gebeuren.

Als jij last hebt van trollers dan kom je dat hier melden. Je gaat je niet schuldig maken aan hetzelfde ding waar je je zo aan ergert.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_49512275
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind het best als jij komt posten in topics waar je eigenlijk totaal geen binding mee hebt, Als je maar constructief post en niet steeds het hele topic probeert te ondermijnen door te trollen.
Waarom volg je je eigen advies dan nooit in topics over geloof?
quote:
[..]
Kom ik topics over het geloof verknallen? Kijk eens voor de gein naar mijn topic over de zoetheid van de islam. Een religie waar ik totaal geen flikker mee heb. Toch lukt het mij wel om normale vragen te stellen en een inhoudelijke discussie te laten gebeuren.

Als jij last hebt van trollers dan kom je dat hier melden. Je gaat je niet schuldig maken aan hetzelfde ding waar je je zo aan ergert.
Ik ben niet van mening dat ik troll. Ik leg gaten bloot en ben kritisch.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:19:15 #95
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49512350
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom volg je je eigen advies dan nooit in topics over geloof?
Leugens.
quote:
[..]

Ik ben niet van mening dat ik troll. Ik leg gaten bloot en ben kritisch.
Je bent een trol. Ik zeg "kappen".
pi_49512467
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Leugens.
Laster en smaad.
quote:
[..]
Je bent een trol. Ik zeg "kappen".
Jij bent een huilie. Ik zeg "ga bij je moeder huilen".
pi_49517900
Ik hoop dat het nu is opgelost, nodige notes zijn gemaakt en hierna wordt het ook per direct alles verwijderd.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:00:51 #98
60090 Akkersloot
pi_49562942
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Bedankt Zoalshetis voor je reactie op de zoveelste partijdige "moderatie" door Triggershot.

Oh dus mijn topic "Tunische vrouw "gered" door overspelige man" was gaat over gedesillusineerde personen die hun heil dan maar zoeken in religie is zelfs niet serieus.

Weinig tot geen discussiewaarde ? Dus we zijn eigenlijk gewoon met elkaar eens ?

Tunesische vrouw "gered" door overspelige echtgenoot.
pi_49564698
Fijn dat we het eens zijn over dat topic dicht blijft dan.
pi_49569986
Wat is eigenlijk het beleid wat betreft aardwetenschappen topics? Dus inclusief klimaat, aardbevingen, en nu die golven in de Indische Oceaan. Natuurlijk is het wetenschap, maar het is ook vaak nieuws, en volgens mij hadden we juist voor dit soort dingen het Elementen forum, toch?
  zondag 20 mei 2007 @ 14:39:27 #101
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49570167
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Wat is eigenlijk het beleid wat betreft aardwetenschappen topics? Dus inclusief klimaat, aardbevingen, en nu die golven in de Indische Oceaan. Natuurlijk is het wetenschap, maar het is ook vaak nieuws, en volgens mij hadden we juist voor dit soort dingen het Elementen forum, toch?
dat golven-topic zou inderdaad zowel hier als in DE kunnen lopen. Ik heb achter de schermen bij de collega's van DE gevraagd of zij het topic willen.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49570376
Nou ja, ik bedoelde het ook meer algemeen... ik geloof niet dat er minder global warming topics in WFL leven sinds DE bestaat. Vroeg me gewoon af wat de gedachtengang was.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:52:24 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49570664
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef thijsdetweede het volgende:
Nou ja, ik bedoelde het ook meer algemeen... ik geloof niet dat er minder global warming topics in WFL leven sinds DE bestaat. Vroeg me gewoon af wat de gedachtengang was.
het hangt vooral van de insteek van het topic af. Het is een beetje dunne grens af en toe
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:05:33 #104
60090 Akkersloot
pi_49573342
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef Triggershot het volgende:
Fijn dat we het eens zijn over dat topic dicht blijft dan.
Je "snuggere" opmerkingen a.u.b. voor je houden. Ik reageerde op je opmerking dat mijn topic geen discussiewaarde zou hebben.

Edit -

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2007 16:19:10 (Genoeg topicspam.) ]
pi_49573933
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je "snuggere" opmerkingen a.u.b. voor je houden. Ik reageerde op je opmerking dat mijn topic geen discussiewaarde zou hebben.

Edit -
Ok.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:53:18 #106
60090 Akkersloot
pi_49575290
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ok.
Is een linkje in een discussie over het sluiten van een topic nu zelfs ook "topic spam" ?
pi_49575315
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:53 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Is een linkje in een discussie over het sluiten van een topic nu zelfs ook "topic spam" ?
1x is genoeg.
pi_49635540
Is het gebagger aan het eind van dit topic nou nodig?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:13:20 #109
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49635614
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:10 schreef Monolith het volgende:
Is het gebagger aan het eind van dit topic nou nodig?
volgens mij wordt er gewoon gereageerd op een stelling. De onderbouwing is.. tjsa.. "matig"... maar daardoor is de mening niet meteen gebagger imho
pi_49635922
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

volgens mij wordt er gewoon gereageerd op een stelling. De onderbouwing is.. tjsa.. "matig"... maar daardoor is de mening niet meteen gebagger imho
Volgens mij gaat het topic over de vraag of atheisme als geloof kan worden gekwalificeerd of niet in plaats van of er al dan niet uit de naam van atheisme misdaden zouden zijn gepleegd. Van een "onderbouwing" wou ik eigenlijk niet echt spreken. Puur een 'mening' plaatsen zonder enige onderbouwing lijkt me niet echt iets voor een discussieforum.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_49636547

Zitten we nu echt te wachten op religieuze trollen in het wetenschappelijk deel van WFL?
pi_49636655
Edit- Als je niets toe te voegen hebt reageer dan ook niet -

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2007 12:52:47 ]
pi_49636849
- weg -

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2007 12:53:44 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:54:47 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49636857
Edit: Ook jij hoeft niet te reageren als je niets toe te voegen hebt. -

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2007 12:54:10 ]
pi_49636872
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2007 12:54:21 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:57:32 #116
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49636952
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef Autodidact het volgende:

Zitten we nu echt te wachten op religieuze trollen in het wetenschappelijk deel van WFL?
nope

om te beginnen gaat het topic daar al niet over en ten tweede hebben we daarvoor het L-gedeelte.
pi_49637161
Wellicht mag dat wel eens kracht bijgezet worden. Het loopt nog steeds verder.
pi_49637445
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Iedereen is een huilie behalve jij toch?
Als je het met een dozijn darwinisten niet tegen mij kan opnemen en moet huilen in FB, dan ben je een huilie ja.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:19:44 #119
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49637689
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als je het met een dozijn darwinisten niet tegen mij kan opnemen en moet huilen in FB, dan ben je een huilie ja.
die discussie met de darwinisten mag je wmb voeren, maar niet in dat topic. Open maar een topic in L daarvoor
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:20:56 #120
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49637738
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:03 schreef Autodidact het volgende:
Wellicht mag dat wel eens kracht bijgezet worden. Het loopt nog steeds verder.
opruiming gehouden, topic weer open.

Game on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')