LOLLER ik sta morgen op de markt! Op het Marseillepad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:24 schreef MikeyMan het volgende:
Laat ik me dan ook maar eens melden...
Kan wel saai zijn, maar morgen wel mooi Ilse DeLange op het marktplein
Is dat zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef fs180 het volgende:
deel 4 lamballen!
Moet jij niet studeren?quote:
Ok, succes dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, ga ik ook doen...
En tblijft een lekker wijf
Ik probeer dan juist te vluchten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Moet jij geen schuttersputje graven?![]()
Ik "mag" 't weekend weer even Zoetermeerder spelen...
Moet jij geen koffiezetapparaat ontwerpen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Moet jij geen schuttersputje graven?![]()
Ik "mag" 't weekend weer even Zoetermeerder spelen...
iets met leger ws?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Moet jij geen koffiezetapparaat ontwerpen?
En ik ben ook alleen maar weekendZoetermeerder tegenwoordig.![]()
Zandhaasquote:
Putjesschepper en bossen rooier?quote:
Zodra je er zelf iets van maakt is er niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zoetermeer is té saai.
Ik ga liever naar Den Haag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zodra je er zelf iets van maakt is er niks mis mee.
* het.ismij bedenkt zich ineens waarom hij zo goed als nooit meer in zmeer uit gaat.
dan zijn de sluitingstijden nog wel bagger, ken me nie bomme wie er schuld aan heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef het.ismij het volgende:
Keuken dicht is wel irritant,
maaruh zmeer heeft geen sluitingstijden.
Tis de schuld van de eigenaren.
Whehe,..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dan zijn de sluitingstijden nog wel bagger, ken me nie bomme wie er schuld aan heeft.![]()
ik moet telkens een beetje huilen als we om 11:45 al verzocht worden om op te pleuren bij de queens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe,..
ik voel een negatieve vibe.
En daarbij,.. waarom DH terrorize?
11:45?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik moet telkens een beetje huilen als we om 11:45 al verzocht worden om op te pleuren bij de queens.![]()
en wat de hel is DH terrorize?
ja nu praat ik over zondag t/m woensdagquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
11:45?
k weet niet maar k zit daar af en toe op donderdag tot 1/half 2.
Ook zo, maar het is een cafe hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja nu praat ik over zondag t/m woensdag![]()
donderdag t/m zaterdag is ie langer open maar half 2 kan ik in het weekend nou niet echt laat noemen.![]()
In het specifiek in de buurt van rockanjestraat en rijsoordstraat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef addictivebeat het volgende:
Jongens, wat voor buurt is Oosterheem? Is het een beetje goeie buurt om daar te wonen? Hoe is de allochtoon-autochtoon verhouding daar?
En ik heb de nodige spookverhalen gehoord over Lonsdale in Zoetermeer, wat klopt daarvan?
verschil tussen niet zijn en niet zien he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Asoheem![]()
Lonsdalers zie ik vrijwel nooit. niet overdag en savonds ook niet in de stad eigenlijk.
maar ik let er ook niet zo op dus tsja.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Asoheem![]()
Lonsdalers zie ik vrijwel nooit. niet overdag en savonds ook niet in de stad eigenlijk.
maar ik let er ook niet zo op dus tsja.
Jezus, is het zo dramatisch? Maar het is een gloednieuwe buurt? Hoe kan het nou zo snel verpauperd zijn? Is het trouwens luidruchtig daar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef het.ismij het volgende:
Lonsdale genoeg, en t zijn er wel redelijk watl, je ziet ze overdag niet, maar ze zijn er wel.
En ik zou geen oosterheem kiezen om te wonen.
Bouwbuurt.
het valt opzich wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
[..]
Jezus, is het zo dramatisch? Maar het is een gloednieuwe buurt? Hoe kan het nou zo snel verpauperd zijn? Is het trouwens luidruchtig daar?
't Groen doet ook lekker zijn best hoor... Ga voor de lol eens naar winkelcentrum de Vlieger 's avonds. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef addictivebeat het volgende:
In het specifiek in de buurt van rockanjestraat en rijsoordstraat.
Ik woon 'r niet meer, ik magquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef fs180 het volgende:
buythenwegh heeft ook behoorlijke kutstukken ja, al woont een vriend van me wat meer richting ministerie en die woont volgens mij best goed..
ik hoor trouwens nu al 4/5 delen lang alleen maal gezeik over zmeer.. toeval?![]()
Beatrixrun, tenminste, zo heet 't in Pijnacker en ik weet niet of 't in Zoetermeer anders heet... Grote transportbedrijven uit de regio nemen verstandelijk beperkte mensen mee voor een ritje. Best een leuk idee, als je aan de straat gaat staan zwaaien zie je al die glunderende koppies. Die "ambulances" zijn trouwens van die semi-grappige toeters op vrachtwagens, althans, ze zijn hier ook weleens langsgekomen en daar zat toen geen ambulance bij, maar wel hetzelfde geluid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef Mustard_Man het volgende:
horen jullie ook al die fucking autos toeteren en ambulances e.d?
wtf is er aan de hand, ik probeer te leren ffs
en discothekenquote:Op maandag 24 september 2007 16:26 schreef MikeyMan het volgende:
Momenteel elke week "feest" in het stadshart...
Stadsbier geintroduceerd en volgende week de Slag om zoetermeer...
Heb liever dat ze eens wat meer kroegen bouwen...
quote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef Mustard_Man het volgende:
Meer kroegen zou inderdaad fijn zijn.
Ben vanavond een uurtje in de queens te vinden, voor de mensen die mij graag een biertje aanbieden.
Amen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en discotheken
en meer vette partys
en dat de gemeente minder loopt te huilen om niks.
Blijkbaar, Zoetermeer zal best ook wel zijn goeie kanten hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef fs180 het volgende:
buythenwegh heeft ook behoorlijke kutstukken ja, al woont een vriend van me wat meer richting ministerie en die woont volgens mij best goed..
ik hoor trouwens nu al 4/5 delen lang alleen maal gezeik over zmeer.. toeval?![]()
het heeft cker ook zijn goede kanten,..quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Blijkbaar, Zoetermeer zal best ook wel zijn goeie kanten hebben.
Maar je moet dan wel lang zoeken.
En ik woon in Zoetermeer, wijk 23.
Zoals je ziet zit dat met de basisscholen wel andersquote:Op woensdag 26 september 2007 08:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het heeft cker ook zijn goede kanten,..
Op elke hoek een dealer, 24/7
En de prijzen zijn erg concurrerent.
Openbare basisschool geweest he, daarnaast nog ff het briljante Seghwaert meegepakt en ID Collegequote:Op woensdag 26 september 2007 09:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zoals je ziet zit dat met de basisscholen wel anders
zal nog wel poosje duren zoetermeer kenendequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:39 schreef het.ismij het volgende:
brouwhuis is toch een kuDT!!!! tent.
Ze gaan tegenover de bioscoop wel binnenkort beginnen met bouwen.
Daar komen wel wat horica gelegenheden bij.
eng hequote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Kwam 'm zowaar weer tegen in MyAT
Ik zal hem niet meer schoppen, speciaal voor jou.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Kwam 'm zowaar weer tegen in MyAT
??quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komt er een Zoetermeer meeting?
Zo erg is het nou ook weer niet johquote:
"Galerijwoningen"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben vertrokken uit buytwenwegh en woon nu in de dunantstraat.
dat jullie het even weten.
bij mn ouders? ben juist wel blij dat ik er vanaf ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
"Galerijwoningen"
Je had beter in buytenwegh kunnen blijven..
Drugs in inderdaad overal in elke wijk te vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het heeft cker ook zijn goede kanten,..
Op elke hoek een dealer, 24/7
En de prijzen zijn erg concurrerent.
Oh dat heb ik hier ook. Woon ook in Rokkeveen, ben hier opgegroeid zeg maar. Heb gewoon vaste vriendenclub van 6/7 gasten/meisjes hier. Toch zie je mensen hier in de straat verhuizen en dan komen er inderdaad jonge stelletjes (met baby's).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef makkie88 het volgende:
ik woon me hele leven al in rokkeveen...
opeens verhuist iedereen.. en woon ik tussen 6 families die net allemaal een baby hebben...
Ja oké daar heb je een punt. Maar of Palenstein (toch?) nou zo'n verbetering is.. Tja..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
bij mn ouders? ben juist wel blij dat ik er vanaf ben.
jahhoor!quote:
daar heb ik dus ook last van,quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh dat heb ik hier ook. Woon ook in Rokkeveen, ben hier opgegroeid zeg maar. Heb gewoon vaste vriendenclub van 6/7 gasten/meisjes hier. Toch zie je mensen hier in de straat verhuizen en dan komen er inderdaad jonge stelletjes (met baby's).
Ik met die vrienden hopen elke keer als er nieuwe mensen komen dat er lekkere wijven komen wonen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jahhoor!
zal ik dan met de scooter of de auto komen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar heb ik dus ook last van,
mn buren zijn al 2x verhuist en steeds komen er maar nieuwe mensen naast ons wonen met inderdaad, kleine kinderen
sta je nog steeds bij TONYKAAS?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:46 schreef no1uknow het volgende:
NIET!
waren ze maar 16+quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:59 schreef fs180 het volgende:
hier niets anders, je telt hier bijna elke dag zon 15+ aan de kleine grut
ik word veels te snel oudquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef fs180 het volgende:
15 stuks van zon 4 tot 12 jaar dus he
wat moet ej nou met 16 jarighe_
Ahjoh maak 't uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik word veels te snel oudben al bijna 21
die chickies lopen er veel te lekker bij tegenwoordig
was ik nog maar 16
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:23 schreef Kanjer het volgende:
Zoetermeerder meld zich.
Woon in het stadshart, dus een meet kan makkelijk bij mij voor de deur.
Restaurant beneden me, kroeg 20 meter naast me, rara waar woon ik?
Whauw!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ok.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef junkiesietze het volgende:
als je richting stompwijk rijd die lange weg vanaf de BP, op de helft van die weg kan je een weggetje op het weiland in, daar stond ik
Fout.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:37 schreef makkie88 het volgende:
[..]
boven de spairribboer
of boven de febo.
of boven queens. iig daar ergens
wijk 18quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij als old rokkeveener meldt zich ook,.. en ook verhuisd, alleen naar meerzicht.
Rokkeveen = 18!!quote:
EENS!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Rokkeveen = 18!!
De rest bestaat voor mij niet
oke,..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:30 schreef CasB het volgende:
Morgen JJ Rock Festival, in het Van Tuylpark, op het parkeerterrein tegenover het Keerpunt.
Hoe bedoel je dat? Het is de eerste keer dat het georganiseerd wordt. De line-up is gevarieerd, en een keer anders dan de standaard namen op Packstock. En er is geen rap of hiphop meuk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke,..
en dat wordt eindeljik een keer wat?
Ik bedoelde uberhaupt festival in Zmeerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is de eerste keer dat het georganiseerd wordt. De line-up is gevarieerd, en een keer anders dan de standaard namen op Packstock. En er is geen rap of hiphop meuk aanwezig.
http://www.rokkesteen.nl/quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef CasB het volgende:
Ja, niet iedereen houdt van Fransie Bauer, Rihanna of DJ Tiesto.
Ben gisteravond vroeg weggegaan bij Queens...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:48 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn meer mensen die vage rus opgevallen die bij queens rondhangt, in het russich zit rond te schreeuwen naar niemand persoonlijk en gewoon heel vaag zit te trippen?
Rus? Er zit wel de hele zaterdag bij dat plein+markt een zwerver. Loopt de hele dag rond te vragen naar sigaretten en ligt op die bankjes te slapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:48 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn meer mensen die vage rus opgevallen die bij queens rondhangt, in het russich zit rond te schreeuwen naar niemand persoonlijk en gewoon heel vaag zit te trippen?
Die knakker ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Rus? Er zit wel de hele zaterdag bij dat plein+markt een zwerver. Loopt de hele dag rond te vragen naar sigaretten en ligt op die bankjes te slapen.
Echt iedere zaterdag.
Grijze baard, rode jas (volgens mij)
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef junkiesietze het volgende:
ik in een bmw 135i coupe in mn straat ff een burntje zettenstrepen staan er nog steeds (vlakbij t racketcenter)
inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 08:38 schreef het.ismij het volgende:
burnen met zo'n auto is niet zo moeilijk
pwnd.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:23 schreef makkie88 het volgende:
ik mag niet meer op msn op me stage
sietze.. ga jij nog naar jes dr diploma uitreiking?
Haha, die filmpjes...ik ben blij dat dat mijn auto's niet zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
inderdaad
en daarna ff wezen blazen in een nissan 350z
is daar niet juist die paupertent voor?quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef Geckoo het volgende:
wees blij dat er eindelijk wat veranderd... volgens mij is er namelijk best een markt voor... de mensen die in Zoetermeer zijn op gegroeid en zijn blijven plakken lijkt me dat een best leuke tent....
Beetje amphion publiek wat nu weer wat heeft om naar toe te gaan...
Ik kom uit '85. Maar ik kom nooit bij die ballententen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef het.ismij het volgende:
spoorzicht bestaat al 100 jaar niet meer.
uit welke tijd kom jij dan?
Gatverdamme!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag net Femke Halsema in het gemeentehuis hier. Weird.
Femke is geil manquote:
jammer voor jequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom ook even hallo zeggen, aangezien ik over anderhalve week ofzo in Zoetermeer kom wonen
woon al een tijdje op een eiland...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef het.ismij het volgende:
spoorzicht bestaat al 100 jaar niet meer.
uit welke tijd kom jij dan?
dike website is gemaakt door de ictbeheerder van het ONC clauslaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke voetbalclub in Zoetermeer, en man wat ziet die site van FC Zoetermeer er amateuristisch uit zeg
Ik zou voor snowworld gaan,.. redelijk duur, maar wel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:17 schreef blaze07 het volgende:
Iemand nog tips voor goede sportscholen in Zoetermeer?
Zit zelf te denken aan Fitnessfirst/silverdome/bioscoop.
Op de sites zetten ze geen prijzen, dus heel lastig te vergelijken.
Deze inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Ga gewoon naar Fitpoint bij dat kutzwembad, lekker cheap maar goeie voorzieningen.
en vaak zo druk dat je moet wachten. Das echt kuDT als je lekker bezig bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Ga gewoon naar Fitpoint bij dat kutzwembad, lekker cheap maar goeie voorzieningen.
Sommige mensen werken gewoon overdag voor de kost.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef no1uknow het volgende:
Moet je ook niet op van die voorspelbare tijden gaan.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Sommige mensen werken gewoon overdag voor de kost.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:47 schreef skitta het volgende:
SGHWRT www.sghwrt.nl overigens oja en www.sjit.eu nakt de pan uit
om het in zoetermeer naar je zin te hebben moet je op de goede plaats, op het goede moment zijn.
feest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Tof hoe dit topic het leven in Zoetermeer spiegelt; doods.
Heeft er dan ook niemand spannende Zoetermeer verhalen??
Het enige wat ik te vertellen heb is dat de gevangenis in Zoetermeer gaat veranderen in een huis van bewaring. Jaja, het is wat.
quote:**** RECTIFICATIE ****
Onze eerder vermelde aktie voor Haiti met onbeperkt bestellen voor een vast bedrag
zal niet doorgaan. In “het convenant Veilig Stappen” hebben we met andere horeca-
bedrijven en de gemeente afgesproken dit soort akties niet te doen. Wij staan nog steeds
achter dit convenant dus zien wij af van de aktie, ook al was deze voor het goede doel.
Echter willen wij ons nog steeds inzetten voor Haiti.
Vandaar is de aktie aangepast en geven wij gratis entree aan alle bezoekers die voor 3 munten (voor 6 euro) kopen bij de entreekassa
Wij storten deze 6 euro naar giro 555.
Voor de rest is het een avond zoals je gewend bent; de beste platen van nu en toen. Club, Urban/R&B, 90's, Feest.... kortom alles wat je maar wilt!
*** RECTIFICATIE ***
Bedoel je het Maximaplein? Zo ja, dan is die volgens mij al een tijdje af...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is die rotonde daar richting Oosterheem nou al een keer klaar?
Zoetermeer meeting bij kaza?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Het enige wat ik te vertellen heb is dat de gevangenis in Zoetermeer gaat veranderen in een huis van bewaring. Jaja, het is wat.
Ja ok, laatste keer dat ik in Zoetermeer was is ook alweer 10 maanden geledenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bedoel je het Maximaplein? Zo ja, dan is die volgens mij al een tijdje af...
Wij waren vandaag in ZM enne wat een prutsstad is dat zeg. Kan voor geen meter wedijveren met de regio Rijnmond en gemeenten Hoogvliet of Spijkenisse.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Puik idee! Of iemand haalt een voorraad en we chillen ergens ondergrondsquote:Zoetermeer meet in Den Haag.
Dat is een understatementquote:Dan faalt onze hometown wel heel hard.
Casa of een meet?quote:Maar verder vind ik het wel goed.
Puik.quote:Puik idee! Of iemand haalt een voorraad en we chillen ergens ondergronds
Ik ga maar eens emigreren.quote:Dat is een understatement
Meet, d'oh.quote:Casa of een meet?
Is dat even mooi meegenomenquote:Op zondag 7 maart 2010 01:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet nog wel een paar plekken waar we tegelijkertijd ook een paar marokkanen kunnen pesten.
eigenlijk niet, maar als er gratis wiet is, dan is het te overwegen..quote:Op zondag 7 maart 2010 02:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Is er iemand hier btw serieus in voor een meet?
deutschland, deutschland, uber allesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:51 schreef 4-elements het volgende:
Toch goed om te zien dat Zoetermeerders zo trots zijn op hun eigen dorp/stad
quote:Op zondag 4 april 2010 03:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
hoe oud is no1uknow?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef fs180 het volgende:
Zo het wordt weer zomer, nu kunnen we genieten van alle parken en terrassen...
Oh wacht
quote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
geen antwoord op mijn vraag
knapquote:Op maandag 5 april 2010 01:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Eygenraam op google levert niks op
Of ik heb ooit iets aan je verkocht/van je gekocht, of je bent de duivel. PM maar eens bewijz!quote:Op maandag 5 april 2010 17:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb zelfs je rekeningnummer
goed onthouden, maar ik wilde me even onzichtbaar maken op the interwebzquote:Op maandag 5 april 2010 18:02 schreef no1uknow het volgende:
waarom heb je trouwens je geboortedatum uit je profiel gehaald? het was in ieder geval 1992.
eerst bewijzen dat je m'n rekening nummer weet.quote:Op maandag 5 april 2010 18:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maaaaaaaaaar hoe oud ben je nou
Je hebt iig niks aan mij verkocht en ik zuig niet aan die pik z'n piemel.
komt alquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
eerst bewijzen dat je m'n rekening nummer weet.
Eerst picsquote:Op maandag 5 april 2010 17:57 schreef no1uknow het volgende:
óf je bent de piemelzuigeres van FS180
goed wat wil je weten? hyves? volledige naam? adres?quote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef no1uknow het volgende:
die moeite ga ik niet doen dus daarom vraag ik het ook..
Vuile Koerdquote:Op maandag 5 april 2010 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bron?Ik vond dit topic via de Active Topicslijst, waar heb je het over?
quote:Op maandag 5 april 2010 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je me vindt krijg je een euroknaller van me
We'll see, we'll seequote:Op maandag 5 april 2010 20:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
Twee jaar terug herkende ik je al van een foto, moet nog wel lukken denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |