Drugs in inderdaad overal in elke wijk te vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het heeft cker ook zijn goede kanten,..
Op elke hoek een dealer, 24/7
En de prijzen zijn erg concurrerent.
Oh dat heb ik hier ook. Woon ook in Rokkeveen, ben hier opgegroeid zeg maar. Heb gewoon vaste vriendenclub van 6/7 gasten/meisjes hier. Toch zie je mensen hier in de straat verhuizen en dan komen er inderdaad jonge stelletjes (met baby's).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef makkie88 het volgende:
ik woon me hele leven al in rokkeveen...
opeens verhuist iedereen.. en woon ik tussen 6 families die net allemaal een baby hebben...
Ja oké daar heb je een punt. Maar of Palenstein (toch?) nou zo'n verbetering is.. Tja..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
bij mn ouders? ben juist wel blij dat ik er vanaf ben.
jahhoor!quote:
daar heb ik dus ook last van,quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh dat heb ik hier ook. Woon ook in Rokkeveen, ben hier opgegroeid zeg maar. Heb gewoon vaste vriendenclub van 6/7 gasten/meisjes hier. Toch zie je mensen hier in de straat verhuizen en dan komen er inderdaad jonge stelletjes (met baby's).
Ik met die vrienden hopen elke keer als er nieuwe mensen komen dat er lekkere wijven komen wonen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jahhoor!
zal ik dan met de scooter of de auto komen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar heb ik dus ook last van,
mn buren zijn al 2x verhuist en steeds komen er maar nieuwe mensen naast ons wonen met inderdaad, kleine kinderen
sta je nog steeds bij TONYKAAS?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:46 schreef no1uknow het volgende:
NIET!
waren ze maar 16+quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:59 schreef fs180 het volgende:
hier niets anders, je telt hier bijna elke dag zon 15+ aan de kleine grut
ik word veels te snel oudquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef fs180 het volgende:
15 stuks van zon 4 tot 12 jaar dus he
wat moet ej nou met 16 jarighe_
Ahjoh maak 't uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik word veels te snel oudben al bijna 21
die chickies lopen er veel te lekker bij tegenwoordig
was ik nog maar 16
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:23 schreef Kanjer het volgende:
Zoetermeerder meld zich.
Woon in het stadshart, dus een meet kan makkelijk bij mij voor de deur.
Restaurant beneden me, kroeg 20 meter naast me, rara waar woon ik?
Whauw!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |