Hmm ik woon in Rokkeveen, en ik vind het hier wel bestquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef Hendrik_ het volgende:
11 jaar gewoont in Rokkeveen, blij dat ik daar weg was zeg, pauperwijk... Voor de rest is het stadshart wel gezellig, maar voor de rest is het niet echt een stad te noemen natuurlijk
Gelukkig zit ik nu in Leidschenveen (ik kies de wijken wel uit ja), werk nog wel in Zoetermeer (lekker op het fietsje naar hoornerhage)
18 of 19?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm ik woon in Rokkeveen, en ik vind het hier wel best![]()
![]()
En Leidschenveen, je kiest 'm wel uit ja, wat is het daar saai
En ik kan het weten (m'n ex woont daar)
Volgens mij 18quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
18 of 19?
(altijd leuk als je zei dat je in wijk 18 woonde, niemand in Nederland begreep "ons" briljante wijksysteem)
Rokkeveen met z'n superieure kleurenklassensysteem. Die buurt daar (da's in de buurt van dat winkelcentrumpje niet?) was wel ok geloof ik. Gele buurt was pauperquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij 18
Jeweet, 3 minuten lopen van de Watertoren af.
Ja da's ook dichtbij het winkelcentrum, voor als je het nog kent, ik woon in de straat naast Hutuinquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Rokkeveen met z'n superieure kleurenklassensysteem. Die buurt daar (da's in de buurt van dat winkelcentrumpje niet?) was wel ok geloof ik. Gele buurt was pauper![]()
E: Ik denk dat dat "in" was, Almere heb 't ook jeweets
Ik heb geen idee eigenlijk meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef Hendrik_ het volgende:
He grappig, Cadmiumgeel represent(ed). Waar precies?
fixed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
snowworld ziet er al anders uit heur
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Hendrik_ het volgende:
Oh daar heulmaal!
De watertoren staat ook in madurodam heh!
[afbeelding]
Ja kijk het heeft z'n leuke kanten maar ook z'n saaie kanten, soms vind ik Zoetermeer ook wel is kut. Maar het is ook wel leuk (Snowworld/Bioscoop etc.)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef Hendrik_ het volgende:
Nou ja, ik geef toe, als dorp stadje was Zoetermeer misschien toch wel leuk
Kleurenbuurt pauper? vind ik juist een van de betere wijken in zoetermeer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja da's ook dichtbij het winkelcentrum, voor als je het nog kent, ik woon in de straat naast Hutuin
Ik heb ook nog 3 jaar in de gele buurt (Barietgeel) gewoont, en geloof me, heel de kleurenbuurt zuigt
Dat is echt het pauperdeel van Rokkeveen (met alle respect)
Lees goed, pauperbuurt van Rokkeveenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Bodolicious het volgende:
[..]
Kleurenbuurt pauper? vind ik juist een van de betere wijken in zoetermeer!
Het ziet er nu trouwens nog steeds goed uit, heeft tenminste nog wat kleur, ipv die grauwe andere wijken in zoetermeer.
Gelukkig heb ik een brommer en sjees ik overal doorheenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:48 schreef ninja-mod het volgende:
Ik werk in segwaerd
De stad valt me als geheel nog niet eens tegen maar dat verkeer is een ramp...![]()
turkenbuurtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:42 schreef junkiesietze het volgende:
De leyens! das pas een buurt in zoetermeer![]()
ik woon 20meter van het racketcenter af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |