Ah, ok.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef junkiesietze het volgende:
als je richting stompwijk rijd die lange weg vanaf de BP, op de helft van die weg kan je een weggetje op het weiland in, daar stond ik
Fout.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:37 schreef makkie88 het volgende:
[..]
boven de spairribboer
of boven de febo.
of boven queens. iig daar ergens
wijk 18quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij als old rokkeveener meldt zich ook,.. en ook verhuisd, alleen naar meerzicht.
Rokkeveen = 18!!quote:
EENS!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Rokkeveen = 18!!
De rest bestaat voor mij niet
oke,..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:30 schreef CasB het volgende:
Morgen JJ Rock Festival, in het Van Tuylpark, op het parkeerterrein tegenover het Keerpunt.
Hoe bedoel je dat? Het is de eerste keer dat het georganiseerd wordt. De line-up is gevarieerd, en een keer anders dan de standaard namen op Packstock. En er is geen rap of hiphop meuk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke,..
en dat wordt eindeljik een keer wat?
Ik bedoelde uberhaupt festival in Zmeerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is de eerste keer dat het georganiseerd wordt. De line-up is gevarieerd, en een keer anders dan de standaard namen op Packstock. En er is geen rap of hiphop meuk aanwezig.
http://www.rokkesteen.nl/quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef CasB het volgende:
Ja, niet iedereen houdt van Fransie Bauer, Rihanna of DJ Tiesto.
Ben gisteravond vroeg weggegaan bij Queens...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:48 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn meer mensen die vage rus opgevallen die bij queens rondhangt, in het russich zit rond te schreeuwen naar niemand persoonlijk en gewoon heel vaag zit te trippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |