Ik woon 'r niet meer, ik magquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef fs180 het volgende:
buythenwegh heeft ook behoorlijke kutstukken ja, al woont een vriend van me wat meer richting ministerie en die woont volgens mij best goed..
ik hoor trouwens nu al 4/5 delen lang alleen maal gezeik over zmeer.. toeval?![]()
Beatrixrun, tenminste, zo heet 't in Pijnacker en ik weet niet of 't in Zoetermeer anders heet... Grote transportbedrijven uit de regio nemen verstandelijk beperkte mensen mee voor een ritje. Best een leuk idee, als je aan de straat gaat staan zwaaien zie je al die glunderende koppies. Die "ambulances" zijn trouwens van die semi-grappige toeters op vrachtwagens, althans, ze zijn hier ook weleens langsgekomen en daar zat toen geen ambulance bij, maar wel hetzelfde geluid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef Mustard_Man het volgende:
horen jullie ook al die fucking autos toeteren en ambulances e.d?
wtf is er aan de hand, ik probeer te leren ffs
en discothekenquote:Op maandag 24 september 2007 16:26 schreef MikeyMan het volgende:
Momenteel elke week "feest" in het stadshart...
Stadsbier geintroduceerd en volgende week de Slag om zoetermeer...
Heb liever dat ze eens wat meer kroegen bouwen...
quote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef Mustard_Man het volgende:
Meer kroegen zou inderdaad fijn zijn.
Ben vanavond een uurtje in de queens te vinden, voor de mensen die mij graag een biertje aanbieden.
Amen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en discotheken
en meer vette partys
en dat de gemeente minder loopt te huilen om niks.
Blijkbaar, Zoetermeer zal best ook wel zijn goeie kanten hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef fs180 het volgende:
buythenwegh heeft ook behoorlijke kutstukken ja, al woont een vriend van me wat meer richting ministerie en die woont volgens mij best goed..
ik hoor trouwens nu al 4/5 delen lang alleen maal gezeik over zmeer.. toeval?![]()
het heeft cker ook zijn goede kanten,..quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Blijkbaar, Zoetermeer zal best ook wel zijn goeie kanten hebben.
Maar je moet dan wel lang zoeken.
En ik woon in Zoetermeer, wijk 23.
Zoals je ziet zit dat met de basisscholen wel andersquote:Op woensdag 26 september 2007 08:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het heeft cker ook zijn goede kanten,..
Op elke hoek een dealer, 24/7
En de prijzen zijn erg concurrerent.
Openbare basisschool geweest he, daarnaast nog ff het briljante Seghwaert meegepakt en ID Collegequote:Op woensdag 26 september 2007 09:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zoals je ziet zit dat met de basisscholen wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |