LOLLER ik sta morgen op de markt! Op het Marseillepad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:24 schreef MikeyMan het volgende:
Laat ik me dan ook maar eens melden...
Kan wel saai zijn, maar morgen wel mooi Ilse DeLange op het marktplein
Is dat zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef fs180 het volgende:
deel 4 lamballen!
Moet jij niet studeren?quote:
Ok, succes dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, ga ik ook doen...
En tblijft een lekker wijf
Ik probeer dan juist te vluchten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Moet jij geen schuttersputje graven?![]()
Ik "mag" 't weekend weer even Zoetermeerder spelen...
Moet jij geen koffiezetapparaat ontwerpen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Moet jij geen schuttersputje graven?![]()
Ik "mag" 't weekend weer even Zoetermeerder spelen...
iets met leger ws?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Moet jij geen koffiezetapparaat ontwerpen?
En ik ben ook alleen maar weekendZoetermeerder tegenwoordig.![]()
Zandhaasquote:
Putjesschepper en bossen rooier?quote:
Zodra je er zelf iets van maakt is er niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zoetermeer is té saai.
Ik ga liever naar Den Haag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zodra je er zelf iets van maakt is er niks mis mee.
* het.ismij bedenkt zich ineens waarom hij zo goed als nooit meer in zmeer uit gaat.
dan zijn de sluitingstijden nog wel bagger, ken me nie bomme wie er schuld aan heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef het.ismij het volgende:
Keuken dicht is wel irritant,
maaruh zmeer heeft geen sluitingstijden.
Tis de schuld van de eigenaren.
Whehe,..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dan zijn de sluitingstijden nog wel bagger, ken me nie bomme wie er schuld aan heeft.![]()
ik moet telkens een beetje huilen als we om 11:45 al verzocht worden om op te pleuren bij de queens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe,..
ik voel een negatieve vibe.
En daarbij,.. waarom DH terrorize?
11:45?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik moet telkens een beetje huilen als we om 11:45 al verzocht worden om op te pleuren bij de queens.![]()
en wat de hel is DH terrorize?
ja nu praat ik over zondag t/m woensdagquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
11:45?
k weet niet maar k zit daar af en toe op donderdag tot 1/half 2.
Ook zo, maar het is een cafe hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja nu praat ik over zondag t/m woensdag![]()
donderdag t/m zaterdag is ie langer open maar half 2 kan ik in het weekend nou niet echt laat noemen.![]()
In het specifiek in de buurt van rockanjestraat en rijsoordstraat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef addictivebeat het volgende:
Jongens, wat voor buurt is Oosterheem? Is het een beetje goeie buurt om daar te wonen? Hoe is de allochtoon-autochtoon verhouding daar?
En ik heb de nodige spookverhalen gehoord over Lonsdale in Zoetermeer, wat klopt daarvan?
verschil tussen niet zijn en niet zien he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Asoheem![]()
Lonsdalers zie ik vrijwel nooit. niet overdag en savonds ook niet in de stad eigenlijk.
maar ik let er ook niet zo op dus tsja.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Asoheem![]()
Lonsdalers zie ik vrijwel nooit. niet overdag en savonds ook niet in de stad eigenlijk.
maar ik let er ook niet zo op dus tsja.
Jezus, is het zo dramatisch? Maar het is een gloednieuwe buurt? Hoe kan het nou zo snel verpauperd zijn? Is het trouwens luidruchtig daar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef het.ismij het volgende:
Lonsdale genoeg, en t zijn er wel redelijk watl, je ziet ze overdag niet, maar ze zijn er wel.
En ik zou geen oosterheem kiezen om te wonen.
Bouwbuurt.
het valt opzich wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
[..]
Jezus, is het zo dramatisch? Maar het is een gloednieuwe buurt? Hoe kan het nou zo snel verpauperd zijn? Is het trouwens luidruchtig daar?
't Groen doet ook lekker zijn best hoor... Ga voor de lol eens naar winkelcentrum de Vlieger 's avonds. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef addictivebeat het volgende:
In het specifiek in de buurt van rockanjestraat en rijsoordstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |