Drugs in inderdaad overal in elke wijk te vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het heeft cker ook zijn goede kanten,..
Op elke hoek een dealer, 24/7
En de prijzen zijn erg concurrerent.
Oh dat heb ik hier ook. Woon ook in Rokkeveen, ben hier opgegroeid zeg maar. Heb gewoon vaste vriendenclub van 6/7 gasten/meisjes hier. Toch zie je mensen hier in de straat verhuizen en dan komen er inderdaad jonge stelletjes (met baby's).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef makkie88 het volgende:
ik woon me hele leven al in rokkeveen...
opeens verhuist iedereen.. en woon ik tussen 6 families die net allemaal een baby hebben...
Ja oké daar heb je een punt. Maar of Palenstein (toch?) nou zo'n verbetering is.. Tja..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
bij mn ouders? ben juist wel blij dat ik er vanaf ben.
jahhoor!quote:
daar heb ik dus ook last van,quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh dat heb ik hier ook. Woon ook in Rokkeveen, ben hier opgegroeid zeg maar. Heb gewoon vaste vriendenclub van 6/7 gasten/meisjes hier. Toch zie je mensen hier in de straat verhuizen en dan komen er inderdaad jonge stelletjes (met baby's).
Ik met die vrienden hopen elke keer als er nieuwe mensen komen dat er lekkere wijven komen wonen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jahhoor!
zal ik dan met de scooter of de auto komen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar heb ik dus ook last van,
mn buren zijn al 2x verhuist en steeds komen er maar nieuwe mensen naast ons wonen met inderdaad, kleine kinderen
sta je nog steeds bij TONYKAAS?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:46 schreef no1uknow het volgende:
NIET!
waren ze maar 16+quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:59 schreef fs180 het volgende:
hier niets anders, je telt hier bijna elke dag zon 15+ aan de kleine grut
ik word veels te snel oudquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef fs180 het volgende:
15 stuks van zon 4 tot 12 jaar dus he
wat moet ej nou met 16 jarighe_
Ahjoh maak 't uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik word veels te snel oudben al bijna 21
die chickies lopen er veel te lekker bij tegenwoordig
was ik nog maar 16
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:23 schreef Kanjer het volgende:
Zoetermeerder meld zich.
Woon in het stadshart, dus een meet kan makkelijk bij mij voor de deur.
Restaurant beneden me, kroeg 20 meter naast me, rara waar woon ik?
Whauw!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ok.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef junkiesietze het volgende:
als je richting stompwijk rijd die lange weg vanaf de BP, op de helft van die weg kan je een weggetje op het weiland in, daar stond ik
Fout.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:37 schreef makkie88 het volgende:
[..]
boven de spairribboer
of boven de febo.
of boven queens. iig daar ergens
wijk 18quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij als old rokkeveener meldt zich ook,.. en ook verhuisd, alleen naar meerzicht.
Rokkeveen = 18!!quote:
EENS!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Rokkeveen = 18!!
De rest bestaat voor mij niet
oke,..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:30 schreef CasB het volgende:
Morgen JJ Rock Festival, in het Van Tuylpark, op het parkeerterrein tegenover het Keerpunt.
Hoe bedoel je dat? Het is de eerste keer dat het georganiseerd wordt. De line-up is gevarieerd, en een keer anders dan de standaard namen op Packstock. En er is geen rap of hiphop meuk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke,..
en dat wordt eindeljik een keer wat?
Ik bedoelde uberhaupt festival in Zmeerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is de eerste keer dat het georganiseerd wordt. De line-up is gevarieerd, en een keer anders dan de standaard namen op Packstock. En er is geen rap of hiphop meuk aanwezig.
http://www.rokkesteen.nl/quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef CasB het volgende:
Ja, niet iedereen houdt van Fransie Bauer, Rihanna of DJ Tiesto.
Ben gisteravond vroeg weggegaan bij Queens...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:48 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn meer mensen die vage rus opgevallen die bij queens rondhangt, in het russich zit rond te schreeuwen naar niemand persoonlijk en gewoon heel vaag zit te trippen?
Rus? Er zit wel de hele zaterdag bij dat plein+markt een zwerver. Loopt de hele dag rond te vragen naar sigaretten en ligt op die bankjes te slapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:48 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn meer mensen die vage rus opgevallen die bij queens rondhangt, in het russich zit rond te schreeuwen naar niemand persoonlijk en gewoon heel vaag zit te trippen?
Die knakker ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Rus? Er zit wel de hele zaterdag bij dat plein+markt een zwerver. Loopt de hele dag rond te vragen naar sigaretten en ligt op die bankjes te slapen.
Echt iedere zaterdag.
Grijze baard, rode jas (volgens mij)
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef junkiesietze het volgende:
ik in een bmw 135i coupe in mn straat ff een burntje zettenstrepen staan er nog steeds (vlakbij t racketcenter)
inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 08:38 schreef het.ismij het volgende:
burnen met zo'n auto is niet zo moeilijk
pwnd.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:23 schreef makkie88 het volgende:
ik mag niet meer op msn op me stage
sietze.. ga jij nog naar jes dr diploma uitreiking?
Haha, die filmpjes...ik ben blij dat dat mijn auto's niet zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
inderdaad
en daarna ff wezen blazen in een nissan 350z
is daar niet juist die paupertent voor?quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef Geckoo het volgende:
wees blij dat er eindelijk wat veranderd... volgens mij is er namelijk best een markt voor... de mensen die in Zoetermeer zijn op gegroeid en zijn blijven plakken lijkt me dat een best leuke tent....
Beetje amphion publiek wat nu weer wat heeft om naar toe te gaan...
Ik kom uit '85. Maar ik kom nooit bij die ballententen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef het.ismij het volgende:
spoorzicht bestaat al 100 jaar niet meer.
uit welke tijd kom jij dan?
Gatverdamme!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag net Femke Halsema in het gemeentehuis hier. Weird.
Femke is geil manquote:
jammer voor jequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom ook even hallo zeggen, aangezien ik over anderhalve week ofzo in Zoetermeer kom wonen
woon al een tijdje op een eiland...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef het.ismij het volgende:
spoorzicht bestaat al 100 jaar niet meer.
uit welke tijd kom jij dan?
dike website is gemaakt door de ictbeheerder van het ONC clauslaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke voetbalclub in Zoetermeer, en man wat ziet die site van FC Zoetermeer er amateuristisch uit zeg
Ik zou voor snowworld gaan,.. redelijk duur, maar wel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:17 schreef blaze07 het volgende:
Iemand nog tips voor goede sportscholen in Zoetermeer?
Zit zelf te denken aan Fitnessfirst/silverdome/bioscoop.
Op de sites zetten ze geen prijzen, dus heel lastig te vergelijken.
Deze inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Ga gewoon naar Fitpoint bij dat kutzwembad, lekker cheap maar goeie voorzieningen.
en vaak zo druk dat je moet wachten. Das echt kuDT als je lekker bezig bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Ga gewoon naar Fitpoint bij dat kutzwembad, lekker cheap maar goeie voorzieningen.
Sommige mensen werken gewoon overdag voor de kost.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef no1uknow het volgende:
Moet je ook niet op van die voorspelbare tijden gaan.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Sommige mensen werken gewoon overdag voor de kost.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:47 schreef skitta het volgende:
SGHWRT www.sghwrt.nl overigens oja en www.sjit.eu nakt de pan uit
om het in zoetermeer naar je zin te hebben moet je op de goede plaats, op het goede moment zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |