weet ik nog niet. al vind ik een polo wel lief en een focusjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef Joene het volgende:
Wavoor een autoot ga je kopen bleu ?
Klinkt als goed....? Bier en wijn in een ofzo?quote:
Gefeli Bleu!quote:
Maar dan krijg je er ook een doorgerookt lijk, een grote neger, een verrimpelde mooiboy en Murdock (quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een A-Team-busje, da's ook gers!
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er ook een doorgerookt lijk, een grote neger, een verrimpelde mooiboy en Murdock () bij, JK!
![]()
b0h gek!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een A-Team-busje, da's ook gers!
focus duurquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
weet ik nog niet. al vind ik een polo wel lief en een focusje
Al staat er "hendig sjieke slip" op... dat zal mij niet boeien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
En dan op de zijkant het woord "Sliploos"
Bier met een rosé wijn kleurtjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt als goed....? Bier en wijn in een ofzo?
[..]
Maar eens even gaan checken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Bier met een rosé wijn kleurtje
maar het is een superlekker drankje
Bij de supermarkt verkrijgbaar
Jahoor uwes ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar eens even gaan checken!
Alles goed trouwens?
Hoe is je tv ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker... Echt een week met shoppen en fietsen doorgekomen, Ben nu weer eens lekker op de bank aan het ploffen.
Nogsteeds klein en 55 cm -achtig. Ik moet echt binnenkort maar ff gaan shoppen. Helaas nog niet aan toe gekomen.quote:
je had het te druk met fietsenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nogsteeds klein en 55 cm -achtig. Ik moet echt binnenkort maar ff gaan shoppen. Helaas nog niet aan toe gekomen.
Moet je met de auto gaan das tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoe mogguh allemaal.
* miss_bleu gaat richting gemeentehuis
Mocht ik toen ook nietquote:
Ook dat ja.quote:
Whehehehehe!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:.
Blader je het jaarverslag door van je werk, sta je er opeens zelf in. Prachtige foto.
Nee, weer dat gelul over rouvoet etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
ik hoor net dat ik om 12:00 al vertrek hier.
quote:Kijk eens aan. Al dat gelul over smeltende ijskappen. Dit beest is de 17-jarige ijsbeer genaamd Inuka. En Inuka is de enige ijsbeer ter wereld die geboren en getogen is in een tropische dierentuin te Singapore. En het gaat hartstikke goed met Inuka, hij vind het warme weer eigenlijk wel tof. Dus geen gezeik dat de poolberen uitsterven en de kappen smelten. Ze komen gewoon naar ons toe de komende zomers.
Het is een complot dat global warming!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Mensen een prettig weekend! Ik ga naar Scheveningen. Toedeledokie!
Húúúú.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
Bij nader inzien.. toch maar ff deze:
[afbeelding]
Pff, ik ben al de hele ochtend in Scheveningen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Mensen een prettig weekend! Ik ga naar Scheveningen. Toedeledokie!
Heeft ook zijn Charme 3MH.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik zit bij Scheveningen om de hoek .... niet in shorts met bier, maar in pak en stropdas met een bak koffie.
Aan het Vondelpark.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Ripley het volgende:
Ik zit op een troosteloos industrieterrein in amsterdam
Met een jurkje aan. Zonder stropdas
de grote vraag is nu natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Ripley het volgende:
Ik zit op een troosteloos industrieterrein in amsterdam
Met een jurkje aan. Zonder stropdas
de grote vraag is nu natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:18 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb geeeeeen zin meeeer.
Ik zit in de bijlmer binnenmet een stropdas
Slipley?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de grote vraag is nu natuurlijk
sliploos?
miss_slipquote:
Niet eens beige?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Thuis.
Met spijkerbroek en blauw t-shirt.
Nog gefeliciteerd blue.
erg mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef Joene het volgende:
Oja en de trouwkaart
Voorkant
http://i18.tinypic.com/5zqio3c.jpg
Binnenkant
http://i17.tinypic.com/5ybaakm.jpg
Uiteraard adres gegevens en adres + lokatie receptie even weggehaald.
Dank je , we zijn zelf ook erg tevreden en vinden deze "klassieke" kaart dan ook erg bij ons passenquote:
Mooie kaart gozert!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef Joene het volgende:
Oja en de trouwkaart
Voorkant
Binnenkant
Erg mooi Joentjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef Joene het volgende:
Oja en de trouwkaart
Voorkant
Binnenkant
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Nog wat over chemtrails in de Spits HW?
Ik ben woensdag vrij i.v.m. een crematie..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Bijna weekend mensen, ik ben donderdag en vrijdag vrij.
crematie?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben woensdag vrij i.v.m. een crematie..
Voor de rest hard werken..
Donderdag zelfs naar België
Ja.. De Oma van mijn man is zaterdag overleden..quote:
Gecondoleerd dan maar! Ik heb ook geen oma's meer.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. De Oma van mijn man is zaterdag overleden..
Gratis en voor niets?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:04 schreef miss_bleu het volgende:
gooooooedemorgen ik heb mijn eerste auto net gehad
Nee, ze schrijven helemaal niets meer over de chemtrails.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:33 schreef Blight het volgende:
Is de chemtrails brief nog geplaatst? Ik heb de SP!TS discussie een beetje gemist de laatste dagen.
5,95, bart smitquote:
Helaas, ik stap om 18.00 uur op het vliegtuig naar Zwitserland - werk dingquote:Op maandag 7 mei 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
5,95, bart smit.
Vanavond Museumplein?
jammerquote:Op maandag 7 mei 2007 10:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Helaas, ik stap om 18.00 uur op het vliegtuig naar Zwitserland - werk ding
lekker rellen in de regenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jammer.
Zal best gezellig worden weer.
Mini Cooper.quote:
Dan ben ik allang al weg hoor...quote:
Ik snap er he-le-maal niets vanquote:
quote:
Pervasivequote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Havoc het volgende:
Middag allen.
Wederom aan het SQL-endeze keer weer Parvesive
.
Tof als ze 2 verschillende versies van Parvasive hebben draaien voor 2 verschillende pakketten. En de pakketten kunnen alleen op hun eigen versie draaienquote:
Step into the mind of the damned and haunted.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef miss_bleu het volgende:
moet ik die link serieus lezen? Wat een lap tekst
Whehehe.quote:
Van welk artikel is dit dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:51 schreef Armageddon het volgende:
Gelukkig sta ik er niet tussen.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)mentersopsporing.jpg
Nee, collega's heb je wat aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:07 schreef Paxlie het volgende:
Wat zijn sommige advocaten toch echt belachelijk dom
maar geen sql dus je mag niet zeurenquote:
nooit geweten dat jij met BI tools werktequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Hier ook geen Sukkel geneuzel.
Wel Oracle, en Business Objects.
Oh ja, en debiele collega's...
Ik niet echt hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nooit geweten dat jij met BI tools werkte
Wij werken samen met GXquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:31 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben hier bezig met GX WebManager maar dat zegt toch niemand wat
damn dat had ik moeten weten, heb er zelfs nog aan meegeholpenquote:
Geen kuthippies in de buurt?quote:
Ik weet het: Jumpstylers, die mag je toch ongestraft afknallen??quote:
Ja, cool... net op het moment dat ze in de lucht hangen schieten...dan gaan die benen echt alle kanten op! Dubbel prijs!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het: Jumpstylers, die mag je toch ongestraft afknallen??
dat is handig voor borrelen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
damn dat had ik moeten weten, heb er zelfs nog aan meegeholpen
Ik zit binnenkort weer bij hun op kantoor in A'dam
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het: Jumpstylers, die mag je toch ongestraft afknallen??
Neuh, soms heb ik wel wat beltegoed overquote:
Ja rot toch op..quote:
Rustig Tal, denk aan je hart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja rot toch op..
Die loser gaat maar ff een onzintopic openen in Onzin ofzo..
Nie in sex.. De debiel..
Jij moet aan mn hartje denken..quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij moet aan mn hartje denken..
Die heb je toch al een tijdjemijn hartje..
Lik Lassie LIK!!!quote:
Goed idee! De Turkse bakker in Puindorp is immers weer terug van zijn verplichte herhalingsoefening voor het Turkse leger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Turkse pizza met Döner. Moet wel weer eens kunnen.
Ik heb een buurman die kan niet meer mee op vakantie met zijn familie, anders wor ie aagehouden bij de grens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed idee! De Turkse bakker in Puindorp is immers weer terug van zijn verplichte herhalingsoefening voor het Turkse leger.
Hij is boos op me Armaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb een buurman die kan niet meer mee op vakantie met zijn familie, anders wor ie aagehouden bij de grens.
Stuur hem maar door naar je baas. Ik dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is boos op me Arma![]()
De TS van het topic
Nou nee doe maar nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Stuur hem maar door naar je baas. Ik dus.
Ja dacht ik ook..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet eens per PM?
Via de mail vind ik toch een stuk persoonlijker. Hij heeft er helemaal de moeite voor genomen. Prijzenswaardig.
Nee je snapt dat ik als mod natuurlijk een voorbeeldfunctie heb..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
Shit, had wel even met hem willen mailen.
voorbeeldfunctiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je snapt dat ik als mod natuurlijk een voorbeeldfunctie heb..
Ja ik weet het..quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet het..
Ik ben er ook niet al te goed in..
Maar ik doe mn best..
Ik heb de meeste recente notes van alle mods door mijn gerel in VBL, ik pas evenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom mij eens even helpen in de rel topics over AJAX ja.
Daarom zijn wij ook verschillendquote:
Mennnn.. Bijna nog gesolliciteerd op een baantje waarin ik me ook met dat GX Webmanagement mocht gaan storten. Wel okee dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef SignOTheTimes het volgende:
GX WebManager, volgens mij zegt niemand dat wat!
Ja, anders is het likken toch minderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook verschillend
En das maar goed ook..
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, anders is het likken toch minder.
Ja, maar als jij "hetzelfde" zou zijn als ik zou ik dat niet echt op prijs stellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook best aan je lollie likken hoor..
Op die manierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als jij "hetzelfde" zou zijn als ik zou ik dat niet echt op prijs stellen.
Oh als ik meisje was geweest was ik een enorme lesbian slut geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Op die manier
Als jij hetzelfde zou zijn wel hoor
Ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh als ik meisje was geweest was ik een enorme lesbian slut geweest.
Moet er toch nog één verstandig zijn hequote:
Ligt eraan waarheen.quote:
Dat heb ik gelukkig niet meer. Op een gegeven moment was het zo vaak dat ik er aan dacht om mezelf op te hangen in de patchkast.quote:
Hoe blijf je dan fit? Af en toe even het kopieerhok in?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel ik de afgelopen 4 weken alleen maar neuspeuterend en achteroverleunend op mijn plek heb gezeten.
Aha. Op die manier. Dat is bagger inderdaad. Wij zijn met kantoor ook verhuisd. Eerst één deur verder, daarna twee deuren terug.quote:
Ik was zowel ICT als facilitaire dienst als brandweer als hulpverlener als ja wat eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Fysiek verhuizen van werkplekken vertik ik, daar hebben we facilitaire dienst voor hoor. Ik patch hooguit om als het echt moet...
Op mijn vorige werk ben ik eens pissig gebeld door een secreteresse doos dat de koffie automaat WEER stuk wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was zowel ICT als facilitaire dienst als brandweer als hulpverlener als ja wat eigenlijk niet?
Ik hoef ook niet te sjouwen, ik moet alleen de stekkertjes DIE ER MAAR OP ÉÉN MANIER INPASSENquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Fysiek verhuizen van werkplekken vertik ik, daar hebben we facilitaire dienst voor hoor. Ik patch hooguit om als het echt moet...
Nou, USB kabels passen anders soms best in een UTP poortquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te sjouwen, ik moet alleen de stekkertjes DIE ER MAAR OP ÉÉN MANIER INPASSEN./
. erin stoppen, zodat de mensen weer kunnen werken
.
Ergste call die ik ook gehad heb is van een vrij hoog persoon in die organisatie. Ze was de helft van dr mappen kwijt op de server, als we die met 10 min niet terug zouden zetten zou ze er persoonlijk voor zorgen dat de hele afdeling ontslagen zou worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ooit eens iemand aan de lijn gehad die een floppy in zijn cdrom speler had gekregen. Met het laatje dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergste call die ik ook gehad heb is van een vrij hoog persoon in die organisatie. Ze was de helft van dr mappen kwijt op de server, als we die met 10 min niet terug zouden zetten zou ze er persoonlijk voor zorgen dat de hele afdeling ontslagen zou worden.
Ik erheen.......Die had van mij aan het gas gekunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze mompelde nog wel vaag excuses, maar de toon waarop ze mee was begonnen kon dat echt nooit meer goed maken.quote:
Met d'r kut waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze mompelde nog wel vaag excuses, maar de toon waarop ze mee was begonnen kon dat echt nooit meer goed maken.
Sommige mensen zijn zo achterlijk en blijkbaar doen ze toch iets goed want ze pakte bakken met geld.
Waar is de rel? link!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
My god, er zijn nog van die linkse ratten die het opnemen voor dat labiele kutwijf dat de postcodeloterij heeft aangeklaagd.
Je moet wel heel erg debiel zijn om haar standpunt in te zien zeg. Laat je fucking opnemen in een gesticht zeg.
Je moet ook geen discussie aangaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik had hem al. Pool post daar. Daar ga ik niet mee in discussie. Die moeten ze echt opnemen die gast.
Ja, die gast is echt niet lekker zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik had hem al. Pool post daar. Daar ga ik niet mee in discussie. Die moeten ze echt opnemen die gast.
Misschien hebben we verkeerde vrienden HW?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die gast is echt niet lekker zeg.
Als jij je emotioneel beschadigd kan voelen door zoiets dan rest er echt alleen nog de intercity of de scheermesjes.
ik kan er op geen ENKELE manier iets redelijks in zien in wat die doos beweert. Maar blijkbaar barst FOK! van de medelijhebbende knuffeldebielen. Want IRL ken ik NIEMAND die er ook maar 1 sec begrip voor kan opbregen.
Neuh, ik heb het niet zo op jankerds die zich het achterlijk leed van elke kutjosti aantrekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien hebben we verkeerde vrienden HW?![]()
Weer je pik dr in gestoken HWquote:
KOel... hoe was het?quote:
nat !quote:
quote:ik zeg godverdomme zijn jullie een spacejaalzaak of niet ik zeg wat is dit dan en ik pak een hand vol kaadvias uit de kooi en flikker ze zo in een hoek en ik zeg die verkoop je maar aan je moer maar niet aan mij
Hé een vrouw met dezelfde humor als ome Arma.quote:
Nico is wel gaaf, voetbalt zijn zoontje nogsteeds bij AZ trouwens?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Het is overigens Nico Dijkshoorn voor de mensen die dat niet wisten.
Mijn eerste gedachte was inderdaad Attelenooje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Het is overigens Nico Dijkshoorn voor de mensen die dat niet wisten.
Dunno!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nico is wel gaaf, voetbalt zijn zoontje nogsteeds bij AZ trouwens?
En terecht, al dat fietsende tuig op de stoepquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
En dit is helemaal mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hieroquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef k_i_m het volgende:
Taly, were are joe?
Ja goed.. Althans in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik las het al! Hoe ging het?
Meneer wil ook helemaal niet hebben dat ik mee gaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
Neehoor, hormonen zijn een bitch. Je hebt groot gelijk!
WAT DOE JE!!quote:
Tally!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
WAT DOE JE!!
Doe is vertellen
Weten ze het thuis al
Krijgt de schijt HW met je taallessen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tally!.
Jij ook al??? Is is een werkwoord!!!!
"Doe = vertellen" slaat he-le-maal nergens op...
Als je er maar iets van leertquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgt de schijt HW met je taallessen..
Hoop dat je de rest van de dag op de pot moet zitten![]()
We kunnen ook zelf iets ondernemen en dat mormel zelf een nekschot geven. Zijn we er ook van af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in de herhaling: mensen die die trol mbt de postcodeloterij steunen moeten een nekschot.
Ja Arma.. Life is a bitchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |