Ja dacht ik ook..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet eens per PM?
Via de mail vind ik toch een stuk persoonlijker. Hij heeft er helemaal de moeite voor genomen. Prijzenswaardig.
Nee je snapt dat ik als mod natuurlijk een voorbeeldfunctie heb..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
Shit, had wel even met hem willen mailen.
voorbeeldfunctiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je snapt dat ik als mod natuurlijk een voorbeeldfunctie heb..
Ja ik weet het..quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet het..
Ik ben er ook niet al te goed in..
Maar ik doe mn best..
Ik heb de meeste recente notes van alle mods door mijn gerel in VBL, ik pas evenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom mij eens even helpen in de rel topics over AJAX ja.
Daarom zijn wij ook verschillendquote:
Mennnn.. Bijna nog gesolliciteerd op een baantje waarin ik me ook met dat GX Webmanagement mocht gaan storten. Wel okee dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef SignOTheTimes het volgende:
GX WebManager, volgens mij zegt niemand dat wat!
Ja, anders is het likken toch minderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook verschillend
En das maar goed ook..
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, anders is het likken toch minder.
Ja, maar als jij "hetzelfde" zou zijn als ik zou ik dat niet echt op prijs stellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook best aan je lollie likken hoor..
Op die manierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als jij "hetzelfde" zou zijn als ik zou ik dat niet echt op prijs stellen.
Oh als ik meisje was geweest was ik een enorme lesbian slut geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Op die manier
Als jij hetzelfde zou zijn wel hoor
Ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh als ik meisje was geweest was ik een enorme lesbian slut geweest.
Moet er toch nog één verstandig zijn hequote:
Ligt eraan waarheen.quote:
Dat heb ik gelukkig niet meer. Op een gegeven moment was het zo vaak dat ik er aan dacht om mezelf op te hangen in de patchkast.quote:
Hoe blijf je dan fit? Af en toe even het kopieerhok in?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel ik de afgelopen 4 weken alleen maar neuspeuterend en achteroverleunend op mijn plek heb gezeten.
Aha. Op die manier. Dat is bagger inderdaad. Wij zijn met kantoor ook verhuisd. Eerst één deur verder, daarna twee deuren terug.quote:
Ik was zowel ICT als facilitaire dienst als brandweer als hulpverlener als ja wat eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Fysiek verhuizen van werkplekken vertik ik, daar hebben we facilitaire dienst voor hoor. Ik patch hooguit om als het echt moet...
Op mijn vorige werk ben ik eens pissig gebeld door een secreteresse doos dat de koffie automaat WEER stuk wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was zowel ICT als facilitaire dienst als brandweer als hulpverlener als ja wat eigenlijk niet?
Ik hoef ook niet te sjouwen, ik moet alleen de stekkertjes DIE ER MAAR OP ÉÉN MANIER INPASSENquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Fysiek verhuizen van werkplekken vertik ik, daar hebben we facilitaire dienst voor hoor. Ik patch hooguit om als het echt moet...
Nou, USB kabels passen anders soms best in een UTP poortquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te sjouwen, ik moet alleen de stekkertjes DIE ER MAAR OP ÉÉN MANIER INPASSEN./
. erin stoppen, zodat de mensen weer kunnen werken
.
Ergste call die ik ook gehad heb is van een vrij hoog persoon in die organisatie. Ze was de helft van dr mappen kwijt op de server, als we die met 10 min niet terug zouden zetten zou ze er persoonlijk voor zorgen dat de hele afdeling ontslagen zou worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ooit eens iemand aan de lijn gehad die een floppy in zijn cdrom speler had gekregen. Met het laatje dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergste call die ik ook gehad heb is van een vrij hoog persoon in die organisatie. Ze was de helft van dr mappen kwijt op de server, als we die met 10 min niet terug zouden zetten zou ze er persoonlijk voor zorgen dat de hele afdeling ontslagen zou worden.
Ik erheen.......Die had van mij aan het gas gekunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze mompelde nog wel vaag excuses, maar de toon waarop ze mee was begonnen kon dat echt nooit meer goed maken.quote:
Met d'r kut waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze mompelde nog wel vaag excuses, maar de toon waarop ze mee was begonnen kon dat echt nooit meer goed maken.
Sommige mensen zijn zo achterlijk en blijkbaar doen ze toch iets goed want ze pakte bakken met geld.
Waar is de rel? link!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
My god, er zijn nog van die linkse ratten die het opnemen voor dat labiele kutwijf dat de postcodeloterij heeft aangeklaagd.
Je moet wel heel erg debiel zijn om haar standpunt in te zien zeg. Laat je fucking opnemen in een gesticht zeg.
Je moet ook geen discussie aangaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik had hem al. Pool post daar. Daar ga ik niet mee in discussie. Die moeten ze echt opnemen die gast.
Ja, die gast is echt niet lekker zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik had hem al. Pool post daar. Daar ga ik niet mee in discussie. Die moeten ze echt opnemen die gast.
Misschien hebben we verkeerde vrienden HW?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die gast is echt niet lekker zeg.
Als jij je emotioneel beschadigd kan voelen door zoiets dan rest er echt alleen nog de intercity of de scheermesjes.
ik kan er op geen ENKELE manier iets redelijks in zien in wat die doos beweert. Maar blijkbaar barst FOK! van de medelijhebbende knuffeldebielen. Want IRL ken ik NIEMAND die er ook maar 1 sec begrip voor kan opbregen.
Neuh, ik heb het niet zo op jankerds die zich het achterlijk leed van elke kutjosti aantrekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien hebben we verkeerde vrienden HW?![]()
Weer je pik dr in gestoken HWquote:
KOel... hoe was het?quote:
nat !quote:
quote:ik zeg godverdomme zijn jullie een spacejaalzaak of niet ik zeg wat is dit dan en ik pak een hand vol kaadvias uit de kooi en flikker ze zo in een hoek en ik zeg die verkoop je maar aan je moer maar niet aan mij
Hé een vrouw met dezelfde humor als ome Arma.quote:
Nico is wel gaaf, voetbalt zijn zoontje nogsteeds bij AZ trouwens?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Het is overigens Nico Dijkshoorn voor de mensen die dat niet wisten.
Mijn eerste gedachte was inderdaad Attelenooje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Het is overigens Nico Dijkshoorn voor de mensen die dat niet wisten.
Dunno!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nico is wel gaaf, voetbalt zijn zoontje nogsteeds bij AZ trouwens?
En terecht, al dat fietsende tuig op de stoepquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
En dit is helemaal mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hieroquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef k_i_m het volgende:
Taly, were are joe?
Ja goed.. Althans in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik las het al! Hoe ging het?
Meneer wil ook helemaal niet hebben dat ik mee gaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
Neehoor, hormonen zijn een bitch. Je hebt groot gelijk!
WAT DOE JE!!quote:
Tally!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
WAT DOE JE!!
Doe is vertellen
Weten ze het thuis al
Krijgt de schijt HW met je taallessen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tally!.
Jij ook al??? Is is een werkwoord!!!!
"Doe = vertellen" slaat he-le-maal nergens op...
Als je er maar iets van leertquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgt de schijt HW met je taallessen..
Hoop dat je de rest van de dag op de pot moet zitten![]()
We kunnen ook zelf iets ondernemen en dat mormel zelf een nekschot geven. Zijn we er ook van af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in de herhaling: mensen die die trol mbt de postcodeloterij steunen moeten een nekschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |