Dit leek mij het meest geschikte sub forum voor het plaatsen van dit topic.
Afgelopen maand ben ik begonnen met een korte reis door onze melkmeg die drie maanden zou moeten duren. Echter zit ik nou al een paar dagen vast rond een voor mij onbekende planeet. Mijn hyperdrive wilt niet meer starten waardoor ik de sprong naar warpspeed niet kan maken.
Elysium2140![]()
Mijn recent aangeschafte hyperdrive van het het type Elysium2140 kwam met TomTom Galaxies en heb ik precies volgens het boekje geinstalleerd. Alle troubleshooting uit het boekje heb ik al geprobeerd maar wanneer ik een locatie selecteer en de knop 'Jump to warp' druk crasht mijn hele schip waarna ik 'm moet rebooten. Zou het misschien een power failure kunnen zijn? Wanneer ik de diagnostics run geeft hij geen fout aan dus ik ben er vrijwel zeker van dat het een mechanisch iets is.
Het vreemde is dat hij er spontaan mee ophield. En dat mijn TravelStar WARP is voor vertrek nog door de keuring heen gekomen. Gezeik met die ruimteschepen ook altijd.
TravelStar WARP![]()
Zelf ben ik niet echt een technisch persoon, gelukkig heb ik nog een zwak signaal kunnen oppikken van aarde en deze thread gemaakt. Ik kan natuurlijk niet voor eeuwig rond deze planeet blijven zweven.
Hebben jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d