Dit is waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef peacetaker het volgende:
het 2e schroefje van links zit waarschijnlijk los
die moet je even aandraaien
Het 2e schroefje van links in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef peacetaker het volgende:
het 2e schroefje van links zit waarschijnlijk los
die moet je even aandraaien
Kleine afstanden tussen twee sterren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Plaatje 1 is geen hyperdrive....dan ben je opgelicht,
das de ion-drive, die de mens gebruikte om kleine afstanden tussen 2 sterren afteleggen.
Dus gewoon ff bellen met je leverancier dan komt ie vast gratis om ruilen.
uuhh ja, Ion drive zijn voor kleine afstanden, en de primitieve mens, deze kerel heeft een prbleem met zijn hyperdrive, dus kan zijn speeltje niet naar warp-snelheid komen Lange afstanden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kleine afstanden tussen twee sterren?
jij zit ook overal zegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Het 2e schroefje van links in zijn hoofd.![]()
Jij kijkt teveel Star Trek, jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:22 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
uuhh ja, Ion drive zijn voor kleine afstanden, en de primitieve mens, deze kerel heeft een prbleem met zijn hyperdrive, dus kan zijn speeltje niet naar warp-snelheid komen Lange afstanden.
trouwens hij bereist de melkweg dus das allemaal lekker dichtbij. alleen zonder warp ben je nog een paar jaar bezig.
nee, zonder warp ben je een paar duizend (understatement) jaar bezig, MET warp (wat dus niet kan.. onlangs opnieuw bewezen relatifiteits theorie enzo) ben je maar een jaar of 10 bezig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:22 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
uuhh ja, Ion drive zijn voor kleine afstanden, en de primitieve mens, deze kerel heeft een prbleem met zijn hyperdrive, dus kan zijn speeltje niet naar warp-snelheid komen Lange afstanden.
trouwens hij bereist de melkweg dus das allemaal lekker dichtbij. alleen zonder warp ben je nog een paar jaar bezig.
dit is waar, maar de TS had het niet over of het kon, hij zat met een probleem met zijn hyperdrive...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
nee, zonder warp ben je een paar duizend (understatement) jaar bezig, MET warp (wat dus niet kan.. onlangs opnieuw bewezen relatifiteits theorie enzo) ben je maar een jaar of 10 bezig.
Een lichtjaar.. 300.000km x het aantal seconden in een JAAR. en dan zijn die afstanden meestal wel wat groter dan 1 of 2 jaarMensen zullen nooit in andere zonnestelsels komen, leg je dr nou maar bij neer
Volgens TomTom is de planeet waar ik omheen blijf draaien GQ Lupi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe heet de planeer waar je vlakbij rondjes draait?
Grote kans dat het daaraan ligt.
Had je gewoon even gas bij moeten geven.
PS heb je nog garantie? Dan bel je toch gewoon de routeservice.
de sterrenwacht heeft verstand van zaken.. de lokale GQer nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:54 schreef stFz het volgende:
[..]
Volgens TomTom is de planeet waar ik omheen blijf draaien GQ Lupi.
Ik heb al jullie oplossing geprobeerd maar dat verrotte ding wil maar niet starten. Krijg idd het gevoel dat ik afgezet ben.
Net heb ik de sterrenwacht maar gebeld en verteld dat ik hier met pech sta. Ze zouden binnen een paar dagen aankomen. Anders ga ik maar even aanmeren op deze planeet, met een beetje geluk vind ik een garage. Als ik mn hyperdrive op deze planeet laat maken zou de verzekering dat dan vergoeden of moet ik wachten op de sterrenwacht?
quote:
ja tis gewoon te droog in de ruimte..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:58 schreef NordicBlue het volgende:
Maar maar dat kan helemaal niet nerd, de TravelStar WARP draait op water, niet op benzine
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef errorken het volgende:
Ik las zonet in één of ander intelligent topic dat je erg ver kan komen door er een bbq gasfles op aan te sluiten ! Je moet het resterende deuterium dumpen en laten vollopen met koel olie en niet vergeten de plasma manifolds opnieuw te aligneren. Succes !
Je kunt beter pruimen in de tank gooien, daar zit meer alcohol in en zal dus sneller gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:12 schreef Robbiej het volgende:
Je moet proberen je transfluxuator te kortsluiten. open je hyperdrivekap en trek je + - en * polen los. deze draai je om en je blaast je beveiliging eruit dan zet je de polen weer goed,
Dan open je de spaceprompt en typ je: open hyperdrivemenu. dan geef je de input: hyperdrive security = off
en dan typ je hyperdrive reboot. dan wacht je 10 minuten en start je dat ding opnieuw en gaan met die banaan!!!
moet je wel je hyperdrive gemod hebben met de optie --enable-pruimenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Je kunt beter pruimen in de tank gooien, daar zit meer alcohol in en zal dus sneller gaan.
ja, maar weetje wat een intergalaxys telefoongesprek kost?! :/ daar word je niet goed vanquote:Op zondag 6 mei 2007 01:53 schreef LennyKravitz het volgende:
Je kunt ook deze goede man bellen... goede CV
ja... per repeater segment :xquote:Op zondag 6 mei 2007 14:03 schreef Robbiej het volgende:
2000 zoepi per nano-seconde?
stel oplichters zijn het die aanbieders.. :/ maar ja :/quote:
ik bedoel maarquote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Robbiej het volgende:
neej dan moet je de cycleoxidon weer afknijpen etc veel te veel werk
let er dan wel op dat je je plasmaregelaars niet door laat branden!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:37 schreef menmul het volgende:
mhhh en als je de warp conflector reader tijdelijk op de hyper ladex aansluit dan moet je warp eenheid toch de werking van de hyper drive overnemen naar mijn idee? teminste dit werkt altijd goed met de voorganger de Elysium2100 XM maar daar ging de hyperdrive maar tot warp 3, dus de kans bestaat dat de warp conflextor niet genoeg inpuls kan geven, maar het proberen waard?>
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef errorken het volgende:
Ik las zonet in één of ander intelligent topic dat je erg ver kan komen door er een bbq gasfles op aan te sluiten ! Je moet het resterende deuterium dumpen en laten vollopen met koel olie en niet vergeten de plasma manifolds opnieuw te aligneren. Succes !
Vervangen door een ZQE module. is nieuwer en snellerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
dat was ik!
en nou is mn ZPE module weer zo gaar als een satètje die telang op de bbq gelegen heeft :
ja maar mn interface is niet ZQE compatiblequote:Op zondag 13 mei 2007 14:27 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Vervangen door een ZQE module. is nieuwer en sneller
Kan je geen conversie harnas kopen dan voor ZQE?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja dat zou kunnen.. alleen volgens mij zijn die niet echt te krijgen
mischien moet ik hem toch maar verpatsen :/
nee, helaasquote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Kan je geen conversie harnas kopen dan voor ZQE?
Ik heb deze net overgekocht van iemand in quadroxia 49582382;5939x2939
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |