Neuh, ik heb het niet zo op jankerds die zich het achterlijk leed van elke kutjosti aantrekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien hebben we verkeerde vrienden HW?![]()
Weer je pik dr in gestoken HWquote:
KOel... hoe was het?quote:
nat !quote:
quote:ik zeg godverdomme zijn jullie een spacejaalzaak of niet ik zeg wat is dit dan en ik pak een hand vol kaadvias uit de kooi en flikker ze zo in een hoek en ik zeg die verkoop je maar aan je moer maar niet aan mij
Hé een vrouw met dezelfde humor als ome Arma.quote:
Nico is wel gaaf, voetbalt zijn zoontje nogsteeds bij AZ trouwens?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Het is overigens Nico Dijkshoorn voor de mensen die dat niet wisten.
Mijn eerste gedachte was inderdaad Attelenooje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Het is overigens Nico Dijkshoorn voor de mensen die dat niet wisten.
Dunno!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nico is wel gaaf, voetbalt zijn zoontje nogsteeds bij AZ trouwens?
En terecht, al dat fietsende tuig op de stoepquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
En dit is helemaal mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hieroquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef k_i_m het volgende:
Taly, were are joe?
Ja goed.. Althans in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik las het al! Hoe ging het?
Meneer wil ook helemaal niet hebben dat ik mee gaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
Neehoor, hormonen zijn een bitch. Je hebt groot gelijk!
WAT DOE JE!!quote:
Tally!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
WAT DOE JE!!
Doe is vertellen
Weten ze het thuis al
Krijgt de schijt HW met je taallessen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tally!.
Jij ook al??? Is is een werkwoord!!!!
"Doe = vertellen" slaat he-le-maal nergens op...
Als je er maar iets van leertquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgt de schijt HW met je taallessen..
Hoop dat je de rest van de dag op de pot moet zitten![]()
We kunnen ook zelf iets ondernemen en dat mormel zelf een nekschot geven. Zijn we er ook van af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in de herhaling: mensen die die trol mbt de postcodeloterij steunen moeten een nekschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |