Naar aanleiding van dit topic:
Aftrekken terwijl je een relatie hebtdat ik zat te lezen, dacht ik bij mezelf, wat een lulkoek kramen sommige van die kerels uit.
Van dat het af en toe lekker is als je in een relatie zit om zelf te rukken.....na een lange dag werken...of om je lichaam verder te ontdekken....zaad vers te houden enzo....
laat ik dit gerucht de wereld uithelpen....het is kinklare ONZIN dat een kerel zichzelf liever rukt dan dat ie met z'n vriendin even lekker neukt of even gepijpt wordt.
Rukken in een relatie is primair omdat de man niet GENOEG sex krijgt. Dus trekt hij het even weg. Als hij dat niet doet wordt ie gek, sjagrijnig of gaat ie vreemd.
Dat rukken kan zijn omdat z'n vriendin gewoon niet genoeg d'r best doet of door omstandigheden.
Bv. als je ver uitelkaar woont en je ziet elkaar maar in't weekend.
Voor vrouwen geldt het andersom wel, want een man kan gewoon niet tegen een vibo op, of je moet parkinson + ADHD hebben wil je zo snel kunnen likken als die kut-tol kan trillen.
En al die wijven hier die nu gaan posten van 'ik heb even veel zin als hem bla bla' zijn dan nymphomanen en niet de standaard vrouw.
want de standaard vrouw heeft nooit evenveel zin als de standaard man.
Dus het komt gewoon hier op neer:
mannen rukken niet voor hun plezier, het is omdat ze zin hebben in neuken of gepijpt worden en de vrouw wil niet of kan niet......dan rukken ze het maar weg.
Dat is de waarheid.
En elke kerel die eerlijk is zal het 100% met me eens zijn .
Samenvattend, geen enkele kerel prefereert rukken boven neuken of gepijpt worden....
want da's net als single zijn.