abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49143485
de moeite....:')
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:39:19 #102
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49143858
Was er niet (vind huldigingen toch wel zoiets sufs, zeker voor de beker) en heb geen idee wat er precies gebeurd is.

Maar feit is dat de ME niet altijd even intelligent te werk gaat. En feit is al een jaar of 30 dat er binnen de supportersgelederen altijd groepen aanwezig zijn met wie je, als je het graag rustig en ordelijk wil houden, geen wedstrijdje 'Wiens plein is dit' moet spelen.

Want dan spelen ze mee.

Laat de ME lekker wegblijven tot er iets gebeurt, in plaats van een dreigende houding aan te nemen en zo als rel-katalysator te fungeren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_49143969
Is de ME er ook niet om onschuldige_omstanders te beschermen tegen dronken potentiele kruidvaten?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:41:37 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49143977
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Lul tegen mijn reet zielig stuk vreten.
Dertigers die nog gaan rellen, HOE TRIEST!
Dertigers die de politie en me de schuld geven van hun daden, HOE TRIEST!
Dertigers die vernielingen aanrichtigen aan andermans eigendommen, HOE TRIEST!
Dertigers die als josti's achter elkaar aan rennen, HOE TRIEST!
Dertigers die zich echte supporters noemen maar nog geen speler bij naam kennen, HOE TRIEST!
Dertigers die een goede baan hebben en zich gedragen als kleine verwijfde kinderen, HOE TRIEST!
Dertigers die een biertje drinken en zich niet meer in de hand hebben, HOE TRIEST!

Face it! Je bent gewoon een pauper dertiger die zelf fout zit, een meeloper van de kudde is zonder eigen mening en dan ook nog eens iemand anders de schuld geven van je ooozzzzooo geweldige daden. Tjezus man, in de dertig en nog een klein babytje die gaat huilen. Jij bent echt fokking triest. Jij bent zeker ook zo'n iemand die de joden de schuld geeft van de hele WO2.

Feit is en blijft dat als jullie je gedragen en normaal doen er helemaal niks maar dan ook helemaal niks aan de hand is!

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_49144056
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef denka het volgende:

[..]

Dertigers die zich echte supporters noemen maar nog geen speler bij naam kennen, HOE TRIEST!
Dertigers die een goede baan hebben en zich gedragen als kleine verwijfde kinderen, HOE TRIEST!
Dertigers die een biertje drinken en zich niet meer in de hand hebben, HOE TRIEST!

Face it! Je bent gewoon een pauper dertiger die zelf fout zit, een meeloper van de kudde is zonder eigen mening en dan ook nog eens iemand anders de schuld geven van je ooozzzzooo geweldige daden. Tjezus man, in de dertig en nog een klein babytje die gaat huilen. Jij bent echt fokking triest. Jij bent zeker ook zo'n iemand die de joden de schuld geeft van de hele WO2.

Feit is en blijft dat als jullie je gedragen en normaal doen er helemaal niks maar dan ook helemaal niks aan de hand is!

Ook visueel is dit een mooie post.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:43:15 #106
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49144057
quote:

[..]

Beetje opgefokt?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:44:39 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_49144114
quote:

[..]

Laat die dertigers een beetje lol troppen zeiksnor, het zijn de zestigers en zeventigers die hele generaties de gehaktmolen indouwen omdat ze zonodig oorlogje willen spelen met elkaar, wat is nou wijsheid?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:44:48 #108
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49144128
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Beetje opgefokt?
Komt door de politie die net door mijn straat reed. Ik heb me bijna niet meer in de hand. Gelukkig heb ik geen biertje op!

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:33 #109
117098 Hathor
Effe niet
pi_49144172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
Als ik een Ajaxfan was liet ik een neuscorrectie doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49144191
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Beetje opgefokt?
maar je bent dus een 30er? whahahahaha ik dacht dat ik discussies voerde met een gozertje van 16 ofzo
pi_49144218
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef denka het volgende:

[..]

Komt door de politie die net door mijn straat reed. Ik heb me bijna niet meer in de hand. Gelukkig heb ik geen biertje op!

reden ze gewoon voor JOUW huis langs? ik had zeker me vrienden opgetrommeld en deze provocatie meteen afgestraft!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:52:59 #112
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49144467
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef rival het volgende:

[..]

reden ze gewoon voor JOUW huis langs? ik had zeker me vrienden opgetrommeld en deze provocatie meteen afgestraft!
Niet normaal he, ze keken me ook nog aan. Gelukkig had ik geen biertje op anders had ik zeker de ruiten van mijn buren ingegooid want tja die moeten er immers voor boeten. Ochja zodra mijn buren dan aan de deur komen om verhaal te halen zeg ik gewoon dat de politie door mjin straat reed en ik er niks aan kan doen.
pi_49144608
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef denka het volgende:

[..]

Niet normaal he, ze keken me ook nog aan. Gelukkig had ik geen biertje op anders had ik zeker de ruiten van mijn buren ingegooid want tja die moeten er immers voor boeten. Ochja zodra mijn buren dan aan de deur komen om verhaal te halen zeg ik gewoon dat de politie door mjin straat reed en ik er niks aan kan doen.
ohja dat vergat ik bijna! zeker die ramen ingooien van je buren! hadden ze maar niet naast jou moeten wonen toen de provocerende politie langs kwam!

DIE KUTBUREN VAN JOU!!!!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:05:36 #114
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49144912
quote:

[..]

Dertigers waarvoor jij op elk uur van de dag snel een blokkie omloopt.

That's what it's all about... mostly.

Ter informatie: er loopt erg veel verschillend volk rond bij zo'n huldiging, de een wat onschuldiger als de ander. Als je als ME 'keihard' ingrijpt om iets relatief kleins.... Dan heb je de poppen pas echt aan het dansen. Daar gaat het om, niet om wiens schuld het nu eigenlijk is... Want er dragen een hele hoop mensen een stukje schuld. De een meer als de ander, maar daar zitten ook ME commandanten tussen.

Ging er dus om dat e.e.a. wellicht voorkomen had kunnen worden als de ME iets minder hart voor de zaak zou hebben. Die 'trieste dertigers' moet je dan maar even zien als een gegeven dat moet worden meegenomen in de analyse van de situatie.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:08:34 #115
21467 franske19
Hit the deck!
pi_49145030
Ach er sneuvelen wat ruitjes en er is één gewonde als dat tegenwoordig al rellen zijn.
pi_49145035
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Derigers waarvoor jij op elk uur van de dag snel een blokkie omloopt.

That's what it's all about... mostly.
* rival loopt voor niemand een blokje om

dus dat is het allemaal? zo stoer mogelijk gevonden worden... ja dat had ik ook in groep 8..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:10:27 #117
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49145096
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef rival het volgende:

[..]

* rival loopt voor niemand een blokje om

dus dat is het allemaal? zo stoer mogelijk gevonden worden... ja dat had ik ook in groep 8..
Nee, het gaat niet om 'stoer'... Maar wel om een stukje macht. Daar gaat alles toch om, laten we eerlijk wezen.
pi_49145208
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet om 'stoer'... Maar wel om een stukje macht. Daar gaat alles toch om, laten we eerlijk wezen.
een stukje macht?

macht over wie? macht? omdat je een persoon in elkaar geslagen hebt? of macht omdat je met de hele groep een paar winkels hebt vernield?
macht zouden jullie hebben als jullie de ME massaal konden laten rennen, maar het is andersom.. jullie hebben geen macht, jullie worden weggeveegt door de ME. door ambtenaren

macht....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:22:03 #119
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49145583
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Ter informatie: er loopt erg veel verschillend volk rond bij zo'n huldiging, de een wat onschuldiger als de ander. Als je als ME 'keihard' ingrijpt om iets relatief kleins.... Dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.
Als men zich normaal gedraagt dan hoeft de me of de politie niet in te grijpen en dan blijft het een leuk feest. De fout is en blijft toch liggen bij de zogenaamde echte supporters. Nogmaals als men zich normaal gedraagt en niet loopt te provoceren of uit te dagen of wat dan ook dan is er helemaal niks aan de hand!
pi_49145712
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Was er niet (vind huldigingen toch wel zoiets sufs, zeker voor de beker) en heb geen idee wat er precies gebeurd is.

Maar feit is dat de ME niet altijd even intelligent te werk gaat. En feit is al een jaar of 30 dat er binnen de supportersgelederen altijd groepen aanwezig zijn met wie je, als je het graag rustig en ordelijk wil houden, geen wedstrijdje 'Wiens plein is dit' moet spelen.

Want dan spelen ze mee.

Laat de ME lekker wegblijven tot er iets gebeurt, in plaats van een dreigende houding aan te nemen en zo als rel-katalysator te fungeren.
Kijk en daar zit dus het probleem. Als de ME wegblijft tot er iets gebeurd, dan zijn ze natuurlijk al te laat. Dan kan dat tuig lekker z'n gang gaan en nog meer vernielen. Door de overwinningsroes loopt het adrenalineniveau van deze dertig jarige kleuters zo hoog op dat er sowieso gesloopt moet worden. Als de ME er dan niet is zal er heus wel weer een ander excuus gevonden worden waarmee deze wandaden worden goedgepraat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:18 #121
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49145783
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef rival het volgende:

[..]

een stukje macht?

macht over wie? macht? omdat je een persoon in elkaar geslagen hebt? of macht omdat je met de hele groep een paar winkels hebt vernield?
macht zouden jullie hebben als jullie de ME massaal konden laten rennen, maar het is andersom.. jullie hebben geen macht, jullie worden weggeveegt door de ME. door ambtenaren

macht....
NIet om het een of ander, maar er zijn wel degelijk aangelegenheden geweest waarbij de ME moest rennen. En dat is dus inderdaad de 'macht' waar ik het over heb.

De politie (of wie dan ook) wil macht uitstralen, die de ander weer probeert te breken. En vice versa. Dat spel wordt aan twee kanten gespeeld door gretige spelers.

Je 'jullie' vorm is een beetje misplaatst aangezien er, zoals ik al eerder zei, meerdere groepen mensen bij betrokken zijn geweest. Althans, als het een beetje de gebruikelijke routine heeft gevolgd.

En zelf ga ik al een hele tijd niet meer naar voetbalgerelateerde aangelegenheden
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:28:51 #122
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49145846
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk en daar zit dus het probleem. Als de ME wegblijft tot er iets gebeurd, dan zijn ze natuurlijk al te laat. Dan kan dat tuig lekker z'n gang gaan en nog meer vernielen. Door de overwinningsroes loopt het adrenalineniveau van deze dertig jarige kleuters zo hoog op dat er sowieso gesloopt moet worden. Als de ME er dan niet is zal er heus wel weer een ander excuus gevonden worden waarmee deze wandaden worden goedgepraat.
Dus jij denkt serieus dat 80 ME'ers die hun busje uitkomen en een linie vormen en zich opmaken voor charges significant VROEGER aanwezig zijn, dan dezelfde 80 ME' ers in diezelfde snelle, wendbare busjes, twee straatjes verderop?

Nee...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:30:50 #123
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49145926
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:22 schreef denka het volgende:

[..]

Als men zich normaal gedraagt dan hoeft de me of de politie niet in te grijpen en dan blijft het een leuk feest. De fout is en blijft toch liggen bij de zogenaamde echte supporters. Nogmaals als men zich normaal gedraagt en niet loopt te provoceren of uit te dagen of wat dan ook dan is er helemaal niks aan de hand!
Jep... maar feit is dus dat er een potentie voor geweld in schuilt. Dat is algemeen bekend sinds een jaar of 30. Net zo goed is bekend dat de overduidelijke aanwezigheid van gevechtsklare ME de agressie eerder opwekt dan beteugelt.

Waarom niets met die kennis doen? Onachtzaamheid is ook een vorm van schuld.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:36:20 #124
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49146156
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dus jij denkt serieus dat 80 ME'ers die hun busje uitkomen en een linie vormen en zich opmaken voor charges significant VROEGER aanwezig zijn, dan dezelfde 80 ME' ers in diezelfde snelle, wendbare busjes, twee straatjes verderop?

Nee...
Ik betwijfel ten zeerste of dat iets oplost, als het zoals zo vaak beweerd wordt (ook in dit topic weer een paar keer) vaak mensen "van buiten" zijn die gewoon komen voor het rellen dan breken die rellen alsnog uit. Verder telt in een situatie waarin een mensenmassa gecontroleerd moet worden dus gewoon elke seconde. Een slimme relschopper die echt alleen voor het rellen komt zou vantevoren al plannen kunnen maken om in de eerste plaats de toegang voor de ME te bemoeilijken. Kleine straatjes kan je zo blokkeren. Duw er een geparkeerde auto voor en daar gaat je snelle responstijd.

En dat bedenk ik alleen nog maar terwijl ik deze post typ, als je er eventjes over nadenkt en ervaring in het relgebeuren hebt kan je vast nog wel wat andere trucjes verzinnen om de ME te dwarsbomen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49146219
feest vieren... wat snappen "supporters" daar niet van? gaan ze thuis met een verjaardag ook glazen kapot gooien tegen de muur?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:43:35 #126
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49146500
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste of dat iets oplost, als het zoals zo vaak beweerd wordt (ook in dit topic weer een paar keer) vaak mensen "van buiten" zijn die gewoon komen voor het rellen dan breken die rellen alsnog uit. Verder telt in een situatie waarin een mensenmassa gecontroleerd moet worden dus gewoon elke seconde. Een slimme relschopper die echt alleen voor het rellen komt zou vantevoren al plannen kunnen maken om in de eerste plaats de toegang voor de ME te bemoeilijken. Kleine straatjes kan je zo blokkeren. Duw er een geparkeerde auto voor en daar gaat je snelle responstijd.

En dat bedenk ik alleen nog maar terwijl ik deze post typ, als je er eventjes over nadenkt en ervaring in het relgebeuren hebt kan je vast nog wel wat andere trucjes verzinnen om de ME te dwarsbomen.
Haal jij effe een autootje op in de buurt van Leidse.

In een grote massa mensen maken die 5-10 seconden geen moer verschil hoor. Duurt een minuutje of 5 voor beide kanten uberhaupt goed overzicht hebben en een plan kunnen trekken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:44:15 #127
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49146530
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef rival het volgende:
feest vieren... wat snappen "supporters" daar niet van? gaan ze thuis met een verjaardag ook glazen kapot gooien tegen de muur?
Slopen is ook voornamelijk iets voor mensen die niet teruggeslagen willen worden
pi_49146712
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:

[..]

rival bevaart de bruine zee.
sommige mensen zijn toch zo triest.. en dat is dan een volwassen man van over de 30

geen wonder dat mensen zo slecht over hoolies denken als het allemaal van die arma gasten zijn
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:54:15 #129
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49146980
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef rival het volgende:

[..]

sommige mensen zijn toch zo triest.. en dat is dan een volwassen man van over de 30

geen wonder dat mensen zo slecht over hoolies denken als het allemaal van die arma gasten zijn
Al maken alle hoolies samen een prachtig kunstwerk van 20x30 meter waarin licht en schaduw een magnifique spel spelen om de vredelievende boodschap van het werk te accentueren en vinden ze terloops een geneesmiddel voor kanker uit.... dan nog zullen mensen roepen hoe dom ze zijn.

En in sommige gevallen niet geheel onterecht natuurlijk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:01:35 #130
2964 Armageddon
pi_49147255
Nogmaals, waar staat dat ik ruiten in gooi en meer van dat zulks?
pi_49147312
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee...
Misschien maakt het in tijd niet zoveel uit, maar als de ME maar 2 straten verderop staat is dat natuurlijk het nieuwe excuus van de hoolies, dat ze zich bedreigd voelden door de ME die 2 straten verderop stond en dat ze daarom maar zijn gaan slopen. Kutexcuus natuurlijk, dus daarom kan de ME net zo goed wel op het plein aanwezig zijn.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:08:39 #132
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49147551
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien maakt het in tijd niet zoveel uit, maar als de ME maar 2 straten verderop staat is dat natuurlijk het nieuwe excuus van de hoolies, dat ze zich bedreigd voelden door de ME die 2 straten verderop stond en dat ze daarom maar zijn gaan slopen. Kutexcuus natuurlijk, dus daarom kan de ME net zo goed wel op het plein aanwezig zijn.
Er zullen altijd mensen zijn die met een vingertje naar de politie wijzen, jammer maar helaas.

Ik heb het nu gewoon over algemeen bekende feiten. Mocht je bronnen willen hebben dan zijn er een stuk of 500 Engelse onderzoeken mbt politie inzet verkrijgbaar op internet die allemaal exact dezelfde conclusie trekken:

Zichtbare, gevechtsklare ME dicht op de mensen wakkert agressie aan.

JIj denkt iets te veel dat de rellers van gisteren allemaal deel uitmaken van een samenhangende groep.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:08:44 #133
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49147552
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Haal jij effe een autootje op in de buurt van Leidse.
Dan bedenk je iets anders, zoals ik al zei.
quote:
In een grote massa mensen maken die 5-10 seconden geen moer verschil hoor. Duurt een minuutje of 5 voor beide kanten uberhaupt goed overzicht hebben en een plan kunnen trekken.
5-10 seconden vind ik wel heel positief, dan staan ze dus al praktisch óp het plein . Wat dan weer reden is om de ME als "provocerend!" te bestempelen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:09:53 #134
2964 Armageddon
pi_49147591
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hear hear! En dan heb ik die onderzoeken nog geen eens gezien.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:12:24 #135
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49147684
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan bedenk je iets anders, zoals ik al zei.
[..]

5-10 seconden vind ik wel heel positief, dan staan ze dus al praktisch óp het plein . Wat dan weer reden is om de ME als "provocerend!" te bestempelen...
Enig idee hoe snel die busjes zijn? 300 meter hemelsbreed is zo afgelegd en kan in de Amsterdamse binnenstad net zo goed aan de andere kant van de wereld zijn. Maken we er een half minuutje van.

En als ik in een mensenmassa iets ten uitvoer breng, dan duurt het net zo lang voor die ME er is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:12:58 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49147707
Trieste 'supporters'
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:13:26 #137
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49147726
En zo praten we het allemaal goed, als een stelletje triangel-josti's zich niet in kunnen houden als ze politie zien is het dus de schuld van de politie.

Ik heb eigenlijk nooit last van agressie als ik ME zie, gek he?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:13:29 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49147728
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Trieste 'supporters'
idd, wat hij zegt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:13:51 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49147740
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef Houniet het volgende:

[..]

idd, wat hij zegt
he Hou!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:14:56 #140
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49147777
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Maar het maakt niet uit man! Die rellen zijn niet te voorkomen, er komen namelijk "mensen van buiten" en "lokale allochtone jeugd" die speciaal voor het herrie schoppen komen! Of geldt dat argument nu ineens niet meer?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:17:06 #141
2964 Armageddon
pi_49147875
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar het maakt niet uit man! Die rellen zijn niet te voorkomen, er komen namelijk "mensen van buiten" en "lokale allochtone jeugd" die speciaal voor het herrie schoppen komen! Of geldt dat argument nu ineens niet meer?
Je hebt in dat geval helaas gelijk ja. Dan moet het dus maar in de Arena. Dan sluit je die mensen van buiten en allochtone jeugd uit.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:17:34 #142
2964 Armageddon
pi_49147901
Altijd weer die allochtonen.

dinsdag 8 mei 2007 @ 16:18:24 #143
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49147934
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je hebt in dat geval helaas gelijk ja. Dan moet het dus maar in de Arena. Dan sluit je die mensen van buiten en allochtone jeugd uit.
Kaartje laten kopen voor de huldiging, voorrang voor seizoenskaarthouders, verdien je er ook nog wat aan.
pi_49148631
Kijk, dat een zichtbare ME agressie aanwakkert dat is zo. Er is echter een verschil tussen aanwakkeren en uitlokken, zoals Armageddon de hele tijd beweerd.

Maar goed, ik ben het eens met Cohen. De Ajaxmongolen hebben hun krediet verspeeld. Volgend jaar gewoon geen huldiging meer in de stad, maar ergens op een parkeerterrein in Zuid-Oost nabij een oerlelijk stadion.
pi_49148659
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat is te merken. Deze onderzoeken spreken namelijk van aanwakkeren, terwijl jij het de hele tijd hebt over uitlokken. En tussen die twee begrippen zit nogal een verschil.
pi_49148713
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
en dan gaan we maar rellen??

dat is gewoon het excuus om maar de boel te slopen? dat is dus de gedachtegang van een klein kind...
pi_49148750
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Nielsch het volgende:
Kijk, dat een zichtbare ME agressie aanwakkert dat is zo. Er is echter een verschil tussen aanwakkeren en uitlokken, zoals Armageddon de hele tijd beweerd.

Maar goed, ik ben het eens met Cohen. De Ajaxmongolen hebben hun krediet verspeeld. Volgend jaar gewoon geen huldiging meer in de stad, maar ergens op een parkeerterrein in Zuid-Oost nabij een oerlelijk stadion.
ja moet maar! ik sta liever op et leidse... maar helaas de downers verpesten het voor voetballiefhebbers!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:36:39 #148
2964 Armageddon
pi_49148765
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is te merken. Deze onderzoeken spreken namelijk van aanwakkeren, terwijl jij het de hele tijd hebt over uitlokken. En tussen die twee begrippen zit nogal een verschil.
Ik vertel gewoon wat ik heb meegemaakt. Stille agenten die met bierblikjes aan het gooien waren naar anderen. Die begonnen op een gegeven moment te knokken en toen kwam de ME in actie. Hoe ik weet dat dat stille agenten waren? Omdat ze even later die gasten waar ze blikjes naar hadden staan gooien in een bus propte.
pi_49148823
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik vertel gewoon wat ik heb meegemaakt. Stille agenten die met bierblikjes aan het gooien waren naar anderen. Die begonnen op een gegeven moment te knokken en toen kwam de ME in actie. Hoe ik weet dat dat stille agenten waren? Omdat ze even later die gasten waar ze blikjes naar hadden staan gooien in een bus propte.
potjandorie... een stelletje undercover relschoppers tussen de vredelievende fans

probleem opgelost jongens.... politie maar niet meer undercover!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:38:55 #150
2964 Armageddon
pi_49148873
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef rival het volgende:

[..]

potjandorie... een stelletje undercover relschoppers tussen de vredelievende fans

probleem opgelost jongens.... politie maar niet meer undercover!
Kom op zeg nou zelf. Dat is toch te gek voor woorden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')