abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:45:24 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_49132773
Het komt er gewoon op neer dat er bij de ME ook voldoende gasten zitten die een soort satanisch plezier in het slaan met die knuppel hebben, en het vaker doen dan noodzakelijk is. Het zijn gewoon hooligans met een uniform aan. Wat vind jij precies "provocatief" ? Als je in de trein met je hoofd uit een raampje hangt, en je reageert niet als je bevolen word te gaan zitten? Is dat reden genoeg om de knuppel te gaan gebruiken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:50:42 #52
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49132891
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 01:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je kan dat dorp toch niet met een stad vergelijken.. Maar zal wel weer
grotendeels lokale jeugd zijn geweest die rotzooi lopen te trappen daar, vorig jaar ook. En de ME heeft inderdaad altijd wel zin in een partijtje knuppelen.

Jammer maar het lijkt onvoorkoombaar de laatste jaren. Huldiging in de ArenA zal geen oplossing zijn, die personen gaan dan toch wel naar het Leidsche en dan krijg je precies hetzelfde verhaal.
Nee okay, dan vind jij Eindhoven een dorp. Maar wel een dorp waar men fatsoen heeft, en weet wat feesten is.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:53:49 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_49132967
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Nee okay, dan vind jij Eindhoven een dorp. Maar wel een dorp waar men fatsoen heeft, en weet wat feesten is.
Ow ja, daarom staat Eindhoven op de eerste plek wat betreft criminaliteit dit jaar, omdat ze zo fatsoenlijk zijn.

Er woont maar een fatsoenlijk persoon in Eindhoven, en das Kees Kankerkachel.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:54:54 #54
102466 cappp
Ondertitel
pi_49132989
Paupers, wat ik je blief.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_49133047
Zijn gewoon sensatiezoekertjes uit Oud West.

Hebben niks met Ajax te maken.

ME moet een keer optyfen. Net zoals Ajax-feyenoord. Omdat Netwerk erbij was gingen ze charges uitvoeren. Alle jaren daarvoor was er niks aant handje.
Mediageile kuikens dat het zijn.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:02:03 #56
102466 cappp
Ondertitel
pi_49133189
Of jullie gaan jezelf eens kort en klein slaan, in plaats van de buurt. Ruimt op. Geen ME meer nodig.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:06:35 #57
117098 Hathor
Effe niet
pi_49133296
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef cappp het volgende:
Of jullie gaan jezelf eens kort en klein slaan, in plaats van de buurt. Ruimt op. Geen ME meer nodig.
Is allang geprobeerd, toen in Beverwijk, maar toen was het ook weer niet goed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:08:15 #58
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49133340
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef cappp het volgende:
Anders stop je gewoon even met uit je nek lullen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:15:36 #59
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_49133550
quote:
Twijfels over nieuwe Ajax-huldiging

Burgemeester Job Cohen van Amsterdam heeft ernstige twijfels of de gemeente Ajax de volgende keer nog wel moet huldigen na een overwinning. "De vraag is of we dit nog wel willen'', liet hij via zijn woordvoerster weten. "Dat ziet er somber uit.''

Na het eerbetoon van Ajax op het Museumplein gisteravond braken relletjes uit waarbij groepen jongeren de politie uitdaagden en vernielingen aanrichtten. "Klaarblijkelijk is in deze tijd een huldiging zonder vernielingen niet meer mogelijk. Cohen heeft er flink de pest over in.'' Eerdere huldigingen in Amsterdam mondden ook geregeld uit in rellen.

nieuwnieuws.nl
Niet dat er de komende jaren iets te vieren valt, maar mocht het zo zijn.... voortaan een gezellig feestje in de evenementenhal!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:15:58 #60
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49133564
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ow ja, daarom staat Eindhoven op de eerste plek wat betreft criminaliteit dit jaar, omdat ze zo fatsoenlijk zijn.

Er woont maar een fatsoenlijk persoon in Eindhoven, en das Kees Kankerkachel.
We hebben het over rellen tijdens een huldiging. Dat jij dan van het onderwerp afwijkt omdat je een afwijking hebt.....

Maar goed, ik heb geleerd om ook mensen met een handicap in hun waarde te laten, dus ik ga er maar vanuit dat je niet beter weet
PieAir
pi_49133870
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring en flikker zelf op.
Wel de mijne en nee!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49133921
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Anders stop je gewoon even met uit je nek lullen.
Anders stoppen we gewoon even met het huldigen van Ajax in het vervolg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:32:01 #63
102466 cappp
Ondertitel
pi_49134098
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:34:32 #64
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49134183
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zal de komende jaren ook zéker niet meer gebeuren
PieAir
pi_49134225
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef cappp het volgende:

[..]

Tja, zo simpel is het toch? De helft van de joden hier op fok zit die relschoppers te verdedigen, dan is het een utopie om te geloven dat je ooit een huldiging kan houden zonder rellen, de relschoppers zijn immers helden!
pi_49135946
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, zo simpel is het toch? De helft van de joden hier op fok zit die relschoppers te verdedigen, dan is het een utopie om te geloven dat je ooit een huldiging kan houden zonder rellen, de relschoppers zijn immers helden!
Ze worden helemaal niet verdedigd, maar het is wat minder zwart-wit dan het in de media altijd geschetst wordt. Dit jaar was ik er niet bij, maar vorig jaar was het vooral lokale (allochtone) jeugd die de boel aanwakkerde door fik te maken en bierflesjes richting camera/politie te gooien. Ook de ME speelt vaak een belangrijke rol door de boel op te fokken of onnodig in te grijpen. Verder zijn er altijd groepen supporters die zich laten verleiden om eraan mee te doen, dat is helaas zo.
pi_49136100
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Paran0id het volgende:
Wedden dat Cohen het alsnog door laat gaan?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49136189
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Hathor het volgende:
Als je in de trein met je hoofd uit een raampje hangt, en je reageert niet als je bevolen word te gaan zitten? Is dat reden genoeg om de knuppel te gaan gebruiken?
Ja.

Als je gewoon 'ja meneer' zegt, gaat zitten en weer een blow opsteekt is er niks aan de hand.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:51:57 #69
117098 Hathor
Effe niet
pi_49136876
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:

[..]

We hebben het over rellen tijdens een huldiging. Dat jij dan van het onderwerp afwijkt omdat je een afwijking hebt.....

Maar goed, ik heb geleerd om ook mensen met een handicap in hun waarde te laten, dus ik ga er maar vanuit dat je niet beter weet
Gutteguttegut.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:54:31 #70
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_49136970
Van de FP
quote:
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam overweegt huldigingen van Ajax voortaan te verbieden. Aanleiding daarvoor zijn de rellen van gisteren. De huldiging van Ajax voor het winnen van de KNVB-beker, liep na afloop uit de hand.

51 mensen werden na de huldiging op het Museumplein opgepakt. Van hen zitten er nog 22 vast. Ook vorig jaar liep een huldiging van Ajax in de binnenstad uit de hand. "De vraag is of we dit nog wel willen", liet Cohen vanochtend weten.

Volgens Cohen is het blijkbaar niet meer mogelijk om een voetbalfeest te houden zonder vernielingen. "Het houdt een keer op", aldus de burgemeester.
Helemaal mee eens. VOlgend jaar geen huldiging. Moeten die debiele reltrappers zich maar gaan gedragen.
Drugs are good mkay?
pi_49137441
Joh, maar zonder huldiging houden ze bij een eventueel kampioenschap wel hun eigen feestje op het Leidseplein, dus dan wordt het alsnog rellen maar dan zonder huldiging

Triest volk, die relschoppers.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_49137514
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ja.

Als je gewoon 'ja meneer' zegt, gaat zitten en weer een blow opsteekt is er niks aan de hand.
maar dat gaat tegen ze "trots" en he! (kinderachtig)
pi_49139346
Ja hoor, die asociale voetbalmongolen kunnen zich weer niet gedragen. Wat een kutsport en wat een kutsupporters, stelletje boeren!
pi_49139384
Dit is nu al de tweede keer achter elkaar. Mocht Ajax volgend jaar weer een prijs winnen gaan ze maar lekker in hun eigen stadion de huldiging houden. Homo's.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:00:14 #75
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49139543
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Je kan het niet met me eens zijn of niet maar de ME lokt gewoon rellen uit. Als die gasten er niet zijn is er niets aan de hand. En daar blijf ik bij. Puur ervaring.
Het was slecht weer dus de mensen blijven thuis. En alleen de harde schorriemorrie komt dan. Dat is mijn ervaring.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:20:51 #76
331 Merel
Be here now.
pi_49140411
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:24:48 #77
2964 Armageddon
pi_49140551
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef Merel het volgende:
pi_49140560
Volgende huldiging gewoon op parkeerdek P4.
pi_49140604
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef devv05 het volgende:
Verder zijn er altijd groepen supporters die zich laten verleiden om eraan mee te doen, dat is helaas zo.
Laten verleiden? Man, ze zitten er gewoon op te wachten tot er maar íets gebeurt zodat ze erop kunnen timmeren en het dan nog voor zichzelf goed kunnen praten.

Leer mij dat soort volk kennen, en nee, dat lees ik niet uit de krant, dat is wat ik om mij heen heb zien gebeuren. En dat is dan bij PSV, een relatief zeer brave club.

Staat er ergens een groepje ME en is iedereen rustig feest aan het vieren en een biertje aan het drinken en de ME staat er gewoon rustig bij te kijken, hoor je opeens een paar meter naast je "Ze staan gewoon te provoceren man, kanker ME!". En dan met z'n allen steeds dichter bij de ME gaan staan en ze kwaad aankijken.

Dan ben je het gewoon aan het opzoeken en zijn de supporters degenen die provoceren. Het is helaas zo dat veel imbecielen alleen al de aanwezigheid van politie als "provoceren" beschouwen, uhuh, zo ken ik er nog wel een paar...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:28:06 #80
2964 Armageddon
pi_49140687
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:30:31 #81
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_49140788
Het hele idee van de gemeente dat het rustig zou blijven wanneer het feest op het Museumplein werd gehouden is ook belachelijk, zeker gezien de korte afstand tussen Museumplein en Leidseplein. Nu wordt het in het vervolg "feest vieren" in de Arena of erger nog, op P2 bij de Arena. Maar goed, door dit soort gedoe ga ik al tijden niet meer naar huldigingen.
pi_49140804
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
die ME is er gekomen door het gezeik!

of wou jij zeggenm dat rellen gekomen zijn doordat er ME bij wedstrijden kwam?

pi_49140856
quote:
Ja, boehoe, ze stonden daar allemaal op een kluitje die ME'ers! Zo provocerend!!!!
pi_49140859
quote:
Ik heb een veel beter idee: we leggen gewoon de hele voetbalcompetitie stil! Dan hoeft er ook geen belastinggeld van de normale burgers meer naar de bewaking van die idioten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:32:22 #85
2964 Armageddon
pi_49140874
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef rival het volgende:

[..]

die ME is er gekomen door het gezeik!

of wou jij zeggenm dat rellen gekomen zijn doordat er ME bij wedstrijden kwam?

Als Ajax Feyenoord is prima. Bij huldigingen hebben die gasten niets te zoeken.
pi_49140931
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?
pi_49140934
quote:

[..]

laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...

DENK EENS NA!!!!!!!
pi_49140952
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?
neeeheeeee, die gaan rellen omdat ze daar ME zien en dat is provocerend natuurlijk!
pi_49140961
quote:

[..]

Jawel, bij de huldiging lopen dezelfde debielen rond als bij Ajax - Feyenoord. En omdat ze een of andere prijs gewonnen hebben is hun adrenaline level zo hoog dat er GESLOOPT moet worden. Dat heeft geen fuck met de ME te maken.
pi_49141002
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:

[..]

laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...

DENK EENS NA!!!!!!!
Precies, ik vermoed dat Armageddie het type is dat zich stiekem graag laat meeslepen en achteraf roept dat hij niet begonnen is....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:35:07 #91
2964 Armageddon
pi_49141006
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:

[..]

DENK EENS NA!!!!!!!
Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.
pi_49141223
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
pi_49141302
Arma, lekkere knupknup van me, je zit er gewoon naast.
Stop it.
pi_49141342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
Dat zou ik dan weer niet hebben maar het laatste wat ik zou doen is het gedrag goed praten en de ME de schuld geven .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:43:46 #95
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49141415
Trieste figuren zijn dat die dit doen. Men kan nog niet eens een feestje houden zonder te rellen en dingen kapot te maken. Trieste van alles is nog dat deze hersenloze figuren dan ook nog eens de me en politie de schuld geven, JA HOE TRIEST BEN JE DAN!
Feit is en blijft dat als al deze zogenaamde "supporters" zich normaal gedragen er ook geen rellen komen. Waarom moet men als het feest is gaan rellen? Is dat mode ofzo? Verder vind ik het niet gek dat er me of politie op de been is omdat het altijd hetzelfde liedje is -->rellen en vernielingen.

Triest paupervolk is het! Neppers zijn het! En zij zijn nooit fout enkel de poltie en me, tjezus flikker toch een end op
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_49141475
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.
jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.

je laat hier toch duidelijk merken hoe kinderachtig en DOM je bent!

haal de ME weg dan gebeurt er niets

kommop man door mensen als jij ga ik al niet eens meer met plezier naar een wedstrijd... altijd gezeik namelijk!
pi_49141839
Het is echt elke keer raak de laatste jaren. Kan me dat van vroeger niet herinneren...

De eerste huldiging die ik meemaakte was toen we in 1990 kampioen werden. Huldiging was ook gewoon op het Leidseplein en er staan me geen rellen bij

Maar goed, dat jaar had je weer wel de staaf tegen Austria Wien
pi_49142694
Gewoon met scherp schieten op die gasten.

BENG!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:28:08 #99
2964 Armageddon
pi_49143331
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef rival het volgende:

[..]

jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.

je laat hier toch duidelijk merken hoe kinderachtig en DOM je bent!

haal de ME weg dan gebeurt er niets

kommop man door mensen als jij ga ik al niet eens meer met plezier naar een wedstrijd... altijd gezeik namelijk!
Lul tegen mijn reet zielig stuk vreten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:41 #100
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')