Nee okay, dan vind jij Eindhoven een dorp. Maar wel een dorp waar men fatsoen heeft, en weet wat feesten is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kan dat dorp toch niet met een stad vergelijken.. Maar zal wel weer
grotendeels lokale jeugd zijn geweest die rotzooi lopen te trappen daar, vorig jaar ook. En de ME heeft inderdaad altijd wel zin in een partijtje knuppelen.
Jammer maar het lijkt onvoorkoombaar de laatste jaren. Huldiging in de ArenA zal geen oplossing zijn, die personen gaan dan toch wel naar het Leidsche en dan krijg je precies hetzelfde verhaal.
Ow ja, daarom staat Eindhoven op de eerste plek wat betreft criminaliteit dit jaar, omdat ze zo fatsoenlijk zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee okay, dan vind jij Eindhoven een dorp. Maar wel een dorp waar men fatsoen heeft, en weet wat feesten is.
Is allang geprobeerd, toen in Beverwijk, maar toen was het ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef cappp het volgende:
Of jullie gaan jezelf eens kort en klein slaan, in plaats van de buurt. Ruimt op. Geen ME meer nodig.
Anders stop je gewoon even met uit je nek lullen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef cappp het volgende:
Of jullie gaan jezelf eens kort en klein slaan, in plaats van de buurt. Ruimt op. Geen ME meer nodig.
Niet dat er de komende jaren iets te vieren valt, maar mocht het zo zijn.... voortaan een gezellig feestje in de evenementenhal!quote:Twijfels over nieuwe Ajax-huldiging
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam heeft ernstige twijfels of de gemeente Ajax de volgende keer nog wel moet huldigen na een overwinning. "De vraag is of we dit nog wel willen'', liet hij via zijn woordvoerster weten. "Dat ziet er somber uit.''
Na het eerbetoon van Ajax op het Museumplein gisteravond braken relletjes uit waarbij groepen jongeren de politie uitdaagden en vernielingen aanrichtten. "Klaarblijkelijk is in deze tijd een huldiging zonder vernielingen niet meer mogelijk. Cohen heeft er flink de pest over in.'' Eerdere huldigingen in Amsterdam mondden ook geregeld uit in rellen.
nieuwnieuws.nl
We hebben het over rellen tijdens een huldiging. Dat jij dan van het onderwerp afwijkt omdat je een afwijking hebt.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ow ja, daarom staat Eindhoven op de eerste plek wat betreft criminaliteit dit jaar, omdat ze zo fatsoenlijk zijn.
Er woont maar een fatsoenlijk persoon in Eindhoven, en das Kees Kankerkachel.![]()
Wel de mijne en nee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring en flikker zelf op.
Anders stoppen we gewoon even met het huldigen van Ajax in het vervolg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders stop je gewoon even met uit je nek lullen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anders stoppen we gewoon even met het huldigen van Ajax in het vervolg.
Dat zal de komende jaren ook zéker niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anders stoppen we gewoon even met het huldigen van Ajax in het vervolg.
Tja, zo simpel is het toch? De helft van de joden hier op fok zit die relschoppers te verdedigen, dan is het een utopie om te geloven dat je ooit een huldiging kan houden zonder rellen, de relschoppers zijn immers helden!quote:
Ze worden helemaal niet verdedigd, maar het is wat minder zwart-wit dan het in de media altijd geschetst wordt. Dit jaar was ik er niet bij, maar vorig jaar was het vooral lokale (allochtone) jeugd die de boel aanwakkerde door fik te maken en bierflesjes richting camera/politie te gooien. Ook de ME speelt vaak een belangrijke rol door de boel op te fokken of onnodig in te grijpen. Verder zijn er altijd groepen supporters die zich laten verleiden om eraan mee te doen, dat is helaas zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, zo simpel is het toch? De helft van de joden hier op fok zit die relschoppers te verdedigen, dan is het een utopie om te geloven dat je ooit een huldiging kan houden zonder rellen, de relschoppers zijn immers helden!![]()
Wedden dat Cohen het alsnog door laat gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Paran0id het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Hathor het volgende:
Als je in de trein met je hoofd uit een raampje hangt, en je reageert niet als je bevolen word te gaan zitten? Is dat reden genoeg om de knuppel te gaan gebruiken?
Gutteguttegut.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We hebben het over rellen tijdens een huldiging. Dat jij dan van het onderwerp afwijkt omdat je een afwijking hebt.....
Maar goed, ik heb geleerd om ook mensen met een handicap in hun waarde te laten, dus ik ga er maar vanuit dat je niet beter weet![]()
Helemaal mee eens. VOlgend jaar geen huldiging. Moeten die debiele reltrappers zich maar gaan gedragen.quote:Burgemeester Job Cohen van Amsterdam overweegt huldigingen van Ajax voortaan te verbieden. Aanleiding daarvoor zijn de rellen van gisteren. De huldiging van Ajax voor het winnen van de KNVB-beker, liep na afloop uit de hand.
51 mensen werden na de huldiging op het Museumplein opgepakt. Van hen zitten er nog 22 vast. Ook vorig jaar liep een huldiging van Ajax in de binnenstad uit de hand. "De vraag is of we dit nog wel willen", liet Cohen vanochtend weten.
Volgens Cohen is het blijkbaar niet meer mogelijk om een voetbalfeest te houden zonder vernielingen. "Het houdt een keer op", aldus de burgemeester.
maar dat gaat tegen ze "trots" en he! (kinderachtig)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja.
Als je gewoon 'ja meneer' zegt, gaat zitten en weer een blow opsteekt is er niks aan de hand.
Het was slecht weer dus de mensen blijven thuis. En alleen de harde schorriemorrie komt dan. Dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Je kan het niet met me eens zijn of niet maar de ME lokt gewoon rellen uit. Als die gasten er niet zijn is er niets aan de hand. En daar blijf ik bij. Puur ervaring.
Laten verleiden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef devv05 het volgende:
Verder zijn er altijd groepen supporters die zich laten verleiden om eraan mee te doen, dat is helaas zo.
die ME is er gekomen door het gezeik!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
Ja, boehoe, ze stonden daar allemaal op een kluitje die ME'ers! Zo provocerend!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
Ik heb een veel beter idee: we leggen gewoon de hele voetbalcompetitie stil! Dan hoeft er ook geen belastinggeld van de normale burgers meer naar de bewaking van die idioten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Als Ajax Feyenoord is prima. Bij huldigingen hebben die gasten niets te zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
die ME is er gekomen door het gezeik!
of wou jij zeggenm dat rellen gekomen zijn doordat er ME bij wedstrijden kwam?
Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als Ajax Feyenoord is prima. Bij huldigingen hebben die gasten niets te zoeken.
laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
neeeheeeee, die gaan rellen omdat ze daar ME zien en dat is provocerend natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?
Jawel, bij de huldiging lopen dezelfde debielen rond als bij Ajax - Feyenoord. En omdat ze een of andere prijs gewonnen hebben is hun adrenaline level zo hoog dat er GESLOOPT moet worden. Dat heeft geen fuck met de ME te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Precies, ik vermoed dat Armageddie het type is dat zich stiekem graag laat meeslepen en achteraf roept dat hij niet begonnen is....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...
DENK EENS NA!!!!!!!
Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...
DENK EENS NA!!!!!!!
Dat zou ik dan weer niet hebben maar het laatste wat ik zou doen is het gedrag goed praten en de ME de schuld gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.![]()
Lul tegen mijn reet zielig stuk vreten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.
je laat hier toch duidelijk merken hoe kinderachtig en DOM je bent!
haal de ME weg dan gebeurt er niets
kommop man door mensen als jij ga ik al niet eens meer met plezier naar een wedstrijd... altijd gezeik namelijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |