abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:20:51 #76
331 Merel
Be here now.
pi_49140411
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:24:48 #77
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49140551
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef Merel het volgende:
pi_49140560
Volgende huldiging gewoon op parkeerdek P4.
pi_49140604
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef devv05 het volgende:
Verder zijn er altijd groepen supporters die zich laten verleiden om eraan mee te doen, dat is helaas zo.
Laten verleiden? Man, ze zitten er gewoon op te wachten tot er maar íets gebeurt zodat ze erop kunnen timmeren en het dan nog voor zichzelf goed kunnen praten.

Leer mij dat soort volk kennen, en nee, dat lees ik niet uit de krant, dat is wat ik om mij heen heb zien gebeuren. En dat is dan bij PSV, een relatief zeer brave club.

Staat er ergens een groepje ME en is iedereen rustig feest aan het vieren en een biertje aan het drinken en de ME staat er gewoon rustig bij te kijken, hoor je opeens een paar meter naast je "Ze staan gewoon te provoceren man, kanker ME!". En dan met z'n allen steeds dichter bij de ME gaan staan en ze kwaad aankijken.

Dan ben je het gewoon aan het opzoeken en zijn de supporters degenen die provoceren. Het is helaas zo dat veel imbecielen alleen al de aanwezigheid van politie als "provoceren" beschouwen, uhuh, zo ken ik er nog wel een paar...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:28:06 #80
2964 Armageddon
pi_49140687
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:30:31 #81
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_49140788
Het hele idee van de gemeente dat het rustig zou blijven wanneer het feest op het Museumplein werd gehouden is ook belachelijk, zeker gezien de korte afstand tussen Museumplein en Leidseplein. Nu wordt het in het vervolg "feest vieren" in de Arena of erger nog, op P2 bij de Arena. Maar goed, door dit soort gedoe ga ik al tijden niet meer naar huldigingen.
pi_49140804
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
die ME is er gekomen door het gezeik!

of wou jij zeggenm dat rellen gekomen zijn doordat er ME bij wedstrijden kwam?

pi_49140856
quote:
Ja, boehoe, ze stonden daar allemaal op een kluitje die ME'ers! Zo provocerend!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49140859
quote:
Ik heb een veel beter idee: we leggen gewoon de hele voetbalcompetitie stil! Dan hoeft er ook geen belastinggeld van de normale burgers meer naar de bewaking van die idioten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:32:22 #85
2964 Armageddon
pi_49140874
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef rival het volgende:

[..]

die ME is er gekomen door het gezeik!

of wou jij zeggenm dat rellen gekomen zijn doordat er ME bij wedstrijden kwam?

Als Ajax Feyenoord is prima. Bij huldigingen hebben die gasten niets te zoeken.
pi_49140931
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?
pi_49140934
quote:

[..]

laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...

DENK EENS NA!!!!!!!
pi_49140952
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?
neeeheeeee, die gaan rellen omdat ze daar ME zien en dat is provocerend natuurlijk!
pi_49140961
quote:

[..]

Jawel, bij de huldiging lopen dezelfde debielen rond als bij Ajax - Feyenoord. En omdat ze een of andere prijs gewonnen hebben is hun adrenaline level zo hoog dat er GESLOOPT moet worden. Dat heeft geen fuck met de ME te maken.
pi_49141002
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:

[..]

laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...

DENK EENS NA!!!!!!!
Precies, ik vermoed dat Armageddie het type is dat zich stiekem graag laat meeslepen en achteraf roept dat hij niet begonnen is....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:35:07 #91
2964 Armageddon
pi_49141006
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:

[..]

DENK EENS NA!!!!!!!
Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.
pi_49141223
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
pi_49141302
Arma, lekkere knupknup van me, je zit er gewoon naast.
Stop it.
pi_49141342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
Dat zou ik dan weer niet hebben maar het laatste wat ik zou doen is het gedrag goed praten en de ME de schuld geven .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:43:46 #95
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49141415
Trieste figuren zijn dat die dit doen. Men kan nog niet eens een feestje houden zonder te rellen en dingen kapot te maken. Trieste van alles is nog dat deze hersenloze figuren dan ook nog eens de me en politie de schuld geven, JA HOE TRIEST BEN JE DAN!
Feit is en blijft dat als al deze zogenaamde "supporters" zich normaal gedragen er ook geen rellen komen. Waarom moet men als het feest is gaan rellen? Is dat mode ofzo? Verder vind ik het niet gek dat er me of politie op de been is omdat het altijd hetzelfde liedje is -->rellen en vernielingen.

Triest paupervolk is het! Neppers zijn het! En zij zijn nooit fout enkel de poltie en me, tjezus flikker toch een end op
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_49141475
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.
jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.

je laat hier toch duidelijk merken hoe kinderachtig en DOM je bent!

haal de ME weg dan gebeurt er niets

kommop man door mensen als jij ga ik al niet eens meer met plezier naar een wedstrijd... altijd gezeik namelijk!
pi_49141839
Het is echt elke keer raak de laatste jaren. Kan me dat van vroeger niet herinneren...

De eerste huldiging die ik meemaakte was toen we in 1990 kampioen werden. Huldiging was ook gewoon op het Leidseplein en er staan me geen rellen bij

Maar goed, dat jaar had je weer wel de staaf tegen Austria Wien
pi_49142694
Gewoon met scherp schieten op die gasten.

BENG!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:28:08 #99
2964 Armageddon
pi_49143331
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef rival het volgende:

[..]

jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.

je laat hier toch duidelijk merken hoe kinderachtig en DOM je bent!

haal de ME weg dan gebeurt er niets

kommop man door mensen als jij ga ik al niet eens meer met plezier naar een wedstrijd... altijd gezeik namelijk!
Lul tegen mijn reet zielig stuk vreten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:41 #100
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')