Laten verleiden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef devv05 het volgende:
Verder zijn er altijd groepen supporters die zich laten verleiden om eraan mee te doen, dat is helaas zo.
die ME is er gekomen door het gezeik!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
Ja, boehoe, ze stonden daar allemaal op een kluitje die ME'ers! Zo provocerend!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Daarom zeg ik voor de vierhhonderdachtentachtigste keer, haal die verdomde ME weg, dan heb je dat gezeik niet.
Ik heb een veel beter idee: we leggen gewoon de hele voetbalcompetitie stil! Dan hoeft er ook geen belastinggeld van de normale burgers meer naar de bewaking van die idioten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Als Ajax Feyenoord is prima. Bij huldigingen hebben die gasten niets te zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
die ME is er gekomen door het gezeik!
of wou jij zeggenm dat rellen gekomen zijn doordat er ME bij wedstrijden kwam?
Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als Ajax Feyenoord is prima. Bij huldigingen hebben die gasten niets te zoeken.
laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
neeeheeeee, die gaan rellen omdat ze daar ME zien en dat is provocerend natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien stonden ze er omdat er in het verleden al vaker bewezen is dat relschoppers op huldigingen afkomen?
Jawel, bij de huldiging lopen dezelfde debielen rond als bij Ajax - Feyenoord. En omdat ze een of andere prijs gewonnen hebben is hun adrenaline level zo hoog dat er GESLOOPT moet worden. Dat heeft geen fuck met de ME te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Precies, ik vermoed dat Armageddie het type is dat zich stiekem graag laat meeslepen en achteraf roept dat hij niet begonnen is....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...
DENK EENS NA!!!!!!!
Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
laat die gasten de boel bekijken en negeer ze zoveel mogelijk.. kinderachtig ventje ben jij zeg... door mensen als jij gebeurt dit soort shit...
DENK EENS NA!!!!!!!
Dat zou ik dan weer niet hebben maar het laatste wat ik zou doen is het gedrag goed praten en de ME de schuld gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik een echte Ajaxfan was, zou ik me weer eens kapotschamen..
jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet mij nergens van gaan staan beschuldigen. Je kent mij niet. Dus hou je grote bek en je CAPS even lekker voor je.![]()
Lul tegen mijn reet zielig stuk vreten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jij kent mij niet. dus hou zelf je grote bek.
je laat hier toch duidelijk merken hoe kinderachtig en DOM je bent!
haal de ME weg dan gebeurt er niets
kommop man door mensen als jij ga ik al niet eens meer met plezier naar een wedstrijd... altijd gezeik namelijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |