weet ik nog niet. al vind ik een polo wel lief en een focusjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef Joene het volgende:
Wavoor een autoot ga je kopen bleu ?
Klinkt als goed....? Bier en wijn in een ofzo?quote:
Gefeli Bleu!quote:
Maar dan krijg je er ook een doorgerookt lijk, een grote neger, een verrimpelde mooiboy en Murdock (quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een A-Team-busje, da's ook gers!
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er ook een doorgerookt lijk, een grote neger, een verrimpelde mooiboy en Murdock () bij, JK!
![]()
b0h gek!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een A-Team-busje, da's ook gers!
focus duurquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
weet ik nog niet. al vind ik een polo wel lief en een focusje
Al staat er "hendig sjieke slip" op... dat zal mij niet boeien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
En dan op de zijkant het woord "Sliploos"
Bier met een rosé wijn kleurtjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt als goed....? Bier en wijn in een ofzo?
[..]
Maar eens even gaan checken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Bier met een rosé wijn kleurtje
maar het is een superlekker drankje
Bij de supermarkt verkrijgbaar
Jahoor uwes ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar eens even gaan checken!
Alles goed trouwens?
Hoe is je tv ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker... Echt een week met shoppen en fietsen doorgekomen, Ben nu weer eens lekker op de bank aan het ploffen.
Nogsteeds klein en 55 cm -achtig. Ik moet echt binnenkort maar ff gaan shoppen. Helaas nog niet aan toe gekomen.quote:
je had het te druk met fietsenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nogsteeds klein en 55 cm -achtig. Ik moet echt binnenkort maar ff gaan shoppen. Helaas nog niet aan toe gekomen.
Moet je met de auto gaan das tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoe mogguh allemaal.
* miss_bleu gaat richting gemeentehuis
Mocht ik toen ook nietquote:
Ook dat ja.quote:
Whehehehehe!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:.
Blader je het jaarverslag door van je werk, sta je er opeens zelf in. Prachtige foto.
Nee, weer dat gelul over rouvoet etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
ik hoor net dat ik om 12:00 al vertrek hier.
quote:Kijk eens aan. Al dat gelul over smeltende ijskappen. Dit beest is de 17-jarige ijsbeer genaamd Inuka. En Inuka is de enige ijsbeer ter wereld die geboren en getogen is in een tropische dierentuin te Singapore. En het gaat hartstikke goed met Inuka, hij vind het warme weer eigenlijk wel tof. Dus geen gezeik dat de poolberen uitsterven en de kappen smelten. Ze komen gewoon naar ons toe de komende zomers.
Het is een complot dat global warming!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |