abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44601420
Vrouw klaagt loterij aan deel 1
Vrouw klaagt loterij aan - deel 2. deel 2

7 Miljonairs in één straat in Heusden

PostcodeKanjer van 22,7 miljoen euro valt in Heusden (Noord-Brabant)
quote:
Vrouw zonder lot klaagt loterij aan

` Een vrouw uit Heusden in Brabant zit
zwaar in de put omdat de kanjer van de
Postcodeloterij aan haar neus voorbij
is gegaan.De miljoenenprijs viel in
haar straat,maar zij had geen loten.

Ze gaat de Postcodeloterij nu aanklagen
voor het plegen van een onrechtmatige
daad.Ze heeft er psychische schade van,
zo zegt de vrouw."Als ik wel loten had
gehad,was ik nu miljonair geweest".Ze
schiet nog steeds vol als ze de tune
van de show hoort of een folder krijgt.

Bij andere loterijen weet je niet wie
de winnaar is.Bij deze loterij weet je
precies wie het zijn,en dat is volgens
de vrouw gemeen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2006 @ 16:17:41 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44601448
is ze al door het Pieter Baancentrum onderzocht?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 20 december 2006 @ 16:18:45 #3
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44601476
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
is ze al door het Pieter Baancentrum onderzocht?
ASIII Persoonlijkheidsstoornis
  woensdag 20 december 2006 @ 16:47:13 #4
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44602350
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

x-factor, idols, beauty and the nerd, jensen en noem maar op, allemaal programma's die hun brood verdienen aan mensen die uitgelachen willen worden en ook nog eens extra voor schut gezet worden.
Precies, die willen uitgelachen worden en kiezen daar ook bewust voor. Dat is dus iets anders.

Deze mevrouw had gewoon haar dagelijks leventje willen leiden en wordt nu lastiggevallen door een Postcodeloterij die haar gemeenschap verscheurt. En die haar ook nog eens ongevraagd lastigvalt met de wetenschap dat ze gewonnen zou hebben als ze een lot had gekocht. Iets dat bij ieder mens heftige gevoelens van spijt opwekt, zo is gebleken uit wetenschappelijk onderzoek.
pi_44603128
Tvp........Gratis reclame Postcode loterij
pi_44603766
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Tvp........Gratis reclame Postcode loterij
Ze is ingehuurd, familie van Heatwave.
  woensdag 20 december 2006 @ 17:38:31 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44603818
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze is ingehuurd, familie van Heatwave.
Kijk dan maar uit met plagen. Misschien is de gevoeligheid voor psychische schade wel erfelijk.
pi_44604732
Loterijen, daar moet je gewoon niet aan beginnen. En al zeker niet die vaste loterijen, waar je altijd met je geboortedatum/postcode/kenteken/weetikveel meespeelt. Al die dingen zijn bedoeld om je een kutgevoel te geven. Ik weet echter gelukkig wél dat ik bewust kies om niet mee te doen. Dus als mijn buren straks winnen, en ik niet, dan weet ik dat. Nou ja, mijn buren doen hun best maar. Of ze verhuizen toch, of de buurt wordt een stuk beter, wat ook niet vervelend is.
pi_44605546
Ach laat dat zielige, lelijke, zeurende en krokodillentraantjes-huilende dikkertje toch eens even snel haar mond houden. Doe eens iets met je leven i.p.v. alles en iedereen maar de schuld te geven om zo te hopen ook nog even snel wat pieken binnen te halen.
  woensdag 20 december 2006 @ 19:21:40 #10
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44606031
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:04 schreef siggi het volgende:
Ach laat dat zielige, lelijke, zeurende en krokodillentraantjes-huilende dikkertje toch eens even snel haar mond houden. Doe eens iets met je leven i.p.v. alles en iedereen maar de schuld te geven om zo te hopen ook nog even snel wat pieken binnen te halen.
De vergoeding voor haar psycholoog. Word je niet echt rijk van hoor.
pi_44607531
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik snap dat argument ook niet zo, het is al tig keer onderuit gehaald.
pi_44611890
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Pool het volgende:

[..]

Sinds wanneer zitten psychologen niet gewoon in de zorgverzekering?
pi_44613072
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat doet niet ter zake.
pi_44619516
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat doet niet ter zake.
Maar natuurlijk wel. Als zij die kosten vergoed krijgt, is er geen financiele schade die vergoed dient te worden.
pi_44620495
Het is ergens wel goed dat er een discussie over dit soort onzinloterijen ontstaat nu.
pi_44621507
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Maar natuurlijk wel. Als zij die kosten vergoed krijgt, is er geen financiele schade die vergoed dient te worden.
Tussen wie is er nu een verbintenis (uit de wet)? Tussen mevrouw en de zorgverzekering, én tussen mevrouw en de PCL (uit de wet). Dat mevrouw haar schade vergoed kan krijgen middels de zorgverzekering doet er niet aan af dat zij haar schade ook vergoed kan krijgen middels het aanspreken van de PCL. Dat laatste verdient zelfs de voorkeur, want de PCL benadeelt mevrouw opzettelijk, en het zou enigszins merkwaardig zijn als een derde partij daarvoor zou moeten opdraaien (en daar ben ik persoonlijk ook niet blij mee, want dat is ook mijn premie). Tevens zal mevrouw - gelet op het eigen risico dat tegenwoordig opgang doet - niet alle kosten vergoed krijgen via de verzekering.
pi_44621965
Heeft ze al een succes geboekt?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_44622505
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:47 schreef SCH het volgende:
Het is ergens wel goed dat er een discussie over dit soort onzinloterijen ontstaat nu.
Voor een deel heeft die vrouw eigenlijk gewoon wel een punt. Het heeft veel weg van chantage. Je wordt bijna verplicht om lid te worden om later niet geconfronteerd te worden met enorm leed......

Benieuwd hoe het afloopt
  donderdag 21 december 2006 @ 11:22:20 #19
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44622565
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Chandler het volgende:
Heeft ze al een succes geboekt?
Nee joh, een gemiddelde rechtszaak duurt wel meer dan een jaar hoor. Tenzij de Postcodeloterij een schikking aangaat, maar van die onderhandelingen horen we natuurlijk niets.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:44:10 #20
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44623172
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Sinds euh? Nooit?
Psychologische hulp wordt en werd heel slecht vergoed door zorgverzekeringen, daar moet je echt wel bijlappen hoor.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_44623249
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee joh, een gemiddelde rechtszaak duurt wel meer dan een jaar hoor. Tenzij de Postcodeloterij een schikking aangaat, maar van die onderhandelingen horen we natuurlijk niets.
Haha, dan kunnen we nog wel even wachten todat er een resultaat behaald is...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 21 december 2006 @ 12:30:55 #22
3542 Gia
User under construction
pi_44624451
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef Pool het volgende:

[..]

Dan zouden ze wel heel stom zijn. Want reken maar dat in februari de volgende 'gedupeerde' zich weer aandient. Want komende week gaat hij weer vallen.

* Hier, hier, hier*
  donderdag 21 december 2006 @ 12:56:20 #23
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44625090
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan zouden ze wel heel stom zijn. Want reken maar dat in februari de volgende 'gedupeerde' zich weer aandient. Want komende week gaat hij weer vallen.

* Hier, hier, hier*
Mwah, een rechtszaak is ook erg duur hoor en zorgt voor nog meer slechte publiciteit. En de PCL kan natuurlijk ook van iedere klager een psychologisch rapport eisen dat stelt dat de psychische schade aangetoond dient te worden. Misschien gaan ze wel gewoon een gratis psycholoog aanbieden in de miljonairsstraten, ik vraag me af of daar echt veel mensen gebruik van zullen maken.

Maar goed, ik denk dat je gelijk hebt en de PCL het op een rechtszaak laat aankomen om juridische duidelijkheid te krijgen over de opzet van haar loterij. En de PCL hoopt de zaak natuurlijk gewoon te winnen.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:01:12 #24
3542 Gia
User under construction
pi_44625231
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:56 schreef Pool het volgende:
Misschien gaan ze wel gewoon een gratis psycholoog aanbieden in de miljonairsstraten, ik vraag me af of daar echt veel mensen gebruik van zullen maken.
Als de pcl standaard voor iedere niet-meespelende bewoner van een winnende straat een psycholoog opsnort, komt er op den duur dáár weer commentaar op. Alsof de pcl dan iedere niet-meespeler zo gestoord vindt dat die een psycholoog nodig heeft. Denk dat inderdaad de meeste mensen hier geen behoefte aan hebben en zich in de zeik gezet voelen als zo iemand op hun dak gestuurd wordt. Maar goed. Dan hebben ze helemaal geen reden meer om te klagen, toch?
quote:
Maar goed, ik denk dat je gelijk hebt en de PCL het op een rechtszaak laat aankomen om juridische duidelijkheid te krijgen over de opzet van haar loterij. En de PCL hoopt de zaak natuurlijk gewoon te winnen.
Dat hoop ik ook. Als de pcl ermee stopt ben ik genaaid. Speel ik jaren mee en net voordat mijn straat aan de beurt is om te winnen stoppen ze en loop ik miljoenen mis. Denk dat ik daar psychisch aan onderdoor ga. Ze mogen pas stoppen als mijn straat gewonnen heeft.
pi_44636095
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Voor een deel heeft die vrouw eigenlijk gewoon wel een punt. Het heeft veel weg van chantage. Je wordt bijna verplicht om lid te worden om later niet geconfronteerd te worden met enorm leed......

Benieuwd hoe het afloopt
Leed? Je loopt geld mis. Volgens mij kan je beter met iemand gaan praten als je je geluk afmeet aan de cijfers op je bankafschrift.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')