Neequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef rotskibo het volgende:
Nu Adriaanse maar benaderen dan.
Die ligt in het ziekenhuis.quote:
quote:“Heb alles gegeven”
3 mei 2007
“Een ervaring rijker en een illusie armer.”
Op de druk bezochte persconferentie liet scheidend trainer Erwin Koeman weten vooral trots te zijn twee jaar werkzaam bij de club te zijn geweest.
“Ik heb mijn ziel en zaligheid in Feyenoord gestoken. Ik ben een ervaring rijker en een illusie armer. Maar ik ben door de voordeur gekomen en ga weer door de voordeur weg. Daar hecht ik waarde aan.''
De beslissende nederlaag in en tegen Heerenveen (5-1) was voor Koeman de bekende druppel. “Daardoor ging bij mij het water stromen. Ik had het gevoel dat ik niet meer voor 100 procent de spelers kon motiveren voor de komende play-offwedstrijden tegen FC Groningen. Dan moet je wel stoppen.''
Koeman: ,,Als trainer wil je resultaten zien, maar die waren slecht, vooral ook in de laatste weken. Achteraf was het nog een wonder dat we tot op de laatste speeldag nog voor de vijfde plaats in aanmerking kwamen. Als je het zo bekijkt, ben ik misschien toch nog wel een toptrainer voor Feyenoord geweest.''
"Ik heb als trainer alles gegeven bij deze club. Het is dan heel teleurstellend dat je niet eens op de vijfde plaats kunt eindigen met je ploeg. Het houdt een keer op, ook voor mij. Je moet altijd eerlijk blijven, tegenover jezelf maar zeker ook ten opzichte van de club.''
MIsschien houd'ie ook van een lijntjequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft 'ie na de kampioensborrel van PSV nog een afterparty van 2 dagen gehouden ofzo,
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft 'ie na de kampioensborrel van PSV nog een afterparty van 2 dagen gehouden ofzo,
goede trainer welquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:42 schreef EnactedChaos het volgende:
niet foppe hoor...
Dat vinden ze in Hamburg ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Aankopen voor komend seizoen:
1 Kah van Roda, zeer sterke verdediger.
Pfewww dat zou een bak zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
zei Bosz, die tevens aangaf dat hij in elk geval niet voor de groep komt te staan.
Vlaar is gehyped.quote:
Feijenoord heeft al eens een Verbeek gehad en die was niet al te bestquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Verbeek van Heerenveen zou een goeie hoofdtrainer voor Feyenoord zijn. Oud bokser met een over-mijn-lijk-mentaliteit.
Koeman![]()
Ik zou dan eerder voor een Nederlandse verdediger met ervaring gaan, die de rest van de achterhoede ook op z'n plek zet. Iemand als Hofland, die ook aanvoerder is bij Wolfsburg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Aankopen voor komend seizoen:
1 Kah van Roda, zeer sterke verdediger.
Jawel man !quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:42 schreef EnactedChaos het volgende:
niet foppe hoor...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Feijenoord heeft al eens een Verbeek gehad en die was niet al te best![]()
juistquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor een Nederlandse verdediger met ervaring gaan, die de rest van de achterhoede ook op z'n plek zet.
Wat dacht je hier van.quote:
Of jij raakt gewent aan het huidige niveau.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan heb je weinig wedstrijden van hem gezien dit jaar
El Hamdaoui? Boateng? Ik wil Bruins eigenlijk wel eens zien volgend jaar ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:46 schreef Solstice het volgende:
[..]
Wat dacht je hier van.
Buijs-Vlaar-Hofland-Drenthe
Boateng-De Guzman-Gio
Slory-El Hamdaoui-Castelen
Boateng en v. Bronckhorst moeten volgens mij niet zo heel veel meer kosten. Van Hofland en El Hamdaoui zou ik het niet weten eigenlijk. Maar aardig talentvol en ervaren team zo toch?
meerdere mensen van andere clubs kunnen wel aangeven dat Vlaar best goed heeft gespeeld dit seizoen. denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of jij raakt gewent aan het huidige niveau.
"Maar hij is ontzettend belangrijk voor ons."quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd wat het vertrek van Koeman tot gevolgen heeft voor griek.
Toch gehaald door Koeman. nieuwe trainer wil hem niet hopelijk
Boateng zou zeer welkom zijn, van Bruins moet je niet meteen verwachten dat ie er meteen volledig staatquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef Fetai het volgende:
[..]
El Hamdaoui? Boateng? Ik wil Bruins eigenlijk wel eens zien volgend jaar ook![]()
2x winnen van ajax vorig jaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef BigFire het volgende:
mooie momenten? welke Erwin?
hopelijk heeft de nieuwe trainer wel gewoon z'n ogen openquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd wat het vertrek van Koeman tot gevolgen heeft voor griek.
Toch gehaald door Koeman. nieuwe trainer wil hem niet hopelijk
Winnen in Amsterdamquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef BigFire het volgende:
mooie momenten? welke Erwin?
Bruins is toch meer een aanvallende middenvelder? Ik denk dat je een stofzuiger op het middenveld wel goed kunt gebruiken. Trouwens, Boateng is toch een speler met ervaring iets wat jullie van het jaar zo gemist hebben. En El Hamdaoui deed het de eerste weken bij Willem 2 toch erg goed. Geld voor een grote spits is er niet, dus dan kom je toch bij jonge talenten uit. Het voordeel van El Hamdaoui is dat ie Nederlands spreekt en 4-3-3 gewend is. Andere jonge betaalbare talenten op het moment zijn Tim Janssen, Sherjill Macdonald en Nando Rafael. Die laatste 2 zijn ex-ajacieden, waar jullie niet zo gek op zijn heb ik begrepen, en ze lijken me ook geen van drieën zo talentvol als El Hamdaoui. Misschien dat er nog een jong talent in de opleiding rondloopt trouwens, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef Fetai het volgende:
[..]
El Hamdaoui? Boateng? Ik wil Bruins eigenlijk wel eens zien volgend jaar ook![]()
Ja, ben zelf twente-supporter. Maar Vlaar vind ik als ie wat leiding naast hem krijgt nog steeds een van de grootste talenten van Nederland in de verdediging. In Jong Oranje speelt ie ook gewoon goed trouwens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meerdere mensen van andere clubs kunnen wel aangeven dat Vlaar best goed heeft gespeeld dit seizoen. denk ik
Een echte Amsterdammer en Ajacied. Hoe hypocriet kun je zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Fetai het volgende:
[afbeelding]
Deze man hebben we nodig, één die lekker kan schreeuwen![]()
[afbeelding]
neequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Jullie kotsen op "jood" Charisteas en zien Co graag komen?
Kunnen ze niet beter een wat meer ervaren aanvaller halen? Waarvan je weet dat je er een goede aan hebt. Misschien toch Jan Koller een contract voor één jaar geven met een optie voor meer, aangezien die dit jaar niet zo geweldig bezig was, maar waarvan je wel weet dat hij echt wel iets kan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:56 schreef Solstice het volgende:
[..]
Bruins is toch meer een aanvallende middenvelder? Ik denk dat je een stofzuiger op het middenveld wel goed kunt gebruiken. Trouwens, Boateng is toch een speler met ervaring iets wat jullie van het jaar zo gemist hebben. En El Hamdaoui deed het de eerste weken bij Willem 2 toch erg goed. Geld voor een grote spits is er niet, dus dan kom je toch bij jonge talenten uit. Het voordeel van El Hamdaoui is dat ie Nederlands spreekt en 4-3-3 gewend is. Andere jonge betaalbare talenten op het moment zijn Tim Janssen, Sherjill Macdonald en Nando Rafael. Die laatste 2 zijn ex-ajacieden, waar jullie niet zo gek op zijn heb ik begrepen, en ze lijken me ook geen van drieën zo talentvol als El Hamdaoui. Misschien dat er nog een jong talent in de opleiding rondloopt trouwens, dat weet ik niet.
Dat zal echt me reet roesten, ik wil gewoon een sterk Feyenoord zien, die weer Champions League speelt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Een echte Amsterdammer en Ajacied. Hoe hypocriet kun je zijn
Zulke aanvallers kosten veel geld, dat Feyenoord volgens mij niet heeft. Zou wel ideaal zijn natuurlijk, zo'n spits en daarachter een jong eigen talent dat d'r van kan leren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter een wat meer ervaren aanvaller halen? Waarvan je weet dat je er een goede aan hebt. Misschien toch Jan Koller een contract voor één jaar geven met een optie voor meer, aangezien die dit jaar niet zo geweldig bezig was, maar waarvan je wel weet dat hij echt wel iets kan.
Dan heb je vooral tientallen miljoenen euro’s nodig…quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat zal echt me reet roesten, ik wil gewoon een sterk Feyenoord zien, die weer Champions League speelt.
Hij heeft een vrij slecht seizoen gedraaid bij AS Monaco en ik denk eigenlijk wel dat die voor een prikkie te koop is, aangezien AZ er ook al mee bezig was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zulke aanvallers kosten veel geld, dat Feyenoord volgens mij niet heeft. Zou wel ideaal zijn natuurlijk, zo'n spits en daarachter een jong eigen talent dat d'r van kan leren.
als AZ er mee bezig is, zal ie niet voor een prikkie te koop zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij slecht seizoen gedraaid bij AS Monaco en ik denk eigenlijk wel dat die voor een prikkie te koop is, aangezien AZ er ook al mee bezig was.
Hoezo niet? Feyenoord heeft voor zo ver ik weet nog altijd een grotere begroting... toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als AZ er mee bezig is, zal ie niet voor een prikkie te koop zijn
Want AZ heeft geen geld?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij slecht seizoen gedraaid bij AS Monaco en ik denk eigenlijk wel dat die voor een prikkie te koop is, aangezien AZ er ook al mee bezig was.
Is dat zo? Voor zover ik weet heeft Scheringa Van gaal beloftes gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Feyenoord heeft voor zo ver ik weet nog altijd een grotere begroting... toch?
Omdat we over 7 dagen dan niemand voor de groep hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:08 schreef EnactedChaos het volgende:
Schreuder zal nu zeker toch niet bijtekenen he?
Waarom zijn Metgod en Duut niet solidair?!
Dat zou deze dag helemaal prachtig maken.
Nee hoor joodje, verre van.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Jullie kotsen op "jood" Charisteas en zien Co graag komen?
De kracht van AZ is tot nu toe geweest dat ze spelers voor vrij weinig geld gekocht hebben met een hoog rendement, waarom zou dat hier niet het geval zijn? Ik denk niet dat AS Monaco er alles aan zal doen om hem te behouden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Want AZ heeft geen geld?
Waarom denk je dat Louis tot 2010 blijft zitten?
Dat is niet de grootste fout geweest, ze hebben er immers behoorlijk aan verdient. De grootste fout is geweest dat ze een speler als Charisteas er voor in de plaats zetten, in plaats van bijvoorbeeld Alves.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
De grootste fout van Feyenoord dit seizoen is geweest om Kuyt te verkopen. Hierdoor zijn Koeman zijn fouten niet meer gedekt door goals voorin...
Das nog altijd beter dan Metgod en Duutquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat we over 7 dagen dan niemand voor de groep hebben
quote:John De Wolf vertelde net op Radio Rijnmond dat hij graag assisten zou willen worden van ' zijn ' Feyenoord komend sezioen.De Wolf ziet in Willen van Hangem en Mario Been als meest geschikte kandidaten als opvolger van Koeman.
Verder vertelde De Wolf dat de nieuwe trainer meestal zijn eigen assistenten meeneemt,maar misschien moet het maar een keer niet.Ik zou graag mijn steentje willen bijdragen en desnoods ga ik met me fiets naar De Kuip.
Ik zeg niet dat Koller per se duur moet zijn. Alleen lijken dure spelers mij voor AZ meer haalbaar dan voor Feijenoord. Bovendien is Van Gaal trainer bij AZ en dat trekt ook aan. Daarom denk ik dat Feijenoord toch met een naam moet komen als nieuwe trainer. Als ik bv Koller was dan lijkt AZ aantrekkelijker qua resultaten en potentie dan Feijenoord. Als je dan een Mario Been als trainer hebt dan brengt dat ook niet dat beetje extra.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
De kracht van AZ is tot nu toe geweest dat ze spelers voor vrij weinig geld gekocht hebben met een hoog rendement, waarom zou dat hier niet het geval zijn? Ik denk niet dat AS Monaco er alles aan zal doen om hem te behouden.
Dat is fout nummer 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat is niet de grootste fout geweest, ze hebben er immers behoorlijk aan verdient. De grootste fout is geweest dat ze een speler als Charisteas er voor in de plaats zetten, in plaats van bijvoorbeeld Alves.
Dat was geen fout, dat was gewoon jammer.quote:
Zeggen ze dat in die streek van jequote:Op donderdag 3 mei 2007 14:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Been wordt ook weer gelinkt aan Feyenoord
Ze hebben 50 miljoen aan schulden. Gaan pas investeren wanneer ze 26 miljoen weten los te peuteren bij domme investeerders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Feyenoord heeft voor zo ver ik weet nog altijd een grotere begroting... toch?
Nee nog nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeggen ze dat in die streek van je![]()
Oke, rijnmond zal als eerste wel een opvolger hebben het nieuws dan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
Las het op teletext van de nos
Denk dat dat m wordtquote:Adriaanse: geen nee
3 mei 2007
Trainer staat open voor Feyenoord.
Enkele uren na het vertrek van Erwin Koeman uit de Kuip is het grote speculeren over zijn opvolging begonnen. Namen die circuleren zijn die van Foeke Booy (FC Utrecht), Mario Been (NEC) en Co Adriaanse (Metallurg Donetsk).
Co Adriaanse liet vanuit Oekraïne tegen DeWedstrijden.tv weten niet onwelwillend te staan tegen een dienstverband bij Feyenoord. “Ik zeg niet per definitie nee.”
Een overgang naar Rotterdam zou volgens Adriaanse geen problemen hoeven opleveren. Er is een gentleman's agreement dat beide partijen aan het einde van de competitie, 17 juni is de laatste speelronde, transfervrij uit elkaar kunnen gaan.
De 59-jarige Adriaanse is sinds de winterstop werkzaam bij Metallurg Donetsk in Oekraïne. De club staat momenteel achtste in de competitie met nog zes duels te spelen.
Wat lul je nou? De grootste fout was het verkopen van Lazovic, en het halen van Tiendalli, Buijs en Charisteas. Veel te veel geld voor spelers die niet presteren. Er stond heus wel een Feyenoord dat ook zonder Kuijt en Kalou verder kon, ze hebben het alleen vernaggeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
De grootste fout van Feyenoord dit seizoen is geweest om Kuyt te verkopen. Hierdoor zijn Koeman zijn fouten niet meer gedekt door goals voorin...
Je hebt er ook lekker zo veel verstand van........................................quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Helemaal niet, seizoen er op na kuyt word je 7equote:Op donderdag 3 mei 2007 14:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Je hebt er ook lekker zo veel verstand van........................................![]()
M'n demente blinde oma van 94 zag nog dat zijn vertrek onhoudbaar was, en zonder die poen waren we helemaal failiet geweest.
Meteen halen, iemand met een hart voor de club, hebben ze nu nodigquote:
Met Kuyt hadden het seizoen niet eens uitgespeeld, dat hadden we failliet geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helemaal niet, seizoen er op na kuyt word je 7e![]()
Ik vind dat je op moet passen om mensen met clubmensen te halen, kijk liever gewoon of ze capabel zijn. Zie bijv. ook Danny Blind bij Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Meteen halen, iemand met een hart voor de club, hebben ze nu nodig
Helemaal niet, Feyenoord heeft mensen nodig die geschikt zijn voor de positie waarop ze zijn binnengehaald, clubmensen hebben we al genoeg, en dat is een ramp gebleken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Meteen halen, iemand met een hart voor de club, hebben ze nu nodig
Dat vind jij, Ik denk dat mensen ook meer geld in Feyenoord hadden gestoken, als Kuyt er nog was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Met Kuyt hadden het seizoen niet eens uitgespeeld, dat hadden we failliet geweest.
quote:Lucius pleit voor 'type-Co Adriaanse'
Theo Lucius weet wat Feyenoord nu nodig heeft. Een trainer met een harde hand, die impopulaire maatregelen durft te nemen en die zich hard richting onwelwillende spelers wil opstellen.
De aanvoerder van de Rotterdammers kwam, enkele uren na het vertrek van trainer Erwin Koeman, zelfs met een kandidaat aanzetten. “Een type-Co Adriaanse, ja. Dat lijkt me wel een goede trainer die met zijn vuist op tafel kan slaan.”
Lucius betreurde het vertrek van Koeman. “Heel triest en erg jammer. Elke andere trainer was na alle gebeurtenissen in dit rampseizoen al lang weggeweest. Hij is altijd positief gebleven en heeft steeds iedereen beschermd. Dat is knap en zeker een compliment waard.''
Mogelijk. Maar met een goed beleid moet je het vertrek van je topspits wel kunnen opvangen, zeker als je dit ruim van tevoren ziet aankomen. Dan verkoop je niet je spits die drie jaar terug voor ¤7 miljoen hebt gekocht, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat vind jij, Ik denk dat mensen ook meer geld in Feyenoord hadden gestoken, als Kuyt er nog was.
Gewoon even ter info..quote:Uit de oude doosch!: 'Nooit trainer van Feyenoord'
AZ-coach Co Adriaanse acht zichzelf ongeschikt voor Feyenoord. Zowel voor als na de ontnuchterende nederlaag zondagmiddag in de Kuip (4-2) benadrukte de veelbesproken trainer in prikkelende woorden dat hij niet in de Kuip past. ,,Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo'n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord.''
Adriaanse vond niet dat hij met zijn uitlatingen collega Ruud Gullit diskwalificeerde. ,,Nee hoor, ben je gek. Dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik heb het alleen over mezelf en kijk daarbij niet naar anderen. Ik ken mezelf goed. Ik vind mezelf een heel goede trainer, die al twintig jaar lang goede teams neerzet.'' Een nieuwe club, in het buitenland, heeft de zelfbewuste Adriaanse echter nog niet gevonden. ,,Ik denk niet dat deze wedstrijd tegen Feyenoord een goede reclame voor mij was. Waar ik heen ga? Voorlopig naar Nergenshuizen.''
Gullit kon wel lachen om de rake typeringen van Adriaanse. ,,Ach, een beetje koude oorlog hoort erbij'', sprak de oud-international laconiek. ,,Je weet van Co dat hij soms opvallende dingen roept. Ik voel me verder niet aangesproken. Bovendien heb ik brede schouders. Ik moet mijn hele leven al vechten tegen de vooroordelen. Als trainer-coach mag je mij misschien best ongecompliceerd noemen. Ik houd van zelfdiscipline en een lach. Maar als spelers niet doen wat ik wel, kan ik verdomd lastig zijn, hoor.''
ANP, 3 april 2005
Inderdaad, die gozer komt gewoon. Als Feyenoord hem beltquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ach, voetballers en trainers zeggen wel vaker dingen.
Je joodsheid word met de dag groterquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Inderdaad, die gozer komt gewoon. Als Feyenoord hem belt
En naar PSG komen opeens ook ajax fansquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je joodsheid word met de dag groter
RSC*Co
Morgen rondlopen met een keppeltje?
misschien omdat de shirts bijna identiek zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En naar PSG komen opeens ook ajax fans![]()
![]()
ALS de joden de beker winnen gaat hij ook gezellig met z'n jodenvrienden naar amsterdamquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je joodsheid word met de dag groter
RSC*Co
Morgen rondlopen met een keppeltje?
Ganz geil, duiken ze gezellig een synagoge in om een feesie te bouwen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef Luni het volgende:
[..]
ALS de joden winnen gaat hij ook gezellig met z'n jodenvrienden naar amsterdam
Maar wel gek worden als Fraser weg moet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, Feyenoord heeft mensen nodig die geschikt zijn voor de positie waarop ze zijn binnengehaald, clubmensen hebben we al genoeg, en dat is een ramp gebleken.
Tis gewoon een mafkeesquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef Luni het volgende:
[..]
ALS de joden de beker winnen gaat hij ook gezellig met z'n jodenvrienden naar amsterdam
Erg droevig. Zo zie je maar wat een rampseizoen met veel mensen doet. Niks kan ze meer schelen, alles moet er aan gedaan worden om er bovenop te komen, al kopen we de halve selectie van de joden over.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
onbegrijpelijk dat er zoveel mensen zijn die willen dat adriaanse komteerst een grote muil als er een jood als charisteas komt maar vervolgens wel lopen piepen dat de volgende jood, in de vorm van adriaanse, moet komen
![]()
Mij heb je nooit horen klagen over Charisteas als neus, maar wel over zijn kwaliteiten. Het belangrijkste nu voor Feyenoord is gewoon dat ze weer mee gaan draaien met de andere top clubs en wie is er daarvoor nou geschikter dan Co Adriaanse?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
onbegrijpelijk dat er zoveel mensen zijn die willen dat adriaanse komteerst een grote muil als er een jood als charisteas komt maar vervolgens wel lopen piepen dat de volgende jood, in de vorm van adriaanse, moet komen
![]()
Dus zet je al je gevoelens maar opzij en laat je die jood komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mij heb je nooit horen klagen over Charisteas als neus, maar wel over zijn kwaliteiten. Het belangrijkste nu voor Feyenoord is gewoon dat ze weer mee gaan draaien met de andere top clubs en wie is er daarvoor nou geschikter dan Co Adriaanse?
Voor zover ik weet is Adriaanse nou ook niet al te vrolijk de deur uitgestapt bij Ajax. Wat maakt het nou eigenlijk uit, Johan Cruijff kwam toch ook in een gelijksoortige situatie naar Feyenoord.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Erg droevig. Zo zie je maar wat een rampseizoen met veel mensen doet. Niks kan ze meer schelen, alles moet er aan gedaan worden om er bovenop te komen, al kopen we de halve selectie van de joden over.
Typerend hoe snel het Feijenoordgevoel in de steek wordt gelaten.
Dat zegt misschien al genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mij heb je nooit horen klagen over Charisteas als neus, maar wel over zijn kwaliteiten. Het belangrijkste nu voor Feyenoord is gewoon dat ze weer mee gaan draaien met de andere top clubs en wie is er daarvoor nou geschikter dan Co Adriaanse?
Ja en cruijff was ook zeer geliefd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef Fetai het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Adriaanse nou ook niet al te vrolijk de deur uitgestapt bij Ajax. Wat maakt het nou eigenlijk uit, Johan Cruijff kwam toch ook in een gelijksoortige situatie naar Feyenoord.
Ik wil gewoon dat Feyenoord weer prijzen gaat pakken en wat de achtergrond van de trainer is zal me reet roesten. Wat wil jij dan, dat Foeke Booy komt en we straks moeten strijden om de degradatieplekken te ontlopen? Iemand moet NU Feyenoord op de rails brengen, anders ben ik bang dat ze echt af zakken naar een subtopper. De juiste persoon om dit te voorkomen is in mijn ogen Co Adriaanse.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus zet je al je gevoelens maar opzij en laat je die kkjood komen.
Feijenoord moet eerst maar eens uit de financiële problemen komen (50 MILJOEN AAN SCHULDEN!!!!!!!!!!!!!!), dan kunnen we verder kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:29 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat Feyenoord weer prijzen gaat pakken en wat de achtergrond van de trainer is zal me reet roesten. Wat wil jij dan, dat Foeke Booy komt en we straks moeten strijden om de degradatieplekken te ontlopen? Iemand moet NU Feyenoord op de rails brengen, anders ben ik bang dat ze echt af zakken naar een subtopper. De juiste persoon om dit te voorkomen is in mijn ogen Co Adriaanse.
Nee, absoluut niet. Maar dit is wel iemand die goed is in het trainen van jonge spelers en daarnaast heeft hij de kwaliteit om een team te vormen. Precies wat Feyenoord kan gebruiken dus. Wie zien jullie dan liever? De enige 2 trainers waar ik vertrouwen in heb zijn Van Hanegem en Adriaanse, waarbij mijn voorkeur naar de laatste gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Iedereen doet alsof Adriaanse de laatste trainer op deze aardbol is![]()
Als er een trainer als Adriaanse bereidt is naar Feyenoord te komen is de kans zeer aanwezig dat investeerders ook meer vertrouwen krijgen in de club. Alleen maar gunstig lijkt mij toch? Met een trainer als de heer Booy zal dit NIET het geval zijn. Daarnaast heeft Adriaanse ook de kwaliteiten om spelers beter te maken, wat betekent dat de jonge spelers die we nu hebben flink kunnen groeien en voor veel geld verkocht zullen worden in de toekomst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet eerst maar eens uit de financiële problemen komen (50 MILJOEN AAN SCHULDEN!!!!!!!!!!!!!!), dan kunnen we verder kijken.
die functioneerde wélquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar wel gek worden als Fraser weg moet?
Hetgeen jij nu formuleerd zie je ook terug in bijvoorbeeld Foppe de Haan, jonge spelers en een team vormen. (niet dat ik nu zeg dat hij het moet worden).quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar dit is wel iemand die goed is in het trainen van jonge spelers en daarnaast heeft hij de kwaliteit om een team te vormen. Precies wat Feyenoord kan gebruiken dus. Wie zien jullie dan liever? De enige 2 trainers waar ik vertrouwen in heb zijn Van Hanegem en Adriaanse, waarbij mijn voorkeur naar de laatste gaat.
Tsja maar Foppe de Haan zie ik nooit trainer worden bij Feyenoord. Hij heeft volgens mij wel eens gezegd dat hij niet naar een andere club als Heerenveen wilde binnen Nederland, omdat hij dat zou zien als een soort verraad. Ik kan het mis hebben, maar ik heb hem al afgeschreven dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Hetgeen jij nu formuleerd zie je ook terug in bijvoorbeeld Foppe de Haan, jonge spelers en een team vormen. (niet dat ik nu zeg dat hij het moet worden).
In van Hanegem in z´n eentje heb ik trouwens geen vertrouwen, ik denk niet dat dat de juiste man is om als hoofd coach voor de groep te staan, hoe graag ik hem ook weer terug zou zien.
Ik ben het volledig met je post eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat interesseerd het ons nou dat Co Adriaanse een blauwe maandag bij de joden heeft gezeten?
Ik zie hem nog altijd meer als een Willem II man dan een jood. Op die manier kun je straks niemand meer halen!
Wat moet je dan doen? Iemand met overduidelijk mindere kwaliteiten aanstellen alleen vanwege zijn 'zuivere' verleden? Ik heb ook liever een trainer met een Feyenoord hart en achtergrond, maar naast dat deze schaars zijn, heb ik bij veel van hen niet het idee dat die - op dit moment - het verschil kunnen maken, wat voor Feyenoord juist nú zo belangrijk is.
Mario Been moet eerst nog groeien en ervaring opdoen, maar dat is in de toekomst zeker een welkome trainer, van Hanegem zou een hele goeie zijn maar is imo wat te zachtaardig voor deze spelersgroep met overwegend jonge spelers (en jonge spelers hebben structuur en discipline nodig). Een combinatie van beide trainers zou geweldig zijn, ook voor de juiste balans - maar dat zie ik niet snel gebeuren, en zoals van Hanegem al heeft gezegd gaat dat niet gebeuren zolang Peter Bosz er nog zit.
Wat mij betreft mag Co Adriaanse komen hoor, tenminste een trainer die al lang en breed heeft bewezen keer op keer elk team boven zichzelf uit te laten stijgen, jonge spelers discipline bij te brengen, en ze weet beter te maken. Dat is ongeveer de enige trainer die dit zovaak heeft bewezen dat ik daar wel vertrouwen in heb.
Natuurlijk kun je ook Ron Jans aanstellen als trainer, of Huub Stevens, ook uitstekende opties. Maar deze hebben wat mij betreft nog niet zo overduidelijk bewezen dat ze werkelijk in staat zijn jonge spelers beter te maken, en dan doel ik voornamelijk op disciplinair vlak - want daar heeft Feyenoord met deze jeugdige selectie toch ook een groot probleem.
Het is mij veel waard dat het talent wat er is straks gewoon weer eruit komt, en dat er weer gevochten wordt voor elke meter, en dat er een trainer is die minstens net zo boos is als ons als de selectie de kantjes er vanaf loopt op het veld, en hier dan ook bereid is consequenties aan te verbinden.
Er zijn niet veel trainers die bewezen hebben hier hun hand niet voor om te draaien.
uhm lees eens een paar posts terug, de post van Keltie geloof ik, een dergelijk stukje over Adriaanse?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Tsja maar Foppe de Haan zie ik nooit trainer worden bij Feyenoord. Hij heeft volgens mij wel eens gezegd dat hij niet naar een andere club als Heerenveen wilde binnen Nederland, omdat hij dat zou zien als een soort verraad. Ik kan het mis hebben, maar ik heb hem al afgeschreven dus.
Komt nog eens bij dat hij blijkbaar geen geld hoeft te kosten en dus haalbaar is. Weer een trainer die op de toppen van zijn kunnen een club als FC Utrecht kan leiden oid is ook geen oplossing. Trond Sollied zie ik ook niet zo een twee drie komen, en verder zijn volgens mij de meeste kwalitatief goede trainers bezet of veel te duur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar dit is wel iemand die goed is in het trainen van jonge spelers en daarnaast heeft hij de kwaliteit om een team te vormen. Precies wat Feyenoord kan gebruiken dus. Wie zien jullie dan liever? De enige 2 trainers waar ik vertrouwen in heb zijn Van Hanegem en Adriaanse, waarbij mijn voorkeur naar de laatste gaat.
Dat stukje heb ik ook gelezen, maar dat van Foppe de Haan is nog heel recent geweest, een paar weken geleden bedoel ik dan (of de bron die ik had was verouderd). Ik kan het me niet voorstellen dat iemand binnen een paar weken zo drastisch zijn mening kan veranderen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
uhm lees eens een paar posts terug, de post van Keltie geloof ik, een dergelijk stukje over Adriaanse?
Zegt ook al genoeg over hoe hypocriet adriaanse zelf is, eerst dit zeggen en vervolgens zeggen dat hij niet per direct nee zou zeggen op een aanbieding van Feyenoord.
Oke maar ik zeg ook niet dat hij moet komen, ik gaf een andere optie voor de omschrijving die jij gaf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik ook gelezen, maar dat van Foppe de Haan is nog heel recent geweest, een paar weken geleden bedoel ik dan (of de bron die ik had was verouderd). Ik kan het me niet voorstellen dat iemand binnen een paar weken zo drastisch zijn mening kan veranderen.
Waarom niet? Op dat moment was Feyenoord niet toe aan iemand die "traint met de harde hand" en op dit moment wél.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Oke maar ik zeg ook niet dat hij moet komen, ik gaf een andere optie voor de omschrijving die jij gaf.
Als iemand zegt dat hij niet bij Feyenoord past dan paste hij er 4 jaar(of wat dan ook) geleden niet en nu nog steeds niet.
Het gaat er niet om waar Feyenoord aan toe is. Hij zegt dat hij nooit bij Feyenoord zou willen komen omdat hij er niet past, plus het is een jood, hij heeft hier gewoon helemaal niks te zoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:53 schreef Fetai het volgende:
[..]
Waarom niet? Op dat moment was Feyenoord niet toe aan iemand die "traint met de harde hand" en op dit moment wél.
Ja, iedereen hier weet dat Adriaanse gewoon de perfecte trainer is voor Feyenoord, alleen de ene helft wilt hem wél als trainer zien om deze reden en de andere helft niet, omdat hij een Ajax verleden heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat leuk al die meningen over trainers![]()
En vandaag heeft die gezegd dat die wel wilt komen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar Feyenoord aan toe is. Hij zegt dat hij nooit bij Feyenoord zou willen komen omdat hij er niet past, plus het is een jood, hij heeft hier gewoon helemaal niks te zoeken.
hahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier weet dat Adriaanse gewoon de perfecte trainer is voor Feyenoord, alleen de ene helft wilt hem wél als trainer zien om deze reden en de andere helft niet, omdat hij een Ajax verleden heeft.
In mijn ogen ben je een slechte fan als je niet het beste voor Feyenoord wilt.
Dat is iets totaal anders, aangezien Fräser is ontslagen omdat Bosz een vriendje van hem op die plek wilde hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar wel gek worden als Fraser weg moet?
Jouw haat voor Ajax is dus groter dan jouw liefde voor Feyenoord. Daar komt het dus gewoon op neer. Ook blijkt dat je je totaal niet verdiept hebt in de woorden van Adriaanse destijds.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ga niet als een blind paard lopen roepen dat dr een jood naar de kuip moet komen en dat zal ik ook nooit doen ook! Tuurlijk wil ik het beste voor Feyenoord, maar het beste voor Feyenoord zal nooit maar dan ook nooit een jood zijn! Als jij dat niet begrijpt is dat meer jou probleem.
Jorien zoals ik al zei, dat maakt hem juist zo hypocriet, eerst zeggen nooit en vervolgens ach ik zal niet meteen nee zeggen.
Hebben we (nog) niks aan nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef g4st het volgende:
Ik hoop niet dat Been het wordtWeer zo'n net-niet trainer.
je snapt er werkelijk geen zak van he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jouw haat voor Ajax is dus groter dan jouw liefde voor Feyenoord. Daar komt het dus gewoon op neer. Ook blijkt dat je je totaal niet verdiept hebt in de woorden van Adriaanse destijds.
Toevallig krijg ik hetzelfde idee bij jouquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
je snapt er werkelijk geen zak van he?
Nee, jij roept als een blind paard dat er vooral géén joden naar De Kuip moeten komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ga niet als een blind paard lopen roepen dat dr een jood naar de kuip moet komen en dat zal ik ook nooit doen ook! Tuurlijk wil ik het beste voor Feyenoord, maar het beste voor Feyenoord zal nooit maar dan ook nooit een jood zijn! Als jij dat niet begrijpt is dat meer jou probleem.
Jorien zoals ik al zei, dat maakt hem juist zo hypocriet, eerst zeggen nooit en vervolgens ach ik zal niet meteen nee zeggen.
Ik heb eerder het idee dat jij er niets van snapt. Jij zal vast v. Hanegem of Been graag zien, maar dan sta je over een jaar wéér 7e.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
je snapt er werkelijk geen zak van he?
Het gaat toch meer om van Hanegem en Bosz? Ik zou trouwens ook nooit willen werken met iemand die me zo achter mijn rug om genaaid heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:11 schreef DivineJester het volgende:
Hoe diep zit de vete tussen Jansen en Van Hanegem eigenlijk? Is De Kromme bereid Feyenoord uit het gat te helpen als Jansen er nog zit of niet? Hij lijkt wel oprecht begaan met de club, misschien dat ie zijn persoonlijke rancunes opzij kan zetten...
Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij er niets van snapt. Jij zal vast v. Hanegem of Been graag zien, maar dan sta je over een jaar wéér 7e.
Bosz misschien nog wel meer inderdaad, maar ik dacht dat het met Jansen ook niet helemaal meer lekker zat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Het gaat toch meer om van Hanegem en Bosz? Ik zou trouwens ook nooit willen werken met iemand die me zo achter mijn rug om genaaid heeft
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.
Maar goed juigen jullie maar allemaal Adriaanse toe, het is in iedergeval heel duidelijk hoe diep gezonken de meeste Feyenoorders zijn Feyenoord is dat Adriaanse nodig is..
Ik geloof dat hij ook gezegd heeft in voetbal insite dat zolang bosz er is hij niet komt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bosz misschien nog wel meer inderdaad, maar ik dacht dat het met Jansen ook niet helemaal meer lekker zat.
Hij zit meer met Boszquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:11 schreef DivineJester het volgende:
Hoe diep zit de vete tussen Jansen en Van Hanegem eigenlijk? Is De Kromme bereid Feyenoord uit het gat te helpen als Jansen er nog zit of niet? Hij lijkt wel oprecht begaan met de club, misschien dat ie zijn persoonlijke rancunes opzij kan zetten...
Stevens is juist kei- en keihard.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk kun je ook Ron Jans aanstellen als trainer, of Huub Stevens, ook uitstekende opties. Maar deze hebben wat mij betreft nog niet zo overduidelijk bewezen dat ze werkelijk in staat zijn jonge spelers beter te maken, en dan doel ik voornamelijk op disciplinair vlak - want daar heeft Feyenoord met deze jeugdige selectie toch ook een groot probleem.
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, supporters moeten hun belangen met betrekking tot '' hij is van ajax dit en dat '' maar eens thuislaten.
Dan moeten er eerst drastische dingen veranderen in het Maasgebouw. Met het binnenhalen van een trainer ben je er niet.quote:Het belangrijkste is dat Feyenoord weer boven op komt. En dat we weer mee doen om de titel.
JIj zou elke jood wel bij Feijenoord willen zien, ja.quote:Mij fuckt het geen hol wie het is of wat het is. Als het maar kwaliteit heeft
Hahaha, ja joh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:00 schreef Fetai het volgende:Ja, iedereen hier weet dat Adriaanse gewoon de perfecte trainer is voor Feyenoord, alleen de ene helft wilt hem wél als trainer zien om deze reden en de andere helft niet, omdat hij een Ajax verleden heeft. In mijn ogen ben je een slechte fan als je niet het beste voor Feyenoord wilt.
Hehe het is wat het hequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan moeten er eerst drastische dingen veranderen in het Maasgebouw. Met het binnenhalen van een trainer ben je er niet.
[..]
JIj zou elke jood wel bij Feijenoord willen zien, ja.
[..]
Hahaha, ja joh.
Och man, wat een ongelooflijke trieste supporters lopen er tegenwoordig bij Feijenoord.
Arme jongen toch, dan word je toch Excelsior supporterquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan moeten er eerst drastische dingen veranderen in het Maasgebouw. Met het binnenhalen van een trainer ben je er niet.
[..]
JIj zou elke jood wel bij Feijenoord willen zien, ja.
[..]
Hahaha, ja joh.
Och man, wat een ongelooflijke trieste supporters lopen er tegenwoordig bij Feijenoord.
Heb je niks aan, blijf je rond deze plek hangen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Adriaanse is helemaal geen issue. Die man zit daar hartstikke goed in Oekraïne met zijn vorstelijke salaris. Waarom zou hij dat inruilen om voor minder te werken met een stel incapabele spelers?
Met alle beperkingen die er nu spelen krijgt Feyenoord een type Mario Been, Foeke Booi, Ron Jans of een semi-bekende buitenlandse trainer.
Mwah, je mag al blij zijn als het geen bekende van Bosz wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je niks aan, blijf je rond deze plek hangen.
Gelukkig gaat hij het zelf niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mwah, je mag al blij zijn als het geen bekende van Bosz wordt.
Ik heet geen Fetai.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Arme jongen toch, dan word je toch Excelsior supporter![]()
Niet in de pleeofs nee, maar voor volgend seizoen heeft hij nog geen mededelingen gedaan. Ik zou er niet verbaasd van opkijken, mocht hij volgend jaar voor de groep staan. Zo'n gladde aal met teveel ego is het wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij het zelf niet doen![]()
Zijn contract loopt af, geloof ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Adriaanse is helemaal geen issue. Die man zit daar hartstikke goed in Oekraïne met zijn vorstelijke salaris. Waarom zou hij dat inruilen om voor minder te werken met een stel incapabele spelers?
Keurig dat juist precies op dit moment een "Excelsior supporter" aanschuiftquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat het weer de verkeerde kant op gaat hier, op het begin werd er nog prima gediscussieerd. Probeer dit nu dus weer.
Feyenoord durft dat soort namen nogeens te vragen joh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn contract loopt af, geloof ik.
Is Trappatoni geen optie?
Die kerel zit nu bij Red Bull Salzburg. Dan moet zelfs Feijenoord toch een verbetering zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord durft dat soort namen nogeens te vragen joh.
Ook maar door een verloren weddenschapquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Fetai het volgende:
[..]
Keurig dat juist precies op dit moment een "Excelsior supporter" aanschuift![]()
Ik denk dat Mario er niet instapt, of gewoon keiharde eisen moet stellen dat dat bestuur anders moet. Hij heeft vast nog wel lijntjes daar zodat hij weet wat er zo een beetje speelt. En realistische doelen stellen. Kampioen word je volgend jaar ook niet, wie er ook zit of welke bestuurswisseling er ook plaastvindt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook maar door een verloren weddenschap.
Anyway. Mario Been lijkt mij op dit moment de beste keuze voor Feyenoord. Heeft zijn verleden mee, is dus 'clean', in tegenstelling tot Adriaanse. Adriaanse heeft wel weer de ervaring en gezag, iets wat op dit moment wel belangrijk is voor Feyenoord.
Dik betaald te genieten in het zonnetje. Red Bull Salzburg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die kerel zit nu bij Red Bull Salzburg. Dan moet zelfs Feijenoord toch een verbetering zijn.
Wij hebben toch een spelersfondsquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dik betaald te genieten in het zonnetje. Red Bull Salzburg.
Je maakt er kans op als je goede spelers krijgt deze zomer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Mario er niet instapt, of gewoon keiharde eisen moet stellen dat dat bestuur anders moet. Hij heeft vast nog wel lijntjes daar zodat hij weet wat er zo een beetje speelt. En realistische doelen stellen. Kampioen word je volgend jaar ook niet, wie er ook zit of welke bestuurswisseling er ook plaastvindt.
Van welk geld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je maakt er kans op als je goede spelers krijgt deze zomer.
We hebben een spelersfonds!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Van welk geld.
Ja, ik blijf het vragen.
Wat betreft die arrogantie heb je wel gelijk inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.
Maar goed juigen jullie maar allemaal Adriaanse toe, het is in iedergeval heel duidelijk hoe diep gezonken de meeste Feyenoorders zijn.
Overigens gaat het niet alleen om het feit dat Adriaanse een jood is maar daar naast staat zijn karakter, de arrogantie me niet aan en dat past inderdaad ook niet bij Feyenoord.
Het is een klootzak, maar arrogant? Mwa. Neem dan Lowie van Gaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef g4st het volgende:
Ik vind Adriaanse niet echt arrogant. Hij is nogal apart, maar eerder realistisch dan arrogant.
Beter een professionele klootzak dan een prutser die symphatiek is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is een klootzak, maar arrogant? Mwa. Neem dan Lowie van Gaal.
Wat is een prutser? Mag ik raden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef g4st het volgende:
[..]
Beter een professionele klootzak dan een prutser die symphatiek is.
Types als Booy.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is een prutser? Mag ik raden?
Iedereen die niet de naam Adriaanse draagt toch?
hij weet geen namen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Happel, welke trainer(s) zou jij dan geschikt vinden om Feyenoord weer uit het dal te halen dan?
Ik zie natuurlijk ook het liefste de bekende namen terug komen, zoals van Hanegem en Been enz. maar denk jij dat zij in staat zijn zo'n zware klus aan te gaan?
En hij is een sympathieke prutser omdat?quote:
Ik weet wel wie ik niet wil zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Happel, welke trainer(s) zou jij dan geschikt vinden om Feyenoord weer uit het dal te halen dan?
Nee, dat zijn ze niet. Van mij hoeven ze ook helemaal niet te komen. Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.quote:Ik zie natuurlijk ook het liefste de bekende namen terug komen, zoals van Hanegem en Been enz. maar denk jij dat zij in staat zijn zo'n zware klus aan te gaan?
prutser omdat die slecht presteert bij utrechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
En hij is een sympathieke prutser omdat?
[..]
Ik weet wel wie ik niet wil zien.
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Van mij hoeven ze ook helemaal niet te komen. Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prutser omdat die slecht presteert bij utrecht
Joh, daar moet je geeneens woorden aan vuil maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij de laatste jaren van Utrecht wel gezien?
Het een prima vent is, maar niet iemand die meer uit een selectie kan halen dan dan erin zit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
En hij is een sympathieke prutser omdat?
Mee eens.quote:Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.
Ja, heb jij dit seizoen gekeken ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij de laatste jaren van Utrecht wel gezien?
Maakt dat Koeman ook opeens slecht? Omdat het dit jaar kut isquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, heb jij dit seizoen gekeken ?
inderdaad, de missie is kansloosquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, daar moet je geeneens woorden aan vuil maken.
Ow leuk hij won bekers. Heeft Feyenoord niets aan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maakt dat Koeman ook opeens slecht? Omdat het dit jaar kut is
Stel Rutten heeft volgend jaar een minder jaar, ook meteen een slechte coach? Lik mijn reet, kom terug als je voetbalverstand heb
We kunnen Rutten dan toch beter halen dan Booy, wat schieten we nou met Foeke opquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maakt dat Koeman ook opeens slecht? Omdat het dit jaar kut is
Stel Rutten heeft volgend jaar een minder jaar, ook meteen een slechte coach? Lik mijn reet, kom terug als je voetbalverstand heb
Laat hem terugkomen als hij überhaupt verstand heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom jij lekker terug als je over je ajax trauma heen bent ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat hem terugkomen als hij überhaupt verstand heeft.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kom jij lekker terug als je over je ajax trauma heen bent ?
Wat verwacht je dan bij Utrecht, Titels? Vorig jaar stond Utrecht tot de laatste speeldag 5e, het jaar ook van Di Tomasso, dat vind ik een topprestatie!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow leuk hij won bekers. Heeft Feyenoord niets aan..
ajaxtrauma?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk lullen, jij gaat naar de huldiging van psv, jij hebt altijd feestquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand die geweld prefereert heeft wel verstand wou je zeggen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat hem terugkomen als hij überhaupt verstand heeft.
Niet op ingaan joh, je weet toch dat hij een clubhoer isquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
ajaxtrauma?![]()
Feijenoordbloed dat door al mijn aderen stroomt, dat is het.
Hypocriete boklul.
Nee, haat tegenover ajax stroomt door jouw aderen, niet liefde voor Feyenoord. Liever Feyenoord bij de eerste 3 met een neus als trainer dan op plaats 10 t/m 15 met een zuivere Feyenoorder aan het roer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
ajaxtrauma?![]()
Feijenoordbloed dat door al mijn aderen stroomt, dat is het.
Hypocriete boklul.
Als ik Happel zie posten zie ik iemand met een écht Feyenoord hart, wie ben jij dan om er over te oordelen dat hij dat niet heeft?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nee, haat tegenover ajax stroomt door jouw aderen, niet liefde voor Feyenoord. Liever Feyenoord bij de eerste 3 met een neus als trainer dan op plaats 10 t/m 15 met een zuivere Feyenoorder aan het roer.
HAHAHAHAHAHAHAHA, heb je hem weer. Je leert het ook nooit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:
[..]
Iemand die geweld prefereert heeft wel verstand wou je zeggen?
Je kan ook tever gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nee, haat tegenover ajax stroomt door jouw aderen, niet liefde voor Feyenoord. Liever Feyenoord bij de eerste 3 met een neus als trainer dan op plaats 10 t/m 15 met een zuivere Feyenoorder aan het roer.
Als hij liever ziet dat Feyenoord afzakt dan dat er een trainer met een joods verleden naar Feyenoord komt, dan krijg ik het gevoel dat het hem niks doet. Dan is er in mijn ogen geen sprake van clubliefde, maar haat tegenover een andere club.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik Happel zie posten zie ik iemand met een écht Feyenoord hart, wie ben jij dan om er over te oordelen dat hij dat niet heeft?
Hahaha prachtigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk lullen, jij gaat naar de huldiging van psv, jij hebt altijd feest
ik zou ook geen Feyenoorder bij ons aan het roer zien, we redden ons wel zonder hun, heb ik nu ook geen Ajax hart?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als hij liever ziet dat Feyenoord afzakt dan dat er een trainer met een joods verleden naar Feyenoord komt, dan krijg ik het gevoel dat het hem niks doet. Dan is er in mijn ogen geen sprake van clubliefde, maar haat tegenover een andere club.
feest dat het was man....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk lullen, jij gaat naar de huldiging van psv, jij hebt altijd feest
Er wordt nu net gedaan of Co Adriaanse de enige is die de club kan redden en dat alle andere opties bij voorbaat een mislukking zijn. Ik moet Adriaanse ook niet in De Kuip.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als hij liever ziet dat Feyenoord afzakt dan dat er een trainer met een joods verleden naar Feyenoord komt, dan krijg ik het gevoel dat het hem niks doet. Dan is er in mijn ogen geen sprake van clubliefde, maar haat tegenover een andere club.
Op dit moment verkeren jullie in een totaal andere situatie en is er geen geschikte trainer met een Feyenoord hart. Dus, nee, dat zou ik over jou niet durven zeggen nu.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik zou ook geen Feyenoorder bij ons aan het roer zien, we redden ons wel zonder hun, heb ik nu ook geen Ajax hart?
Eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
In mijn ogen is hij de enige beschikbare Nederlandse trainer die er nu rondloopt ja, van buitenlandse trainers ben ik niet zo op de hoogte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Er wordt nu net gedaan of Co Adriaanse de enige is die de club kan redden en dat alle andere opties bij voorbaat een mislukking zijn. Ik moet Adriaanse ook niet in De Kuip.
man man man, jij moet helemaal niet piepen over clubliefdequote:
Ken je er wel lacherig over doen maar die jood heb gewoon gelijk. Wat voor supporter ben jij nou weer?quote:
Dat snap ik inderdaad ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ken je er wel lacherig over doen maar die jood heb gewoon gelijk. Wat voor supporter ben jij nou weer?
ga niet over clubliefde praten, ik ben dit seizoen meer wedstrijden naar feyenoord geweest, dan jij naar ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
man man man, jij moet helemaal niet piepen over clubliefde
Ga een biertender kopen of zo, of eet je pizza's op
Is Co de enige die Feijenoord kan redden dan? Moeten we perse een jood halen die het roer weer gaat omgooien? Houd toch op. Iedereen doet alsof hij de enige is die wat kan betekenen voor Feijenoord, terwijl dat niet het geval is. Iedereen die zijn verleden kent als trainer weet dat hij nooit een trainer kan zijn bij Feijenoord, niet alleen vanwege zijn verleden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
is dat zo gek danquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef denthemen het volgende:
maar zijn vriend boys1985 van dit forum, als ik het goed heb, komt ook nog wel eens bij Feyenoord
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga niet over clubliefde praten, ik ben dit seizoen meer wedstrijden naar feyenoord geweest, dan jij naar ajax.
Laten we inderdaad gaan tellen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen we gaan tellen
Maar tegelijkertijd ben je vaker bij psv geweest dan Pyth![]()
owja, en ik reis verder me club achterna dan jou dennisquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen we gaan tellen
Maar tegelijkertijd ben je vaker bij psv geweest dan Pyth![]()
Ron Jans is geen middelmatige coach hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef footbal_lad het volgende:
Dat iedereen zich hier druk maakt om Adriaanse,hahaha,die komt toch niet.Alsof die zit te springen om met Peter Bosz en Wim" ik adem,maar daar is alles dan ook mee gezegd"Jansen en hun "fantastische scouting" samen te werken.Hahaha.
Van Hanegem neem ik ook niet meer serieus met z'n "Been moet coach worden"-propaganda.Pleurt toch op man,wat heb die Been in hemelsnaam gepresteerd???Feyenoord kennende zal de ene middelmatige coach wel vervangen worden door 'n andere middelmatige coach.Dus dat word volgend jaar lachen met 'n Jans of 'n Booy...
Klopt, maar aan de andere kant is het ook zwaar triest dat er mensen er tussen zitten die eerst allemaal 110% anti ajax zijn blablabla maar wel de ene jood na de andere verwelkomen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:41 schreef footbal_lad het volgende:
Ik word 'n beetje ziek van die "ik degradeer liever dan dat Adriaanse coach word'-verhalen,want O,wat hebben we eind jaren '80/begin jaren '90 gezien hoe sterk de clubliefde was toen het dramatisch ging.Gemiddeld nog geen 5000 man op de tribunes.Pffff.....
Die heb je helaas ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant is het ook zwaar triest dat er mensen er tussen zitten die eerst allemaal 110% anti ajax zijn blablabla maar wel de ene jood na de andere verwelkomen.
Wat je voorlopig wel op je buik kan schrijven, zou niet weten wie ze voor een redelijk bedrag kunnen verkopen. En dat hele aandelenverhaal is leuk maar ik verwacht dus echt niet dat al die rijke gasten staan te popelen om aandelen te kopen van een zinkend schip. Ik hoop met die algemeen directeur dat alles weer de goede richting in geduwd wordt en Feijenoord weer sterker word. Maar dat zal heus niet in een paar maandjes gebeuren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef Happel het volgende:
Feijenoord zal eerst geld moeten binnenhalen. Dat is denk ik ook de enige garantie die gegadigden voor de job van trainer zullen hebben. Feijenoord kan pas spelers kopen als het of spelers verkoopt of het geld binnenhaalt d.m.v. investeerders.
Ik denk inderdaad ook dat het plan met aandelen te hoog gegrepen is. Voor minimaal 1.000.000 investeren, ik denk dat dit voor velen een te groot risico is. Ze hadden het beter voor minder kunnen doen, de helft bijvoorbeeld, nog steeds wel veel maar minder risico vol.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Wat je voorlopig wel op je buik kan schrijven, zou niet weten wie ze voor een redelijk bedrag kunnen verkopen. En dat hele aandelenverhaal is leuk maar ik verwacht dus echt niet dat al die rijke gasten staan te popelen om aandelen te kopen van een zinkend schip. Ik hoop met die algemeen directeur dat alles weer de goede richting in geduwd wordt en Feijenoord weer sterker word. Maar dat zal heus niet in een paar maandjes gebeuren.
Hoezo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
ff afwachten wat ad schrijft zometeen
http://www.ad.nl/sport/article1344388.ecequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien iets over een kandidaat ofzo,
Maak daar maar 6 jaar van.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gaat enkel om een trainer in dienst die een paar jaartjes (volgens mij nog niet eens) in amsterdam heeft getraind. Overigens ook met de pest in z'n lijf geloof ik.
quote:Succes als interim-coach
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Henk van Stee was zeven jaar geleden de laatste interim-trainer in de Kuip. Het toenmalige hoofd opleidingen ...
Henk van Stee haalde als interim-trainer met Feyenoord voorronde van de de Champions League. FOTO ANP... nam vijf wedstrijden voor het einde van de competitie het roer over van de opgestapte Leo Beenhakker. Met succes, want Feyenoord plaatste zich alsnog voor de voorronde van de Champions League.
De spanning na afloop van Feyenoord-FC Twente (1-1) op de laatste speeldag van het seizoen 1999-2000 vergeet hij nooit meer. ,,We moesten op het veld nog wachten op de uitslag van Vitesse,’’ zegt Henk van Stee. ,,Omdat zij achter stonden, gooide ik de boel bij ons op slot. We hadden tegen FC Twente ook door kunnen drukken, maar ik wilde niet het risico lopen dat we een counter om de oren zouden krijgen. Verlies betekende geen voorronde Champions League.’’
Het verlossende woord kwam na enkele zenuwslopende minuten vanuit Arnhem. Omdat concurrent Vitesse op 2-2 bleef steken tegen Fortuna, hield Feyenoord zijn derde plaats vast met de minieme voorsprong van één punt. De ontlading in de Kuip was enorm. ,,Ik kan me echt nog alles van die wedstrijd herinneren,’’ aldus Van Stee, die al weer ruim anderhalf jaar werkzaam is bij het Oekraïnse Shakhtar Donetsk. ,,We kwamen van ver dat seizoen. Feyenoord zat in een neerwaartse spiraal. Leo Beenhakker was niet voor niets weggegaan. Hij had aangegeven dat hij het elftal niet meer aan de praat kreeg.’’
Van Stee was op dat moment hoofd opleidingen van de Stadionclub. ,,Iedereen zei tegen me dat ik niets had te verliezen, maar dat had ik natuurlijk wel degelijk. Als we het niet hadden gered, was dat ook ten koste van mijn aanzien gegaan. Toch heb ik niet getwijfeld. Als je voor Feyenoord 1 wordt gevraagd, dan doe je dat gewoon.’’
Op 16 april zat hij voor het eerst als eindverantwoordelijke op de bank in het uitduel met De Graafschap. ,,Ik heb nog nooit een ploeg meegemaakt die zo stijf van de zenuwen stond als Feyenoord toen. Na afloop (1-0 winst, red.) was het alsof we de Europa Cup hadden gewonnen.’’
,,Ik had als grote voordeel dat ik er blanco in kon stappen. Ik had namelijk helemaal niets met het elftal te maken gehad. Voor een assistent-trainer is het veel moeilijker om een elftal over te nemen. Dat heb ik bij Sparta zelf ondervonden toen ik het van Han Berger moest overnemen.’’
Hij vraagt zich dan ook af of het verstandig is dat John Metgod en Henk Duut de taken van Erwin Koeman overnemen. ,,Zij zullen nagenoeg op dezelfde weg verder gaan. John en Henk zijn twee fantastische kerels die heel loyaal zijn geweest aan Koeman. Om die reden zullen zij geen spectaculaire veranderingen doorvoeren.’’
Dat kon Van Stee wel toe hij Beenhakker verving. ,,Ik heb een paar dingen veranderd. Jon Dahl Tomasson werd in die tijd veel gewisseld. Tegen hem heb ik gezegd ‘bij mij speel jij altijd.’ De jongens die het moesten doen, zoals ook Van Wonderen, Paauwe en Bosvelt, heb ik het volste vertrouwen gegeven. Daarnaast probeer je in zo’n situatie de scherpte terug te halen door wat andere oefenstof te geven. Dat er een ander gezicht voor de groep staat, kan soms ook helpen.’’
Van Stee, momenteel even in Nederland om de verrichtingen van Oekraïne onder 17 te volgen bij het jeugd-EK in België, weet niet wie Feyenoord door de play-offs moet loodsen. ,,Ik denk niet dat een ervaren trainer het nú zou willen overnemen. Co Adriaanse gaat dat sowieso niet doen. Maar hij is wel de ideale man om Feyenoord volgend seizoen uit het dal te trekken.’’
quote:Booy laat zich niet gek maken
Door ROB HARTOG
UTRECHT - Het gonsde gisteren op trainingscomplex Zoudenbalch van de geruchten. Meteen nadat Erwin Koeman bekend ...
Foeke Booy. FOTO ANP... maakte dat hij stopt als trainer-coach van Feyenoord, lag bij de tientallen bezoekers van de dagelijkse training van FC Utrecht de naam van Foeke Booy op ieders lippen. De een na de ander wist ‘uit betrouwbare bron’ te melden dat de trainer binnenkort verkast naar Rotterdam.
Booy zelf reageerde nuchter en een tikkeltje geamuseerd op alle opwinding. ,,Tijdens de training hoorde ik vanaf de kant dat Koeman is opgestapt. Geloof me, of niet, maar ik dacht dat het ging om Ronald, de trainer van PSV. Pas na de training hoorde ik dat Erwin bij Feyenoord stopt. Ook voor mij een complete verrassing.’’
Al een tijdje maakt Booy er geen geheim van dat hij een eventuele nieuwe uitdaging niet uit de weg gaat. ,,Maar nu is dat helemaal nog niet aan de orde,’’ zegt hij met stelligheid.
,,Ik ben maar met één ding bezig: niet met mijn toekomst, maar met de komende play-offs. Ik wil er met mijn staf van alles aan doen om te proberen met FC Utrecht Europees voetbal in de wacht te slepen. Daar moet nu alles voor wijken.’’
Booy heeft nog een contract bij FC Utrecht tot medio 2008. Intern is bij de club echter de afspraak gemaakt dat hij bij een positieverbetering tussentijds van club mag veranderen.
Eerder dit seizoen werd zijn naam al nadrukkelijk in verband gebracht met Club Brugge, de Belgische topper waar Booy zelf als actief voetballer furore maakte. Twee jaar geleden was de trainer ook al in beeld bij Feyenoord om Ruud Gullit op te volgen. De club koos toen uiteindelijk voor Erwin Koeman, net als Foeke Booy afkomstig uit de stal van zaakwaarnemer Ger Lagendijk.
Booy: ,,Ik heb het dus al een keer mee gemaakt dat mijn naam als trainer van Feyenoord wordt genoemd. Indertijd was volgens sommige media mijn overgang zelfs al zo goed als rond. Daarom laat ik me nu niet gek maken. Wat komt, komt, wat niet komt, kom niet. Zo simpel is het. Nogmaals: voorlopig focus ik me helemaal op de play-offs met FC Utrecht.’’
quote:Metgod weet niet hoe lang ‘voorlopig’ is
Terwijl een boze Feyenoord-supporter van een afstandje roept dat hij solidair moet zijn met Erwin Koeman en maar beter kan ...
John Metgod leidt voorlopig de training bij Feyenoord. FOTO MILAN RINCK... ‘oprotten’, geeft assistent-trainer John Metgod stoïcijns antwoord op de vraag waarom hij samen met zijn collega Henk Duut blijft zitten. ,,In het belang van de club moet iemand het doen,’’ zegt hij. ,,Erwin heeft aangegeven dat hij geen motivatie meer heeft. Als de club hem had ontslagen, was dat wezenlijk anders geweest.’’
Of Metgod, die gisteren de training leidde, het volgende week donderdag bij de eerste play-offwedstrijd bij FC Groningen nog steeds voor het zeggen heeft bij Feyenoord, is de vraag.
,,Voorlopig nemen Henk en ik de taken van Erwin waar. Wat dat betekent zullen we de komende dagen wel zien. Over de play-offs is nog geen duidelijkheid, maar ik sluit niets uit.’’
,,Dieptriest,’’ noemt Metgod het vertrek van Koeman. ,,Ik heb op basis van wederzijds respect goed met hem samengewerkt. Ik heb wel een aantal keer het gevoel gehad dat dit tot de mogelijkheden behoorde. Ik kan me voorstellen dat het heel teleurstellend is als je er alles aan hebt gedaan en het blijkt niet te werken.
,,Ik heb Erwin leren kennen als een prima mens en een prima hoofdtrainer. Iedereen bij Feyenoord is er doodziek van dat de vijfde plaats niet is gehaald. Ik ben daar ook verantwoordelijk voor.’’
Zo, alle bijbehorende berichten over het ontslag van Koeman in het ADquote:'Feyenoord heeft harde hand nodig'
ROTTERDAM - Feyenoord heeft behoefte aan een trainer met een harde hand. Een coach die impopulaire...
Theo Lucius. Foto Pics United...maatregelen durft te nemen en die zich hard richting onwelwillende spelers wil opstellen.
,,Een type-Co Adriaanse, ja. Dat lijkt me wel een goede trainer die met zijn vuist op tafel kan slaan'', zei aanvoerder Theo Lucius donderdag in De Kuip, enkele uren na het vertrek van trainer Erwin Koeman.
De 30-jarige Brabander noemde het ontslag van de oud-international ,,heel triest en erg jammer''. Hij roemde het uithoudings- en incasseringsvermogen van Koeman.
,,Elke andere trainer was na alle gebeurtenissen in dit rampseizoen al lang weggeweest. Hij is altijd positief gebleven en heeft steeds iedereen beschermd. Dat is knap en zeker een compliment waard.''
En hij is onder Van Gaal geen hoofd opleidingen (oid) geweest??quote:
quote:
quote:Tussen 1992 en 1997 Had Adriaanse als directeur van de Ajax jeugd opleiding een groot aandeel in de Champions League successen van 1995 en 1996.
quote:Voor de korte termijn is Guus Hiddink een aantrekkelijke optie
Erwin Koeman heeft bij Feyenoord niet kunnen aantonen dat hij een toptrainer is. Daarvoor waren de resultaten te ondermaats, liet de kwaliteit van de spelersgroep te veel te wensen over en was het zowel intern als extern te rumoerig rond de club. Koeman treft niettemin weinig blaam.
In de afgelopen twee jaar zouden ook Rafael Benítez en Carlo Ancelotti er niet in geslaagd zijn Feyenoord in de top van de eredivisie te krijgen.De discussie over met drie in plaats van vier verdedigers tegen FC Groningen spelen is daarom best een interessante, maar niet de meest relevante. Het ontbrak Koeman nu eenmaal aan de middelen om zijn club een rol van betekenis te laten spelen.
Op een andere manier bewees Koeman wél van grote waarde te zijn. Hij heeft zich in zijn periode bij de club geprofileerd als een magnifiek schild voor slecht beleid.
Hij was de perfecte bliksemafleider in de nadagen van het regime van Van den Herik en in het stadhouderloze tijdperk daarna, dat eigenlijk nog steeds niet helemaal is afgesloten.
Zeer opvallend was het dat, toen voorzitter Van den Herik de Kuip meed, híj de honneurs waar nam. Zo stond hij namens de clubleiding in een vol stadion met een microfoon in zijn handen Patrick Paauwe en Dirk Kuyt uit te zwaaien. Hij was slechts trainer-coach, maar voelde het als zijn plicht de club in barre tijden breder te vertegenwoordigen.
Ook daarom verdiende Koeman een vertrek door de voordeur. Hoewel hij trots zegt te zijn op zijn periode bij Feyenoord is het voor hem te hopen dat hij bij een volgend dienstverband in rustiger vaarwater terechtkomt. De top van Feyenoord staat nu voor een lastige keuze. Er moet voor de korte termijn iemand komen om de club door de play-offs te loodsen. Guus Hiddink zou een prima optie zijn. Die heeft ervaring in korte termijn-werk. Hij ziet het wellicht ook als eervol om tussen een paar interlands van het Russische elftal door Feyenoord voor de UEFA Cup te plaatsen.
Willem van Hanegem zou ook kunnen, maar dan moeten er eerst wat gesprekken gevoerd worden met technisch manager Peter Bosz, met wie hij een slechte relatie heeft. Voor de langere termijn heeft Feyenoord nu eveneens een vacature. Het ‘type’ Co Adriaanse wordt gezien als een geschikte kandidaat. Zijn zweep, zijn visie op voetbal en zijn professionalisme zouden Feyenoord zeer van pas komen. Het nieuwe beleidsplan van Bosz is ook op zo’n type geschreven.
Maar als er geen zicht op investeringen in de spelersgroep gegeven wordt, dan gaan mensen als Adriaanse aan de Kuip voorbij.
De bal ligt nadrukkelijk bij de directie, die dient kalm en vastberaden het geld binnen te halen waarop nieuw beleid moet steunen. Komt dat geld er niet, dan moet Feyenoord open kaart spelen naar het Legioen. Dan is er even geen topclub meer. Dan moeten er geen valse verwachtingen gewekt worden. Dan rest de status van een cultclub.
Ook niet verkeerd, misschien. Dan ontstaat er een verwachtingspatroon waarin trainers, scouts en bestuurders stiekem naar nieuwe perspectieven kunnen werken. Want óók de historie hangt, met alle respect voor heldendaden uit het verleden, als een molensteen om Feyenoords nek.
Neuh, dat gaat wel een jaartje of wat duren. Iedereen verwacht maar dat alles wel goed komt als er een goede trainer komt en het elftal wat beter gaat draaien. Mooie dromen. Dromen die niet waar gemaakt zullen worden, zolang het op bestuurlijk niveau waardeloos gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Wat je voorlopig wel op je buik kan schrijven, zou niet weten wie ze voor een redelijk bedrag kunnen verkopen. En dat hele aandelenverhaal is leuk maar ik verwacht dus echt niet dat al die rijke gasten staan te popelen om aandelen te kopen van een zinkend schip. Ik hoop met die algemeen directeur dat alles weer de goede richting in geduwd wordt en Feijenoord weer sterker word. Maar dat zal heus niet in een paar maandjes gebeuren.
Je moet stapje voor stapje weer omhoog, en een matige coach helpt daar niet bij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat wel een jaartje of wat duren. Iedereen verwacht maar dat alles wel goed komt als er een goede trainer komt en het elftal wat beter gaat draaien. Mooie dromen. Dromen die niet waar gemaakt zullen worden, zolang het op bestuurlijk niveau waardeloos gaat.
Alsof ie hier wat mee kan. Geen bovengemiddeld trainer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Willem van hanegem zou ook super zijn ...
Feijenoord moet bij het begin beginnen en dus de bezem door het Maasgebouw halen, voordat ze verderkijken naar de toekomst. Zolang het daarbinnen niet goed draait, zal het nooit goed draaien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef g4st het volgende:
[..]
Je moet stapje voor stapje weer omhoog, en een matige coach helpt daar niet bij.
1 stem voor bert dus..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef erkel het volgende:
Ik mis de optie van Marwijk
Klopt, maar als ze ergens geld weg weten te plukken en die Vogelzang goed orde op zaken stelt dan ben je ook al een heel eind. Dan hoor je opeens niemand meer over het bestuur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet bij het begin beginnen en dus de bezem door het Maasgebouw halen, voordat ze verderkijken naar de toekomst. Zolang het daarbinnen niet goed draait, zal het nooit goed draaien.
Vogelzang blijft maar 5 maandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze ergens geld weg weten te plukken en die Vogelzang goed orde op zaken stelt dan ben je ook al een heel eind. Dan hoor je opeens niemand meer over het bestuur.
Geen enkel persoon met gezond verstand zal investeren in de club, zolang er geen orde op zaken is gesteld binnen het Maasgebouw. Tot die tijd is het gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze ergens geld weg weten te plukken en die Vogelzang goed orde op zaken stelt dan ben je ook al een heel eind.
alsof je dit serieus kunt nemen met al die neuzen in dit topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Poll: Wie moet Koeman opvolegenRonald Koeman Willem van Hanegem Foeke Booy Mario Been Ron Jans Co Adriaanse Martin Jol
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Been ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alsof je dit serieus kunt nemen met al die neuzen in dit topic![]()
Booy heeft al een stem![]()
ga zo ff dat filmpje bekijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb lang getwijfeld, maar toch maar Mario Been gestemd in de bovenstaande poll.
Eigenlijk te vroeg voor Mario, hij is nog onervaren. Maar Willem van Hanegem heeft mij toch weten te raken bij RTL 7 vanavond, met zijn antwoord op de vraag wie er geschikt zou zijn voor Feyenoord als coach zei hij 'Mario Been.' Op de vraag of dit dan niet te vroeg komt voor Mario Been zei hij dat tegenwoordig ook iedereen bondscoach kan worden zonder enige ervaring en overal doorheen wandelen. Zo zei hij
Daar heeft hij een punt.
Willem![]()
Exclusief interview Tv Rijnmond met Erwin Koeman na persconferentie van vanmorgen, waar Erwin Koeman het af en toe zichtbaar moeilijk heeft. (real player)
Ja, van mij. Ik wil niemand, behalve Been in de toekomst, van dat lijstje bij Feijenoord zien. Ook van Hanegem niet (iig niet in de functie als trainer)quote:
Denk je dat er bij PSV en Ajax zo'n goed bestuur zit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen enkel persoon met gezond verstand zal investeren in de club, zolang er geen orde op zaken is gesteld binnen het Maasgebouw. Tot die tijd is het gewoon roeien met de riemen die je hebt.
Ik neem aan dat je doelt op die Feijenoordfans hier...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alsof je dit serieus kunt nemen met al die neuzen in dit topic![]()
Dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef g4st het volgende:
[..]
Denk je dat er bij PSV en Ajax zo'n goed bestuur zit?
Maar samen zou een droom-combinatie zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, van mij. Ik wil niemand, behalve Been in de toekomst, van dat lijstje bij Feijenoord zien. Ook van Hanegem niet (iig niet in de functie als trainer)
Kom op zeg, bij Ajax wordt ook wanbeleid gevoerd (een vrachtwagen vol peperdure spelers en een 'topcoach' halen en dan nog 2e worden en uitgeschakeld worden door FC Kopenhagen in de voorronde van de CL), die hebben geluk dat ze nog een geldpotje hebben. Als ze geen 9 mil voor Huntelaar hadden gehad of Huntelaar niet goed uitgepakt was, waren ze vorig jaar ook 6e of 7e geworden.quote:
neequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op die Feijenoordfans hier...
quote:Koeman is klaar met de Kuip
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Met Erwin Koeman stapte gisteren de eerste Feyenoord-trainer op die de clubleiding juist graag had ...
Erwin Koeman vertrekt na zijn laatste persconferentie in de Kuip. FOTO MILAN RINCK
... willen behouden. Hoewel de laatste tijd amper nog een wedstrijd werd gewonnen. Het zegt veel over de omstandigheden waarin Koeman twee jaar heeft moeten werken in de Kuip.
‘Een ervaring rijker, een illusie armer,’’ zo bracht Erwin Koeman gisteren bij het afscheid van Feyenoord zijn gevoelens onder woorden. De beslissing zelf op te stappen nam hij in zijn hart al zondag na de 5-1 nederlaag in Heerenveen.
De hele week had de trainer alles gegeven om toch nog kwalificatie voor de play-offs om een Champions League-plek af te dwingen. In Friesland volgde de grootste nederlaag onder zijn bewind en een zevende plaats in de eindrangschikking.
Koeman sprak gistermorgen in de bomvolle perszaal van de Kuip nog één keer als werknemer van Feyenoord. Met een blazer, een blouse en een spijkerbroek droeg hij dezelfde kledingcombinatie als bij zijn presentatie in juli 2005. Het verschil zat hem in zijn lichaamstaal.
Toen vrolijk, onbevangen en benieuwd wat ‘topclub’ Feyenoord en de Kuip hem zouden brengen. Nu getekend en murw gebeukt. ,,Het mislopen van de vijfde plaats is het breekpunt geweest,’’ aldus Koeman. ,,Er was natuurlijk al het één en ander gebeurd aan negatieve zaken bij Feyenoord. Je moet honderd procent scherp en gedreven zijn om deze club te leiden. Ik voel aan mezelf dat ik dat niet meer ben.’’
De investeringsplannen van de directie, het perspectief om na de zomer mogelijk met betere spelers te werken - de trainer zegt het allemaal niet meer te hebben meegewogen. ,,Mijn besluit is gebaseerd op de gehele afgelopen twee jaar. Ik heb al die tijd alleen maar aan de club gedacht en uit clubbelang gehandeld. Nu wil ik ook eens aan mezelf denken.’’
Koeman gaat de boeken in als Feyenoord-trainer tijdens ’de grootscheepse sanering’. Liefst 39 spelers zijn al weggesneden. Onder hen ook Dirk Kuyt en Salomon Kalou, de kroonjuwelen van de club die deze week tegenover elkaar stonden in de halve finale van de Champions League.
Woensdagmiddag speelde Koeman in een gesprek met de Feyenoord-directie open kaart over zijn gevoelens. Het werd een bij vlagen emotioneel betoog, ervoeren alle betrokkenen. Zaakwaarnemer Ger Lagendijk probeerde Koeman de afgelopen dagen nog om te praten, maar wat eerder na de rellen in Nancy wel lukte, slaagde nu niet.
De trainer vertrekt zonder afkoopsom. Ondanks een doorlopend contract tot 2009 kan Feyenoord de salarisbetaling op 30 juni aanstaande stoppen.
In de opstelsom van zaken, weegt Koeman ook mee dat hij en zijn groep al weken aan een stuk worden opgewacht bij de Kuip na terugkeer van uitwedstrijden. Tot afgelopen weekeinde bleek het altijd mogelijk om bij de poort het gesprek met verhitte supporters aan te gaan, maar na Heerenveen lukte dat voor het eerst niet meer. In de groep van zo'n veertig agressievelingen die er nu stonden, ontbraken de figuren met overwicht om emoties te sussen.
Koeman zelf werd op beschamende wijze weg gescholden en naar de auto van Angelos Charisteas werd een steen gegooid. In de spelersgroep van Feyenoord wordt dat ervaren alsof er zondag een grens is overschreden.
Koeman hield zich gisteren op dit punt bewust op de vlakte. ,,Ik heb persoonlijk mijn grenzen aan wat er in een emotionele sfeer kan worden geroepen. Maar het is zeker niet de hoofdreden voor mijn besluit.’’
Naast de trainer schoven bij de persconferentie technisch manager Peter Bosz en financieel directeur Onno Jacobs aan. Jacobs bedankte Koeman tot twee keer toe voor de ‘waardige manier’ waarop hij de club publiekelijk heeft vertegenwoordigd.
Het enige kritische nootje kraakte Bosz. Die vindt dat Koeman met de huidige selectie ondanks alles toch vijfde had moeten worden. ,,Dat heb ik Erwin woensdag bij het gesprek ook gezegd. Maar wat mij betreft waren we deze zomer wel gewoon met elkaar doorgegaan.’’
Koeman: ,,Natuurlijk had ik zelf ook dingen anders kunnen doen. Maar dan nog is het voor mijn gevoel een wonder dat we tot op het laatst voor de vijfde plaats hebben kunnen spelen.’’
Na afloop van de persconferentie lunchte Koeman nog de directie voordat hij zijn auto de Kuip uitstuurde. Ook adviseur Wim Jansen schoof daarbij nog aan.
Koeman neemt voorlopig even tijd om uit te blazen. ,,Over een paar dagen zal er bij mij wat druk wegvallen, verwacht ik.’’ Koeman (45) is niet blind ambitieus. Na Feyenoord kan hij best weer opduiken als trainer van een club met minder allure. ,,Het belangrijkste is dat ik met plezier ergens werk. Voor liefhebbers zoals ik zal er altijd plaats zijn in het voetbal,’’ zei hij eerder al eens.
Wat denk je nou zelf. Ik ben niet iemand, zoals jijzelf, die bij elk wissewasje weer van mening veranderd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef g4st het volgende:Stel dat Woerts en Bosz ergens geld vandaan halen en Alves en Gio halen (ik noem maar wat), dan is het opeens een topbestuur
Dat kwartje rolt bij ons niet de goede kant op. Daarvoor is de hele organisatie te verrot. De organisatie binnen Psv en ajax is vele malen beter, dan binnen Feijenoord. Dat blijkt toch gewoon uit de manier waarop alles al JAREN loopt. Ze nemen elk jaar meer afstand (niet alleen door de C?L), zijn veel professioneler en scouten beter. (psv iig)quote:En kom nou niet met 'als als als', want het kwartje had bij ons ook de goede kant op kunnen rollen.
Zit een wereld van verschil tussen Feijenoord en de andere twee clubs. Ze zijn vooral professioneler, weten waar ze naartoe willen en doen er ook alles aan om dat te bereiken. Feijenoord probeert van ellende alles bij elkaar te houden.quote:Kortom : zoveel verschil zit er niet tussen het Feyenoord, Ajax en PSV-bestuur, het zijn allemaal klootzakken die alleen aan zichzelf denken.
Ik heb het over de algehele stemming.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf. Ik ben niet iemand, zoals jijzelf, die bij elk wissewasje weer van mening veranderd.
PSV heeft de scouting beter op orde en werkt iets professioneler ja, maar ook daar wordt flink geblunderd. Bovendien wil ik nog wel eens zien wat er gaat gebeuren als Ronald Koeman daar blijft en de topspelers wegvallen. Vooral als Ronnie de aankopen mag gaan doenquote:Dat kwartje rolt bij ons niet de goede kant op. Daarvoor is de hele organisatie te verrot. De organisatie binnen Psv en ajax is vele malen beter, dan binnen Feijenoord. Dat blijkt toch gewoon uit de manier waarop alles al JAREN loopt. Ze nemen elk jaar meer afstand (niet alleen door de C?L), zijn veel professioneler en scouten beter. (psv iig)
Nu overdrijf je ook weer een beetje, je moet niet vergeten dat het huidige bestuur eigenlijk niets kan. Het zijn al geen geweldige bestuurders, maar in deze situatie al helemaal niet. Mocht je het hele bestuur van Ajax/PSV bij ons neerzetten dan maken die er ook zo'n zooitje van, dat weet ik wel zeker.quote:Zit een wereld van verschil tussen Feijenoord en de andere twee clubs. Ze zijn vooral professioneler, weten waar ze naartoe willen en doen er ook alles aan om dat te bereiken. Feijenoord probeert van ellende alles bij elkaar te houden.
Waar staat de haan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Poll: Wie moet Koeman opvolegenRonald Koeman Willem van Hanegem Foeke Booy Mario Been Ron Jans Co Adriaanse Martin Jol
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Koeman zelf werd op beschamende wijze weg gescholden en naar de auto van Angelos Charisteas werd een steen gegooid. In de spelersgroep van Feyenoord wordt dat ervaren alsof er zondag een grens is overschreden.
Koeman hield zich gisteren op dit punt bewust op de vlakte. ,,Ik heb persoonlijk mijn grenzen aan wat er in een emotionele sfeer kan worden geroepen. Maar het is zeker niet de hoofdreden voor mijn besluit.’’
Ag dat gun ik Harry nou ook weer niet, die doet ook maar zijn werk. Koeman was zo stom om vertrouwen in zijn kunnen te hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, die zal dan ook wel snel weer weggaan
![]()
Hebben jullie anders Neeskens al gevraagd, of Sturing
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou mooi wezen als die oprot die griek, kan tie ook niet meer opgesteld worden in een vlaag van verstandsverbijstering.
Man, die neus heb het hele jaar door z'n dag niet.![]()
Dat tie zich maar op z'n zangcarriere stort.
Hij had niet naar zijn broer moeten luisteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ag dat gun ik Harry nou ook weer niet, die doet ook maar zijn werk. Koeman was zo stom om vertrouwen in zijn kunnen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |