Zijn contract loopt af, geloof ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Adriaanse is helemaal geen issue. Die man zit daar hartstikke goed in Oekraļne met zijn vorstelijke salaris. Waarom zou hij dat inruilen om voor minder te werken met een stel incapabele spelers?
Keurig dat juist precies op dit moment een "Excelsior supporter" aanschuiftquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat het weer de verkeerde kant op gaat hier, op het begin werd er nog prima gediscussieerd. Probeer dit nu dus weer.
Feyenoord durft dat soort namen nogeens te vragen joh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn contract loopt af, geloof ik.
Is Trappatoni geen optie?
Die kerel zit nu bij Red Bull Salzburg. Dan moet zelfs Feijenoord toch een verbetering zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord durft dat soort namen nogeens te vragen joh.
Ook maar door een verloren weddenschapquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Fetai het volgende:
[..]
Keurig dat juist precies op dit moment een "Excelsior supporter" aanschuift![]()
Ik denk dat Mario er niet instapt, of gewoon keiharde eisen moet stellen dat dat bestuur anders moet. Hij heeft vast nog wel lijntjes daar zodat hij weet wat er zo een beetje speelt. En realistische doelen stellen. Kampioen word je volgend jaar ook niet, wie er ook zit of welke bestuurswisseling er ook plaastvindt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook maar door een verloren weddenschap.
Anyway. Mario Been lijkt mij op dit moment de beste keuze voor Feyenoord. Heeft zijn verleden mee, is dus 'clean', in tegenstelling tot Adriaanse. Adriaanse heeft wel weer de ervaring en gezag, iets wat op dit moment wel belangrijk is voor Feyenoord.
Dik betaald te genieten in het zonnetje. Red Bull Salzburg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die kerel zit nu bij Red Bull Salzburg. Dan moet zelfs Feijenoord toch een verbetering zijn.
Wij hebben toch een spelersfondsquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dik betaald te genieten in het zonnetje. Red Bull Salzburg.
Je maakt er kans op als je goede spelers krijgt deze zomer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Mario er niet instapt, of gewoon keiharde eisen moet stellen dat dat bestuur anders moet. Hij heeft vast nog wel lijntjes daar zodat hij weet wat er zo een beetje speelt. En realistische doelen stellen. Kampioen word je volgend jaar ook niet, wie er ook zit of welke bestuurswisseling er ook plaastvindt.
Van welk geld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je maakt er kans op als je goede spelers krijgt deze zomer.
We hebben een spelersfonds!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Van welk geld.
Ja, ik blijf het vragen.
Wat betreft die arrogantie heb je wel gelijk inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.
Maar goed juigen jullie maar allemaal Adriaanse toe, het is in iedergeval heel duidelijk hoe diep gezonken de meeste Feyenoorders zijn.
Overigens gaat het niet alleen om het feit dat Adriaanse een jood is maar daar naast staat zijn karakter, de arrogantie me niet aan en dat past inderdaad ook niet bij Feyenoord.
Het is een klootzak, maar arrogant? Mwa. Neem dan Lowie van Gaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef g4st het volgende:
Ik vind Adriaanse niet echt arrogant. Hij is nogal apart, maar eerder realistisch dan arrogant.
Beter een professionele klootzak dan een prutser die symphatiek is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is een klootzak, maar arrogant? Mwa. Neem dan Lowie van Gaal.
Wat is een prutser? Mag ik raden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef g4st het volgende:
[..]
Beter een professionele klootzak dan een prutser die symphatiek is.
Types als Booy.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is een prutser? Mag ik raden?
Iedereen die niet de naam Adriaanse draagt toch?
hij weet geen namen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Happel, welke trainer(s) zou jij dan geschikt vinden om Feyenoord weer uit het dal te halen dan?
Ik zie natuurlijk ook het liefste de bekende namen terug komen, zoals van Hanegem en Been enz. maar denk jij dat zij in staat zijn zo'n zware klus aan te gaan?
En hij is een sympathieke prutser omdat?quote:
Ik weet wel wie ik niet wil zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Happel, welke trainer(s) zou jij dan geschikt vinden om Feyenoord weer uit het dal te halen dan?
Nee, dat zijn ze niet. Van mij hoeven ze ook helemaal niet te komen. Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.quote:Ik zie natuurlijk ook het liefste de bekende namen terug komen, zoals van Hanegem en Been enz. maar denk jij dat zij in staat zijn zo'n zware klus aan te gaan?
prutser omdat die slecht presteert bij utrechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
En hij is een sympathieke prutser omdat?
[..]
Ik weet wel wie ik niet wil zien.
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Van mij hoeven ze ook helemaal niet te komen. Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prutser omdat die slecht presteert bij utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |