abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48976628
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Adriaanse is helemaal geen issue. Die man zit daar hartstikke goed in Oekraļne met zijn vorstelijke salaris. Waarom zou hij dat inruilen om voor minder te werken met een stel incapabele spelers?
Zijn contract loopt af, geloof ik.

Is Trapattoni geen optie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2007 19:53:15 ]
pi_48976631
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat het weer de verkeerde kant op gaat hier, op het begin werd er nog prima gediscussieerd. Probeer dit nu dus weer .
Keurig dat juist precies op dit moment een "Excelsior supporter" aanschuift
Ik support gevallen topclubs!
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:51:36 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48976657
Discussiėren, ha. Valt niet te discussiėren over dit soort (emotionele) onderwerpen.

Identiteitscrisis
Financiėlee crisis
Sportieve crisis

Feijenoord in een notendop.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:52:00 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48976671
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zijn contract loopt af, geloof ik.

Is Trappatoni geen optie?
Feyenoord durft dat soort namen nogeens te vragen joh.
pi_48976710
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Feyenoord durft dat soort namen nogeens te vragen joh.
Die kerel zit nu bij Red Bull Salzburg. Dan moet zelfs Feijenoord toch een verbetering zijn.
pi_48976729
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Fetai het volgende:

[..]

Keurig dat juist precies op dit moment een "Excelsior supporter" aanschuift
Ook maar door een verloren weddenschap .

Anyway. Mario Been lijkt mij op dit moment de beste keuze voor Feyenoord. Heeft zijn verleden mee, is dus 'clean', in tegenstelling tot Adriaanse. Adriaanse heeft wel weer de ervaring en gezag, iets wat op dit moment wel belangrijk is voor Feyenoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48976830
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ook maar door een verloren weddenschap .

Anyway. Mario Been lijkt mij op dit moment de beste keuze voor Feyenoord. Heeft zijn verleden mee, is dus 'clean', in tegenstelling tot Adriaanse. Adriaanse heeft wel weer de ervaring en gezag, iets wat op dit moment wel belangrijk is voor Feyenoord.
Ik denk dat Mario er niet instapt, of gewoon keiharde eisen moet stellen dat dat bestuur anders moet. Hij heeft vast nog wel lijntjes daar zodat hij weet wat er zo een beetje speelt. En realistische doelen stellen. Kampioen word je volgend jaar ook niet, wie er ook zit of welke bestuurswisseling er ook plaastvindt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:56:10 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48976847
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die kerel zit nu bij Red Bull Salzburg. Dan moet zelfs Feijenoord toch een verbetering zijn.
Dik betaald te genieten in het zonnetje. Red Bull Salzburg.
Elite
Tegen TTIP
pi_48976874
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dik betaald te genieten in het zonnetje. Red Bull Salzburg.
Wij hebben toch een spelersfonds .
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:58:19 #185
139407 jorienvdherik
pi_48976928
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik denk dat Mario er niet instapt, of gewoon keiharde eisen moet stellen dat dat bestuur anders moet. Hij heeft vast nog wel lijntjes daar zodat hij weet wat er zo een beetje speelt. En realistische doelen stellen. Kampioen word je volgend jaar ook niet, wie er ook zit of welke bestuurswisseling er ook plaastvindt.
Je maakt er kans op als je goede spelers krijgt deze zomer.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:59:18 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48976966
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Je maakt er kans op als je goede spelers krijgt deze zomer.
Van welk geld.

Ja, ik blijf het vragen.
Elite
Tegen TTIP
pi_48976987
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Van welk geld.

Ja, ik blijf het vragen.
We hebben een spelersfonds!

.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:12:51 #188
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48977435
Koeman weg, eindelijk! Duidelijk dat deze trainer geen spelers beter heeft kunnen maken, en het team niet meer aan het voetballen krijgt. Nu Bosz nog de keien op, en de rest van de Hyves-fanclub (Brard, Jansen).

Ik heb wel een goed gevoel over Vogelzang, lijkt me op papier een prima beleidsman. Hopelijk kunnen er investeerders gevonden worden, maar hoe? Wie wil er godsnaam investeren in DIT Feyenoord....

Wat er nu ook moet volgen is wederom een sanering onder de spelers (Greene, Harry, Tiendalli etc), alle rotte appelen en slechte voetballers eruit! Voor mij part trek je wat jongens van de jeugdelftallen erbij (daar moet toch wat goeds rondlopen). Aangezien je amper geld hebt voor aankopen zul je er creatief mee om moeten gaan, spelers huren ofzo? Geen idee, maar versterking in de as is noodzakelijk. Blijf hopen op Gio...

O ja, een nieuwe trainer.... Hopelijk krijgen we de komende weken het Duut-effect Maar zonder gein, er moet voor volgend seizoen een trainer komen met overwicht. Adriaanse is qua trainingsstijl een goeie, maar het is ook een arrogante kwal die niet bij Feyenoord past. Been is nog te licht, de Kromme komt niet. Bert van Marwijk hebben we al geprobeert (UEFA Cup was een incident). Vind zelf Ron Jans ook wel een goeie trainer, maar of die het bij Feyenoord managed is de vraag...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_48977607
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.

Maar goed juigen jullie maar allemaal Adriaanse toe, het is in iedergeval heel duidelijk hoe diep gezonken de meeste Feyenoorders zijn.

Overigens gaat het niet alleen om het feit dat Adriaanse een jood is maar daar naast staat zijn karakter, de arrogantie me niet aan en dat past inderdaad ook niet bij Feyenoord.
Wat betreft die arrogantie heb je wel gelijk inderdaad

Wat betreft het joodse verleden, zie mijn vorige post over wat ik vindt van joden bij Feyenoord, maar aan de andere kant waren Wim Jansen, en bijvoorbeeld Peter van Vossen ook gewoon welkom hier.

Dus schijnbaar is het tóch zo dat als je werkelijk iets toevoegt, en je met ziel en zaligheid inzet voor Feyenoord, dat het joodse verleden je toch - enigzins - vergeven kan worden.

Als je flopt daarentegen, dan flop je uiteraard ook goed

Maar voor de duidelijkheid; ook ik ben niet voor het aantrekken van spelers met een ajax achtergrond of trainers daarvan, zéker niet als ze echt zijn opgegroeid met 020 in hun bloed, en al vaak te kennen hebben gegeven wat ze vinden over het Rotterdamse publiek bijvoorbeeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48978071
Ik vind Adriaanse niet echt arrogant. Hij is nogal apart, maar eerder realistisch dan arrogant.
pi_48978153
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef g4st het volgende:
Ik vind Adriaanse niet echt arrogant. Hij is nogal apart, maar eerder realistisch dan arrogant.
Het is een klootzak, maar arrogant? Mwa. Neem dan Lowie van Gaal .
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:37:17 #192
139407 jorienvdherik
pi_48978358
Willem zou het leuk vinden om intrim trainer te worden
pi_48978387
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is een klootzak, maar arrogant? Mwa. Neem dan Lowie van Gaal .
Beter een professionele klootzak dan een prutser die symphatiek is.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:41:50 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48978539
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef g4st het volgende:

[..]

Beter een professionele klootzak dan een prutser die symphatiek is.
Wat is een prutser? Mag ik raden?

Iedereen die niet de naam Adriaanse draagt toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_48978671
Maar Happel, welke trainer(s) zou jij dan geschikt vinden om Feyenoord weer uit het dal te halen dan?

Ik zie natuurlijk ook het liefste de bekende namen terug komen, zoals van Hanegem en Been enz. maar denk jij dat zij in staat zijn zo'n zware klus aan te gaan?

Bedoel; we hebben al te vaak lieve, te onervaren, net-niet coaches gehad. Nu maar eens een zekerheidje denk ik dan, voordat het van kwaad tot erger wordt en Feyenoord nog verder afzakt naar een bedenkelijk niveau, en dan kom je écht in een negatieve spiraal terecht waar je niet meer uit komt. Spelers willen dan niet meer komen etc.

Beter 1 of 2 seizoenen een jood, en dan weer 100% Feyenoord, dan halstarrig vasthouden aan onze smetteloze identiteit en ten onder gaan. Hoeveel is het je waard?

Maar ja, noem me dan maar geen echte

Feit is wel dat ik volgens mij minstens net zo fanatiek ben als jij, en de meeste andere Feyenoord supporters die over het algemeen op de gele zijde zitten, en dat er geen dag voorbij gaat dat ik niet aan Feyenoord denk.

Feyenoord zo zien spartellen doet pijn, letterlijk pijn

[ Bericht 33% gewijzigd door Tomatenboer op 03-05-2007 20:54:36 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48978716
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat is een prutser? Mag ik raden?

Iedereen die niet de naam Adriaanse draagt toch?
Types als Booy.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:51:26 #197
139407 jorienvdherik
pi_48978916
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Happel, welke trainer(s) zou jij dan geschikt vinden om Feyenoord weer uit het dal te halen dan?

Ik zie natuurlijk ook het liefste de bekende namen terug komen, zoals van Hanegem en Been enz. maar denk jij dat zij in staat zijn zo'n zware klus aan te gaan?
hij weet geen namen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:53:04 #198
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48978972
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:46 schreef g4st het volgende:

[..]

Types als Booy.
En hij is een sympathieke prutser omdat?
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet wel wie ik niet wil zien.
quote:
Nee, dat zijn ze niet. Van mij hoeven ze ook helemaal niet te komen. Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:53:33 #199
139407 jorienvdherik
pi_48978988
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef Happel het volgende:

[..]

En hij is een sympathieke prutser omdat?
[..]

Ik weet wel wie ik niet wil zien.
[..]

Nee, dat zijn ze niet. Van mij hoeven ze ook helemaal niet te komen. Ja, Been in de toekomst, nu nog niet.
prutser omdat die slecht presteert bij utrecht
pi_48979163
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

prutser omdat die slecht presteert bij utrecht

Heb jij de laatste jaren van Utrecht wel gezien?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')