Hebben we (nog) niks aan nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef g4st het volgende:
Ik hoop niet dat Been het wordtWeer zo'n net-niet trainer.
je snapt er werkelijk geen zak van he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jouw haat voor Ajax is dus groter dan jouw liefde voor Feyenoord. Daar komt het dus gewoon op neer. Ook blijkt dat je je totaal niet verdiept hebt in de woorden van Adriaanse destijds.
Toevallig krijg ik hetzelfde idee bij jouquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
je snapt er werkelijk geen zak van he?
Nee, jij roept als een blind paard dat er vooral géén joden naar De Kuip moeten komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ga niet als een blind paard lopen roepen dat dr een jood naar de kuip moet komen en dat zal ik ook nooit doen ook! Tuurlijk wil ik het beste voor Feyenoord, maar het beste voor Feyenoord zal nooit maar dan ook nooit een jood zijn! Als jij dat niet begrijpt is dat meer jou probleem.
Jorien zoals ik al zei, dat maakt hem juist zo hypocriet, eerst zeggen nooit en vervolgens ach ik zal niet meteen nee zeggen.
Ik heb eerder het idee dat jij er niets van snapt. Jij zal vast v. Hanegem of Been graag zien, maar dan sta je over een jaar wéér 7e.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
je snapt er werkelijk geen zak van he?
Het gaat toch meer om van Hanegem en Bosz? Ik zou trouwens ook nooit willen werken met iemand die me zo achter mijn rug om genaaid heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:11 schreef DivineJester het volgende:
Hoe diep zit de vete tussen Jansen en Van Hanegem eigenlijk? Is De Kromme bereid Feyenoord uit het gat te helpen als Jansen er nog zit of niet? Hij lijkt wel oprecht begaan met de club, misschien dat ie zijn persoonlijke rancunes opzij kan zetten...
Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij er niets van snapt. Jij zal vast v. Hanegem of Been graag zien, maar dan sta je over een jaar wéér 7e.
Bosz misschien nog wel meer inderdaad, maar ik dacht dat het met Jansen ook niet helemaal meer lekker zat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Het gaat toch meer om van Hanegem en Bosz? Ik zou trouwens ook nooit willen werken met iemand die me zo achter mijn rug om genaaid heeft
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Heb je mij ergens zien schrijven wie ik wil als opvolger? Als je mijn posts zou lezen zou je ook zien dat ik van Hanegem niet als hoofdcoach zou zien zitten.
Maar goed juigen jullie maar allemaal Adriaanse toe, het is in iedergeval heel duidelijk hoe diep gezonken de meeste Feyenoorders zijn Feyenoord is dat Adriaanse nodig is..
Ik geloof dat hij ook gezegd heeft in voetbal insite dat zolang bosz er is hij niet komt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bosz misschien nog wel meer inderdaad, maar ik dacht dat het met Jansen ook niet helemaal meer lekker zat.
Hij zit meer met Boszquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:11 schreef DivineJester het volgende:
Hoe diep zit de vete tussen Jansen en Van Hanegem eigenlijk? Is De Kromme bereid Feyenoord uit het gat te helpen als Jansen er nog zit of niet? Hij lijkt wel oprecht begaan met de club, misschien dat ie zijn persoonlijke rancunes opzij kan zetten...
Stevens is juist kei- en keihard.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk kun je ook Ron Jans aanstellen als trainer, of Huub Stevens, ook uitstekende opties. Maar deze hebben wat mij betreft nog niet zo overduidelijk bewezen dat ze werkelijk in staat zijn jonge spelers beter te maken, en dan doel ik voornamelijk op disciplinair vlak - want daar heeft Feyenoord met deze jeugdige selectie toch ook een groot probleem.
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, supporters moeten hun belangen met betrekking tot '' hij is van ajax dit en dat '' maar eens thuislaten.
Dan moeten er eerst drastische dingen veranderen in het Maasgebouw. Met het binnenhalen van een trainer ben je er niet.quote:Het belangrijkste is dat Feyenoord weer boven op komt. En dat we weer mee doen om de titel.
JIj zou elke jood wel bij Feijenoord willen zien, ja.quote:Mij fuckt het geen hol wie het is of wat het is. Als het maar kwaliteit heeft
Hahaha, ja joh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:00 schreef Fetai het volgende:Ja, iedereen hier weet dat Adriaanse gewoon de perfecte trainer is voor Feyenoord, alleen de ene helft wilt hem wél als trainer zien om deze reden en de andere helft niet, omdat hij een Ajax verleden heeft. In mijn ogen ben je een slechte fan als je niet het beste voor Feyenoord wilt.
Hehe het is wat het hequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan moeten er eerst drastische dingen veranderen in het Maasgebouw. Met het binnenhalen van een trainer ben je er niet.
[..]
JIj zou elke jood wel bij Feijenoord willen zien, ja.
[..]
Hahaha, ja joh.
Och man, wat een ongelooflijke trieste supporters lopen er tegenwoordig bij Feijenoord.
Arme jongen toch, dan word je toch Excelsior supporterquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan moeten er eerst drastische dingen veranderen in het Maasgebouw. Met het binnenhalen van een trainer ben je er niet.
[..]
JIj zou elke jood wel bij Feijenoord willen zien, ja.
[..]
Hahaha, ja joh.
Och man, wat een ongelooflijke trieste supporters lopen er tegenwoordig bij Feijenoord.
Heb je niks aan, blijf je rond deze plek hangen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Adriaanse is helemaal geen issue. Die man zit daar hartstikke goed in Oekraïne met zijn vorstelijke salaris. Waarom zou hij dat inruilen om voor minder te werken met een stel incapabele spelers?
Met alle beperkingen die er nu spelen krijgt Feyenoord een type Mario Been, Foeke Booi, Ron Jans of een semi-bekende buitenlandse trainer.
Mwah, je mag al blij zijn als het geen bekende van Bosz wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je niks aan, blijf je rond deze plek hangen.
Gelukkig gaat hij het zelf niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mwah, je mag al blij zijn als het geen bekende van Bosz wordt.
Ik heet geen Fetai.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Arme jongen toch, dan word je toch Excelsior supporter![]()
Niet in de pleeofs nee, maar voor volgend seizoen heeft hij nog geen mededelingen gedaan. Ik zou er niet verbaasd van opkijken, mocht hij volgend jaar voor de groep staan. Zo'n gladde aal met teveel ego is het wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij het zelf niet doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |