1 stem voor bert dus..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef erkel het volgende:
Ik mis de optie van Marwijk
Klopt, maar als ze ergens geld weg weten te plukken en die Vogelzang goed orde op zaken stelt dan ben je ook al een heel eind. Dan hoor je opeens niemand meer over het bestuur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet bij het begin beginnen en dus de bezem door het Maasgebouw halen, voordat ze verderkijken naar de toekomst. Zolang het daarbinnen niet goed draait, zal het nooit goed draaien.
Vogelzang blijft maar 5 maandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze ergens geld weg weten te plukken en die Vogelzang goed orde op zaken stelt dan ben je ook al een heel eind. Dan hoor je opeens niemand meer over het bestuur.
Geen enkel persoon met gezond verstand zal investeren in de club, zolang er geen orde op zaken is gesteld binnen het Maasgebouw. Tot die tijd is het gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze ergens geld weg weten te plukken en die Vogelzang goed orde op zaken stelt dan ben je ook al een heel eind.
alsof je dit serieus kunt nemen met al die neuzen in dit topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Poll: Wie moet Koeman opvolegenRonald Koeman Willem van Hanegem Foeke Booy Mario Been Ron Jans Co Adriaanse Martin Jol
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Been ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alsof je dit serieus kunt nemen met al die neuzen in dit topic![]()
Booy heeft al een stem![]()
ga zo ff dat filmpje bekijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb lang getwijfeld, maar toch maar Mario Been gestemd in de bovenstaande poll.
Eigenlijk te vroeg voor Mario, hij is nog onervaren. Maar Willem van Hanegem heeft mij toch weten te raken bij RTL 7 vanavond, met zijn antwoord op de vraag wie er geschikt zou zijn voor Feyenoord als coach zei hij 'Mario Been.' Op de vraag of dit dan niet te vroeg komt voor Mario Been zei hij dat tegenwoordig ook iedereen bondscoach kan worden zonder enige ervaring en overal doorheen wandelen. Zo zei hij
Daar heeft hij een punt.
Willem![]()
Exclusief interview Tv Rijnmond met Erwin Koeman na persconferentie van vanmorgen, waar Erwin Koeman het af en toe zichtbaar moeilijk heeft. (real player)
Ja, van mij. Ik wil niemand, behalve Been in de toekomst, van dat lijstje bij Feijenoord zien. Ook van Hanegem niet (iig niet in de functie als trainer)quote:
Denk je dat er bij PSV en Ajax zo'n goed bestuur zit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen enkel persoon met gezond verstand zal investeren in de club, zolang er geen orde op zaken is gesteld binnen het Maasgebouw. Tot die tijd is het gewoon roeien met de riemen die je hebt.
Ik neem aan dat je doelt op die Feijenoordfans hier...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alsof je dit serieus kunt nemen met al die neuzen in dit topic![]()
Dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef g4st het volgende:
[..]
Denk je dat er bij PSV en Ajax zo'n goed bestuur zit?
Maar samen zou een droom-combinatie zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, van mij. Ik wil niemand, behalve Been in de toekomst, van dat lijstje bij Feijenoord zien. Ook van Hanegem niet (iig niet in de functie als trainer)
Kom op zeg, bij Ajax wordt ook wanbeleid gevoerd (een vrachtwagen vol peperdure spelers en een 'topcoach' halen en dan nog 2e worden en uitgeschakeld worden door FC Kopenhagen in de voorronde van de CL), die hebben geluk dat ze nog een geldpotje hebben. Als ze geen 9 mil voor Huntelaar hadden gehad of Huntelaar niet goed uitgepakt was, waren ze vorig jaar ook 6e of 7e geworden.quote:
neequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op die Feijenoordfans hier...
quote:Koeman is klaar met de Kuip
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Met Erwin Koeman stapte gisteren de eerste Feyenoord-trainer op die de clubleiding juist graag had ...
Erwin Koeman vertrekt na zijn laatste persconferentie in de Kuip. FOTO MILAN RINCK
... willen behouden. Hoewel de laatste tijd amper nog een wedstrijd werd gewonnen. Het zegt veel over de omstandigheden waarin Koeman twee jaar heeft moeten werken in de Kuip.
‘Een ervaring rijker, een illusie armer,’’ zo bracht Erwin Koeman gisteren bij het afscheid van Feyenoord zijn gevoelens onder woorden. De beslissing zelf op te stappen nam hij in zijn hart al zondag na de 5-1 nederlaag in Heerenveen.
De hele week had de trainer alles gegeven om toch nog kwalificatie voor de play-offs om een Champions League-plek af te dwingen. In Friesland volgde de grootste nederlaag onder zijn bewind en een zevende plaats in de eindrangschikking.
Koeman sprak gistermorgen in de bomvolle perszaal van de Kuip nog één keer als werknemer van Feyenoord. Met een blazer, een blouse en een spijkerbroek droeg hij dezelfde kledingcombinatie als bij zijn presentatie in juli 2005. Het verschil zat hem in zijn lichaamstaal.
Toen vrolijk, onbevangen en benieuwd wat ‘topclub’ Feyenoord en de Kuip hem zouden brengen. Nu getekend en murw gebeukt. ,,Het mislopen van de vijfde plaats is het breekpunt geweest,’’ aldus Koeman. ,,Er was natuurlijk al het één en ander gebeurd aan negatieve zaken bij Feyenoord. Je moet honderd procent scherp en gedreven zijn om deze club te leiden. Ik voel aan mezelf dat ik dat niet meer ben.’’
De investeringsplannen van de directie, het perspectief om na de zomer mogelijk met betere spelers te werken - de trainer zegt het allemaal niet meer te hebben meegewogen. ,,Mijn besluit is gebaseerd op de gehele afgelopen twee jaar. Ik heb al die tijd alleen maar aan de club gedacht en uit clubbelang gehandeld. Nu wil ik ook eens aan mezelf denken.’’
Koeman gaat de boeken in als Feyenoord-trainer tijdens ’de grootscheepse sanering’. Liefst 39 spelers zijn al weggesneden. Onder hen ook Dirk Kuyt en Salomon Kalou, de kroonjuwelen van de club die deze week tegenover elkaar stonden in de halve finale van de Champions League.
Woensdagmiddag speelde Koeman in een gesprek met de Feyenoord-directie open kaart over zijn gevoelens. Het werd een bij vlagen emotioneel betoog, ervoeren alle betrokkenen. Zaakwaarnemer Ger Lagendijk probeerde Koeman de afgelopen dagen nog om te praten, maar wat eerder na de rellen in Nancy wel lukte, slaagde nu niet.
De trainer vertrekt zonder afkoopsom. Ondanks een doorlopend contract tot 2009 kan Feyenoord de salarisbetaling op 30 juni aanstaande stoppen.
In de opstelsom van zaken, weegt Koeman ook mee dat hij en zijn groep al weken aan een stuk worden opgewacht bij de Kuip na terugkeer van uitwedstrijden. Tot afgelopen weekeinde bleek het altijd mogelijk om bij de poort het gesprek met verhitte supporters aan te gaan, maar na Heerenveen lukte dat voor het eerst niet meer. In de groep van zo'n veertig agressievelingen die er nu stonden, ontbraken de figuren met overwicht om emoties te sussen.
Koeman zelf werd op beschamende wijze weg gescholden en naar de auto van Angelos Charisteas werd een steen gegooid. In de spelersgroep van Feyenoord wordt dat ervaren alsof er zondag een grens is overschreden.
Koeman hield zich gisteren op dit punt bewust op de vlakte. ,,Ik heb persoonlijk mijn grenzen aan wat er in een emotionele sfeer kan worden geroepen. Maar het is zeker niet de hoofdreden voor mijn besluit.’’
Naast de trainer schoven bij de persconferentie technisch manager Peter Bosz en financieel directeur Onno Jacobs aan. Jacobs bedankte Koeman tot twee keer toe voor de ‘waardige manier’ waarop hij de club publiekelijk heeft vertegenwoordigd.
Het enige kritische nootje kraakte Bosz. Die vindt dat Koeman met de huidige selectie ondanks alles toch vijfde had moeten worden. ,,Dat heb ik Erwin woensdag bij het gesprek ook gezegd. Maar wat mij betreft waren we deze zomer wel gewoon met elkaar doorgegaan.’’
Koeman: ,,Natuurlijk had ik zelf ook dingen anders kunnen doen. Maar dan nog is het voor mijn gevoel een wonder dat we tot op het laatst voor de vijfde plaats hebben kunnen spelen.’’
Na afloop van de persconferentie lunchte Koeman nog de directie voordat hij zijn auto de Kuip uitstuurde. Ook adviseur Wim Jansen schoof daarbij nog aan.
Koeman neemt voorlopig even tijd om uit te blazen. ,,Over een paar dagen zal er bij mij wat druk wegvallen, verwacht ik.’’ Koeman (45) is niet blind ambitieus. Na Feyenoord kan hij best weer opduiken als trainer van een club met minder allure. ,,Het belangrijkste is dat ik met plezier ergens werk. Voor liefhebbers zoals ik zal er altijd plaats zijn in het voetbal,’’ zei hij eerder al eens.
Wat denk je nou zelf. Ik ben niet iemand, zoals jijzelf, die bij elk wissewasje weer van mening veranderd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef g4st het volgende:Stel dat Woerts en Bosz ergens geld vandaan halen en Alves en Gio halen (ik noem maar wat), dan is het opeens een topbestuur
Dat kwartje rolt bij ons niet de goede kant op. Daarvoor is de hele organisatie te verrot. De organisatie binnen Psv en ajax is vele malen beter, dan binnen Feijenoord. Dat blijkt toch gewoon uit de manier waarop alles al JAREN loopt. Ze nemen elk jaar meer afstand (niet alleen door de C?L), zijn veel professioneler en scouten beter. (psv iig)quote:En kom nou niet met 'als als als', want het kwartje had bij ons ook de goede kant op kunnen rollen.
Zit een wereld van verschil tussen Feijenoord en de andere twee clubs. Ze zijn vooral professioneler, weten waar ze naartoe willen en doen er ook alles aan om dat te bereiken. Feijenoord probeert van ellende alles bij elkaar te houden.quote:Kortom : zoveel verschil zit er niet tussen het Feyenoord, Ajax en PSV-bestuur, het zijn allemaal klootzakken die alleen aan zichzelf denken.
Ik heb het over de algehele stemming.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf. Ik ben niet iemand, zoals jijzelf, die bij elk wissewasje weer van mening veranderd.
PSV heeft de scouting beter op orde en werkt iets professioneler ja, maar ook daar wordt flink geblunderd. Bovendien wil ik nog wel eens zien wat er gaat gebeuren als Ronald Koeman daar blijft en de topspelers wegvallen. Vooral als Ronnie de aankopen mag gaan doenquote:Dat kwartje rolt bij ons niet de goede kant op. Daarvoor is de hele organisatie te verrot. De organisatie binnen Psv en ajax is vele malen beter, dan binnen Feijenoord. Dat blijkt toch gewoon uit de manier waarop alles al JAREN loopt. Ze nemen elk jaar meer afstand (niet alleen door de C?L), zijn veel professioneler en scouten beter. (psv iig)
Nu overdrijf je ook weer een beetje, je moet niet vergeten dat het huidige bestuur eigenlijk niets kan. Het zijn al geen geweldige bestuurders, maar in deze situatie al helemaal niet. Mocht je het hele bestuur van Ajax/PSV bij ons neerzetten dan maken die er ook zo'n zooitje van, dat weet ik wel zeker.quote:Zit een wereld van verschil tussen Feijenoord en de andere twee clubs. Ze zijn vooral professioneler, weten waar ze naartoe willen en doen er ook alles aan om dat te bereiken. Feijenoord probeert van ellende alles bij elkaar te houden.
Waar staat de haan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Poll: Wie moet Koeman opvolegenRonald Koeman Willem van Hanegem Foeke Booy Mario Been Ron Jans Co Adriaanse Martin Jol
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Koeman zelf werd op beschamende wijze weg gescholden en naar de auto van Angelos Charisteas werd een steen gegooid. In de spelersgroep van Feyenoord wordt dat ervaren alsof er zondag een grens is overschreden.
Koeman hield zich gisteren op dit punt bewust op de vlakte. ,,Ik heb persoonlijk mijn grenzen aan wat er in een emotionele sfeer kan worden geroepen. Maar het is zeker niet de hoofdreden voor mijn besluit.’’
Ag dat gun ik Harry nou ook weer niet, die doet ook maar zijn werk. Koeman was zo stom om vertrouwen in zijn kunnen te hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, die zal dan ook wel snel weer weggaan
![]()
Hebben jullie anders Neeskens al gevraagd, of Sturing
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou mooi wezen als die oprot die griek, kan tie ook niet meer opgesteld worden in een vlaag van verstandsverbijstering.
Man, die neus heb het hele jaar door z'n dag niet.![]()
Dat tie zich maar op z'n zangcarriere stort.
Hij had niet naar zijn broer moeten luisteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ag dat gun ik Harry nou ook weer niet, die doet ook maar zijn werk. Koeman was zo stom om vertrouwen in zijn kunnen te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |