26 lijkt mij zeer zeer veel.quote:Record aantal camera's tijdens bekerfinale
Uitgegeven: 3 mei 2007 13:02
HILVERSUM - De televisiezender Tien pakt zondag flink uit met de bekerfinale. De wedstrijd tussen Ajax en AZ wordt gevolgd met 26 camera's.
"Niet eerder werd een voetbalwedstrijd in Nederland op deze wijze in beeld gebracht", aldus Tien.
De strijd om de KNVB-beker is rechtstreeks te volgen.
Spelersbussen
De uitzending begint al om 16.00 uur, twee uur voor de aftrap.
Voorafgaand aan de wedstrijd zijn onder meer live-beelden te zien van de laatste kilometers van de spelersbussen op weg naar de Kuip in Rotterdam, waar de finale plaatsvindt.
De bussen worden met een helikopter gevolgd.
quote:Unieke t-shirts
De Supportersvereniging Ajax heeft ook dit jaar weer een uniek t-shirt laten ontwerpen. Deze shirts worden voorafgaand aan de wedstrijd aan een ieder (gratis) uitgedeeld. De Supportersvereniging Ajax en Ajax wil iedereen oproepen dit t-shirt tijdens de wedstrijd te dragen. Zo krijgen we een mooi rood/wit vak en laten we AZ zien dat we met z’n allen achter ons aller Ajax staan.
bussen volgen met een heli.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Dizzee het volgende:
voor de tv kijkers:
[..]
26 lijkt mij zeer zeer veel.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Voor de Ajax supporters die erheen gaan:
[..]
*check*quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef kL0j00h het volgende:
Dat gaan we mooi ff op het leidse kijken met een groot glas bier
Dat zou wel leuk zijn idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:37 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop op net zo een sfeer als vorig jaar![]()
Koemanquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup AZ !,
Vervolgens helemaal niets in amsterdam
JC schaal, omdat ze toevallig 1 wedstrijd wonnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
f'noorders, zijn er triestere mensen?.
Ajax heeft iig de JC schaal, dus het is nooit helemaal niets. Wat heeft F'noord?
Plekkie zeuvuh!!! niet slecht nog.
Jullie zouden de coolsingel volgooienquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JC schaal, omdat ze toevallig 1 wedstrijd wonnenwat een prijs
Dat denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie zouden de coolsingel volgooien.
Je moet toch wat...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Precies. De haat jegens Ajax zit bij f'noorders altijd dieper dan de "liefde" voor de eigen club. Haat is ook veel leuker natuurlijk.
Jorien juicht meedere clubs toe hoor. Gaat het bij Feyenoord even minder, gaat 'ie rustig bij PSV op de tribune zitten. Wel zo handig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Jnk18 het volgende:
whatever jorien. kijk maar eerst naar je eigen club voordat je andere uitlacht.. wij kunnen nog CL voorronde haln en de beker pakken... wat kunnen jullie? Uefa cup maybe.. moeten jullie eerst zien te winnen
Het heeft zo zijn voordelen ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jorien juicht meedere clubs toe hoor. Gaat het bij Feyenoord even minder, gaat 'ie rustig bij PSV op de tribune zitten. Wel zo handig.
Genee: twee zeer gemotiveerde teams staan hier op het veld zich alvast op te warmen, men zal er alles aan doen om de Johan Cruijff schaal.., pardon ik bedoel natuurlijk de KNVB beker voor zich op te eisen, over drie dagen staan de financieel redelijk belangwekkende playoffs voor de champions league op het programma (ook bij ons te zien natuurlijk), maar ik kan u verzekeren dat ze daar helemaal niet mee bezig zijn, oh ik zie net dat Arveladze niet is opgesteld door Van Gaal... en dat ook Stam zich niet bij de 11 bevindt, opmerkelijk heren..., wacht even Jan nee ik bedoel die ouwe, we moeten even boodschappen doen we zijn zo terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wilfred Genee presenteert de uitzending vanuit De Kuip waar de analyse wordt verzorgd door Ruud Gullit, Jan Mulder en Jan van Halst. Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan zijn op en rond het veld te vinden voor interviews met spelers en trainers van beide clubs. Het commentaar tijdens de wedstrijd komt van Ron de Rijk.
is dat zo gek dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jorien juicht meedere clubs toe hoor. Gaat het bij Feyenoord even minder, gaat 'ie rustig bij PSV op de tribune zitten. Wel zo handig.
oh my godquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik.
Ik.
Ik.
Ik.
quote:Bekerfinalist Ajax is de meest succesvolle club in de geschiedenis van het nationale bekertoernooi. De club veroverde de beker zestien keer. De Amsterrdammers verloren slechts vier finales.
AZ begint zondag in de Rotterdamse Kuip aan de finale tegen Ajax met de wetenschap dat het nog nooit een eindstrijd verloor. De formatie stond tot dusver driemaal in de finale van het bekertoernooi en won ze allemaal.
Feyenoord veroverde tien keer de nationale beker. PSV mocht zich acht keer de beste cupfighter van Nederland noemen.
Presentquote:
AZ trouwens ook 3 keerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Houniet het volgende:
[bekerverhaal]
Thuiswedstrijd tegen AZ vergeten???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ zal wel weer winnen met behulp van de arbitrage... Hebben ze dit seizoen wel vaker geluk mee tegen Ajax
Wacht eens even? Je bent voor Feyenoord en PSV?quote:
Komt die nu achter....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wacht eens even? Je bent voor Feyenoord en PSV?![]()
Lekkere ''supporter'' ben jij.
oh, die indruk had ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die nu achter....
Maar nee...
Nee ik haat ze ook niet maar ik zal iig nooit op de tribune gaan zitten bij die reserve belgen.quote:
Daar had ik nog niet aan gedacht! Go AZquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
En Ten Cate is vaak net zo triest als Van Gaal dus dan sla je 2 vliegen in 1 klap.
Zal het veld hem bevallen in Rotterdam ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Retteketet kanker AZ
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef benckendorff het volgende:
Dikke lul, we zingen de joden naar de tering! AZ gaat dit pakken.. Na die teleurstelling van vorige week gaan we er nu keihard tegenaan!
Niets mis met pakjes drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
3/4 komt met pakjes drinken en alles, zulk publiek hebben jullie
Nu wil ik hier niet de zielige calimero uit gaan hangen, maar werd er toen geen overtreding gemaakt op Emanuelsson bij de 1-1 van az?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die nu achter....
Maar nee...
wel als er een gezin aanhangtquote:
meer kaarten zijn er niet gegeven, is gewoon uitverkochtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
17.500 AZ'ers, en slechts 16.000 Ajacieden. Matige blase supporters daar in 020.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Je gaat wel naar bekerwedstrijden, huldiging, maar je bent géén fan?
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
17.500 AZ'ers, en slechts 16.000 Ajacieden. Matige blase supporters daar in 020.
Ik geef de Ajacieden die zondag lekker op het Leidse/Rembrandt met een lekker koud biertje zitten nog gelijk ook. 52 fucking euroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
triest volk inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:
[afbeelding]
Toppertjes hoor!![]()
Geestelijke achterstand, kan hij niks aan doenquote:
En daarom zullen ze altijd een klein clubje blijven. Hoop wel dat ze winnen zondag (?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:
[afbeelding]
Toppertjes hoor!![]()
Het is toch de finale...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom ik een kaartje gekocht heb...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gun het Ajax wel, na genaaid te zijn in Alkmaar.
anders waren ze kampioen
Dus: Hup Ajax!
Ik hoop het voor je, maar een interview met de Cler wat ik vandaag las gaf nou niet echt de indruk van een supergemotiveerd AZ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef benckendorff het volgende:
AZ gaat dit pakken.. Na die teleurstelling van vorige week gaan we er nu keihard tegenaan!
ajax shirtje weer aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef denthemen het volgende:
morgen maar eens vroeg die kant op, 1 van de weinige ajacieden met vrij vervoer
netjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
ALKMAAR- AZ zal in de KNVB-finale in een speciaal shirt aantreden. Op dit tenue staat een logo op de borst met daarop de jaartallen van de bekerfinales van AZ.
[afbeelding]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
ALKMAAR- AZ zal in de KNVB-finale in een speciaal shirt aantreden. Op dit tenue staat een logo op de borst met daarop de jaartallen van de bekerfinales van AZ.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer op
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer op
dat word wat morgenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele kuip is al afgezet.
100%quote:
Dat optreden vorig jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Laaatste busjes pakken, zo lang mogelijk feest en zo kort mogelijk daar. Al was de muziek wel top vorig jaar.
WIJ PAKKEN DE BEKER.
hoelaat gingen die laatste busjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Laaatste busjes pakken, zo lang mogelijk feest en zo kort mogelijk daar. Al was de muziek wel top vorig jaar.
WIJ PAKKEN DE BEKER.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:50 schreef g4st het volgende:
AZ pakt mag alleen naar de beker kijken, lijkt me duidelijk.
KleinSnuifjequote:
Thuis was het bij de 2-2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu wil ik hier niet de zielige calimero uit gaan hangen, maar werd er toen geen overtreding gemaakt op Emanuelsson bij de 1-1 van az?
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu wil ik hier niet de zielige calimero uit gaan hangen, maar werd er toen geen overtreding gemaakt op Emanuelsson bij de 1-1 van az?
Die duw van Huntelaar op Jaliens, waarna hij de 2-2 scoorde, vergeten?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Thuis was het bij de 2-2overtreding van die vieze Steinsson op Urby. Over de 1-1 in Alkmaar hoef ik niets meer te zeggen lijkt mij...
Gun AZ echt HELEMAAL niets. Was blij dat PSV kampioen is geworden (als Ajax het niet werd).
Mourinho zei laatst dat de FA nieuwe regel had gemaakt; Clubs tegen Manchester United kunnen geen penalty mee krijgen (Jaloezie:')). Maar in Nederland kan AZ de scheidsrechter nooit tegen hebben.![]()
Oja nog 2 redenen:
1) Van Gaal, altijd zeiken om niets![]()
2) Hoe AZ wordt gefinancierd... DSB-bank = oplichters!![]()
Okee waarom rent Cziommer in hemels naam naar de bal terwijl der al gefloten is? Huntelaar steekt ze been naar achter als afscherming van de bal (aangezien Cziommer hem ongetwijfeld weg zou gaan schieten of gewoon weer irritant zou gaan doen zoals altijd).quote:Op zondag 6 mei 2007 02:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
nee
[..]
Die duw van Huntelaar op Jaliens, waarna hij de 2-2 scoorde, vergeten?
Die smerige trap van diezelfde Huntelaar op Cziommer vergeten?
Weer een paar joden met selectief geheugen.
Wat hebben die er mee te maken?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:26 schreef PizzaSalami het volgende:
-doe ff normaal-
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:26 schreef PizzaSalami het volgende:
-doe ff normaal-
Leuk ding..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
ben er al uitquote:
jezus, beetje overdreven niet.?quote:De uitzending begint al om 16.00 uur, twee uur voor de aftrap.
Voorafgaand aan de wedstrijd zijn onder meer live-beelden te zien van de laatste kilometers van de spelersbussen op weg naar de Kuip in Rotterdam, waar de finale plaatsvindt.
De bussen worden met een helikopter gevolgd.
belachelijk iddquote:Op zondag 6 mei 2007 08:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
jezus, beetje overdreven niet.?![]()
het is de cl finale niet.
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.quote:Op zondag 6 mei 2007 08:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet lukken ben ik bang..quote:Op zondag 6 mei 2007 08:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.
en veel belspellenquote:Op zondag 6 mei 2007 08:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
SMS POEP ONquote:
Interactief belspel, dat de SMSers bepalen welke richting de bus opgaatquote:
Jorien wel voor Anderlecht!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef Poepoog het volgende:
Heeft iemand nog twee kaarten over?
Om plaats te nemen tussen welk groep ?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:21 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga mij zo maar eens richting Rotterdam begeven
Hehe, goed plan.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Interactief belspel, dat de SMSers bepalen welke richting de bus opgaat
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.
"Ik hoor net van de redactie dat we nog geen winnaar hebben. Dat betekent dat de bus nog een rondje over de ring zal rijden."quote:Op zondag 6 mei 2007 11:06 schreef pekel het volgende:
"Bij welke afslag gaat de bus eraf? Sms het naar 1010"
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Deze finale wordt gespeeld voor de kat z'n kut, er valt hier niks te winnen, alleen maar te verliezen zo vlak voor de veel belangrijkere play-offs.
Zelfs dan is ie nog voor de kat z'n kut. Geef de bekerwinnaar de 2e CL plek zou ik zeggen. Dáár krijg je een volwaardig bekertoernooi van.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.
Niets zie alleen hele tijd dat logoquote:
Thanksquote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Arsenal - Chelsea om 17.00 op sport1
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
Gewoon de kroeg inquote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
zo dan alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!![]()
Maarja ik ga denk toch wel beetje zappen tussen Arsenal - Chelsea en AZ- Ajax. Maar het is zo jammer dat de beker hier in Nederland amper betekenis heeft.
Glory glory Man United!![]()
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meen je niet, heb ik geen vervoer voor naar Anderlecht vanavond. zit ik hier met 2 tickets pfff
Dan maar bekerfinale kijken
en terug haal je het niet, de laatste treinquote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.
Motelletje?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en terug haal je het niet, de laatste trein![]()
Principe van voetbal kijken in de kroeg is hier stukken minder ontwikkeld. In Rotterdam ging ik nog wel eens naar Paddy'squote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef SynchroSteve het volgende:
Zojuist Ajax- CD-tje gefikt voor mee naar de kroeg![]()
Kom al helemaal in de sfeer
Meen je dit nouquote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, kon niet slapen vannacht jij ?
Man, ik heb geen nagels meer over. Allemaal al van de zenuwen afgekloven.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ook, kon niet slapen vannacht jij ?
Ik ook eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, ik heb geen nagels meer over. Allemaal al van de zenuwen afgekloven.![]()
Louis hield zich anders best wel in na de verloren wedstrijd zondag, lijkt wel datie rustiger is gewordenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
het mooiste gedeelte komt na de wedstrijd als Ten Cate en Van Gaal weer aan het woord zijn
Dat komt als ze voorstaanquote:
Martens is imo een echte 10 en wordt door Louis verkracht daar op de linkerkantquote:Op zondag 6 mei 2007 14:50 schreef Kadoc het volgende:
Van Gaal gaat echt niet Boukhari laten spelen ten koste van Martens.
Waar is Luirink, of is hij voor jan lul bij ons weggekocht ?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat de opstelling van AZ deze zal worden:
Exactly my thoughts...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ajax wint: 3-1 1 x sneijder vrije trap 2x Huntelaar
Luirink heeft zijn oude niveau nog niet terug na zijn schedelfractuurquote:Op zondag 6 mei 2007 15:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar is Luirink, of is hij voor jan lul bij ons weggekocht ?![]()
Ik heb het bij de toto ingevuld http://www.toto.nl/toto/execute/node?node_id=861quote:Op zondag 6 mei 2007 15:34 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
Al hoop ik eigenlijk op een overwinning van AZ![]()
I like!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:53 schreef VoreG het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6274371
Woohoo!
Roep dat nu maar niet te hard.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Roep dat nu maar niet te hard.
''We'' zouden ook kampioen worden![]()
Dat zal wel ja, hij moet kappen met die voorspellingen, ajax werd ook kampioen volgens hem.quote:
1. ben je zo jong dat je dat niet meer weet ?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Was die Van Halst een beetje een fatsoenlijke speler?
Voor 2005 gaf ik geen drol om voetbalquote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
1. ben je zo jong dat je dat niet meer weet ?
2. viel wel mee
En waarom nu wel dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor 2005 gaf ik geen drol om voetbal
korfballerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor 2005 gaf ik geen drol om voetbal
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog 1.5 uur
Das balenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had dus geen vervoer![]()
trein lukt niet.. en mocht niet met de auto![]()
dat is een helikopter met infrarood om je wietplantage te checkenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
De AZ bus heeft de afslag gemist, ik hoor die talpa helikopter boven me huis
is het geen heli van die politiequote:Op zondag 6 mei 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
De AZ bus heeft de afslag gemist, ik hoor die talpa helikopter boven me huis
kutquote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
dat is een helikopter met infrarood om je wietplantage te checken![]()
doet het nietquote:Op zondag 6 mei 2007 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
http://hosting.dutchview.nl/knvbbekerfinale20070506/
top cam kiezen.. veel ME busjes gaat het los ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |