SMS POEP ONquote:
Interactief belspel, dat de SMSers bepalen welke richting de bus opgaatquote:
Jorien wel voor Anderlecht!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef Poepoog het volgende:
Heeft iemand nog twee kaarten over?
Om plaats te nemen tussen welk groep ?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:21 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga mij zo maar eens richting Rotterdam begeven
Hehe, goed plan.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Interactief belspel, dat de SMSers bepalen welke richting de bus opgaat
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.
"Ik hoor net van de redactie dat we nog geen winnaar hebben. Dat betekent dat de bus nog een rondje over de ring zal rijden."quote:Op zondag 6 mei 2007 11:06 schreef pekel het volgende:
"Bij welke afslag gaat de bus eraf? Sms het naar 1010"
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Deze finale wordt gespeeld voor de kat z'n kut, er valt hier niks te winnen, alleen maar te verliezen zo vlak voor de veel belangrijkere play-offs.
Zelfs dan is ie nog voor de kat z'n kut. Geef de bekerwinnaar de 2e CL plek zou ik zeggen. Dįįr krijg je een volwaardig bekertoernooi van.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.
Niets zie alleen hele tijd dat logoquote:
Thanksquote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Arsenal - Chelsea om 17.00 op sport1
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
Gewoon de kroeg inquote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
zo dan alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!![]()
Maarja ik ga denk toch wel beetje zappen tussen Arsenal - Chelsea en AZ- Ajax. Maar het is zo jammer dat de beker hier in Nederland amper betekenis heeft.
Glory glory Man United!![]()
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meen je niet, heb ik geen vervoer voor naar Anderlecht vanavond. zit ik hier met 2 tickets pfff
Dan maar bekerfinale kijken
en terug haal je het niet, de laatste treinquote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.
Motelletje?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en terug haal je het niet, de laatste trein![]()
Principe van voetbal kijken in de kroeg is hier stukken minder ontwikkeld. In Rotterdam ging ik nog wel eens naar Paddy'squote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef SynchroSteve het volgende:
Zojuist Ajax- CD-tje gefikt voor mee naar de kroeg![]()
Kom al helemaal in de sfeer
Meen je dit nouquote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, kon niet slapen vannacht jij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |