quote:Bekerfinalist Ajax is de meest succesvolle club in de geschiedenis van het nationale bekertoernooi. De club veroverde de beker zestien keer. De Amsterrdammers verloren slechts vier finales.
AZ begint zondag in de Rotterdamse Kuip aan de finale tegen Ajax met de wetenschap dat het nog nooit een eindstrijd verloor. De formatie stond tot dusver driemaal in de finale van het bekertoernooi en won ze allemaal.
Feyenoord veroverde tien keer de nationale beker. PSV mocht zich acht keer de beste cupfighter van Nederland noemen.
Presentquote:
AZ trouwens ook 3 keerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Houniet het volgende:
[bekerverhaal]
Thuiswedstrijd tegen AZ vergeten???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ zal wel weer winnen met behulp van de arbitrage... Hebben ze dit seizoen wel vaker geluk mee tegen Ajax
Wacht eens even? Je bent voor Feyenoord en PSV?quote:
Komt die nu achter....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wacht eens even? Je bent voor Feyenoord en PSV?![]()
Lekkere ''supporter'' ben jij.
oh, die indruk had ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die nu achter....
Maar nee...
Nee ik haat ze ook niet maar ik zal iig nooit op de tribune gaan zitten bij die reserve belgen.quote:
Daar had ik nog niet aan gedacht! Go AZquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
En Ten Cate is vaak net zo triest als Van Gaal dus dan sla je 2 vliegen in 1 klap.
Zal het veld hem bevallen in Rotterdam ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Retteketet kanker AZ
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef benckendorff het volgende:
Dikke lul, we zingen de joden naar de tering! AZ gaat dit pakken.. Na die teleurstelling van vorige week gaan we er nu keihard tegenaan!
Niets mis met pakjes drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
3/4 komt met pakjes drinken en alles, zulk publiek hebben jullie
Nu wil ik hier niet de zielige calimero uit gaan hangen, maar werd er toen geen overtreding gemaakt op Emanuelsson bij de 1-1 van az?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die nu achter....
Maar nee...
wel als er een gezin aanhangtquote:
meer kaarten zijn er niet gegeven, is gewoon uitverkochtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
17.500 AZ'ers, en slechts 16.000 Ajacieden. Matige blase supporters daar in 020.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Je gaat wel naar bekerwedstrijden, huldiging, maar je bent géén fan?
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
17.500 AZ'ers, en slechts 16.000 Ajacieden. Matige blase supporters daar in 020.
Ik geef de Ajacieden die zondag lekker op het Leidse/Rembrandt met een lekker koud biertje zitten nog gelijk ook. 52 fucking euroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
triest volk inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:
[afbeelding]
Toppertjes hoor!![]()
Geestelijke achterstand, kan hij niks aan doenquote:
En daarom zullen ze altijd een klein clubje blijven. Hoop wel dat ze winnen zondag (?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:
[afbeelding]
Toppertjes hoor!![]()
Het is toch de finale...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom ik een kaartje gekocht heb...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gun het Ajax wel, na genaaid te zijn in Alkmaar.
anders waren ze kampioen
Dus: Hup Ajax!
Ik hoop het voor je, maar een interview met de Cler wat ik vandaag las gaf nou niet echt de indruk van een supergemotiveerd AZ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef benckendorff het volgende:
AZ gaat dit pakken.. Na die teleurstelling van vorige week gaan we er nu keihard tegenaan!
ajax shirtje weer aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef denthemen het volgende:
morgen maar eens vroeg die kant op, 1 van de weinige ajacieden met vrij vervoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |