quote:Bekerfinalist Ajax is de meest succesvolle club in de geschiedenis van het nationale bekertoernooi. De club veroverde de beker zestien keer. De Amsterrdammers verloren slechts vier finales.
AZ begint zondag in de Rotterdamse Kuip aan de finale tegen Ajax met de wetenschap dat het nog nooit een eindstrijd verloor. De formatie stond tot dusver driemaal in de finale van het bekertoernooi en won ze allemaal.
Feyenoord veroverde tien keer de nationale beker. PSV mocht zich acht keer de beste cupfighter van Nederland noemen.

Presentquote:

AZ trouwens ook 3 keerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Houniet het volgende:
[bekerverhaal]

Thuiswedstrijd tegen AZ vergeten???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ zal wel weer winnen met behulp van de arbitrage... Hebben ze dit seizoen wel vaker geluk mee tegen Ajax

Wacht eens even? Je bent voor Feyenoord en PSV?quote:

Komt die nu achter....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wacht eens even? Je bent voor Feyenoord en PSV?![]()
Lekkere ''supporter'' ben jij.

oh, die indruk had ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die nu achter....
Maar nee...

Nee ik haat ze ook niet maar ik zal iig nooit op de tribune gaan zitten bij die reserve belgen.quote:

Daar had ik nog niet aan gedacht! Go AZquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
En Ten Cate is vaak net zo triest als Van Gaal dus dan sla je 2 vliegen in 1 klap.
Zal het veld hem bevallen in Rotterdam ?

quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Retteketet kanker AZ

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |