26 lijkt mij zeer zeer veel.quote:Record aantal camera's tijdens bekerfinale
Uitgegeven: 3 mei 2007 13:02
HILVERSUM - De televisiezender Tien pakt zondag flink uit met de bekerfinale. De wedstrijd tussen Ajax en AZ wordt gevolgd met 26 camera's.
"Niet eerder werd een voetbalwedstrijd in Nederland op deze wijze in beeld gebracht", aldus Tien.
De strijd om de KNVB-beker is rechtstreeks te volgen.
Spelersbussen
De uitzending begint al om 16.00 uur, twee uur voor de aftrap.
Voorafgaand aan de wedstrijd zijn onder meer live-beelden te zien van de laatste kilometers van de spelersbussen op weg naar de Kuip in Rotterdam, waar de finale plaatsvindt.
De bussen worden met een helikopter gevolgd.
quote:Unieke t-shirts
De Supportersvereniging Ajax heeft ook dit jaar weer een uniek t-shirt laten ontwerpen. Deze shirts worden voorafgaand aan de wedstrijd aan een ieder (gratis) uitgedeeld. De Supportersvereniging Ajax en Ajax wil iedereen oproepen dit t-shirt tijdens de wedstrijd te dragen. Zo krijgen we een mooi rood/wit vak en laten we AZ zien dat we met z’n allen achter ons aller Ajax staan.
bussen volgen met een heli.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Dizzee het volgende:
voor de tv kijkers:
[..]
26 lijkt mij zeer zeer veel.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Voor de Ajax supporters die erheen gaan:
[..]
*check*quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef kL0j00h het volgende:
Dat gaan we mooi ff op het leidse kijken met een groot glas bier
Dat zou wel leuk zijn idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:37 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop op net zo een sfeer als vorig jaar![]()
Koemanquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup AZ !,
Vervolgens helemaal niets in amsterdam
JC schaal, omdat ze toevallig 1 wedstrijd wonnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
f'noorders, zijn er triestere mensen?.
Ajax heeft iig de JC schaal, dus het is nooit helemaal niets. Wat heeft F'noord?
Plekkie zeuvuh!!! niet slecht nog.
Jullie zouden de coolsingel volgooienquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JC schaal, omdat ze toevallig 1 wedstrijd wonnenwat een prijs
Dat denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie zouden de coolsingel volgooien.
Je moet toch wat...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Precies. De haat jegens Ajax zit bij f'noorders altijd dieper dan de "liefde" voor de eigen club. Haat is ook veel leuker natuurlijk.
Jorien juicht meedere clubs toe hoor. Gaat het bij Feyenoord even minder, gaat 'ie rustig bij PSV op de tribune zitten. Wel zo handig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Jnk18 het volgende:
whatever jorien. kijk maar eerst naar je eigen club voordat je andere uitlacht.. wij kunnen nog CL voorronde haln en de beker pakken... wat kunnen jullie? Uefa cup maybe.. moeten jullie eerst zien te winnen
Het heeft zo zijn voordelen ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jorien juicht meedere clubs toe hoor. Gaat het bij Feyenoord even minder, gaat 'ie rustig bij PSV op de tribune zitten. Wel zo handig.
Genee: twee zeer gemotiveerde teams staan hier op het veld zich alvast op te warmen, men zal er alles aan doen om de Johan Cruijff schaal.., pardon ik bedoel natuurlijk de KNVB beker voor zich op te eisen, over drie dagen staan de financieel redelijk belangwekkende playoffs voor de champions league op het programma (ook bij ons te zien natuurlijk), maar ik kan u verzekeren dat ze daar helemaal niet mee bezig zijn, oh ik zie net dat Arveladze niet is opgesteld door Van Gaal... en dat ook Stam zich niet bij de 11 bevindt, opmerkelijk heren..., wacht even Jan nee ik bedoel die ouwe, we moeten even boodschappen doen we zijn zo terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wilfred Genee presenteert de uitzending vanuit De Kuip waar de analyse wordt verzorgd door Ruud Gullit, Jan Mulder en Jan van Halst. Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan zijn op en rond het veld te vinden voor interviews met spelers en trainers van beide clubs. Het commentaar tijdens de wedstrijd komt van Ron de Rijk.
is dat zo gek dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jorien juicht meedere clubs toe hoor. Gaat het bij Feyenoord even minder, gaat 'ie rustig bij PSV op de tribune zitten. Wel zo handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |