netjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
ALKMAAR- AZ zal in de KNVB-finale in een speciaal shirt aantreden. Op dit tenue staat een logo op de borst met daarop de jaartallen van de bekerfinales van AZ.
[afbeelding]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
ALKMAAR- AZ zal in de KNVB-finale in een speciaal shirt aantreden. Op dit tenue staat een logo op de borst met daarop de jaartallen van de bekerfinales van AZ.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer op
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer op
dat word wat morgenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele kuip is al afgezet.
100%quote:
Dat optreden vorig jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Laaatste busjes pakken, zo lang mogelijk feest en zo kort mogelijk daar. Al was de muziek wel top vorig jaar.
WIJ PAKKEN DE BEKER.
hoelaat gingen die laatste busjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Laaatste busjes pakken, zo lang mogelijk feest en zo kort mogelijk daar. Al was de muziek wel top vorig jaar.
WIJ PAKKEN DE BEKER.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:50 schreef g4st het volgende:
AZ pakt mag alleen naar de beker kijken, lijkt me duidelijk.
KleinSnuifjequote:
Thuis was het bij de 2-2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu wil ik hier niet de zielige calimero uit gaan hangen, maar werd er toen geen overtreding gemaakt op Emanuelsson bij de 1-1 van az?
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu wil ik hier niet de zielige calimero uit gaan hangen, maar werd er toen geen overtreding gemaakt op Emanuelsson bij de 1-1 van az?
Die duw van Huntelaar op Jaliens, waarna hij de 2-2 scoorde, vergeten?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Thuis was het bij de 2-2overtreding van die vieze Steinsson op Urby. Over de 1-1 in Alkmaar hoef ik niets meer te zeggen lijkt mij...
Gun AZ echt HELEMAAL niets. Was blij dat PSV kampioen is geworden (als Ajax het niet werd).
Mourinho zei laatst dat de FA nieuwe regel had gemaakt; Clubs tegen Manchester United kunnen geen penalty mee krijgen (Jaloezie:')). Maar in Nederland kan AZ de scheidsrechter nooit tegen hebben.![]()
Oja nog 2 redenen:
1) Van Gaal, altijd zeiken om niets![]()
2) Hoe AZ wordt gefinancierd... DSB-bank = oplichters!![]()
Okee waarom rent Cziommer in hemels naam naar de bal terwijl der al gefloten is? Huntelaar steekt ze been naar achter als afscherming van de bal (aangezien Cziommer hem ongetwijfeld weg zou gaan schieten of gewoon weer irritant zou gaan doen zoals altijd).quote:Op zondag 6 mei 2007 02:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
nee
[..]
Die duw van Huntelaar op Jaliens, waarna hij de 2-2 scoorde, vergeten?
Die smerige trap van diezelfde Huntelaar op Cziommer vergeten?
Weer een paar joden met selectief geheugen.
Wat hebben die er mee te maken?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:26 schreef PizzaSalami het volgende:
-doe ff normaal-
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:26 schreef PizzaSalami het volgende:
-doe ff normaal-
Leuk ding..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
ben er al uitquote:
jezus, beetje overdreven niet.?quote:De uitzending begint al om 16.00 uur, twee uur voor de aftrap.
Voorafgaand aan de wedstrijd zijn onder meer live-beelden te zien van de laatste kilometers van de spelersbussen op weg naar de Kuip in Rotterdam, waar de finale plaatsvindt.
De bussen worden met een helikopter gevolgd.
belachelijk iddquote:Op zondag 6 mei 2007 08:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
jezus, beetje overdreven niet.?![]()
het is de cl finale niet.
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.quote:Op zondag 6 mei 2007 08:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet lukken ben ik bang..quote:Op zondag 6 mei 2007 08:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.
en veel belspellenquote:Op zondag 6 mei 2007 08:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
SMS POEP ONquote:
Interactief belspel, dat de SMSers bepalen welke richting de bus opgaatquote:
Jorien wel voor Anderlecht!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef Poepoog het volgende:
Heeft iemand nog twee kaarten over?
Om plaats te nemen tussen welk groep ?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:21 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga mij zo maar eens richting Rotterdam begeven
Hehe, goed plan.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Interactief belspel, dat de SMSers bepalen welke richting de bus opgaat
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze willen de beker net zo belangrijk maken als de FA cup in Engeland.
"Ik hoor net van de redactie dat we nog geen winnaar hebben. Dat betekent dat de bus nog een rondje over de ring zal rijden."quote:Op zondag 6 mei 2007 11:06 schreef pekel het volgende:
"Bij welke afslag gaat de bus eraf? Sms het naar 1010"
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Deze finale wordt gespeeld voor de kat z'n kut, er valt hier niks te winnen, alleen maar te verliezen zo vlak voor de veel belangrijkere play-offs.
Zelfs dan is ie nog voor de kat z'n kut. Geef de bekerwinnaar de 2e CL plek zou ik zeggen. Dįįr krijg je een volwaardig bekertoernooi van.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.
Niets zie alleen hele tijd dat logoquote:
Thanksquote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Arsenal - Chelsea om 17.00 op sport1
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
Gewoon de kroeg inquote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
zo dan alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!![]()
Maarja ik ga denk toch wel beetje zappen tussen Arsenal - Chelsea en AZ- Ajax. Maar het is zo jammer dat de beker hier in Nederland amper betekenis heeft.
Glory glory Man United!![]()
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meen je niet, heb ik geen vervoer voor naar Anderlecht vanavond. zit ik hier met 2 tickets pfff
Dan maar bekerfinale kijken
en terug haal je het niet, de laatste treinquote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.
Motelletje?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en terug haal je het niet, de laatste trein![]()
Principe van voetbal kijken in de kroeg is hier stukken minder ontwikkeld. In Rotterdam ging ik nog wel eens naar Paddy'squote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef SynchroSteve het volgende:
Zojuist Ajax- CD-tje gefikt voor mee naar de kroeg![]()
Kom al helemaal in de sfeer
Meen je dit nouquote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, kon niet slapen vannacht jij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |