Mod?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef Riro het volgende:
Niet mooi inderdaad
Maar maak er dan een tattoo's bij voetballers topic van ofzo
lol zelfde plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
Laten we er dan gewoon het centrale Tattoo op voetballers topic van maken
[afbeelding]
zelfde gedachtegangquote:
lijkt net of ie hard in zijn ballen is getrapt of geschotenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef ruud_fr het volgende:
veel negers op de velden hebben ook tattoo's
dat ziet er sowieso niet uit, ongeacht wat er staat
Mijn god, heeft hij zo;n groot kruis op z'n bovenarmquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Riro het volgende:
[afbeelding]
Niet heel erg goed te zien, maar kon geen betere vinden van Johnny.
Nee staat idd niet!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mijn god, heeft hij zo;n groot kruis op z'n bovenarm
Wat triest bij zo'n ventje, dat staat toch voor geen meter
Camploquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er trouwens hier supporters die er eentje van hun club hebben?
Keltie dat ik weet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
check zn foboquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan willen we een foto zien natuurlijk
in z'n foboquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK dan, zal trouwens eens effe zoeken of ik de mijne nog ergens kan vinden.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK dan, zal trouwens eens effe zoeken of ik de mijne nog ergens kan vinden.
Ik dacht hetzelfde na die foto van die Italianen op een rijtje in hun boxer.quote:
Ik zit er over na te denken om mijne te laten verwijderen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb ze ook, jammergenoeg zie je ze inderdaad steeds vaker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De sterretjes op de armen zie je ook steeds vaker. Zag ik het eerste bij Farfan, nu ook bij Ricky vd Berg en Romano Denneboom.
dacht het bij Slory ook gezien te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De sterretjes op de armen zie je ook steeds vaker. Zag ik het eerste bij Farfan, nu ook bij Ricky vd Berg en Romano Denneboom.
Klopt, die vergat ik nog.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dacht het bij Slory ook gezien te hebben
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, jammergenoeg zie je ze inderdaad steeds vaker.
Jeps.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
Was al aan het bladerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een foto die je wilt laten zien misschien?
ow al laat je zo'n kruis tatoeren ben je wel stoerquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Hier trouwens die van Sneijdert
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand een foto van die van patrick pothuizen
serieus ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
dat die tattoo er niet meer staat
Die krengen zijn toch al gehyped... Iedereen heeft ze tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is geen garantie... Of wel, Camplo...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef denthemen het volgende:
@keltie: Ondanks dat ik je club uitkots niets vind, heb je een mooie tattoo![]()
Zijn eigen naam en geboortedatumquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef DANILXL het volgende:
Die Fernando Ricksen is er ook erg aan toe
Drama, vooral die goedkope Chinese tekens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Vooral die dingen (sterren of andere zaken) op de armen doen het goed, als je zo kijkt bij die spelers. Nieuw hebbedingetje voor jonge voetballers?
Theo Janssen #1 (sponsored by Febo)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef manny het volgende:
Die Theo Jansen van Vitesse heeft ook een mega tattoo. Kan geen plaatsjes vinden maar volgens mij is het een soort adelaar-achtige unit.
Offtopic: wat heeft die Boukhari toch eeen supergrappige kop, moet altijd lachen als ik hem zie... Hij heeft btw mijn kapsel gejat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Riro het volgende:
[afbeelding]
Niet heel erg goed te zien, maar kon geen betere vinden van Johnny.
Wat een mongool zeg, z'n eigen naam en geboortedatumquote:
die van totti is nog wel origineelquote:Op maandag 18 juni 2007 21:04 schreef Stammies het volgende:
De tattoo van Totti past wel helemaal bij hem!!
[afbeelding]
En die van Cisse op zijn rug is pas groot.
[afbeelding]
Z'n huwelijksbelofte.quote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef Dos37 het volgende:
Die van Sidwell danstaat daar het hele nieuwe testament op ofzo
stuk mooier dan de meeste hier. Ik houd er niet van, maar hier kan ik me nog in vindenquote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dat ik mijn tattoo ook nog eens ging showen:
[ afbeelding ]
Zit op mijn schouderblad
Ah, bij welke club speel jequote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dat ik mijn tattoo ook nog eens ging showen:
[ afbeelding ]
Zit op mijn schouderblad
quote:Op maandag 26 november 2007 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Sowieso is ¾ van die tattoo's echt graflelijk...
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef DANILXL het volgende:
Als ik een tattoo zou zetten zou ik er een latijnse tekst/spreuk opzetten op een niet te zichtbare plek
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:36 schreef sjimz het volgende:
vanuit het PSV topic: De Tattoo van Alcides inclusief spelfout
[ afbeelding ]
Tugh Life![]()
[ afbeelding ]
Tugh Life![]()
[ afbeelding ]
Tugh Life![]()
Had niet verwacht dat Kewell een tattoo zou hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 17:51 schreef AminBen het volgende:
Marco Materazzi(Inter):
[ afbeelding ]
en wat hij erbij heeft laten zetten op zijn linkerdij:
[ afbeelding ]
Steve Sidwell(Chelsea):
[ afbeelding ]
Fernando Torres(Liverpool):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David Beckham(LA Galaxy):
[ afbeelding ]
Kevin Prince Boateng(Tottenham):
[ afbeelding ]
Daniel Agger(Liverpool):
[ afbeelding ]
Harry Kewell(Liverpool):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En waar komt het nieuwe stadion?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
zo denk ik er ook over....en zou het zelf voor geen goud doen trouwens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef denthemen het volgende:
Keltie: Mooi man! Je bovenste 2 vind ik ook erg mooi ondanks de club..
Je let te veel op de TTquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over....en zou het zelf voor geen goud doen trouwens.
Maar ben jij ook voetballer eigenlijk...of let ik teveel op de TT
sorryquote:
komt vast goed als de doelen er bij komenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi Keltie! benieuwd hoe ie er met schaduw uit komt te zien. Al klopt het 5m gebied ook niet helemaal
Nah, blijft mensenwerk eyquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi Keltie! benieuwd hoe ie er met schaduw uit komt te zien. Al klopt het 5m gebied ook niet helemaal
Niet nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dus Petö loopt met het stadswapen van Breda rond?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef Superheld het volgende:
Tamas Peto
U vraagt, wij draaien..quote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef Reddiablo het volgende:
Keltie,
die tattoo op je linkerarm, kun je die wat beter laten zien? Ik overweeg ook een tattoo en ik zie misschien wat aanknopingspunten in dat design,..
Het is een voetbalclub, geen vriendin/vrouw.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:50 schreef manny het volgende:
Keltie, maar wat nou als je voor Volendam wordt Dan moet je alles aanpassen.. heb je daar wel aan gedacht ?
Precies, hoe meer mannen van jouw club houden hoe beter. Dat is je vrouw niet het gevalquote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is een voetbalclub, geen vriendin/vrouw.
Vriendinnen/ Vrouwen kunnen veranderen, maar je hebt maar 1 clubquote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies, hoe meer mannen van jouw club houden hoe beter. Dat is je vrouw niet het geval
Precies. Meerdere vrouwen moet ook kunnen, maar meerdere clubs in één land zeker niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vriendinnen/ Vrouwen kunnen veranderen, maar je hebt maar 1 club
Kansloosquote:Op maandag 14 januari 2008 14:32 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies. Meerdere vrouwen moet ook kunnen, maar meerdere clubs in één land zeker niet.
Update:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:25 schreef Keltie het volgende:
Agh, aangezien een oude foto van m'n voetbaltattoo hier al staat kunnen de laatste ontwikkelingen er ook wel bij:
[ afbeelding ]
Hij's nog niet af.. Bovenste gedeelte moet nog.. Jammer genoeg, want na zo'n 2,5 uur begon het vrij pijnlijk te wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:30 schreef denthemen het volgende:
Hij is héél mooi geworden, complimenten
wie mooi wil zijn, moet pijn lijden zei m'n moeder altijdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij's nog niet af.. Bovenste gedeelte moet nog.. Jammer genoeg, want na zo'n 2,5 uur begon het vrij pijnlijk te worden
Nou, das aardig gelukt de laatste afsprakenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn, moet pijn lijden zei m'n moeder altijd
Bron: http://www.nujij.nl/tatto(...)en-uit.1986225.lynkxquote:Tattoos Eredivisie lopen de spuigaten uit
45 dagen geleden door Freddy Sunshine
Het failliet van de lichaamsversiering heeft een gezicht gekregen: Ger Senden. Hedenavond tijdens de kraker FC Dordrecht – Roda JC kon gans televisiekijkend Nederland zien dat onze Ger er helemaal onder zit. Potverdrie. Waar je vroeger nog minimaal zeeman, crimineel of Maori moest zijn om voor een plaatje op je lijf in aanmerking te mogen komen is het tegenwoordig een schering en inslag die zijn weerga niet kent.
De tattoo-gekte is er in de loop der jaren langzaam ingeslopen. Jaap Stam zag er nog best eng uit met een zeemeermin op zijn schouder, Theo Janssen hoefde de bestellijst van de Chinees niet meer uit zijn hoofd te leren en Nicky Hofs vergeet sinds twee jaar de naam van zijn vrouw niet meer. Het waren tattoos waar we ons nog wel in konden vinden: tattoos met een duidelijke bedoeling. Een stuk minder gecharmeerd waren we van de lelijke tribals van Dirk Kuijt (“lekker gewoon”) en de snor van Ed de Goey. Deze tattoos vallen duidelijk in de categorie “jammer” en zouden wat ons betreft verboden moeten worden.
Met het bekliederen van Ger Senden is een mijlpaal bereikt. Het is het bewijs dat zelfs de meest saaie mens vatbaar is voor de trends binnen voetballend Nederland. Als straks Yuri Cornelisse beseft dat smurfenplaatjes ook zonder kauwgom aan te brengen zijn is het cirkeltje helemaal rond.
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dus Petö loopt met het stadswapen van Breda rond?
quote:Een stuk minder gecharmeerd waren we van de lelijke tribals van Dirk Kuijt (“lekker gewoon”) en de snor van Ed de Goey.
Niks mis met smurfenplaatjes!quote:Als straks Yuri Cornelisse beseft dat smurfenplaatjes ook zonder kauwgom aan te brengen zijn is het cirkeltje helemaal rond.
Tering!quote:Op vrijdag 18 april 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer een afspraak gehad:
[ afbeelding ]
Revolvers en Kuip af. Nu nog wat frutseltjes boven De Kuip en dan de rest eromheen schaduwen
Keltie echt vette shitquote:Op vrijdag 18 april 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer een afspraak gehad:
[ afbeelding ]
Revolvers en Kuip af. Nu nog wat frutseltjes boven De Kuip en dan de rest eromheen schaduwen
Zo dus ongeveer (sinds gisteren):quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Keltie echt vette shitDie revolvers vind ik zeeeeeerr geslaagd en ik ben benieuwd als de Kuip helemaal af is incl frutseltjes en schaduw
Post ik net in het tattootopic een reactiequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo dus ongeveer (sinds gisteren):
[ afbeelding ]
De Kuip is voor altijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fuck man, en dan spelen ze over tien jaar in een ander stadion.![]()
Zit je daar met je oudere huid (met daaronder waarschijnlijk een stuk meer vet) met daarop een voetbalstadion waar geen voetbal meer in wordt gespeeld.![]()
Maar ja, je bent tenminste fan van je club.
Kuip = Feijenoord = Voor Altijd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fuck man, en dan spelen ze over tien jaar in een ander stadion.![]()
Zit je daar met je oudere huid (met daaronder waarschijnlijk een stuk meer vet) met daarop een voetbalstadion waar geen voetbal meer in wordt gespeeld.![]()
Maar ja, je bent tenminste fan van je club.
Lees even terug schreeuwjood.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef w00h00 het volgende:
Deze topic gaat over voetballers met een tattoo en aan het non-atletische lichaam van Keltie is te zijn dat hij in een bier team nog niet mee kan draaien, dus zoek ff een andere topic.
En dat beslis jij? Kan makkelijk in dit topic hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef w00h00 het volgende:
Deze topic gaat over voetballers met een tattoo en aan het non-atletische lichaam van Keltie is te zijn dat hij in een bier team nog niet mee kan draaien, dus zoek ff een andere topic.
De topic heet toch; Centraal tattoo bij voetballers topic, nou dan verwacht ik dat hier ook! Daarnaast is het erg verwarrend dat Kelkie zijn tattoo's er doorheen gooit, want telkens denk ik dat het het lichaam van Christiano Ronaldo is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat beslis jij? Kan makkelijk in dit topic hoor.
wie zegt dat Keltie geen voetballer is?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De topic heet toch; Centraal tattoo bij voetballers topic, nou dan verwacht ik dat hier ook! Daarnaast is het erg verwarrend dat Kelkie zijn tattoo's er doorheen gooit, want telkens denk ik dat het het lichaam van Christiano Ronaldo is.![]()
Zijn figuurquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wie zegt dat Keltie geen voetballer is?
Vorige week nog 2 wedstrijden gespeeld en gewonnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zijn figuur![]()
Hij zou nog wel de keeper van Volendam kunnen zijn, maar met die tattoo's denk ik het stiekem toch niet.
[ afbeelding ]
Een teamgenoot heeft z'n achternaam op zn rug getatooeerd. Ik vroeg nog of ie er ook een nummer onder ging zetten, dan was het net echt. Vond ie niet leuk...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, z'n eigen naam en geboortedatum![]()
![]()
![]()
Te diep in het glaasje gekeken zeker.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een teamgenoot heeft z'n achternaam op zn rug getatooeerd. Ik vroeg nog of ie er ook een nummer onder ging zetten, dan was het net echt. Vond ie niet leuk...
Alcides had toch ook een spelfout in/op/aan/bij z'n tattoo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:
Je hoeft dus niet over een opleiding te beschikken wil PSV je contracteren
Inclusief het tekenen/ ontwerpen zal ik nu ergens rond de E2000,- a 2200,- zitten gok ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
Of Lazovic kan zelf geen Engels en die tattooboer had zoiets van 'als ie er maar gelukkig mee is'
En @ Keltie: respect![]()
Misschien een onbeleefde vraag, maar hoeveel was je er in totaal aan kwijt?
Ik was vorig jaar van plan om het wapen van Amsterdam op mn arm te zetten (niet eens zo groot), en dat kostte al gauw 500 euro. Wel leuk allemaal, maar dat had ik er dus niet voor over
kun je een aardig 2e hands-autootje voor kopen zeg maar !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:07 schreef Keltie het volgende:
Inclusief het tekenen/ ontwerpen zal ik nu ergens rond de E2000,- a 2200,- zitten gok ik.
Heb nu een afspraak of 7 gehad en ongeveer E360 per afspraak (soms wat minder omdat'ie dan de 3uur niet vol heeft gemaakt).
Totaal zal dus op zo'n E2500,- komen (12 Augustus laatste afspraak). Dan is het ook wel mooi geweest, aangezien er ook nog zo'n E1500,- op m'n arm zit
Neeehhhquote:
nog lelijker dan dat kruis van Heitinga ?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo heeft niet de mooiste creaties.
Het is overduidelijk dat die tekening als sjabloon is gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:46 schreef Keltie het volgende:
Iedereen die een geinige tekening van Gomez maakt legt de nadruk op z'n grote handen, lange armen flinke oren en neus.. Dus dat die daar op lijkt is niet zo gek..
Veel lelijker. Er is kleur gebruikt en dat werkt meestal niet zo positief.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog lelijker dan dat kruis van Heitinga ?
Dat is de tattoo van Keltiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Teringjopie. Wie is dat zeg?
Daar ga je toch niet mee lopen![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Teringjopie. Wie is dat zeg?
Daar ga je toch niet mee lopen![]()
Je kan de noten lezen of heb je een eerdere post van me opgezocht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vind die notenbalk met de hand-in-hand melodie wel origineel trouwens..
Dat was een paar pagina's terug al veranderdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat dit topic ging over voetballers met een tattoo, vandaar.
Dat is eerder omdat je homo bent, niet door je meningquote:Ik blijf bij mijn mening maar ik weet zeker dat Keltie mij weer raar vindt.
Wat is er vreemd aan? De keuze ervoor of de vorm?quote:Ik vind die pistolen wel echt vreemd trouwens. Verder is het een leuke rug hoor
Ik ben traag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat was een paar pagina's terug al veranderd
Homo's zijn ook raar!quote:Dat is eerder omdat je homo bent, niet door je mening
Meer de combinatie met de Kuip. Alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.quote:Wat is er vreemd aan? De keuze ervoor of de vorm?
Vind zulk soort revolvers gewoon tof, dus vandaar (Guns 'N Roses logo)
Heb ze er niet echt met een diepere betekenis op laten zetten.. Pistolen vind ik tof, net zoals van het Guns N' Roses logo zegmaar. Die skulls vind ik op deze manier ook gewoon tof.. Sommige dingen kies je puur voor de plaat zegmaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef toma het volgende:
Vanwaar die pistolen en die doodskoppen of heeft dat geen diepere betekenis?
Hierdoor heb ik ook totaal geen "gevoel" bij de vraag 'maar wat als Feijenoord dadelijk een nieuw stadion heeft?' die mensen nog weleens stellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben traag.
[..]
Homo's zijn ook raar!
[..]
Meer de combinatie met de Kuip. Alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.
Ik vind de Kuip trouwens een logischer tattoo dan een speler. Kuip is wel echt een symbool, net als het pomepled oid.
Buiten dat, is het totaal verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef Keltie het volgende:
Niet mee eens dat het een symbool is?
Typo ken gebeuren. Neemt niet weg dat het een symbool is, zij het niet voor een beperkte groepering.. Alhoewel, het staat dacht ik ook in het logo van Friechse Vlag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten dat, is het totaal verkeerd geschreven
vroeg mij al af waar die voor stondquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef Keltie het volgende:
Verder heeft het middelste schild voor mij waarde omdat het uit het wapen van m'n geboortestad komt.
op zijn rugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vroeg mij al af waar die voor stond
mooi gezet trouwens, waar?
Die twee "driehoeken" op je schouderbladen vind ik erg mooi gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb ze er niet echt met een diepere betekenis op laten zetten.. Pistolen vind ik tof, net zoals van het Guns N' Roses logo zegmaar. Die skulls vind ik op deze manier ook gewoon tof.. Sommige dingen kies je puur voor de plaat zegmaar.
Verder heeft het middelste schild voor mij waarde omdat het uit het wapen van m'n geboortestad komt.
SkinArt, Utrecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vroeg mij al af waar die voor stond
mooi gezet trouwens, waar?
wheheh, zelfspot!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen die laten vanalles op hun lijf zetten
Zo kan je het opvatten, maar ik doelde eerder op het feit dat ik ook weleens foto's heb gezien van iemand die alle McDonalds-poppetjes op z'n borst had laten tatoeërenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lullig nu hij naar Zenit toe is
Heeft Kuijt er ook al eentje?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dirk Kuijt met een tattoo, waar gaat het heen.
Klopt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een tribal als ik me niet vergis.
Dat is inderdaad niet relevant. De Kuip zal altijd een belangrijk deel van de geschiedenis en daarmee de identiteit van Feyenoord zijn. Ik ken iemand die het Oosterpark Stadion op zijn rug heeft laten zetten toen de laatste wedstrijd er al gespeeld was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ook totaal geen "gevoel" bij de vraag 'maar wat als Feijenoord dadelijk een nieuw stadion heeft?' die mensen nog weleens stellen
Nee, zo zijn ze niet gekozen.. Je zou kunnen stellen dat het wel een manier is om "geen woorden maar daden" kracht bij te zetten
wat een lekkere buik. jammer van die tattoosquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:43 schreef Lastpost het volgende:
Natasha Kai
[ afbeelding ]
"Kai is also known for having 19 tattoos, one of which being a “sleeve” on her right arm. She is a member of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints."
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Man City fan die er heilig van overtuigd was dat Kaka naar zijn club zou komen!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet'ie ook denken, wat moet je er anders van makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
die blik in z'n ogen ook, alsof hij lijkt te denken: "ach ja, wat maakt het ook uit"
Ik heb een tatoo op mijn arm daar ook op gebaseerd, apart dat lettertype, je ziet het niet vaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Marco staat ook bekend als levend schilderij!
quote:
Lul niet man, dat is die gast van Animal planetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb een tatoo op mijn arm daar ook op gebaseerd, apart dat lettertype, je ziet het niet vaak.
[ link | afbeelding ]
Je ziet het niet zo goed op deze foto, maar het is de enige die ik hier heb.
Ik heb heel wat black outs in mijn leven, maar een hele baan bij animal planet vergeten is een hele prestatiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lul niet man, dat is die gast van Animal planet![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb heel wat black outs in mijn leven, maar een hele baan bij animal planet vergeten is een hele prestatie
Hier het artikel erbij uit the Sun.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Kaka tatt bungle of Blues fan
A BUNGLING Manchester City fan had “Kaka” tattooed on his chest — then the star shunned his beloved club.
Christopher Atkinson, 25, was so confident the Blues would land the AC Milan ace in a record £100million deal last month that he secured his signature permanently.
But he was forced into a cover-up when the Brazilian decided to stay in Italy.
Christopher, of Altrincham, Cheshire, hoped his secret was safe — but his mates found out.
He said: “They haven’t stopped taking the Mick. Kaka’s one of my favourite players. I got carried away by the emotion of him coming here.
“I wanted to show off. I just hope we go for him this summer.
“It’s taken a few weeks to see the funny side. At least I have a permanent reminder of how close City came to signing him.
“I won’t get rid of it. I’ll just hang back a bit next time, hopefully for someone like Lionel Messi from Barcelona.”
The barman and TV extra, who was in Nike ads with Wayne Rooney and Fernando Torres, added: “I’m having a Robinho tattoo next.”
quote:
geen idee. zlatan tattoo zoeken bij google afbeeldingen geeft alleen dit plaatje van een ballenjongen met een tattoo op zijn arm.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef Sven92 het volgende:
Zlatan Ibrahimovic heeft toch ook tattoo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |