die van totti is nog wel origineelquote:Op maandag 18 juni 2007 21:04 schreef Stammies het volgende:
De tattoo van Totti past wel helemaal bij hem!!
[afbeelding]
En die van Cisse op zijn rug is pas groot.
[afbeelding]

:
 : 

staat daar het hele nieuwe testament op ofzo
 staat daar het hele nieuwe testament op ofzo  

Z'n huwelijksbelofte.quote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef Dos37 het volgende:
Die van Sidwell danstaat daar het hele nieuwe testament op ofzo

stuk mooier dan de meeste hier. Ik houd er niet van, maar hier kan ik me nog in vindenquote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dat ik mijn tattoo ook nog eens ging showen:
[ afbeelding ]
Zit op mijn schouderblad

Ah, bij welke club speel jequote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dat ik mijn tattoo ook nog eens ging showen:
[ afbeelding ]
Zit op mijn schouderblad

Zit Beckham in Prison Break ofzo
 Zit Beckham in Prison Break ofzo

quote:Op maandag 26 november 2007 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Sowieso is ¾ van die tattoo's echt graflelijk...

quote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef DANILXL het volgende:
Als ik een tattoo zou zetten zou ik er een latijnse tekst/spreuk opzetten op een niet te zichtbare plek

quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:36 schreef sjimz het volgende:
vanuit het PSV topic: De Tattoo van Alcides inclusief spelfout
[ afbeelding ]
Tugh Life
 !!!!!!11111
!!!!!!11111

[ afbeelding ]
Tugh Life

[ afbeelding ]
Tugh Life

Had niet verwacht dat Kewell een tattoo zou hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 17:51 schreef AminBen het volgende:
Marco Materazzi(Inter):
[ afbeelding ]
en wat hij erbij heeft laten zetten op zijn linkerdij:
[ afbeelding ]
Steve Sidwell(Chelsea):
[ afbeelding ]
Fernando Torres(Liverpool):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David Beckham(LA Galaxy):
[ afbeelding ]
Kevin Prince Boateng(Tottenham):
[ afbeelding ]
Daniel Agger(Liverpool):
[ afbeelding ]
Harry Kewell(Liverpool):
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En waar komt het nieuwe stadion?

quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

zo denk ik er ook over....en zou het zelf voor geen goud doen trouwens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef denthemen het volgende:
Keltie: Mooi man! Je bovenste 2 vind ik ook erg mooi ondanks de club..

Je let te veel op de TTquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over....en zou het zelf voor geen goud doen trouwens.
Maar ben jij ook voetballer eigenlijk...of let ik teveel op de TT

sorryquote:

komt vast goed als de doelen er bij komenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi Keltie! benieuwd hoe ie er met schaduw uit komt te zien. Al klopt het 5m gebied ook niet helemaal

Nah, blijft mensenwerk eyquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi Keltie! benieuwd hoe ie er met schaduw uit komt te zien. Al klopt het 5m gebied ook niet helemaal

Niet nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Dus Petö loopt met het stadswapen van Breda rond?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef Superheld het volgende:
Tamas Peto

U vraagt, wij draaien..quote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef Reddiablo het volgende:
Keltie,
die tattoo op je linkerarm, kun je die wat beter laten zien? Ik overweeg ook een tattoo en ik zie misschien wat aanknopingspunten in dat design,..

Het is een voetbalclub, geen vriendin/vrouw.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:50 schreef manny het volgende:
Keltie, maar wat nou als je voor Volendam wordt Dan moet je alles aanpassen.. heb je daar wel aan gedacht ?

Precies, hoe meer mannen van jouw club houden hoe beter. Dat is je vrouw niet het gevalquote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is een voetbalclub, geen vriendin/vrouw.

Vriendinnen/ Vrouwen kunnen veranderen, maar je hebt maar 1 clubquote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies, hoe meer mannen van jouw club houden hoe beter. Dat is je vrouw niet het geval

Precies. Meerdere vrouwen moet ook kunnen, maar meerdere clubs in één land zeker niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vriendinnen/ Vrouwen kunnen veranderen, maar je hebt maar 1 club

Kansloosquote:Op maandag 14 januari 2008 14:32 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies. Meerdere vrouwen moet ook kunnen, maar meerdere clubs in één land zeker niet.

Update:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:25 schreef Keltie het volgende:
Agh, aangezien een oude foto van m'n voetbaltattoo hier al staat kunnen de laatste ontwikkelingen er ook wel bij:
[ afbeelding ]

. Die notenbalk vind ik erg origineel en goed gelukt.
. Die notenbalk vind ik erg origineel en goed gelukt.

Hij's nog niet af.. Bovenste gedeelte moet nog.. Jammer genoeg, want na zo'n 2,5 uur begon het vrij pijnlijk te wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:30 schreef denthemen het volgende:
Hij is héél mooi geworden, complimenten

wie mooi wil zijn, moet pijn lijden zei m'n moeder altijdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij's nog niet af.. Bovenste gedeelte moet nog.. Jammer genoeg, want na zo'n 2,5 uur begon het vrij pijnlijk te worden

Nou, das aardig gelukt de laatste afsprakenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn, moet pijn lijden zei m'n moeder altijd

Bron: http://www.nujij.nl/tatto(...)en-uit.1986225.lynkxquote:Tattoos Eredivisie lopen de spuigaten uit
45 dagen geleden door Freddy Sunshine
Het failliet van de lichaamsversiering heeft een gezicht gekregen: Ger Senden. Hedenavond tijdens de kraker FC Dordrecht – Roda JC kon gans televisiekijkend Nederland zien dat onze Ger er helemaal onder zit. Potverdrie. Waar je vroeger nog minimaal zeeman, crimineel of Maori moest zijn om voor een plaatje op je lijf in aanmerking te mogen komen is het tegenwoordig een schering en inslag die zijn weerga niet kent.
De tattoo-gekte is er in de loop der jaren langzaam ingeslopen. Jaap Stam zag er nog best eng uit met een zeemeermin op zijn schouder, Theo Janssen hoefde de bestellijst van de Chinees niet meer uit zijn hoofd te leren en Nicky Hofs vergeet sinds twee jaar de naam van zijn vrouw niet meer. Het waren tattoos waar we ons nog wel in konden vinden: tattoos met een duidelijke bedoeling. Een stuk minder gecharmeerd waren we van de lelijke tribals van Dirk Kuijt (“lekker gewoon”) en de snor van Ed de Goey. Deze tattoos vallen duidelijk in de categorie “jammer” en zouden wat ons betreft verboden moeten worden.
Met het bekliederen van Ger Senden is een mijlpaal bereikt. Het is het bewijs dat zelfs de meest saaie mens vatbaar is voor de trends binnen voetballend Nederland. Als straks Yuri Cornelisse beseft dat smurfenplaatjes ook zonder kauwgom aan te brengen zijn is het cirkeltje helemaal rond.

Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dus Petö loopt met het stadswapen van Breda rond?

quote:Een stuk minder gecharmeerd waren we van de lelijke tribals van Dirk Kuijt (“lekker gewoon”) en de snor van Ed de Goey.

Niks mis met smurfenplaatjes!quote:Als straks Yuri Cornelisse beseft dat smurfenplaatjes ook zonder kauwgom aan te brengen zijn is het cirkeltje helemaal rond.

Ohja vleugels op je rug
 Ohja vleugels op je rug   

Tering!quote:Op vrijdag 18 april 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer een afspraak gehad:
[ afbeelding ]
Revolvers en Kuip af. Nu nog wat frutseltjes boven De Kuip en dan de rest eromheen schaduwen

Keltie echt vette shitquote:Op vrijdag 18 april 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer een afspraak gehad:
[ afbeelding ]
Revolvers en Kuip af. Nu nog wat frutseltjes boven De Kuip en dan de rest eromheen schaduwen
 Die revolvers vind ik zeeeeeerr geslaagd en ik ben benieuwd als de Kuip helemaal af is incl frutseltjes en schaduw
 Die revolvers vind ik zeeeeeerr geslaagd en ik ben benieuwd als de Kuip helemaal af is incl frutseltjes en schaduw  

Zo dus ongeveer (sinds gisteren):quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Keltie echt vette shitDie revolvers vind ik zeeeeeerr geslaagd en ik ben benieuwd als de Kuip helemaal af is incl frutseltjes en schaduw

Post ik net in het tattootopic een reactiequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo dus ongeveer (sinds gisteren):
[ afbeelding ]

De Kuip is voor altijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fuck man, en dan spelen ze over tien jaar in een ander stadion.
Zit je daar met je oudere huid (met daaronder waarschijnlijk een stuk meer vet) met daarop een voetbalstadion waar geen voetbal meer in wordt gespeeld.
Maar ja, je bent tenminste fan van je club.

Kuip = Feijenoord = Voor Altijd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fuck man, en dan spelen ze over tien jaar in een ander stadion.
Zit je daar met je oudere huid (met daaronder waarschijnlijk een stuk meer vet) met daarop een voetbalstadion waar geen voetbal meer in wordt gespeeld.
Maar ja, je bent tenminste fan van je club.

Lees even terug schreeuwjood.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef w00h00 het volgende:
Deze topic gaat over voetballers met een tattoo en aan het non-atletische lichaam van Keltie is te zijn dat hij in een bier team nog niet mee kan draaien, dus zoek ff een andere topic.

En dat beslis jij? Kan makkelijk in dit topic hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef w00h00 het volgende:
Deze topic gaat over voetballers met een tattoo en aan het non-atletische lichaam van Keltie is te zijn dat hij in een bier team nog niet mee kan draaien, dus zoek ff een andere topic.

De topic heet toch; Centraal tattoo bij voetballers topic, nou dan verwacht ik dat hier ook! Daarnaast is het erg verwarrend dat Kelkie zijn tattoo's er doorheen gooit, want telkens denk ik dat het het lichaam van Christiano Ronaldo is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat beslis jij? Kan makkelijk in dit topic hoor.

wie zegt dat Keltie geen voetballer is?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De topic heet toch; Centraal tattoo bij voetballers topic, nou dan verwacht ik dat hier ook! Daarnaast is het erg verwarrend dat Kelkie zijn tattoo's er doorheen gooit, want telkens denk ik dat het het lichaam van Christiano Ronaldo is.

Zijn figuurquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wie zegt dat Keltie geen voetballer is?

.
.

Vorige week nog 2 wedstrijden gespeeld en gewonnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zijn figuur
Hij zou nog wel de keeper van Volendam kunnen zijn, maar met die tattoo's denk ik het stiekem toch niet.
[ afbeelding ]

Een teamgenoot heeft z'n achternaam op zn rug getatooeerd. Ik vroeg nog of ie er ook een nummer onder ging zetten, dan was het net echt. Vond ie niet leuk...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, z'n eigen naam en geboortedatum

Te diep in het glaasje gekeken zeker.

quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een teamgenoot heeft z'n achternaam op zn rug getatooeerd. Ik vroeg nog of ie er ook een nummer onder ging zetten, dan was het net echt. Vond ie niet leuk...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |