Mod?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef Riro het volgende:
Niet mooi inderdaad
Maar maak er dan een tattoo's bij voetballers topic van ofzo
lol zelfde plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
Laten we er dan gewoon het centrale Tattoo op voetballers topic van maken
[afbeelding]
zelfde gedachtegangquote:
lijkt net of ie hard in zijn ballen is getrapt of geschotenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef ruud_fr het volgende:
veel negers op de velden hebben ook tattoo's
dat ziet er sowieso niet uit, ongeacht wat er staat
Mijn god, heeft hij zo;n groot kruis op z'n bovenarmquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Riro het volgende:
[afbeelding]
Niet heel erg goed te zien, maar kon geen betere vinden van Johnny.
Nee staat idd niet!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mijn god, heeft hij zo;n groot kruis op z'n bovenarm
Wat triest bij zo'n ventje, dat staat toch voor geen meter
Camploquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er trouwens hier supporters die er eentje van hun club hebben?
Keltie dat ik weet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
check zn foboquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan willen we een foto zien natuurlijk
in z'n foboquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK dan, zal trouwens eens effe zoeken of ik de mijne nog ergens kan vinden.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK dan, zal trouwens eens effe zoeken of ik de mijne nog ergens kan vinden.
Ik dacht hetzelfde na die foto van die Italianen op een rijtje in hun boxer.quote:
Ik zit er over na te denken om mijne te laten verwijderen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb ze ook, jammergenoeg zie je ze inderdaad steeds vaker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De sterretjes op de armen zie je ook steeds vaker. Zag ik het eerste bij Farfan, nu ook bij Ricky vd Berg en Romano Denneboom.
dacht het bij Slory ook gezien te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De sterretjes op de armen zie je ook steeds vaker. Zag ik het eerste bij Farfan, nu ook bij Ricky vd Berg en Romano Denneboom.
Klopt, die vergat ik nog.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dacht het bij Slory ook gezien te hebben
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, jammergenoeg zie je ze inderdaad steeds vaker.
Jeps.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
Was al aan het bladerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een foto die je wilt laten zien misschien?
ow al laat je zo'n kruis tatoeren ben je wel stoerquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Hier trouwens die van Sneijdert
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand een foto van die van patrick pothuizen
serieus ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
dat die tattoo er niet meer staat
Die krengen zijn toch al gehyped... Iedereen heeft ze tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is geen garantie... Of wel, Camplo...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef denthemen het volgende:
@keltie: Ondanks dat ik je club uitkots niets vind, heb je een mooie tattoo![]()
Zijn eigen naam en geboortedatumquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef DANILXL het volgende:
Die Fernando Ricksen is er ook erg aan toe
Drama, vooral die goedkope Chinese tekens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Vooral die dingen (sterren of andere zaken) op de armen doen het goed, als je zo kijkt bij die spelers. Nieuw hebbedingetje voor jonge voetballers?
Theo Janssen #1 (sponsored by Febo)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef manny het volgende:
Die Theo Jansen van Vitesse heeft ook een mega tattoo. Kan geen plaatsjes vinden maar volgens mij is het een soort adelaar-achtige unit.
Offtopic: wat heeft die Boukhari toch eeen supergrappige kop, moet altijd lachen als ik hem zie... Hij heeft btw mijn kapsel gejat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Riro het volgende:
[afbeelding]
Niet heel erg goed te zien, maar kon geen betere vinden van Johnny.
Wat een mongool zeg, z'n eigen naam en geboortedatumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |