Was al aan het bladerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een foto die je wilt laten zien misschien?
ow al laat je zo'n kruis tatoeren ben je wel stoerquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Hier trouwens die van Sneijdert
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand een foto van die van patrick pothuizen
serieus ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
dat die tattoo er niet meer staat
Die krengen zijn toch al gehyped... Iedereen heeft ze tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De sterretjes op de armen zie je ook steeds vaker. Zag ik het eerste bij Farfan, nu ook bij Ricky vd Berg en Romano Denneboom.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan willen we een foto zien natuurlijk
Dat is geen garantie... Of wel, Camplo...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef denthemen het volgende:
@keltie: Ondanks dat ik je club uitkots niets vind, heb je een mooie tattoo![]()
Zijn eigen naam en geboortedatumquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef DANILXL het volgende:
Die Fernando Ricksen is er ook erg aan toe
Drama, vooral die goedkope Chinese tekens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Vooral die dingen (sterren of andere zaken) op de armen doen het goed, als je zo kijkt bij die spelers. Nieuw hebbedingetje voor jonge voetballers?
Theo Janssen #1 (sponsored by Febo)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef manny het volgende:
Die Theo Jansen van Vitesse heeft ook een mega tattoo. Kan geen plaatsjes vinden maar volgens mij is het een soort adelaar-achtige unit.
Offtopic: wat heeft die Boukhari toch eeen supergrappige kop, moet altijd lachen als ik hem zie... Hij heeft btw mijn kapsel gejat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Riro het volgende:
[afbeelding]
Niet heel erg goed te zien, maar kon geen betere vinden van Johnny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |