Alcides had toch ook een spelfout in/op/aan/bij z'n tattoo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:
Je hoeft dus niet over een opleiding te beschikken wil PSV je contracteren
Inclusief het tekenen/ ontwerpen zal ik nu ergens rond de E2000,- a 2200,- zitten gok ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
Of Lazovic kan zelf geen Engels en die tattooboer had zoiets van 'als ie er maar gelukkig mee is'
En @ Keltie: respect![]()
Misschien een onbeleefde vraag, maar hoeveel was je er in totaal aan kwijt?
Ik was vorig jaar van plan om het wapen van Amsterdam op mn arm te zetten (niet eens zo groot), en dat kostte al gauw 500 euro. Wel leuk allemaal, maar dat had ik er dus niet voor over
kun je een aardig 2e hands-autootje voor kopen zeg maar !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:07 schreef Keltie het volgende:
Inclusief het tekenen/ ontwerpen zal ik nu ergens rond de E2000,- a 2200,- zitten gok ik.
Heb nu een afspraak of 7 gehad en ongeveer E360 per afspraak (soms wat minder omdat'ie dan de 3uur niet vol heeft gemaakt).
Totaal zal dus op zo'n E2500,- komen (12 Augustus laatste afspraak). Dan is het ook wel mooi geweest, aangezien er ook nog zo'n E1500,- op m'n arm zit
Neeehhhquote:
nog lelijker dan dat kruis van Heitinga ?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo heeft niet de mooiste creaties.
Het is overduidelijk dat die tekening als sjabloon is gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:46 schreef Keltie het volgende:
Iedereen die een geinige tekening van Gomez maakt legt de nadruk op z'n grote handen, lange armen flinke oren en neus.. Dus dat die daar op lijkt is niet zo gek..
Veel lelijker. Er is kleur gebruikt en dat werkt meestal niet zo positief.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog lelijker dan dat kruis van Heitinga ?
Dat is de tattoo van Keltiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Teringjopie. Wie is dat zeg?
Daar ga je toch niet mee lopen![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Teringjopie. Wie is dat zeg?
Daar ga je toch niet mee lopen![]()
Je kan de noten lezen of heb je een eerdere post van me opgezocht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vind die notenbalk met de hand-in-hand melodie wel origineel trouwens..
Dat was een paar pagina's terug al veranderdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat dit topic ging over voetballers met een tattoo, vandaar.
Dat is eerder omdat je homo bent, niet door je meningquote:Ik blijf bij mijn mening maar ik weet zeker dat Keltie mij weer raar vindt.
Wat is er vreemd aan? De keuze ervoor of de vorm?quote:Ik vind die pistolen wel echt vreemd trouwens. Verder is het een leuke rug hoor
Ik ben traag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat was een paar pagina's terug al veranderd
Homo's zijn ook raar!quote:Dat is eerder omdat je homo bent, niet door je mening
Meer de combinatie met de Kuip. Alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.quote:Wat is er vreemd aan? De keuze ervoor of de vorm?
Vind zulk soort revolvers gewoon tof, dus vandaar (Guns 'N Roses logo)
Heb ze er niet echt met een diepere betekenis op laten zetten.. Pistolen vind ik tof, net zoals van het Guns N' Roses logo zegmaar. Die skulls vind ik op deze manier ook gewoon tof.. Sommige dingen kies je puur voor de plaat zegmaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef toma het volgende:
Vanwaar die pistolen en die doodskoppen of heeft dat geen diepere betekenis?
Hierdoor heb ik ook totaal geen "gevoel" bij de vraag 'maar wat als Feijenoord dadelijk een nieuw stadion heeft?' die mensen nog weleens stellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben traag.
[..]
Homo's zijn ook raar!
[..]
Meer de combinatie met de Kuip. Alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.
Ik vind de Kuip trouwens een logischer tattoo dan een speler. Kuip is wel echt een symbool, net als het pomepled oid.
Buiten dat, is het totaal verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef Keltie het volgende:
Niet mee eens dat het een symbool is?
Typo ken gebeuren. Neemt niet weg dat het een symbool is, zij het niet voor een beperkte groepering.. Alhoewel, het staat dacht ik ook in het logo van Friechse Vlag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten dat, is het totaal verkeerd geschreven
vroeg mij al af waar die voor stondquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef Keltie het volgende:
Verder heeft het middelste schild voor mij waarde omdat het uit het wapen van m'n geboortestad komt.
op zijn rugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vroeg mij al af waar die voor stond
mooi gezet trouwens, waar?
Die twee "driehoeken" op je schouderbladen vind ik erg mooi gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb ze er niet echt met een diepere betekenis op laten zetten.. Pistolen vind ik tof, net zoals van het Guns N' Roses logo zegmaar. Die skulls vind ik op deze manier ook gewoon tof.. Sommige dingen kies je puur voor de plaat zegmaar.
Verder heeft het middelste schild voor mij waarde omdat het uit het wapen van m'n geboortestad komt.
SkinArt, Utrecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vroeg mij al af waar die voor stond
mooi gezet trouwens, waar?
wheheh, zelfspot!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen die laten vanalles op hun lijf zetten
Zo kan je het opvatten, maar ik doelde eerder op het feit dat ik ook weleens foto's heb gezien van iemand die alle McDonalds-poppetjes op z'n borst had laten tatoeërenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lullig nu hij naar Zenit toe is
Heeft Kuijt er ook al eentje?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dirk Kuijt met een tattoo, waar gaat het heen.
Klopt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een tribal als ik me niet vergis.
Dat is inderdaad niet relevant. De Kuip zal altijd een belangrijk deel van de geschiedenis en daarmee de identiteit van Feyenoord zijn. Ik ken iemand die het Oosterpark Stadion op zijn rug heeft laten zetten toen de laatste wedstrijd er al gespeeld was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ook totaal geen "gevoel" bij de vraag 'maar wat als Feijenoord dadelijk een nieuw stadion heeft?' die mensen nog weleens stellen
Nee, zo zijn ze niet gekozen.. Je zou kunnen stellen dat het wel een manier is om "geen woorden maar daden" kracht bij te zetten
wat een lekkere buik. jammer van die tattoosquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:43 schreef Lastpost het volgende:
Natasha Kai
[ afbeelding ]
"Kai is also known for having 19 tattoos, one of which being a “sleeve” on her right arm. She is a member of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints."
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Man City fan die er heilig van overtuigd was dat Kaka naar zijn club zou komen!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet'ie ook denken, wat moet je er anders van makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
die blik in z'n ogen ook, alsof hij lijkt te denken: "ach ja, wat maakt het ook uit"
Ik heb een tatoo op mijn arm daar ook op gebaseerd, apart dat lettertype, je ziet het niet vaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Marco staat ook bekend als levend schilderij!
quote:
Lul niet man, dat is die gast van Animal planetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb een tatoo op mijn arm daar ook op gebaseerd, apart dat lettertype, je ziet het niet vaak.
[ link | afbeelding ]
Je ziet het niet zo goed op deze foto, maar het is de enige die ik hier heb.
Ik heb heel wat black outs in mijn leven, maar een hele baan bij animal planet vergeten is een hele prestatiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lul niet man, dat is die gast van Animal planet![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb heel wat black outs in mijn leven, maar een hele baan bij animal planet vergeten is een hele prestatie
Hier het artikel erbij uit the Sun.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Kaka tatt bungle of Blues fan
A BUNGLING Manchester City fan had “Kaka” tattooed on his chest — then the star shunned his beloved club.
Christopher Atkinson, 25, was so confident the Blues would land the AC Milan ace in a record £100million deal last month that he secured his signature permanently.
But he was forced into a cover-up when the Brazilian decided to stay in Italy.
Christopher, of Altrincham, Cheshire, hoped his secret was safe — but his mates found out.
He said: “They haven’t stopped taking the Mick. Kaka’s one of my favourite players. I got carried away by the emotion of him coming here.
“I wanted to show off. I just hope we go for him this summer.
“It’s taken a few weeks to see the funny side. At least I have a permanent reminder of how close City came to signing him.
“I won’t get rid of it. I’ll just hang back a bit next time, hopefully for someone like Lionel Messi from Barcelona.”
The barman and TV extra, who was in Nike ads with Wayne Rooney and Fernando Torres, added: “I’m having a Robinho tattoo next.”
quote:
geen idee. zlatan tattoo zoeken bij google afbeeldingen geeft alleen dit plaatje van een ballenjongen met een tattoo op zijn arm.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef Sven92 het volgende:
Zlatan Ibrahimovic heeft toch ook tattoo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |